بهترین گوشت اغذیه فروشی خانگی


بنابراین بسیاری از شما عاشق دستور العمل آسان گوشت اغذیه فروشی من هستید، من نمی توانستم صبر کنم تا بهترین دستور العمل جدید و بهبود یافته گوشت اغذیه فروشی خانگی خود را با همه شما به اشتراک بگذارم!

چگونه می توان بهترین گوشت اغذیه فروشی را در یک قابلمه فوری درست کرد

اگر نمی خواهید زحمت یک ساعت جوشاندن یک قابلمه آب را تحمل کنید، می توانید از یک قابلمه فوری استفاده کنید!

2 شیشه کنسرو دهان گشاد را با اسپری روغن آووکادو اسپری کنید و مرغ پوره شده را درون آنها قرار دهید. درب شیشه ها را بگذارید. یک فنجان آب در ته دیگ Instant Pot بریزید. یک گلدان را در ته آن قرار دهید و شیشه ها را روی تریوت قرار دهید. دستی را فشار دهید و با فشار به مدت 20 دقیقه بپزید. پس از اتمام، شیشه ها را به مدت 8 ساعت در یخچال قرار دهید و سپس آنها را بردارید و برش دهید.

نکاتی در مورد تهیه گوشت اغذیه فروشی خانگی

همانطور که در عکس های من از گوشت اغذیه فروشی آسان خانگی ام می بینید، من سوراخ های زیادی دارم. این خطای کاربر است. همانطور که اضافه کردم باید مرغ پوره شده را داخل پرس گوشت فشار می دادم. بعد از اینکه چند دسته درست کردم، متوجه شدم که وقتی آن را محکم بسته‌بندی کردم، سوراخ‌ها پیدا نشد.

به همین دلیل است که تصمیم گرفتم ژلاتین Further Food را به گوشت اغذیه فروشی اضافه کنم!

علاوه بر این، ژلاتین غذا، گوشت اغذیه‌فروشی را واقعاً لطیف می‌کرد و بافت آن درست مانند گوشت اغذیه‌فروشی خریداری‌شده در فروشگاه بود، اما طعم بسیار تازه‌تری داشت.

من همیشه انبارم را با ژلاتین و کلاژن Further Food تهیه می کنم! آنها طعم های مختلفی از کلاژن دارند که واقعاً دستور العمل های من را بسیار خوشمزه می کند! من می دانم که دیوانه به نظر می رسد، اما من به طور جدی از Further Food در بیشتر دستور العمل هایم استفاده می کنم!

https://www.youtube.com/watch?v=tSo1Jk6kSP0

بهترین گوشت اغذیه فروشی خانگی

زمان آماده سازی 10 دقیقه

زمان پخت 1 ساعت

دوره گوشتخوار، بدون لبنیات، بدون تخم مرغ، بدون آجیل، دستور پخت PSMF

غذا آمریکایی، گوشتخوار

خدمات 10

کالری 170.5

  • مرغ، آب، ژلاتین، نمک و ادویه ها را در غذاساز بریزید و آنقدر هم بزنید تا یکدست شود.

  • داخل پرس گوشت اغذیه فروشی را با اسپری روغن آووکادو اسپری کنید و مخلوط را داخل پرس قرار دهید. محکم فشار دهید.

  • یک قابلمه بزرگ آب را به جوش بیاورید. پرس گوشت را در آب قرار دهید و روی حرارت ملایم به مدت 1 ساعت یا تا زمانی که دمای داخلی به 158 درجه فارنهایت برسد بجوشانید.

  • ظرف باز نشده را به مدت 10 ساعت یا یک شب در یخچال قرار دهید. برداشته و برش بزنید. به عنوان یک ساندویچ با دستور پخت نان کم پروتئین من لذت ببرید یا آن را در فر یا دستگاه آبگیری به مدت 6 ساعت در کمترین دما (155 درجه فارنهایت) دهید تا چیپس پروتئین درست کنید!

کالری: 170.5 | چربی: 3.6g | پروتئین: 34.8g | کربوهیدرات ها: 0g | فیبر: 0g | نسبت P:E: 9.7

من خیلی ممنونم که بالاخره توئیلا را شخصا ملاقات کردم! آیا او به نظر شگفت انگیز نیست؟؟؟

در طول سال ها کار با او و تماشای او 270 پوند از دست می دهد و تمام داروها را قطع می کند! حتی روی جلد مجله Woman’s World هم قرار گرفت!!!

اکثر افرادی که با آنها مشورت می کنم، کتو را کاملاً اشتباه انجام می دهند. با مدرسه کتو شگفت انگیز من نتایج سریع بگیرید!

برای بررسی برنامه های مکمل من اینجا را کلیک کنید!