سس شوید خیار گریل مارکت استریت – آشپزخانه کالین


سس شوید خیار گریل مارکت استریت باعث می شود مردم به این رستوران محبوب در دریاچه نمک برگردند و من عاشق این سس روی ماهی هستم. و اگر خیار دارید، این دستور تهیه سس تابستانی است!

سس خیار-شوید را پین کنید تا بعداً آن را امتحان کنید!

سس شوید خیار گریل مارکت استریت در کاسه سرو روی دستمال سبز-سفید نشان داده شده است.

وقتی یک باغ بزرگ داشتم، هر تابستان روی یک گیاه خاص متمرکز می شدم و یک سال کاملاً روی شوید متمرکز می شدم. در تمام تابستان، به محض اینکه گیاهان شوید من چند برگ پر بیرون زد، آنها را تکه تکه می کنم و دستور العمل دیگری با طعم شوید درست می کنم. و یکی از دستور العمل های شگفت انگیزی که من با شوید درست کردم، این سس خامه ای خیار-شوید بود که در یکی از بهترین رستوران های غذاهای دریایی در یوتا سرو می شود.

افرادی که در مارکت استریت گریل در دریاچه نمک غذا خورده اند این را می دانند سس خیار-شوید برای ماهی یکی از چیزهایی است که باعث می شود مشتریان برگردند. یک بار که اخیراً از رستوران گریل مارکت استریت بازدید کردم دیدم که آنها دستور سس را می دهند. سپس با صاحبان رستوران آشنا شدم و آنها به من اجازه دادند که دستور پخت را در وبلاگم منتشر کنم!

مهم نیست که چه نوع ماهی را در مارکت استریت گریل سفارش می دهم، همیشه سس اضافی می خواهم، و من عاشق انواع مختلف ماهی هستم که با این سس خیار و شوید خورده می شود! من سس معروف مارکت استریت گریل را روی پدر، نامادری و خواهرم امتحان کردم و همه آنها فکر کردند که عالی است.

چه موادی برای این دستور غذا نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

اگر شوید تازه ندارید می توانید سس شوید خیار درست کنید؟

من سس خیار-شوید را با شوید تازه و همچنین با نوع خشک آن درست کردم که به آن علف شوید می گویند و با هر دو خوب است هرچند شوید تازه اگر کمی داشته باشید بهتر است! کاشت شوید نسبتاً آسان است و می توان آن را در پاییز برای شوید در اوایل بهار آینده کاشت. و اگر در پایان فصل باغ کمی از گیاه شوید خود غافل شوید، با خوشحالی به اندازه کافی بذر می ریزد که تضمینی برای عرضه خوب شوید در تابستان آینده باشد.

سس شوید خیار چه تفاوتی با سس تزازیکی دارد؟

شوید معمولاً همراه با ماست در سس ها و سس های سالاد استفاده می شود، و سایت من دستور العمل بسیار خوبی برای سس تزازیکی دارد، اما این سس کمی با آن متفاوت است. این دستور، شوید را با مقدار مساوی خامه ترش و سس مایونز برای سس خامه‌ای ترکیب می‌کند.

آیا می خواهید دستور العمل های ماهی را با سس خیار و شوید سرو کنید؟

در مارکت استریت گریل این سس با ماهی قزل آلا، ماهی هالیبوت، گوش ماهی و ماهی و چیپس سرو می شود، اما با اکثر انواع غذاهای دریایی خوب است. از دستور العمل های ماهی پخته شده کم کربوهیدرات و کتو یا غذاهای دریایی برای یافتن انواع دستور العمل های ماهی برای سرو با این سس خوشمزه استفاده کنید.

با سس شوید خیار چه چیز دیگری می توانید بخورید؟

وقتی داشتم این دستور غذا را آزمایش می کردم، متوجه شدم این سس روی کدو سبز یا بادمجان کبابی نیز خوشمزه است. و احتمالاً آن را روی سینه مرغ کبابی، کباب کبابی یا هر نوع سبزیجات کبابی بخورم.

نکاتی برای تهیه سس شوید خیار گریل مارکت استریت:

(این فقط خلاصه‌ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می‌کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می‌برد.)

  • خیارها را پوست بگیرید و از طول نصف کنید.
  • دانه ها را با قاشق بتراشید، مگر اینکه خیارهای شما واقعا کوچک باشند.
  • خیارها را تکه تکه کنید سپس در غذاساز بریزید و پوره کنید.
  • خیارها را در یک آبکش ریز آبکش کنید، سپس با دستان خود فشار دهید تا تا جایی که می توانید آب آن خارج شود.
  • در یک کاسه پلاستیکی با درب محکم، خامه ترش و سس مایونز را با هم مخلوط کنید.
  • خیارهای پوره شده، شوید (یا به مقدار کمتر یا علف هرز شوید خشک)، نمک، فلفل و آبلیمو را با هم مخلوط کنید.
  • قبل از سرو، حداقل 4 ساعت سرد کنید.

