سالاد کلم مرغ آسیایی Sandee’s – آشپزخانه Kalyn


وقتی مردم از سالاد کلم مرغ آسیایی خواهرم ساندی غمگین شدند، من دستور او را با یک نسخه کم کربوهیدرات از این سالاد خوشمزه تطبیق دادم! و اگر مرغ و کلم و طعم های آسیایی را دوست دارید، این سالاد را نیز دوست خواهید داشت!

سالاد سالاد کلم مرغ آسیایی را پین کنید تا بعداً آن را امتحان کنید!

سالاد کلم مرغ آسیایی Sandee در کاسه سفید.سالاد کلم مرغ آسیایی Sandee در کاسه سفید.

سالها پیش خواهرم سندی این را آورد سالاد کلم مرغ آسیایی به مهمانی خانوادگی ما در سوپر بول، و مردم بلافاصله دستور غذا را خواستند. بنابراین Sandee دستور غذا را از طریق تلفن به من داد، و سپس من یک نسخه کم کربوهیدرات را با استفاده از کل کلم (بدون هویج)، حذف نودل های ترد رامن، و استفاده از شیرین کننده به جای شکر درست کردم.

در طول سال‌ها هنگام درست کردن این سالاد، نسخه کم کربوهیدرات با مرغ، کلم و طعم‌های آسیایی را دوست داشتم، اما سال گذشته شیفته سالاد سبز آسیایی با سس سویا و کنجد شدم و زمانی که مقداری از آن را در سالاد خوردم. یخچالی که من از آن برای این سالاد استفاده کردم، با نتایج عالی! و من دوست نداشتم برای تهیه این سس مجبور به خرید یک بسته نودل رامن باشم زیرا از رشته فرنگی استفاده نمی کردم، بنابراین این یک نسخه جدید و بهبود یافته از سالاد Sandee با سس سویا و کنجد است.

من همچنین به شما خواهم گفت که اگر دوست دارید از بسته رامن در این دستور غذا استفاده کنید چگونه سازگار شوید. در هر صورت که آن را درست کنید، این سالاد کلم مرغ آسیایی یک سالاد ترد خوشمزه است که یک سالاد غذای اصلی عالی برای ناهار است. اگر کلم و طعم های آسیایی را دوست دارید، شرط می بندم که عاشق این سالاد خواهید شد!

چه موادی برای این دستور غذا نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

طرز تهیه این سالاد با سینه مرغ نپخته:

  1. قسمت های نامطلوب را از دو سینه مرغ بدون استخوان و بدون پوست جدا کنید. (من ضایعات را برای تهیه آب مرغ ذخیره می کنم.)
  2. مرغ را در آب یا آب گوشت با کمی چاشنی مرغ بپزید (لینک وابسته).
  3. مرغ را بپزید تا سفت شود، حدود 10 دقیقه در حالی که مایع به سختی بجوشد، سپس آبکش کنید و بگذارید خنک شود.
  4. مرغ را همانطور که در دستور غذا توضیح داده شده خرد کنید

سرکه برنج بدون مزه چیست؟

سرکه برنج بدون مزه صرفاً سرکه برنجی است که شکر اضافه ندارد.

آیا برای سالاد کلم مرغ آسیایی به روغن بادام زمینی نیاز دارید؟

روغن بادام زمینی برای سس با طعم آسیایی در این سالاد عالی است، اما می‌توانید از هر روغن گیاهی با طعم خنثی استفاده کنید.

آیا می توانید سالاد کلم مرغ آسیایی را با بسته چاشنی رامن درست کنید؟

اگر این نوع سالاد را با کلم و مرغ میل کرده اید، ممکن است شامل رشته رامن نپخته باشد و سس آن را با بسته ادویه نودل رامن مرغ چاشنی کرده باشد. اگر می خواهید آن نسخه را درست کنید، می توانید بسته نودل رامن را جایگزین روغن کنجد (یا بخشی از روغن کنجد) در سس کنید.

