چافلز Jalapeno Popper با مزرعه خانگی


مواد لازم برای شفل هالاپنو پاپر را از کجا تهیه کنیم

اگر توجه نکرده اید، من اجازه تبلیغات در سایت خود را نمی دهم.

من فقط با برخی از محصولاتی که تبلیغ می شد موافق نبودم. آنها محصولات کتو بودند، اما ناسالم بودند و من شخصاً اکثر محصولات را هرگز نخواهم خورد. نه گفتن به تبلیغات وبلاگ سخت بود. آنها هزاران دلار در ماه پرداخت می کنند، اما من فقط از داشتن محصولاتی که توصیه نمی کردم در وب سایت خود احساس ناراحتی می کردم.

در عوض، من یک لیست خرید ایجاد کرده‌ام که در آن می‌توانید تمام مواد سالمی را که پیدا کردنشان در خواربارفروشی دشوار است (و اگر آنها را پیدا کنید، اغلب بسیار گران هستند) پیدا کنید.

من کارهای پلیسی زیادی انجام داده ام و پایین ترین قیمت را برای همه محصولاتی که استفاده می کنم و دوست دارم پیدا کرده ام. همه چیز از غذا، اقلام انباری، ابزار آشپزخانه، مکمل ها و محصولات پوستی در لیست من هستند.

من به ندرت وقت خود را در خواربارفروشی تلف می کنم زیرا همه چیز را آنلاین با قیمتی بهتر پیدا می کنم!

تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی کلمات موجود در دستور العمل های من کلیک کنید و شما را مستقیماً به مورد درست می برد. اگر آنها را به سبد خرید خود اضافه کنید، کمیسیون کوچکی دریافت می‌کنم که به من کمک می‌کند تا به تمرین دستور العمل‌ها ادامه دهم (آزمایش دستور غذا می‌تواند برای من هزینه زیادی داشته باشد!…اما من عاشق کمک کردن هستم!).

من همچنین ایده های عالی برای هدیه تعطیلات را در لیست دارم!

خرید مبارک و با تشکر از شما برای حمایت شما!!!

چافلز جالاپینو پوپر

ماریا امریش

دوره دوره اصلی، بدون آجیل

غذا آمریکایی، آسیایی

  • برای درست کردن شفل jalapeño، Chaffle maker را از قبل گرم کنید. تمام مواد چافل را در یک کاسه متوسط ​​بریزید. از چنگال استفاده کنید تا خوب ترکیب شود. پس از داغ شدن شفل ساز، 1/2 خمیر را داخل چفل ساز قرار دهید. شفل ساز را ببندید و به مدت 2 دقیقه یا تا زمانی که پخته و طلایی شود بپزید. چفل را بردارید و با باقیمانده خمیر تکرار کنید.

  • در همین حین، پنیر خامه ای نرم شده را در یک کاسه کوچک بریزید. از یک چنگال برای شل کردن پنیر خامه ای استفاده کنید. آب گوشت و ادویه را اضافه کنید سپس با چنگال خوب هم بزنید. چاشنی را بچشید و مطابق میل خود تنظیم کنید. مزرعه را می توان 4 روز قبل درست کرد و در یخچال نگهداری کرد.

  • چافل را با سس رنچ سرو کنید.

  • بهترین سرو تازه

کالری: 237 | چربی: 19g | پروتئین: 13g | کربوهیدرات ها: 3g | فیبر: 1g | نسبت P:E: 0.6

آیا آیرین شگفت انگیز به نظر نمی رسد؟ او 80 پوند از دست داد! من خیلی به او افتخار می کنم!

“سلام! احساس می‌کنم باید یک پست شخصی در مورد اینکه چگونه غذا زندگی من را تغییر داد، بنویسم!

عکس سمت چپ، من زیاد پیاده روی می کردم، کمی ورزش می کردم و فکر می کردم خوب غذا می خوردم. خب ژنتیک خانواده قطعا برنده بود. 1-1/2 سال بعد، ما در مورد قرار دادن من برای فشار خون بالا صحبت می کنیم، اگر وزن از بین نرفت. همچنین تحت عمل جراحی پا و احساس ضعف قرار گرفت.

سپس درست قبل از همه گیری (3 هفته) تصمیم گرفتم کتو/کربوهیدرات کم را امتحان کنم و وزن تازه شروع به کاهش کرد. من همه کارها را اشتباه/درست انجام دادم. بسته بندی کم کربوهیدرات، نان، و خسته.

سپس ماریا امریش را پیدا کردم که شخصاً به من گفت. اگر فقط دستور پخت می خواهید، لطفا به خودتان کمک کنید. یا اگر به مربیگری شخصی نیاز دارید، با ما تماس بگیرید، خوشحال می شوم کمک کنم. این من را در سطوح مختلف تحت تأثیر قرار داد. با روش Emmerich، من بیش از 80 پوند پایین تر و بیش از 60 اینچ هستم و می خواهم برای من ادامه دهم!

این یک سفر عالی تا اینجا بوده است! نمی توانم صبر کنم تا ببینم به کجا منتهی می شود.

ماریا، کریگ و خانواده از ته قلبم از شما تشکر می‌کنم.» ایرنه

اکثر افرادی که با آنها مشورت می کنم، کتو را کاملاً اشتباه انجام می دهند. با مدرسه کتو شگفت انگیز من نتایج سریع بگیرید!

برای بررسی برنامه های مکمل من اینجا را کلیک کنید!