بهترین دستور العمل های کم کربوهیدرات و کتو در سال 2023 از آشپزخانه Kalyn’s Kitchen – Kalyn’s Kitchen


من عاشق لیست های بهترین های سال هستم که با پایان هر سال نشان داده می شوند، و در اینجا انتخاب های من برای بهترین دستور العمل های کم کربوهیدرات و کتو در سال 2023 وجود دارد! و امسال من فقط کمی رویکردم را به این جمع بندی تغییر می دهم، در ادامه در مورد آن بیشتر بخوانید.

پین بهترین دستور العمل های کم کربوهیدرات و کتو در سال 2023 برای امتحان کردن بعداً!

بهترین دستور العمل های کم کربوهیدرات و کتو در سال 2023 از کلاژ پوشش متنی Kalyn's Kitchen.بهترین دستور العمل های کم کربوهیدرات و کتو در سال 2023 از کلاژ پوشش متنی Kalyn's Kitchen.

این هجدهمین سالی بود که دستور العمل‌ها را در آشپزخانه کالین به اشتراک می‌گذاشتم و خلاصه‌ای از دستور العمل‌های جدید را در پایان سال نوشتم. و البته، دیدن دستور العمل های جدید و انتخاب غذاهای مورد علاقه من سرگرم کننده است. اما امسال که شروع به محدود کردن آن کردم، متوجه شدم برخی از دستور العمل های بسیار مورد علاقه من از سال 2023 نسخه های کم کربوهیدرات دستور العمل های به روز شده از روزهای اولیه وبلاگ بودند.

البته، من به طور مداوم دستور العمل ها را به روز می کنم، نه تنها برای عکس های بهتر یا برای ارضای اولویت های موتور جستجو، بلکه به این دلیل که برخی از دستور العمل های اینجا مربوط به روزهای اصلی رژیم غذایی ساحل جنوبی من هستند، زمانی که بیشتر از الان لوبیا و غلات می خوردم. و من همیشه دوست دارم برای دستور غذای مورد علاقه‌ای که در گذشته دوست داشتم، تنوع کم کربوهیدرات داشته باشم!

بنابراین برای این پست پایانی سال من موارد دلخواه کم کربوهیدرات و کتو از سال 2023 را که امسال کاملاً جدید بودند و همچنین دستور العمل های به روز شده ای که اکنون نسخه جدید کم کربوهیدرات دارند را به اشتراک می گذارم! من آن را به 30 دستور غذا کاهش دادم تا در کانون توجه قرار بگیرم، و از خواهرزاده بزرگم کارا تشکر می کنم که به من کمک کرد دستور العمل ها را آزمایش کنم تا برای شما کار کنند، و همچنین به من کمک می کند تصمیم بگیرم چه دستور العمل هایی مستحق به روز رسانی هستند!

در این گردآوری دستور العمل های جدید یا بهبود یافته برای پیش غذاها، صبحانه ها، دسرها، شام، سالادها، مخلفات، و سوپ ها یا خورش ها را خواهید یافت! امیدوارم دستورهایی را در اینجا پیدا کنید که از امتحان کردن آنها هیجان زده خواهید شد! و سال نو بر همه مبارک!

بهترین پیش غذای کم کربوهیدرات و کتو:

بال‌های بوفالو سرخ‌کن روی سینی سرو با سس آغشته به پنیر آبی نشان داده شده است.بال‌های بوفالو سرخ‌کن روی سینی سرو با سس آغشته به پنیر آبی نشان داده شده است.

اینها هوا سرخ کن بال بوفالو نه تنها بسیار آسان بودند، بلکه بسیار خوشمزه و کم کربوهیدرات بودند!

سالسا بلوبری در کاسه سرو مربعی روی دستمال قرمز سفید و آبی نشان داده شده است.سالسا بلوبری در کاسه سرو مربعی روی دستمال قرمز سفید و آبی نشان داده شده است.

ما این را دوست داشتیم سالسا بلوبری کم کربوهیدرات دستوری که حاوی زغال اخته، جیکاما و فلفل دلمه ای قرمز است و این پست ده روش سرگرم کننده برای خوردن آن بدون زیاده روی در مصرف کربوهیدرات دارد!

پیش‌غذاهای کم کربوهیدرات و کتو بیشتر:

بهترین صبحانه های کم کربوهیدرات و کتو:

کاسه مخصوص صبحانه گیاهی پنیری که در ظرف پخت نشان داده شده است.کاسه مخصوص صبحانه گیاهی پنیری که در ظرف پخت نشان داده شده است.

