آیا لوبیا سبز کتو است؟ بهترین دستور العمل های لوبیا سبز دوستدار کتو


اگر به این فکر می کنید که “آیا لوبیا سبز کتو است؟”، این راهنمای عمیق برای شما مناسب است.

لوبیا سبز کتو هستند

در زیر، همه چیزهایی را که باید قبل از خوردن لوبیا سبز روی کتو بدانید، توضیح خواهم داد. من به اطلاعات تغذیه ای لوبیا سبز، دستور العمل های لوبیا سبز مورد علاقه ام و برخی از خطرات احتمالی خواهم پرداخت.

بیا شروع کنیم.

آیا لوبیا سبز کتو دوستانه است؟

پاسخ کوتاه این است بله، شما می توانید از لوبیا سبز روی یک لذت ببرید رژیم کتو. یک فنجان لوبیا سبز تازه فقط 4 گرم کربوهیدرات خالص دارد، بنابراین می توانید هر چقدر که می خواهید بخورید.

اما وقتی صحبت از کنسرو لوبیا سبز به میان می‌آید، داستان کمی پیچیده‌تر می‌شود.

آیا کنسرو لوبیا سبز کتو دوست است؟

آره، بیشتر قوطی های لوبیا سبز کتو دوست هستند. یک قوطی 100 گرمی حاوی حدود 8 گرم کربوهیدرات کل و 4 گرم کربوهیدرات خالص است. و از آنجایی که رژیم کتوژنیک شما را به 50 گرم کربوهیدرات خالص روزانه محدود می کند، می توانید با خیال راحت از چندین وعده آن لذت ببرید.

با این حال، همیشه می‌خواهید در صورتی که سازنده مواد نگهدارنده و افزودنی‌ها را اضافه کند، فهرست مواد را دوباره بررسی کنید.

متوجه شدم که برخی از شرکت ها شکر و روغن نباتی را به لوبیا سبز خود اضافه می کنند تا طعم بهتری داشته باشد و ماندگاری بیشتری داشته باشد. برای این کار چشمان خود را بپوشانید و به جای آن یک لوبیا سبز کاملا طبیعی را انتخاب کنید.

در یک فنجان لوبیا سبز پخته چند کربوهیدرات وجود دارد؟

یک فنجان لوبیا سبز سرخ شده حاوی 8 گرم کربوهیدرات کل و 4 گرم کربوهیدرات خالص است که گزینه خوبی برای کتو است.

حقایق تغذیه ای لوبیا سبز

لوبیا سبز کتو هستند

یک فنجان لوبیا سبز خرد شده مواد مغذی و درشت مغذی زیر را برای بدن شما فراهم می کند:

  • 8 گرم کربوهیدرات کل
  • 4 گرم فیبر
  • 4 گرم کربوهیدرات خالص
  • 31 کالری
  • 2 گرم پروتئین
  • 0.1 گرم چربی
  • 209 میلی گرم پتاسیم

بسته به کیفیت لوبیا سبزی که می‌خورید، می‌تواند حاوی 30 درصد از نیاز روزانه شما به ویتامین C و مقادیر کمی از آهن، منیزیم و آهن غیرهم باشد.

دستور العمل های خوشمزه باقلا سبز کتو

اگر به دنبال این هستید که وعده های غذایی لوبیا سبز خوشمزه را در رژیم غذایی کم کربوهیدرات خود وارد کنید، این دستور العمل ها را امتحان کنید:

  • لوبیا سبز جنوبی با بیکن
  • لوبیا سبز کتو پنیری
  • لوبیا سبز کتو با پنیر خامه ای
  • کاسرول لوبیا سبز کتو

لوبیا سبز جنوبی با بیکن

لوبیا سبز کتو هستند

این دستور پخت لوبیا سبز در چند ماه اخیر مورد علاقه من شده است. درست کردن آن بسیار آسان است و فقط به شش ماده نیاز دارید:

  • یک کیلو لوبیا سبز
  • نصف پیاز خرد شده
  • یک قاشق چایخوری سیر تازه
  • سه برش بیکن
  • دو فنجان آب مرغ
  • دو قاشق غذاخوری کره
  • کمی روغن زیتون

با خرد کردن خود شروع کنید بیکن آن را به قطعات کوچک تبدیل کنید و در تابه ای روی حرارت متوسط ​​قرار دهید. بیکن خود را بپزید تا پخته شود و با دستمال کاغذی روی بشقاب بگذارید. با این کار بیشتر روغن از بین می‌رود و بیکن ترد را برای شما به ارمغان می‌آورد.

