سوپ ذرت گوشت گاو باقی مانده (ویدئو) – آشپزخانه کالین


می توانید این سوپ خوشمزه گوشت ذرت را در قابلمه فوری یا روی اجاق گاز درست کنید و این سوپ واقعاً کربوهیدرات کمی دارد. و فقط وقتی گوشت ذرت باقی مانده از اغذیه فروشی ها باقی نمانده، سوپ کورند گاو را با گوشت ذرت برش شده ضخیم درست کنید!

سوپ گوشت گاو ذرت را پین کنید تا بعداً آن را امتحان کنید!

سوپ سوپ کورند گاو سوپ تمام شده در دو کاسه سروسوپ سوپ کورند گاو سوپ تمام شده در دو کاسه سرو

می‌دانم که هنوز گوشت گاو را کاملاً باقی نمانده‌اید، اما روز سنت پاتریک تقریباً فرا رسیده است و همه طرفداران گوشت گاو (مثل من!) برای یک شام خاص، بیف کورند بیف فوری یا کورند بیف آهسته پز را می‌پزند. بنابراین من این شگفت انگیز را به شما یادآوری می کنم سوپ گوشت ذرت باقیمانده; این یکی از چیزهای مورد علاقه من برای درست کردن با باقی مانده گوشت ذرت است!

یا فقط برای تهیه این سوپ مقداری گوشت ذرت از اغذیه فروشی ها بخرید. که همچنین شگفت انگیز خواهد بود! و هنگامی که اخیراً این را برای گرفتن عکس های بهتر ساخته ایم، من و کارا تصمیم گرفتیم نسخه ای برای دیگ فوری ایجاد کنیم، بنابراین اکنون دو روش برای انتخاب این سوپ خوشمزه دارید.

ما این سوپ را با مقداری پنیر پارمزان درشت رنده شده که روی آن پاشیده شده بود دوست داشتیم، و پنیر سوئیسی رنده شده نیز خوب است اگر نت‌های طعم ساندویچ روبن را می‌خواهید، اما اگر پنیر را حذف کنید، سوپ بدون لبنیات است. همچنین توصیه می‌کنم آن را با بهترین سرکه بالزامیک سرو کنید تا اگر مردم می‌خواهند کمی بیشتر روی میز بچکانند. اگر از طرفداران گوشت گاو ذرت هستید، امیدوارم از امتحان این سوپ لذت ببرید!

چه موادی نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

چگونه سوپ کورند بیف را برای نسخه قابلمه فوری تغییر دادیم؟

برای نسخه قابلمه فوری، ما از کلم ترش کمتر و بیشتر گوشت ذرت برای تهیه سوپی استفاده کردیم که کربوهیدرات کمتری دارد، و من این مقدار را برای نسخه اجاق گاز نیز تغییر می‌دهم. کارا طرفدار زیادی از گوشت گاو ذرت نیست، اما وقتی ما آن را آزمایش کردیم، این سوپ را “بسیار خوب” تلفظ کرد. و برای نسخه Instant Pot همه چیز به یکباره انجام می شود و تنها به 5 دقیقه تحت فشار نیاز دارد که این دستور العمل سریع و واقعاً آسان را تبدیل می کند.

از چه سرکه بالزامیک برای سوپ ذرت استفاده کردم؟

می توانید این سوپ را با هر سرکه بالزامیک که از خواربار فروشی خریداری کنید درست کنید و خیلی خوب می شود. اما اگر واقعاً می‌خواهید طعم را تقویت کنید (بدون خرید یک بطری فوق‌العاده گران قیمت سرکه بالزامیک در یک فروشگاه وارداتی) من با این سرکه بالزامیک قدیمی Colavita از مودنا (لینک وابسته) که در Amazon.com می‌خرم هیجان‌زده شده‌ام. این سرکه شیرین تر و غلیظ تر از سرکه بالزامیک معمولی است و زمانی که از آن استفاده می کنید به مقدار کمی نیاز دارید، بنابراین بطری مدت طولانی دوام می آورد!

سوپ گوشت ذرت چقدر کم کربوهیدرات است؟

این سوپ شگفت‌انگیز برای درست کردن با باقی‌مانده گوشت ذرت گاو یا گوشت گاو ذرت فقط 4 کربوهیدرات خالص در هر وعده دارد!

ایده های بیشتری برای سوپ با کلم می خواهید؟

اگر می‌خواهید در ماه مارس و زمانی که کلم در حال فروش است، سوپ‌های کم کربوهیدرات و کتو با کلم را تهیه کنید.

کولاژ سوپ کورند گوشت گوسالهکولاژ سوپ کورند گوشت گوساله

طرز تهیه سوپ گوشت گاو باقی مانده:

(این فقط خلاصه‌ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می‌کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می‌برد.)

