دستور العمل های گوشت گاو ذرت شده کم کربوهیدرات و کتو – آشپزخانه کالین


در اینجا دستور العمل های گوشت ذرت گاو کم کربوهیدرات و کتو، با ایده های شگفت انگیز برای پختن گوشت ذرت گاو یا استفاده از گوشت ذرت شده باقیمانده وجود دارد! و در صورت تمایل می توانید از گوشت ذرت از اغذیه فروشی ها برای دستور العمل های باقی مانده گوشت ذرت استفاده کنید!

PIN دستور العمل های گوشت گاو ذرت شده با کربوهیدرات کم و کتو!

کلاژ دستور العمل های کم کربوهیدرات و کتو کورند بیفکلاژ دستور العمل های کم کربوهیدرات و کتو کورند بیف

کورند بیف غذای کلاسیک ایرلندی-آمریکایی است که بسیاری از مردم در ماه مارس از آن لذت می برند و این مجموعه از آن است دستور العمل های گوشت گاو ذرت شده کم کربوهیدرات و کتو اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که مقداری از گوشت ذرت را تهیه کنید، نکاتی را برای پختن گوشت گاو ذرت و گزینه های زیادی برای استفاده از گوشت ذرت باقی مانده ارائه می دهد!

من این فصل از سال را دوست دارم زیرا در ایالات متحده گوشت ذرت و کلم به فروش می رسد و من هر دوی آنها را دوست دارم، مهم نیست که طرز پخت آمریکایی ها با هم آنقدرها اصیل ایرلندی نیست. سال‌ها برای پدر کمی ایرلندی‌ام برای روز سنت پاتریک، گوشت گوساله آهسته پز درست می‌کردم (همراه با نان قهوه‌ای ایرلندی سودا، که قطعاً کم کربوهیدرات نیست، اما پدرم هر سال آن را می‌خواست!)

در حال حاضر من معمولاً Instant Pot Corned Beef درست می کنم و در این روش بسیار فروخته شده ام! این پست ایده های خوشمزه ای برای باقی مانده گوشت گاو ذرت از آشپزخانه کالین و سراسر وب دارد، و اگر گوشت ذرت را دوست دارید، شرط می بندم که بیش از یک ایده در اینجا پیدا خواهید کرد که برای شما جذاب است!

چگونه دستور العمل های گوشت گاو ذرت را دریافت می کنید؟

فقط روی هر عنوان دستور غذا کلیک کنید تا دستور پخت کامل را در وبلاگی که آن را ارسال کرده است ببینید و همه از گوشت گاو ذرت لذت ببرید!

طرز تهیه گوشت ذرت:

عکس از نمای نزدیک گوشت ذرت شده قابلمه فوری با سس ترب خامه ایعکس از نمای نزدیک گوشت ذرت شده قابلمه فوری با سس ترب خامه ای

روش های مختلفی برای پختن گوشت گاو ذرت وجود دارد اما توصیه می کنم این را درست کنید گوشت ذرت شده قابلمه فوری با سس ترب خامه ای از آشپزخانه کالین. شما خوشحال خواهید شد که انجام دادید!

بهترین دستور العمل های فوری گوشت گاو ذرت شده قابلمهبهترین دستور العمل های فوری گوشت گاو ذرت شده قابلمه

یا اگر می‌خواهید گزینه‌های دیگری را برای گوشت گاو ذرت پخته شده با فشار مشاهده کنید، مجموعه‌ای از آنها را بررسی کنید دستور العمل های فوری گوشت گاو ذرت شده قابلمه روی اجاق گاز آهسته یا زودپز. (برخی از دستور العمل های موجود در آن مجموعه ممکن است سبزیجات یا نان با کربوهیدرات بالاتر داشته باشند؛ بدیهی است که برای کم کربوهیدرات از آنها صرف نظر کنید.)

عکس کورند بیف آهسته پز از نمای نزدیک از ذرت گاو در بشقاب با سبزیجاتعکس کورند بیف آهسته پز از نمای نزدیک از ذرت گاو در بشقاب با سبزیجات

اگر نمی خواهید از Instant Pot استفاده کنید، نمی توانید اشتباه کنید گوشت گاو کورند آهسته پز از آشپزخانه کالین. من هم این را با آن سس ترب دوست دارم! (در صورت تمایل می توانید هویج را برای کربوهیدرات کمتر حذف کنید.)

بهترین دستور پخت گوساله آهسته پز از آرام پز یا اجاق گاز فشاربهترین دستور پخت گوساله آهسته پز از آرام پز یا اجاق گاز فشار

برای الهام بیشتر از گوشت گاو ذرت آرام پز، بررسی کنید دستور پخت گوساله ذرت شده آهسته پز روی آرام پز یا زودپز! (برخی از دستور العمل ها ممکن است کربوهیدرات کم نداشته باشند، اما اکثر آنها به راحتی می توانند با حذف سیب زمینی و هویج کم کربوهیدرات باشند.)

دستور العمل های استفاده از گوشت ذرت شده باقیمانده:

روبن کم کربوهیدرات کاسرول تمام شده را در ظرف پخت بپزیدروبن کم کربوهیدرات کاسرول تمام شده را در ظرف پخت بپزید

وقتی گوشت ذرت باقی مانده است، همیشه این را درست می کنم کیک روبن کم کربوهیدرات. اگر ساندویچ های روبن را دوست دارید، این همه آن طعم ها را دارد!

عکس از نمای نزدیک فنجان های ساندویچ روبن کلم کم کربوهیدراتعکس از نمای نزدیک فنجان های ساندویچ روبن کلم کم کربوهیدرات

برای ایده دیگری از گوشت ذرت با طعم روبن، اینها فنجان های ساندویچ کلم روبن راه خلاق دیگری برای استفاده از گوشت ذرت باقی مانده است!

کلم سرخ شده کم کربوهیدرات با گوشت گاو ذرت شده در KalynsKitchen.com یافت می شودکلم سرخ شده کم کربوهیدرات با گوشت گاو ذرت شده در KalynsKitchen.com یافت می شود

برای یک شام سریع و آسان با باقی مانده گوشت گاو ذرت، نمی توانید در این مورد اشتباه کنید کلم سرخ شده با گوشت گاو ذرت.

سوپ سوپ کورند گاو سوپ تمام شده در دو کاسه سروسوپ سوپ کورند گاو سوپ تمام شده در دو کاسه سرو

سوپ گوشت ذرت باقیمانده دلیل دیگری برای اطمینان از اینکه مقدار زیادی گوشت ذرت گاو باقی مانده دارید است و من این دستور غذا را به روز کرده ام تا بتوانید آن را در قابلمه فوری یا روی اجاق گاز درست کنید!

ایده های کم کربوهیدرات بیشتر برای گوشت ذرت شده باقی مانده:

حتی گزینه های کم کربوهیدرات بیشتری برای روز سنت پاتریک می خواهید؟

آیا برای روز سنت پاتریک غذای خاصی درست می کنید؟ در نظرات درباره آنچه که می سازید به ما بگویید!

تصویر Pinterest از دستور العمل های گوشت گاو ذرت شده کم کربوهیدرات و کتو

این را به اشتراک بگذارید:

ما در برنامه Amazon Services LLC Associates شرکت می‌کنیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.



Source link