آیا این سالاد کلم مرغ آسیایی کم کربوهیدرات است؟

اگر این سالاد کلم مرغ را با شیرین کننده درست کنید و مثل من رشته رامن را با آجیل جایگزین کنید، این سالاد فقط حدود 8 کربوهیدرات خالص در هر وعده دارد.

سالادهای کم کربوهیدرات بیشتری با کلم می خواهید؟

برای ایده های بیشتر برای استفاده از یکی از مواد تشکیل دهنده سالاد مورد علاقه من، سالادهای کلم کم کربوهیدرات و کتو را بررسی کنید.

کولاژ عکس های فرآیندی برای سالاد کلم مرغ آسیایی Sandee.کولاژ عکس های فرآیندی برای سالاد کلم مرغ آسیایی Sandee.

طرز تهیه سالاد کلم مرغ آسیایی:

(این فقط خلاصه‌ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می‌کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می‌برد.)

  1. مرغ را به اندازه لقمه خرد کنید.
  2. سس سویا، سرکه برنج بدون مزه، روغن بادام زمینی، شیرین کننده مونک فروت و روغن کنجد را با هم مخلوط کنید.
  3. مرغ خرد شده را در ظرفی بریزید و نیمی از سس را با آن مخلوط کنید. اجازه دهید مرغ در سس مارینت شود در حالی که سایر مواد را آماده می کنید.
  4. کلم سبز را نازک برش دهید و سپس به اندازه ای خرد کنید که حدود 6 فنجان کلم خرد شده به دست آید.
  5. پیاز سبز را خلال کنید. (فراموش کردم از آن عکس بگیرم!
  6. در یک ماهیتابه خشک بزرگ، بادام ها را روی حرارت ملایم تفت دهید، فقط تا زمانی که بادام ها معطر شوند.
  7. کلم، پیاز سبز خلال شده، بادام سوخاری و کنجد را در مرغ مرینیت شده در کاسه مخلوط کنید. (برای تزیین سالاد آماده، چند عدد بادام و کنجد ذخیره کنید.
  8. سس بیشتری اضافه کنید، سپس هم بزنید تا ترکیب شود تا سالاد به همان اندازه که دوست دارید خیس شود. (شاید به همه پانسمان نیاز نداشته باشید.
  9. با فلفل سیاه تازه آسیاب شده مزه دار کنید، بادام و کنجد ذخیره شده بپاشید و سرو کنید.

سالاد کلم مرغ آسیایی Sandee در کاسه سفید روی دستمال سبز-سفید با چنگال سرو.سالاد کلم مرغ آسیایی Sandee در کاسه سفید روی دستمال سبز-سفید با چنگال سرو.

دستور العمل های بیشتر سالاد کلم که ممکن است دوست داشته باشید:

عناصر

عناصر:

  • 3 فنجان مرغ پخته شده

  • 6 فنجان کلم نازک و خرد شده

  • 1/2 فنجان پیاز سبز خلال شده (کمتر یا بیشتر به سلیقه)

  • 3/4 فنجان بادام خلال شده، در تابه خشک برشته شده

  • 2 تن دانه کنجد (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • فلفل سیاه آسیاب شده تازه به مزه

مواد تشکیل دهنده سس:

  • 2 تی ام بید

  • 2 T سرکه برنج بدون مزه

  • 2 تن روغن بادام زمینی (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 2 تی شیرین کننده مونک فروت

