سالاد خرد شده کتو (برای تهیه غذای آخر هفته) – آشپزخانه کالین


این سالاد خرد شده کتو برای تهیه غذای آخر هفته عالی است و سپس سالاد آماده برای خوردن در طول هفته دارید! برای دیدن ایده های بیشتر برای آشپزی یا آماده سازی آخر هفته، دسته بندی آماده سازی غذای آخر هفته را در سایت من بررسی کنید.

دستور تهیه سالاد کتو خرد شده آماده این غذا را پین کنید!

سالاد خرد شده ترد کم کربوهیدرات در KalynsKitchen.com یافت شدسالاد خرد شده ترد کم کربوهیدرات در KalynsKitchen.com یافت شد

به غیر از علاقه مادام‌العمر به کلم، مطمئن نیستم چه چیزی الهام‌بخش من شد تا یک سالاد خرد شده بدون کاهو و پر از سبزیجات چلیپایی خام را امتحان کنم، اما این سالاد کتو خرد شده به سرعت تبدیل به یک غذای اصلی در یخچال من شد. برای مواقعی که ماهی یا گوشت را در ماهیتابه سرخ می‌کنید یا کباب می‌کنید و به غذای جانبی نیاز دارید، عالی است، و من یک کاسه بزرگ از این را برای سالاد ناهار نیز دوست دارم.

من دوست دارم این سالاد را در آخر هفته درست کنم و ظرفی از سبزیجات خرد شده را در یخچال نگه دارم تا بتوانم در هر زمانی از هفته یک سالاد سالم بخورم. و هیچ چیز مرا در مسیر غذا خوردن نگه نمی‌دارد جز اینکه برای شروع هفته چیزی سالم مانند این صلاح الدین کتو خرد شده در یخچال داشته باشم!

و این دستور العمل برای سالاد نگهداری در یخچال برای دسته دستور غذا به نام آماده سازی غذای آخر هفته عالی است! اگر شما فردی هستید که مایلید این عادت را در خود ایجاد کنید که در آخر هفته مقداری غذا برای غذاهای باقیمانده که می توان آنها را در آخر هفته مصرف کرد، ایجاد کنید، برخی از گزینه ها را در آنجا بررسی کنید، در زیر در مورد این دسته بیشتر بخوانید!

آماده سازی غذای آخر هفته در سایت من چیست؟

آنچه در دسته بندی غذای آخر هفته در سایت من پیدا می کنید، دستور العمل هایی است که می توانید در آخر هفته بپزید یا آماده کنید و سپس دوباره گرم کنید و بخورید یا جمع کنید و در طول هفته بخورید. چند سال پیش فهرست عظیم دستور العمل های خود را مرور کردم و همه دستور العمل هایی را که تعداد زیادی وعده تهیه می کنند و برای گرم کردن مجدد غذای باقیمانده در هفته مناسب هستند و همچنین دستور العمل هایی مانند این را که در آن شما مقدار زیادی از چیزی را برای استفاده آماده می کنید برچسب گذاری کردم. در اواخر هفته و اگر قبلاً آنقدر روی آشپزی آخر هفته تمرکز نکرده اید، امیدوارم این ایده را دوست داشته باشید. من چندین سال است که دستور العمل ها را به آن دسته اضافه می کنم!

چه موادی برای این دستور غذا نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

  • کلم سبز خرد شده
  • کلم قرمز خرد شده
  • گلچه های کلم بروکلی خرد شده
  • گل کلم خرد شده
  • تربچه
  • برای سایر مواد اختیاری که ممکن است بخواهید اضافه کنید، دستور کامل را ببینید

آیا می توانید از سبزیجات دیگر برای سالاد کتو خرد شده استفاده کنید؟

وقتی سبزیجات را برای گنجاندن در این سالاد انتخاب کردم، روی سبزیجات چلیپایی ترد و دوستدار کتو تمرکز کردم که در یخچال خوب می ماند. سایر سبزیجات خام کم کربوهیدرات که می توانید برای تغییر آن اضافه کنید عبارتند از کاهو، کرفس، جیکاما، شلغم یا فلفل دلمه ای.

هنگام خوردن سالاد کتو خرد شده چه چیزهایی می توانید اضافه کنید؟

من این سالاد را با سس رنچ دوست دارم، اما وقتی می خواهم کمی آن را تغییر دهم، مواد کم کربوهیدرات مانند بادام خرد شده، بادام زمینی، تخمه آفتابگردان، گردو، پنیر رنده شده، فتا خرد شده، پنیر آبی خرد شده یا سفت خرد شده را اضافه می کنم. -تخم مرغ آب پز.

برای سالاد کتو خرد شده از چه سس استفاده کنم؟

سس مورد علاقه من برای ادامه این کار صرفاً یک سس قدیمی مرتعی آمریکایی است که با دوغ و مخلوط بسته بندی شده درست شده است، یا مزرعه خانگی وقتی که انرژی آن را داشته باشم. اما من از سس‌های دیگر مانند پنیر آبی، الهه سبز یا سزار با این مخلوط سالاد لذت می‌برم و اگر فروشگاه شما سس زنجبیل آسیایی کم کربوهیدرات بفروشد، خوشمزه خواهد بود. من فکر می کنم گزینه های بی پایان برای سس برای این نوع سالاد وجود دارد.
کلاژ فرآوری شات های سالاد خرد شده کم کربوهیدرات تردکلاژ فرآوری شات های سالاد خرد شده کم کربوهیدرات ترد

طرز تهیه سالاد کتو خرد شده:

(این فقط خلاصه‌ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می‌کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می‌برد.)

