سالاد هندوانه – آشپزخانه هدبنگر


شاخ بلند، و به یک دستور غذای سریع دیگر خوش آمدید! امروز یک سالاد هندوانه خوشمزه درست می کنیم. نه تنها خوشمزه خواهد بود، بلکه طراوت و شیرین نیز خواهد بود.

همانطور که همه می دانید، من عاشق سالاد هستم و دارم دستور العمل های زیادی برای آن در وبلاگ من نیز. از سالاد مرغ کتو به a سالاد کاپریس و حتی الف سالاد یونانی – من همه آنها را ساخته ام!

من سالاد هندوانه را در رستوران ها خورده ام و واقعاً از تازگی آن ها لذت بردم. طعم ها به خوبی متعادل بود و برای من عالی بود. علاوه بر این، پدرم در آن روزها طرفدار شدید این سالادها بود.

همچنین مرحله ای در زندگی من وجود داشت که هر هفته آنها را درست می کردم و همه خانواده از آن لذت می بردند. من به نوعی به خوردن هندوانه روی آوردم، اما از آنجایی که از سفرم به ترکیه یک کیسه غول پیکر آجیل کاج به دست آوردم، می خواستم با استفاده از آنها دستور غذا درست کنم. حالا، بدون جبر بیشتر، بیایید وارد دستور غذا شویم!

سالاد هندوانه چیست؟

هندوانه و فتا یک ترکیب کلاسیک است و نسخه های زیادی از سالاد هندوانه وجود دارد. این یک سالاد تازه و مناسب برای تابستان است. تصمیم گرفتم فقط از ترکیبی از مواد مورد علاقه ام و آنچه در خانه در دسترس داشتم استفاده کنم.

سالاد هندوانه من با پنیر فتا همراه با سس روغن زیتون، سرکه بالزامیک، کاهو و آجیل کاج بوداده است.

علاوه بر این، این سالاد در دهه 90 به عنوان یک میان وعده تابستانی یا حتی یک پیک نیک بسیار محبوب بود. به دلیل گرما، آمریکایی‌ها می‌خواستند غذای بدون پخت و در عین حال آبدار داشته باشند و شروع به استفاده از سالاد هندوانه کردند.

چرا از کاهش دهنده بالزامیک استفاده کنیم؟

سالاد هندوانه با سرکه بازامیک همه چیز است! نگاه کنید، می توانید مسیر آسان را انتخاب کنید و فقط کمی سرکه و شکر به سس خود اضافه کنید، اما وقتی لعاب درست می کنید، سالاد را متحول می کند. بافت و طعم لعاب فوق العاده است. کاری که ما انجام می دهیم اساساً تمرکز طعم بالزامیک و متعادل کردن آن با شیرینی است. من از عسل استفاده می کنم اما شما می توانید از شکر هم استفاده کنید. شما تقریباً مانند سس کارامل درست می کنید که شیرین و هنوز اسیدی است. بنابراین این به زیبایی با سالاد جفت می شود. در هر لقمه ای زینگ می افزاید.

چرا از آجیل کاج بو داده استفاده کنیم؟

افزودن آجیل کاج به سالاد به آن یک ترد اضافی و طعم آجیل خوشمزه می دهد. علاوه بر این، با هر لقمه ترد، دوزهای سالم پروتئین را نیز در اختیار شما قرار می دهد. تراکم بیشتری به سالاد می دهد و آن را به یک وعده غذایی مقوی تبدیل می کند. اگر آجیل کاج ندارید می توانید از گردو هم استفاده کنید.

آیا جایگزینی برای مواد تشکیل دهنده وجود دارد؟

یکی از همه کاره ترین دستور العمل هایی که در کانال من پیدا می کنید سالاد است. بله، شما هرگز نمی توانید با آن اشتباه کنید رویه های سالاد یا مواد تشکیل دهنده برای این دستور از هر چیزی که در دست داشتم یا به آن دسترسی داشتم استفاده کردم. هیچ دستور العمل واقعی در اینجا وجود ندارد، می توانید آن را با هم ترکیب کنید.

از آنجایی که هندوانه ها ستاره نمایش هستند، پیشنهاد می کنم آنها را در دستور غذا نگه دارید. آیا این با خربزه های دیگر مانند خربزه مشک یا عسل کار می کند؟ شاید. اما این یک سالاد هندوانه است، باید هندوانه بخورید!

به غیر از این میوه ها می توانید از خیار استفاده کنید. سالاد به یک جزء مغزی نیاز دارد، بنابراین اگر نمی توانید آجیل کاج تهیه کنید، می توانید از بادام یا گردو خرد شده استفاده کنید.