  • 1 1/2 قاشق چایخوری روغن کنجد

دستورالعمل ها

  1. مرغ را به اندازه لقمه خرد کنید.
  2. سس سویا، سرکه برنج بدون مزه، روغن بادام زمینی، شیرین کننده مونک فروت و روغن کنجد را با هم مخلوط کنید. (این پانسمان برای خیلی چیزها خوب است، بنابراین ممکن است بخواهید مقدار پانسمان را دو برابر کنید.
  3. مرغ خرد شده را در ظرفی بریزید و نیمی از سس را با آن مخلوط کنید. در حین آماده کردن سایر مواد، اجازه دهید مرغ در سس مارینت شود.
  4. کلم سبز را نازک برش دهید و سپس به اندازه ای خرد کنید که حدود 6 فنجان کلم خرد شده به دست آید.
  5. پیاز سبز را خلال کنید.
  6. در یک ماهیتابه خشک بزرگ، بادام ها را روی حرارت ملایم، حدود 90 ثانیه یا تا زمانی که بادام ها شروع به معطر شدن کنند، تفت دهید.
  7. کلم، پیاز سبز خلال شده، بادام سوخاری و کنجد را در مرغ مرینیت شده در کاسه مخلوط کنید. (برای تزیین سالاد آماده، چند عدد بادام و کنجد ذخیره کنید.
  8. سس بیشتری اضافه کنید، سپس هم بزنید تا ترکیب شود تا سالاد به همان اندازه که دوست دارید خیس شود. (شاید به همه پانسمان نیاز نداشته باشید.
  9. با فلفل سیاه تازه آسیاب شده مزه دار کنید، بادام و کنجد ذخیره شده بپاشید و سرو کنید.
  10. این حدود یک روز در یخچال نگهداری می شود، اما احتمالاً بیشتر از آن نخواهد بود.

یادداشت

من برای این دستور از دانه های کنجد سوخاری استفاده می کنم، یا می توانید خودتان برشته کنید یا از کنجد سیاه استفاده کنید.

من از شیرین کننده مونک فروت (لینک وابسته) برای این سالاد استفاده می کنم، اما از هر شیرین کننده دلخواه خود استفاده کنید.

روغن بادام زمینی در این مورد عالی است، اما اگر این همان چیزی است که دارید، می توانید از یک روغن گیاهی با طعم خنثی استفاده کنید.

دستور غذا توسط خواهرم Sandee از چندین منبع اقتباس شده و توسط Kalyn به نسخه کم کربوهیدرات اقتباس شده است.

اطلاعات تغذیه:

بازده:

6

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 330چربی کل: 22 گرمچربی های اشباع شده: 4 گرمچربی ترانس: 0 گرمچربی غیر اشباع: 17 گرمکلسترول: 63 میلی گرمسدیم: 355 میلی گرمکربوهیدرات ها: 13 گرمفیبر: 5 گرمقند: 5 گرمپروتئین: 22 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

تصویر مربعی از سالاد کلم مرغ آسیایی Sandee در کاسه روی دستمال سبز-سفید با چنگال سرو.تصویر مربعی از سالاد کلم مرغ آسیایی Sandee در کاسه روی دستمال سبز-سفید با چنگال سرو.

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
سالاد کلم مرغ آسیایی خواهرم ساندی که با کل کلم (بدون هویج) و با استفاده از یک شیرین کننده تایید شده ساخته شده است، کربوهیدرات کمی دارد و همچنین برای هر مرحله از رژیم اصلی ساحل جنوبی تایید شده است.

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
از دستور العمل های سالاد برای یافتن دستور العمل های بیشتری مانند این استفاده کنید. از شاخص نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های بیشتر مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در پینترست، فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک یا یوتیوب دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم ببینید.

نکات تاریخی این دستور غذا:
این دستور تهیه سالاد آسیایی با مرغ و کلم برای اولین بار در سال 2010 پست شد، پس از اینکه خواهرم ساندی آن را به یک مهمانی خانوادگی سوپر کاسه آورد. آخرین بار با اطلاعات بیشتر و دستور العمل کمی بهبود یافته در سال 2024 به روز شد.

تصویر Pinterest از سالاد کلم مرغ آسیایی Sandee

این را به اشتراک بگذارید:

ما در برنامه Amazon Services LLC Associates شرکت می‌کنیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.





Source link