پاستا ترافل مرد فقیر – آشپزخانه هدبنگر


هورن بالاست، و به یک دستور العمل سریع دیگر خوش آمدید. در منوی امروز، ما قصد داریم یک غذای الهام گرفته از MasterChef – پاستا ترافل درست کنیم. اما من در حال پختن یک نسخه اقتصادی هستم. از این رو، نام ماکارونی ترافل مرد فقیر!

همانطور که می دانید من عاشق ساختن هستم انواع مختلف دستور پخت ماکارونی و حالا می خواستم چیز متفاوتی را امتحان کنم. در ویدیوها، وبلاگ‌ها و برنامه‌های آشپزی، من همیشه متوجه شدم افرادی که ترافل را امتحان می‌کنند، بنابراین الهام‌بخش آن‌ها دمیده شد. اما یک مشکل وجود داشت – من یک باکره ترافل بودم! (فقط برای اینکه واضح باشد من ترافل تازه به ارزش صدها دلار روی غذای من تراشیده نشده ام)

بنابراین، چگونه در نهایت این ماکارونی قارچ ترافل را درست کردم؟ خب، داستان اینجاست.

داستان ترافل من!

عشق من به ترافل ها با توجه به آنها در انواع ویدیوها و برنامه های غذایی مانند MasterChef بیشتر شد. بله، می توان گفت که من همیشه مجذوب ایده ترافل بودم.

با این حال، من هرگز واقعاً این شانس را نداشتم که یک ترافل واقعی بخورم…..تا همین اواخر! چرا؟ خوب، نه تنها خرید آنها در اینجا در هند بسیار گران است، بلکه به خوبی سفر نمی کنند.

من مقداری خریده بودم روغن ترافل که در انبار من نشسته بود. در همان زمان، یکی از دوستانم از بریتانیا مقداری پستو ترافل برایم گرفت که در این دستور غذا استفاده کردم. من همچنین چند قارچ شگفت انگیز را به صورت آنلاین پیدا کردم زیرا اکنون تعداد زیادی قارچ فانتزی در هند دریافت می کنیم.

تمام این مواد در نهایت به من الهام بخش شد تا پاستا قارچ ترافل درست کنم. بنابراین، من آماده شدم تا پاستا ترافل مرد فقیر را بپزم!

توجه داشته باشید: من می توانم پاستا ترافل بیچاره را تهیه کنم زیرا هیچ ترافل واقعی در آن وجود ندارد.

به تعدادی از سوالات ترافل شما پاسخ داده شد

ترافل زدن یا ترافل نکردن، مسئله این است! اول از همه، این ترافل را با شیرینی های خود اشتباه نگیرید. ترافلی که من در مورد آن صحبت می کنم یک قارچ است، بلکه یک بدن میوه است.

و به نظر می رسد این است.

ترافل چه طعمی دارد؟

تعمیم طعم ترافل برای من واقعاً سخت خواهد بود زیرا هرگز یک ترافل واقعی نخورده ام. اما دوستان من (که معامله واقعی داشتند) می گویند که تا حدودی طعمی خاکی و مشک دارد.

در حالت ایده آل، به دلیل گوشتی بودن تا حدودی شبیه قارچ است. برخی می گویند که بوی آجیل و بلوط با طعمی از شیرینی و نت های مزه ای خسیسی دارد که شبیه زیتون است.

چرا ترافل ها اینقدر گران هستند؟

در حالت ایده آل، ترافل ها گران هستند زیرا رشد آنها بسیار دشوار و تا حدودی بدنام است. آنها همچنین بسیار فصلی هستند و به زیستگاه خاصی نیاز دارند. همانطور که قبلاً گفتم، واردات آنها دست نخورده غیرممکن است زیرا تغییرات جزئی آب و هوا می تواند طراوت را تحت تأثیر قرار دهد.

علاوه بر این، ترافل چندین سال طول می کشد تا کشت شود و دارای یک ماندگاری بسیار کوتاه.

روغن ترافل چیست؟

من ساعت ها تحقیق کردم و متوجه شدم که دو نوع روغن ترافل از انواع مختلف ترافل تهیه می شود – سیاه و سفید. یکی تزریق روغن زیتون فوق بکر با ترافل واقعی است. در حالی که جایگزین دیگر الف است ترکیب شیمیایی ساخته شده به صورت مصنوعی در آزمایشگاهی که همان طعم و جوهره را به نمایش می گذارد.

روغن ترافل سفید رایحه ای آرام دارد که سبک تر است و طعمی سیر با نت های فلفل دارد. به طور مشابه، روغن ترافل سیاه اثر بیشتری دارد زیرا طعم قوی اومامی را حفظ می کند.