سس بسیار اساسی، روغن زیتون، لیمو، نمک و فلفل است. من مطمئن هستم که همه اینها را در انبار خود دارند. به غیر از آن، می توانید آرگولا را با کاهو معمولی جایگزین کنید و از افزودن برگ های ریحان خودداری کنید. می توانید گوجه گیلاسی هم اضافه کنید.

به عنوان جایگزین ریحان می توانید از برگ نعناع استفاده کنید. شاید شما نمی خواهید لعاب بالزامیک را در خانه درست کنید. خوب، شما به معنای واقعی کلمه می توانید آن را در فروشگاه مواد غذایی محلی خود خریداری کنید.

اگر پنیر را در سالاد نمی خواهید؟ بله، می توانید از آن صرف نظر کنید، اما به من اعتماد کنید، فتا تفاوت زیادی در طعم ایجاد می کند. اما، می توانید به جای آن مقداری پنیر خرد کنید. دلیل استفاده از فتا این است که نمک زیادی دارد که شیرینی سالاد را متعادل می کند.

البته، می‌توانید نسخه‌ی خودتان از این سالاد را درست کنید و مواد اولیه را به همان شکلی که هست نگه دارید.

نکته حرفه ای: می توانید آووکادو را نیز به این دستور اضافه کنید. مقداری کرمی اضافه خواهند کرد.

مراحل سریع و آسان برای تهیه سالاد هندوانه

با شروع تابستان خیلی زود، من معتقدم این دستور غذا یک میان وعده یا وعده غذایی عالی خواهد بود. من شخصا عاشق هندوانه هستم، مخصوصاً در این شکل سالاد. نه تنها سرشار از مواد مغذی ضروری است، بلکه کالری بسیار کمی نیز دارد.

با توجه به آن 90 درصد قوام آب، این میوه برای 100 گرم فقط 30 کالری دارد. در واقع، سالاد هندوانه با پنیر فتا یک دستور غذای سالم و خوشمزه است.

این سالاد را در خانه درست کنید و از تابستان لذت ببرید. با گذاشتن کامنت در ادامه به من اطلاع دهید!

درست کردن بهترین دستور تهیه سالاد هندوانه در جهان

در اینجا یک سالاد هندوانه بسیار آسان با پنیر فتا وجود دارد که شیرین، آجیلی و خوش طعم خواهد بود. برای تهیه آن دستور العمل را دنبال کنید و لذت ببرید!

زمان آماده سازی 5 دقیقه

زمان پخت 10 دقیقه

زمان کل 15 دقیقه

دوره سالاد

غذا آمریکایی

  • 200 گرم مکعب های هندوانه
  • 30 گرم آجیل کاج
  • 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون
  • 1 قاشق چایخوری آب لیمو
  • نمک و فلفل
  • 15 گرم ریحان تازه
  • 50 گرم راکت/آروگولا تازه
  • 4 قاشق غذاخوری سرکه بازامیک
  • 2 قاشق غذاخوری عسل
  • 30 گرم پنیر فتا
  • دانه های کاج خود را بردارید و آنها را در ماهیتابه خشک تفت دهید تا خوب و قهوه ای شوند. سپس هندوانه خود را به مکعب هایی به اندازه لقمه برش دهید. آنها را کنار بگذارید.

  • مقداری روغن زیتون را با کمی آب لیمو، نمک و فلفل به یک کاسه کوچک اضافه کنید. خوب مخلوط کنید، و این پانسمان شما خواهد بود.

  • چند برگ ریحان تازه بگیرید، آنها را مانند سیگار برگ گرد کنید و آن را ورقه کنید. پس از آن، آروگولا را بگیرید و تقریباً برگها را پاره کنید. یا، می توانید آن را درشت خرد کنید.

  • تابه ای بردارید و روی اجاق بگذارید. سرکه بالزامیک و عسل را اضافه کنید تا شیرین شود. آن را مخلوط کنید و سپس به پخت ادامه دهید تا به غلظت چسبناکی برسد. این شربت کاهش دهنده بالزامیک شما خواهد بود. پس از اتمام آن را کنار بگذارید تا خنک شود.

  • حالا نوبت درست کردن سالاد است. در یک کاسه بزرگ، مکعب های هندوانه خود را به همراه برگ های کاهو و ریحان اضافه کنید. سپس، آجیل کاج برشته شده خود را بریزید و سپس سس را داخل آن بریزید. همه چیز را با هم ترکیب کنید!

  • پس از آن با دست کمی پنیر فتا خرد کنید. سپس می توانید همه چیز را با انگشتان خود به هم بریزید. آن را در ظرفی سرو کنید و روی آن لعاب بالزامیک بپاشید.

  • از یک کاسه از این سالاد خوشمزه لذت ببرید!