  1. کلم ترش را در آبکشی که در سینک قرار داده اید آبکش کنید. (اگر کلم ترش شما چندان خرد نشده به نظر می رسد، من برای خرد کردن آن از قیچی آشپزخانه استفاده کردم.)
  2. گوشت ذرت را به مکعب های متوسط ​​(یا در صورت تمایل کوچکتر) خرد کنید.
  3. قابلمه فوری را روی SAUTE، MEDIUM HAT قرار دهید. روغن زیتون را گرم کنید، سپس پیاز را اضافه کنید و 4-5 دقیقه تفت دهید. سیر خرد شده را اضافه کنید و 2 تا 3 دقیقه دیگر تفت دهید.
  4. سپس آب مرغ، آب گوشت گاو، آویشن خشک، گوجه فرنگی خرد شده، کلم ترش آبکش شده، گوشت ذرت خرد شده، سس ورسسترشر، برگ بو و جعفری خرد شده را اضافه کنید.
  5. دیگ فوری را روی دستی، فشار بالا، 5 دقیقه تنظیم کنید.
  6. وقتی زمان پخت به پایان رسید، اجازه دهید ظرف فوری به مدت 10 دقیقه آزاد شود. سپس بقیه فشار را رها کنید.
  7. سرکه بالزامیک و شیرین کننده مونک فروت را مخلوط کرده و با فلفل سیاه تازه آسیاب شده مزه دار کرده و داغ سرو کنید.
  8. آن را با پنیر پارمزان درشت رنده شده که روی آن پاشیده شده بود و مقداری سرکه بالزامیک اضافی خوردیم.
  9. این سوپ با نان قهوه ای قهوه ای ایرلندی من برای فرو بردن در سوپ خوشمزه خواهد بود اگر کربوهیدرات اضافی برایتان مهم نیست!
  10. برای مشاهده دستورالعمل های اجاق گاز، به پایین بروید تا دستور پخت کامل شود.

سوپ سوپ کورند گاو سوپ تمام شده در دو کاسه سروسوپ سوپ کورند گاو سوپ تمام شده در دو کاسه سرو

گوشت ذرت بیشتر برای روز سنت پاتریک:

عناصر

  • 1 پیاز کوچک، خرد شده

  • روغن زیتون 1 تن

  • 1 تی سیر ریز شده

  • 1/2 قاشق چایخوری آویشن خشک

  • 2 14.5 اونس. قوطی آب مرغ (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 2 فنجان آب گوشت گاو خانگی (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • یک 14.5 اونس. می توانید گوجه فرنگی ریز خرد شده

  • 1 تی سس ورسسترشر

  • 1/2 فنجان جعفری خرد شده (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 3 عدد برگ بو بزرگ

  • 12 اونس کلم ترش، آبکش شده اما آبکشی نشده است

  • 12 اونس گوشت ذرت پخته شده

  • 1 تی شیرین کننده مونک فروت (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 1 تی سرکه بالزامیک

  • فلفل سیاه آسیاب شده تازه به مزه

دستورالعمل ها

دستورالعمل های قابلمه فوری:

  1. کلم ترش را در آبکشی که در سینک قرار داده اید آبکش کنید. (اگر کلم ترش شما آنقدرها خرد نشده به نظر می رسد، من از قیچی آشپزخانه استفاده کردم تا آن را کمی بیشتر خرد کنم.
  2. گوشت ذرت را به مکعب های متوسط ​​(یا در صورت تمایل کوچکتر) خرد کنید.
  3. قابلمه فوری را روی SAUTE، MEDIUM HAT قرار دهید.
  4. روغن زیتون را گرم کنید، سپس پیاز خرد شده را اضافه کنید و حدود 4-5 دقیقه تفت دهید. سیر خرد شده را اضافه کنید و 2 تا 3 دقیقه دیگر تفت دهید.
  5. سپس آب مرغ، آب گوشت گاو، آویشن خشک، گوجه فرنگی خرد شده با آب، کلم ترش آبکش شده، گوشت ذرت خرد شده، سس Worcestershire، برگ بو و جعفری خرد شده را اضافه کنید.
  6. دیگ فوری را روی دستی، فشار بالا، 5 دقیقه تنظیم کنید.
  7. وقتی زمان پخت به پایان رسید، اجازه دهید ظرف فوری به مدت 10 دقیقه آزاد شود. سپس بقیه فشار را رها کنید.
  8. سرکه بالزامیک و شیرین کننده مونک فروت را با مقدار زیادی فلفل سیاه آسیاب شده تازه مزه دار کرده و داغ سرو کنید.
  9. آن را با پنیر پارمزان درشت رنده شده که روی آن پاشیده شده بود و مقداری سرکه بالزامیک اضافی خوردیم.