بعد، خود را کاراملی کنید پیازها در کنار سیر خود در همان ماهیتابه. پس از طلایی شدن آن را بردارید و کنار بیکن خود قرار دهید.

لوبیا چیتی خود را با آب مرغ در این ماهیتابه بریزید و بگذارید یک ساعت بجوشد.

مرحله آخر این است که لوبیاها را آبکش کنید، آن را در کنار بیکن، پیاز، سیر و کره خود به تابه اضافه کنید و خوب هم بزنید. لوبیا سبز و بیکن خود را در یک بشقاب بریزید و در آن حفاری کنید!

لوبیا سبز کتو پنیری

لوبیا سبز کتو هستند

اگر عجله دارید و به دنبال یک میان وعده سریع هستید، این دستور تهیه لوبیا سبز کتو برای شما مناسب است. درست کردن آن 15 دقیقه طول می کشد و فقط به دو ماده نیاز دارید:

  • لوبیا سبز تازه
  • پنیر پارمسان

تنها کاری که باید انجام دهید این است که فر را از قبل با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید و لوبیا سبز خود را در سینی پوشانده شده با کاغذ روغنی قرار دهید. فلفل سیاه، نمک و پودر سیر را برای طعم بیشتر اضافه کنید.

این سینی را به مدت 15 دقیقه در فر قرار دهید، برداشته، مقداری بپاشید پنیر پارمسان در بالا، و پنج دقیقه دیگر بپزید. بگذارید لوبیا سبز ترد پوشیده شده با پنیر شما برای چند دقیقه خنک شود و یک وعده را در یک کاسه یا بشقاب بریزید و لذت ببرید!

لوبیا سبز کتو با پنیر خامه ای

از طرف دیگر، اگر می خواهید پنیر پارمزان را با پنیر خامه ای تعویض کنید، می توانید این کار را انجام دهید و آن را به یک پنیر خامه ای تبدیل کنید. سالاد. من دوست دارم سالاد لوبیا سبز را با مواد زیر تهیه کنم:

  • یک کیسه 10 اونسی لوبیا سبز (فریبی نیست تازه یا منجمد)
  • نصف قاشق غذاخوری رب سیر
  • پنیر خامه ای به اندازه دلخواه
  • دو قاشق غذاخوری کره
  • نمک و فلفل برای چشیدن

10 اونس لوبیا سبز و رب سیر خود را در یک تابه داغ روی حرارت متوسط ​​قرار دهید. در حالی که هم می زنید، بگذارید سه دقیقه بماند.

کره و پنیر خامه ای خود را اضافه کنید، دوباره آن را خوب هم بزنید و بگذارید پنج دقیقه بماند.

من شخصاً از طرفداران پر و پا قرص هستم پنیر خامه ای، بنابراین من تا پنج قاشق غذاخوری اضافه می کنم. با این حال، توصیه می‌کنم از دو قاشق غذاخوری شروع کنید و سطح خامه‌ای را که برای شما مفید است، بیابید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که سالاد خود را در ظرفی بپزید، مقداری نمک و فلفل بپاشید تا مزه دار شود و سرو کنید!

کاسرول لوبیا سبز کتو

لوبیا سبز کتو هستند

آیا به دنبال این هستید که سبزیجات بیشتری را در شام خود وارد کنید؟ دوست خواهی داشت این کاسه لوبیا سبز همانطور که می توانید ظرف 35 دقیقه آن را آماده کنید. این غذای عالی برای هر زمان از سال، از جمله روز شکرگزاری است.

سوالات متداول درباره آیا لوبیا سبز کتو است؟

آیا می توانید لوبیا سبز را در کتو بخورید؟

شما می توانید لوبیا سبز را با کتو بخورید زیرا یک فنجان کامل فقط چهار گرم کربوهیدرات خالص دارد.

آیا لوبیا سبز کم کربوهیدرات است؟

لوبیا سبز کمترین میزان کربوهیدرات را در بین هر لوبیا دارد. آنها چهار گرم خالص در هر فنجان دارند، در حالی که لوبیا لیما، لوبیا چشم بلبلی و لوبیا سیاه همه بیش از 24 گرم کربوهیدرات دارند.

چه سبزیجاتی برای کتو ممنوع هستند؟

سبزیجات نشاسته ای مانند سیب زمینی، ذرت، سیب زمینی شیرین و چغندر همه آنها در رژیم کتوژنیک ممنوع هستند زیرا در هر وعده بیش از 30 گرم کربوهیدرات دارند.

لوبیا سبز کربوهیدرات خوب است یا بد؟

لوبیا سبز کربوهیدرات های خوبی دارد زیرا به آرامی وارد جریان خون شما می شود. این به دلیل نمره GI پایین 32 است. شما آن افزایش سریع قند خون و سقوط را مانند تنقلات شیرین تجربه نخواهید کرد.