حقیقت خنده دار: آیا می دانستید که گوردون رمزی روغن ترافل سفید را یک می داند اتلاف فضای شربت خانه?

پخت ماکارونی ترافل فقیر | راهنمای گام به گام

هیچ جایگزینی برای این غذا وجود ندارد زیرا اگر ترافل یا قارچ دوست ندارید، این غذا برای شما مناسب نیست. مثل درخواست املت بدون تخم مرغ. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که می توانید به معنای واقعی کلمه از هر نوع قارچی استفاده کنید و گوشت یا پروتئین انتخابی خود را به دستور غذا اضافه کنید. من از قارچ Cremini و King Trumpet استفاده کردم.

به طور مشابه، می توانید از پستو ترافل صرف نظر کنید یا از من استفاده کنید پستو ریحان کتو. من برای پاستا از اسپاگتی هم استفاده کردم ولی شما از هر شکلی که دوست دارید میتونید استفاده کنید. نودل کدو سبز دوست شماست اگر می خواهید آن را کتو/کم کربوهیدرات دوست داشته باشید. از استفاده از پستو یا پاستا ترافل خریداری شده در فروشگاه خجالت نکشید.

برای طعم دادن بیشتر به غذا، می توانید از انواع سبزیجات نیز استفاده کنید. اما من دوست داشتم آن را ساده نگه دارم، زیرا همه مواد فانتزی از قبل موجود بود. من از مقداری موسیر استفاده کردم، اما شما می توانید به جای آن از پیاز استفاده کنید. کل ایده این است که اجازه دهیم قارچ ها ستاره نمایش باشند.

از هر چیزی که استفاده می کنید، سعی کنید از ماده اصلی یعنی روغن ترافل غافل نشوید! به این ترتیب طعم لذیذ، گران قیمت و لوکس را خواهید چشید. (هر چند که اینطور نیست)

حالا دیگر بس است غبغب من. بیایید ماکارونی ترافل فقیر درست کنیم!

دستور العمل پاستا ترافل مرد فقیر

یاد بگیرید چگونه یک پاستا ترافل مقرون به صرفه و خوشمزه بپزید.

زمان آماده سازی 5 دقیقه

زمان پخت 15 دقیقه

زمان کل 30 دقیقه

دوره غذای اصلی

غذا ایتالیایی

  • 1 قاشق غذاخوری پستو ترافل
  • 85 گرم پاستا من از اسپاگتی استفاده کردم
  • 50 گرم قارچ کرمینی
  • 2 قارچ شاه ترومپت
  • 1 قاشق چایخوری روغن زیتون
  • 10 گرم کره
  • نمک و فلفل
  • 20 گرم موسیر خرد شده
  • 30 میلی لیتر خامه غلیظ
  • 15 گرم پنیر پارمزان رنده شده
  • 1 قاشق چایخوری جعفری
  • مقداری قارچ Cremini را به ورقه های ضخیم خوب خرد کنید. سپس قارچ های کینگ ترومپت خود را بردارید و آنها را از وسط نصف کنید. می توانید از قارچ کینگ صدف نیز استفاده کنید.

  • کره را به ماهیتابه خود اضافه کنید و قارچ کینگ ترومپت را سرخ کنید. شما می خواهید آنها خوب و کاراملی شوند. فراموش نکنید که آنها را نیز مزه دار کنید. وقتی خوب و طلایی شدند از ماهیتابه خارج کنید و کنار بگذارید.

  • در یک ماهیتابه مقداری روغن زیتون گرم کنید. موسیر و سیر خرد شده می رود. آنها را کمی تفت دهید و سپس قارچ های کرمینی خود را اضافه کنید.

  • یک دقیقه آن را بپزید، سپس با مقداری نمک و فلفل مزه دار کنید. مقداری آب ماکارونی به آن اضافه کنید تا لعاب شود. پستو ترافل و خامه غلیظ را اضافه کنید. مخلوطش کن!

  • بعد از اینکه همه با هم مخلوط شدند، ماکارونی را به آن اضافه کنید و آن را هم بزنید. پس از اتمام، مقداری پنیر پارمزان تازه روی آن رنده کنید.

  • آن را بشقاب کنید و با کمی روغن ترافل و پارمزان بیشتر آن را تمام کنید. سپس جعفری خرد شده را به آن اضافه کنید و روی آن را با قارچ شاه ترومپت پر کنید.

  • از این غذای مناسب برای یک پادشاه لذت ببرید!