سایت من دستور العمل های صبحانه زیادی دارد، بنابراین امسال روی صبحانه های زیادی کار نکردم، اما تعداد کمی بودند که به روز شدند. برای این کاسرول صبحانه گیاهی پنیری ما از قارچ، فلفل سبز، فتا و پنیر مونتری جک برای یک صبحانه گیاهی با تنها 4 کربوهیدرات خالص استفاده کردیم، اما گزینه های دیگری برای سبزیجات و پنیر در دستور غذا وجود دارد.

صبحانه های کم کربوهیدرات و کتو بیشتر:

بهترین دسرهای کم کربوهیدرات و کتو:

میله های چیپس شکلاتی کره بادام زمینی در بشقاب سرو روی دستمال سفره نشان داده شده است.میله های شکلاتی کره بادام زمینی در بشقاب سرو روی دستمال سفره نشان داده شده است.

احتمالاً بدیهی است که من به درست کردن دسرها علاقه ای ندارم و در پخت آنچنان خوب نیستم، اما من و کارا روی اینها سخت کار کردیم. میله های شکلاتی کره بادام زمینیو من این دستور را دوست داشتم و چند بار برای خودم درست کردم.

کوکی های کره بادام زمینی بدون شکر روی بشقاب سفید.کوکی های کره بادام زمینی بدون شکر روی بشقاب سفید.

و در نهایت، پس از اینکه خواننده‌ای گفت که کوکی‌های کره بادام‌زمینی او مرتباً شکننده می‌شوند، مجموعه‌ای از یک دور پخت کوکی‌ها که منجر به یک نسخه به‌روز شده عالی از این‌ها شد. کوکی های کره بادام زمینی بدون شکر که بررسی های عالی دریافت کرده است!

بهترین شام های کم کربوهیدرات و کتو:

کیتو کراک مرغ در ظرف پخت با بیکن و پیاز سبز پاشیده شده نشان داده شده استکیتو کراک مرغ در ظرف پخت با بیکن و پیاز سبز پاشیده شده نشان داده شده است

این پخت مرغ کتو کراک به نظر می رسید برای همه کسانی که آن را امتحان کرده اند شگفت انگیز است، و حتی بچه ها و بزرگسالانی که کتو نمی خورند احتمالاً از آن برای شام لذت خواهند برد!

مرغ فیلیپینی Adobo پوشیده از سس، در بشقاب سرو با سس در پشت نشان داده شده است.مرغ فیلیپینی Adobo پوشیده از سس، در بشقاب سرو با سس در پشت نشان داده شده است.

مرغ فیلیپینی Adobo امسال با توصیه به استفاده از ران مرغ برای دستور العمل معتبرتر برای این غذای معروف فیلیپین به روز و بهبود یافت. و چشم پزشک فیلیپینی من به من می گوید که روز بعد، بعد از اینکه طعم ها فرصتی برای خیس شدن در مرغ پیدا کردند، بهتر است!

سه تاکو ماهی سرخ کن هوا در نگهدارنده تاکو با سس اضافی در پس زمینه نشان داده شده استسه تاکو ماهی سرخ کن هوا در نگهدارنده تاکو با سس اضافی در پس زمینه نشان داده شده است

تاکو ماهی سرخ کن با هوا از تورتیلاهای کم کربوهیدرات برای یک شام سالم و خوشمزه استفاده کنید که همچنین سریع و آسان درست می شود. و اگر بابانوئل برای شما سرخ‌کننده هوا نیاورده است، این دستور دستور پخت ماهی را روی اجاق گاز یا در فر دارد!

کاسرول بوقلمون آسیاب شده (با برنج گل کلم) در ظرف قابلمه نشان داده شده است.کاسرول بوقلمون آسیاب شده (با برنج گل کلم) در ظرف قابلمه نشان داده شده است.

این کاسرول آسیاب شده بوقلمون با برنج گل کلم یک دستور العمل به روز شده است که در آن من کاملاً عاشق نسخه جدید ساخته شده با برنج گل کلم بودم و این دستور العمل که در اصل با برنج تهیه شده بود طعم عالی از فلفل، قارچ، مونتری جک و پنیر فتا دارد!