آیا می توانم کنسرو لوبیا سبز در کتو داشته باشم؟

کنسرو لوبیا سبز روی کتو کاملاً خوب است. یک قوطی 100 گرمی حاوی حدود چهار گرم کربوهیدرات است. با این حال، توصیه می کنم مراقب افزودنی هایی مانند قند و MSG زیرا برخی از شرکت ها از آنها برای طعم بهتر لوبیا سبز خود استفاده می کنند.

آیا لوبیا سبز رودهاوس تگزاس کتو است؟

یک وعده لوبیا سبز رودهاوس تگزاس 11 گرم کربوهیدرات در هر وعده دارد. بنابراین با وجود اینکه کتو است، می توانید کربوهیدرات های خود را بهتر در جاهای دیگر مصرف کنید. به عنوان مثال، اگر یک وعده لوبیا سبز معمولی بخورید، فقط دو گرم کربوهیدرات می خورید و نه گرم برای شما صرفه جویی می شود.

آیا لوبیا سبز در رژیم کتو مناسب است؟

شما می توانید با خیال راحت از لوبیا سبز بوداده در رژیم کتو لذت ببرید زیرا در هر فنجان چهار کربوهیدرات خالص دارد. پس با خیال راحت هر چقدر دوست دارید بخورید.

چه تعداد کربوهیدرات خالص در لوبیا سبز وجود دارد؟

یک فنجان لوبیا سبز دو گرم کربوهیدرات خالص دارد، بنابراین می توانید با خیال راحت آنها را روی کتو بخورید.

کدام سبزیجات کتو دوست هستند؟

اکثر سبزیجات سبز مانند کلم بروکلی، گل کلم، خیار و کلم، کتو دوست هستند. آنها همچنین در مورد کتو نامحدود هستند زیرا قبل از اینکه با کتوز تداخل کنند شما را سیر می کنند. گوجه فرنگی، قارچ و آووکادو نیز انتخاب های خوب کم کربوهیدرات هستند.

چند کربوهیدرات در یک فنجان لوبیا سبز پخته شده است؟

یک فنجان لوبیا سبز پخته شده دارای هشت گرم کربوهیدرات کل و چهار گرم فیبر است که به آن مقدار خالص کربوهیدرات چهار گرم می دهد.

چند کربوهیدرات خالص در نصف فنجان لوبیا سبز وجود دارد؟

نصف فنجان لوبیا سبز حاوی چهار گرم کربوهیدرات کل و دو گرم کربوهیدرات خالص است که مصرف آن را در رژیم های کتو و کم کربوهیدرات بی خطر می کند.

از چه لوبیاهایی در کتو باید اجتناب کرد؟

باید از لوبیا سیاه، لوبیا چشم بلبلی، لوبیا چشم بلبلی و لوبیا لیما پرهیز کنید زیرا حاوی بیش از 24 گرم کربوهیدرات در هر فنجان هستند که می تواند با کتوز تداخل کند. در عوض، به لوبیا سبز بچسبید، زیرا یک فنجان فقط چهار کربوهیدرات خالص دارد.

چه سبزیجاتی برای کتو مفید هستند؟

سبزیجات راه خوبی برای سیر شدن سریع و کاهش وزن با کتو هستند. با این حال، شما می خواهید به سبزیجات کم کربوهیدرات مانند کلم بروکلی، کلم، گل کلم و گوجه فرنگی بچسبید. از غذاهای نشاسته ای مانند سیب زمینی و ذرت خودداری کنید زیرا حاوی مقادیر زیادی کربوهیدرات هستند.

نظرات نهایی در مورد لوبیا سبز و رژیم غذایی کتوژنیک

لوبیا سبز کتو هستند

لوبیا سبز روی کتو 100 درصد خوب است. یک وعده تنها چهار گرم کربوهیدرات خالص دارد، بنابراین بعید است که با کتوز تداخل داشته باشد. همچنین دارای مقادیر خوبی از ویتامین C و آهن غیر هم است.

بنابراین اگر به دنبال وارد کردن لوبیا سبز به رژیم کتو خود هستید، پیشنهاد می کنم لوبیا سبز جنوبی را با بیکن، لوبیا سبز پنیری یا لوبیا سبز با پنیر خامه ای تهیه کنید.

و اگر می خواهید رژیم کتو خود را با جایگزین های لوبیا سبز ادویه کنید، من از طرفداران پر و پا قرص خیار، کلم بروکلی، کلم یا کدو سبز هستم.