دستورالعمل اجاق گاز:

  1. برای درست کردن آن روی اجاق به حدود یک فنجان آب گوشت دیگر نیاز دارید.
  2. یک پیاز را خرد کنید تا 1 فنجان پیاز خرد شده به دست آید.
  3. روغن زیتون را در یک قابلمه سوپ سنگین گرم کنید، پیاز را اضافه کنید و 4 تا 5 دقیقه تفت دهید، یا تا زمانی که پیازها شروع به قهوه ای شدن کمی کنند.
  4. سیر خرد شده را اضافه کنید و 2 تا 3 دقیقه دیگر تفت دهید.
  5. آب مرغ، آب گوشت گاو، گوجه فرنگی خرد شده با آب، سس ورسترشایر، جعفری خرد شده و برگ بو را اضافه کنید و اجازه دهید سوپ به مدت 30 دقیقه با حرارت کم بجوشد.
  6. در حالی که سوپ می جوشد، کلم ترش را در آبکشی که در سینک قرار داده اید، آبکش کنید.
  7. گوشت ذرت را به مکعب های متوسط ​​برش دهید
  8. وقتی کلم ترش آبکش شد، با قیچی آشپزخانه یا یک چاقوی بزرگ آشپز آن را درشت خرد کنید.
  9. بعد از 30 دقیقه کلم ترش، گوشت ذرت و شیرین کننده را به سوپ اضافه کنید.
  10. سوپ را هم بزنید تا ببینید خیلی غلیظ شده و در صورت نیاز کمی آب اضافه کنید. (اگر یک فنجان آب گوشت گاو اضافی اضافه کنید، احتمالاً به آب نیاز نخواهید داشت.)
  11. اجازه دهید سوپ 15 دقیقه دیگر بجوشد.
  12. بعد از 15 دقیقه، 1 تی سرکه بالزامیک را اضافه کنید و با فلفل سیاه تازه آسیاب شده مزه دار کنید.
  13. آن را داغ سرو کنید و در صورت تمایل با پنیر پارمزان درشت رنده شده یا پنیر سوئیسی و مقداری سرکه بالزامیک بپاشید.

یادداشت

اگر آب مرغ خانگی یا آب گوشت گاو خانگی دارید، در این سوپ شگفت انگیز خواهد بود! من از جعفری با برگ تخت استفاده کردم اما هر کدام از آنها خوب است. من شیرین کننده مونک فروت (لینک وابسته) را دوست دارم، اما از هر شیرین کننده دلخواه خود استفاده کنید.

من هنوز فریزش نکردم ولی مطمئنم این سوپ خوب یخ میزنه.

دستور تهیه شده توسط Kalyn.

اطلاعات تغذیه:

بازده:

8

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 162چربی کل: 10 گرمچربی های اشباع شده: 3 گرمچربی ترانس: 0 گرمچربی غیر اشباع: 6 گرمکلسترول: 43 میلی گرمسدیم: 1139 میلی گرمکربوهیدرات ها: 7 گرمفیبر: 3 گرمقند: 4 گرمپروتئین: 10 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

تصویر مربعی از سوپ گوشت گاو باقیمانده در دو کاسه سرو با پنیر و سرکه بالزامیک.تصویر مربعی از سوپ گوشت گاو باقیمانده در دو کاسه سرو با پنیر و سرکه بالزامیک.

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
این سوپ گوشت گاو ذرت برای برنامه های کم کربوهیدرات یا کتو عالی است. گوشت ذرت شده واقعاً برای رژیم اصلی ساحل جنوبی توصیه نمی شود، زیرا مقدار چربی اشباع شده دارد. با این حال، اگر برای یک مناسبت خاص مانند روز سنت پاتریک از آن لذت ببرید، این سوپ با سایر مواد با گلیسمی پایین بسته بندی شده است که آن را راهی سالم برای استفاده از باقیمانده آن می کند.

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
از دستور العمل های سوپ برای یافتن دستور العمل های بیشتری مانند این استفاده کنید. از شاخص نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های بیشتر مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در پینترست، فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک یا یوتیوب دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم ببینید.

نکات تاریخی این دستور غذا:
سوپ گوشت گاو باقی مانده برای اولین بار در سال 2011 ارسال شد. این دستور غذا با عکس های بهتر در سال 2021 به روز شد و آخرین بار با اطلاعات بیشتر در سال 2024 به روز شد.

تصویر پینترست از سوپ گوشت ذرت باقیمانده

این را به اشتراک بگذارید:

ما در برنامه Amazon Services LLC Associates شرکت می‌کنیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.





Source link