سس شوید خیار گریل مارکت استریت در کاسه سرو روی دستمال نشان داده شده است.

چیزهای خوشمزه تری که با شوید درست کردم:

عناصر

  • 3 عدد خیار متوسط

  • 1 فنجان سس مایونز

  • 1 فنجان خامه ترش

  • 2 تن شوید تازه خرد شده (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 1/2 قاشق چایخوری نمک

  • 1/2 قاشق چایخوری فلفل سیاه

  • 3 تن آب لیموی تازه (به یادداشت ها مراجعه کنید)

دستورالعمل ها

  1. خیارهای کوچک باغی تازه برای این سس بهترین هستند، اما این سس که فقط با خیارهای داستان خواربار تهیه می شود بسیار خوب است.
  2. خیارها را پوست بگیرید و از طول نصف کنید و دانه ها را با قاشق تیز بتراشید. (اگر خیارهای بسیار ریز و بدون دانه های قابل توجه دارید، احتمالاً می توانید از این مرحله صرف نظر کنید.)
  3. خیارها را از طول نصف کنید، سپس به قطعات حدود 1 اینچ مربع برش دهید.
  4. خیارها را در غذاساز بریزید و با تیغه استیل پوره کنید تا خیلی ریز خرد شوند.
  5. خیارها را در یک آبکش ریز آبکش کنید، سپس با دستان خود فشار دهید تا تا جایی که می توانید آب آن خارج شود. اگر خیارهای شما آبدار به نظر می‌رسند، می‌توانید خیارهای خرد شده را در یک پارچه پنیر بریزید و انتهای آن را بچرخانید تا مایع آن خارج شود.
  6. از یک کاسه پلاستیکی با درب محکم استفاده کنید که به اندازه کافی بزرگ باشد تا همه مواد را در خود جای دهد.
  7. خامه ترش و سس مایونز را با هم مخلوط کنید.
  8. خیارهای پوره شده، شوید، نمک، فلفل و آب لیمو را با هم مخلوط کنید.
  9. قبل از سرو، حداقل 4 ساعت سرد کنید.

یادداشت

اگر شوید تازه ندارید از 2 قاشق چایخوری استفاده کنید. علف هرز شوید خشک

من از آب لیموی تازه یخ زده ام استفاده کردم.

اطلاعات تغذیه ای بر اساس اندازه 1/4 فنجان است که احتمالاً برای اکثر مردم یک وعده سخاوتمندانه است.

این دستور پخت رستوران مارکت استریت گریل در سالت لیک سیتی، یوتا ارائه شده است.

اطلاعات تغذیه:

بازده:

12

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 171چربی کل: 18 گرمچربی های اشباع شده: 4 گرمچربی ترانس: 0 گرمچربی غیر اشباع: 12 گرمکلسترول: 19 میلی گرمسدیم: 220 میلی گرمکربوهیدرات ها: 3 گرمفیبر: 0 گرمقند: 2 گرمپروتئین: 1 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

Market Street Grill Cucumber Dill Sauce تصویر مربعی از سس در ظرف سرو.

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
سس شوید خیار گریل مارکت استریت یک غذای عالی برای برنامه های رژیم کم کربوهیدرات یا کتو و برای هر مرحله از رژیم اصلی ساحل جنوبی است. ساوت بیچ خامه ترش سبک و مایونز را ترجیح می دهد، در حالی که سایر رژیم های کم کربوهیدرات پرچرب را ترجیح می دهند.

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
برای دستور العمل های بیشتری مانند این از سس ها استفاده کنید. از شاخص نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در پینترست، فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک یا یوتیوب دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم ببینید.

نکات تاریخی این دستور غذا:
Market Street Grill Cucumber-Dill Sauce for Fish برای اولین بار در سال 2008 پس از اینکه با صاحبان رستوران آشنا شدم و آنها دستور غذا را با من به اشتراک گذاشتند پست شد! این سس هنوز هم تا به امروز در رستوران محبوب است. این پست آخرین بار با اطلاعات بیشتر در سال 2023 به روز شد.

تصویر Pinterest از سس شوید خیار گریل مارکت استریت

این را به اشتراک بگذارید:

ما یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه Amazon Services LLC Associates هستیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.