  1. البته می‌توانید هر گونه سبزیجاتی را که می‌خواهید به این ترکیب سالاد در یخچال اضافه کنید، اما سالاد من همیشه از کلم زیادی استفاده می‌کند.
  2. سبزیجات دیگری که تقریباً همیشه شامل می‌شود، کلم قرمز، کلم بروکلی، گل کلم و تربچه هستند!
  3. من بیشتر اوقات روی سبزیجات کم کربوهیدرات تمرکز می‌کنم، اما هویج در این مورد نیز خوب است اگر از مصرف چند کربوهیدرات بیشتر اهمیتی ندارید.
  4. من همه سبزیجات را با هم ترکیب می کنم و مخلوط سالاد را در یک ظرف پلاستیکی بزرگ با درب محکم نگه می دارم تا در یخچال تازه بماند.
  5. سپس وقتی یک سالاد خوشمزه می‌خواهم، مقدار دلخواه را بیرون می‌آورم و آن را با یکی از سس‌های مورد علاقه‌ام برمی‌گردانم و یک سالاد سالم برای ناهار یا یک سالاد جانبی برای شام دارم!
  6. من دوست دارم پنیر گورگونزولا یا فتا را نیز به این سالاد اضافه کنم، اگر به نظر شما خوب است!
  7. وقتی مقداری از سالاد خرد شده کم کربوهیدرات را برای خوردن آماده می کنم، همچنین دوست دارم چیزهایی مانند بادام، پنیر رنده شده، بادام زمینی یا تخم مرغ آب پز خرد شده را به سالاد اضافه کنم تا جذاب بماند!

سالاد کتو خرد شده در دو کاسه.سالاد کتو خرد شده در دو کاسه.

سالادهای بیشتری برای تهیه غذای آخر هفته:

عناصر

  • 4 فنجان کلم سبز خرد شده

  • 2 فنجان کلم قرمز خرد شده

  • 3 فنجان گل کلم بروکلی خرد شده

  • 3 فنجان گل کلم خرد شده

  • 2 دسته تربچه، شسته شده، انتهای آن کوتاه شده و از وسط نصف شده است

  • (برای گزینه های بیشتر به یادداشت ها مراجعه کنید)

دستورالعمل ها

  1. سبزی ها را در صورت نیاز در سالاد اسپینر بشویید و به قطعات لقمه ای خرد کنید.
  2. مخلوط سالاد را در یک ظرف بزرگ با درب محکم در یخچال نگهداری کنید. (بعضی از افراد از کیسه Ziploc برای سالاد نیز استفاده می کنند، اما من با ظرفی مانند آنچه در عکس است، شانس بیشتری داشتم.)
  3. وقتی می توانید یک سالاد را به مقدار دلخواه بردارید، با سس اضافه کنید، تاپینگ ها را به دلخواه اضافه کنید و لذت ببرید!
  4. سس مورد علاقه من برای ادامه این کار صرفاً یک سس قدیمی مرغوب آمریکایی است که با دوغ و مخلوط بسته بندی شده درست شده است، اما من از سس های دیگر مانند پنیر آبی، الهه سبز یا سزار با این مخلوط سالاد لذت می برم.
  5. من دوست دارم مواد کم کربوهیدرات مانند بادام خرد شده، بادام زمینی، تخمه آفتابگردان، گردو، پنیر رنده شده، فتا خرد شده، پنیر آبی خرد شده یا تخم مرغ آب پز خرد شده را اضافه کنم تا سالاد جذاب بماند. گزینه های بی پایانی برای تاپینگ وجود دارد، پس خلاق باشید!

یادداشت

از هر ترکیبی از سبزیجاتی که ترجیح می دهید استفاده کنید، و اگر این مقدار بیشتر از چیزی است که در یک هفته می خورید، قطعا می توانید دستور غذا را نصف کنید.

اطلاعات تغذیه ای فقط برای سبزیجات است و شامل سبزیجات اختیاری، سس یا چاشنی های اختیاری نمی شود.

این ترکیب از سبزیجات سالاد چیزی است که کالین سال‌ها برای خوردن یک سالاد در یخچال در طول هفته تهیه کرده است.

اطلاعات تغذیه:

بازده:

10

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 48چربی کل: 0 گرمچربی های اشباع شده: 0 گرمچربی غیر اشباع: 0 گرمکلسترول: 0 میلی گرمسدیم: 38 میلی گرمکربوهیدرات ها: 10 گرمفیبر: 4 گرمقند: 4 گرمپروتئین: 3 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

سالاد خرد شده کتو در دو کاسه با چنگال نشان داده شده است.سالاد خرد شده کتو در دو کاسه با چنگال نشان داده شده است.

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
این سالاد خرد شده کتو سالاد مناسبی برای هر رژیم کتو یا کم کربوهیدرات است و همچنین برای هر مرحله از رژیم اصلی ساحل جنوبی عالی است.

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
از Weekend Food Prep برای ایده های بیشتر در مورد چیزهایی که باید درست کنید و آخر هفته و خوردن در طول هفته استفاده کنید. از شاخص نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در پینترست، فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک یا یوتیوب دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم ببینید.

نکات تاریخی این دستور غذا:
ایده های من برای یک سالاد خرد شده برای نگهداری در یخچال اولین بار در سال 2008 ارسال شد! این دستور آخرین بار با اطلاعات بیشتر در سال 2024 به روز شد.

تصویر Pinterest از سالاد کتو خرد شده (برای تهیه غذای آخر هفته)

این را به اشتراک بگذارید:

ما در برنامه Amazon Services LLC Associates شرکت می‌کنیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.





Source link