بیشتر شام های کم کربوهیدرات و کتو:

بهترین سالادهای کم کربوهیدرات و کتو:

سالاد سبز آسیایی با سس سویا و کنجد با دو وعده در بشقاب مربع و کاسه سالاد در پشت.سالاد سبز آسیایی با سس سویا و کنجد با دو وعده در بشقاب مربع و کاسه سالاد در پشت.

ما این را به روز کردیم سالاد سبز آسیایی با سس سویا و کنجد این برای هر وعده غذایی با طعم های آسیایی عالی است، و ما این دستور العمل سالاد شگفت انگیز را دوست داشتیم که به راحتی درست می شود و کربوهیدرات بسیار کمی دارد! (سس را درست کنید و در شیشه در یخچال نگهداری کنید!)

سالاد برنج وحشی با بیکن و آروگولا در کاسه با نمک و فلفل در پشت نشان داده شده است.سالاد برنج وحشی با بیکن و آروگولا در کاسه با نمک و فلفل در پشت نشان داده شده است.

این دستور جدید برای سالاد برنج وحشی با بیکن و آروگولا یک ایده سالاد سرگرم کننده برای یک وعده غذایی خاص است، و این سالاد دارای انواع مواد کم کربوهیدرات است که تنها حدود 8 کربوهیدرات خالص در هر وعده دارد.

سالادهای کم کربوهیدرات و کتو بیشتر:

بهترین غذاهای جانبی کم کربوهیدرات و کتو:

کلم بروکلی کامل کاسرول برنج گل کلم در ظرف پخت.کلم بروکلی کامل کاسرول برنج گل کلم در ظرف پخت.

این خوشمزه کلم بروکلی کاسه برنج گل کلم یک نسخه به روز شده از دستور العملی است که در ابتدا از برنج قهوه ای استفاده می شد و این نسخه جدید با کربوهیدرات پایین یک غذای اصلی بدون گوشت یا یک غذای جانبی شگفت انگیز است!

لوبیا سبز قابلمه فوری با بیکن و گورگونزولا در بشقاب سرو نشان داده شده استلوبیا سبز قابلمه فوری با بیکن و گورگونزولا در بشقاب سرو نشان داده شده است

شکی نیست که اینها لوبیا سبز قابلمه فوری با بیکن و گورگونزولا غذای جانبی جدیدی بود که در سال 2023 بیشتر درست کردم، و اگر این مواد را دوست دارید، شرط می بندم که این دستور غذا را دوست خواهید داشت!

سایر مخلفات کم کربوهیدرات و کتو:

بهترین سوپ ها و خورش های کم کربوهیدرات و کتو:

سوسیس آرام پز و فلفل در دو کاسه با پارمزان و آرام پز در پشت نشان داده شده است.سوسیس آرام پز و فلفل در دو کاسه با پارمزان و آرام پز در پشت نشان داده شده است.

سوسیس و فلفل آرام پز یک غذای اصلی سریع و آسان به روز شده با اجاق گاز آهسته با تنها حدود 10 کربوهیدرات در هر وعده! و وقتی متوجه شدم که هنوز هم افرادی هستند که عاشق استفاده از اجاق گاز آرام هستند، شگفت زده شدم.

سوپ سوسیس، کدو سبز و ماکارونی ایتالیایی در دو کاسه با قاشق و پارمزانسوپ سوسیس، کدو سبز و ماکارونی ایتالیایی در دو کاسه با قاشق و پارمزان

سوپ سوسیس، کدو سبز و ماکارونی ایتالیایی نسخه به روز شده سوپ مورد علاقه ای است که من برای مهمانی های خانوادگی دنی درست می کردم. لطفاً نگران ماکارونی موجود در این سوپ خوشمزه نباشید، زیرا در این دستور غذا از فیبر گورمت لایت آرنج و مقدار زیادی مواد کربوهیدرات کمتر استفاده شده است که باعث می‌شود این سوپ فقط حدود 9 کربوهیدرات خالص در هر وعده داشته باشد! و اگر نسخه ای از دستور غذا را می خواهید که حتی کربوهیدرات کمتری داشته باشد (و همچنین بدون گلوتن) فقط ماکارونی را نادیده بگیرید و از کدو سبز خرد شده بیشتری استفاده کنید.

سوپ ها و خورش های کم کربوهیدرات و کتو بیشتر:

تصویر Pinterest برای بهترین دستور العمل های کم کربوهیدرات و کتو در سال 2023 از آشپزخانه Kalyn's Kitchen

این را به اشتراک بگذارید:

ما در برنامه Amazon Services LLC Associates شرکت می‌کنیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.



Source link