سالاد لوبیا سبز با قلب نخل – آشپزخانه کالین


سالاد لوبیا سبز با قلب نخل همچنین دارای زیتون، فلفل قرمز و فتا است و این یک سالاد تابستانی عالی برای افرادی است که لوبیا سبز دوست دارند. و افزودن قلب نخل این سالاد را به یک سالاد واقعا خاطره انگیز تبدیل می کند!

سالاد لوبیا سبز با Hearts of Palm را پین کنید تا بعداً آن را امتحان کنید!

سالاد لوبیا سبز با قلب های نخل، زیتون، فلفل قرمز و فتا در KalynsKitchen.com یافت می شود.

هر زمان که یکی از دستور العمل های کباب کردن مورد علاقه من را درست می کنید، این سالاد لوبیا سبز با قلب نخل سالاد کم کربوهیدرات خوبی خواهد بود که در کنار آن سرو کنید. و من عاشق این سالاد هستم که از برخی از مواد مورد علاقه تابستانی من مانند فلفل قرمز تفت داده شده، قلب نخل، زیتون یونانی و پنیر فتا استفاده می کند، بنابراین امروز این دستور غذا را برای انتخاب مورد علاقه جمعه ها به شما یادآوری می کنم!

مواد دیگری که در اینجا دوست دارم پونه کوهی تازه و ریحان تازه است. من از مقدار زیادی سبزی در سس استفاده کردم، اما اگر باغ گیاهی ندارید، می توانید ریحان بخرید و فقط از پونه کوهی خشک استفاده کنید.

مهم نیست که چقدر آن را تغییر می دهید تا با ترجیحات غذایی خود مطابقت داشته باشد، امیدوارم این سالاد خوشمزه را امتحان کنید، چیزی که من هر تابستان وقتی مهمان شام می کنم درست می کنم!

چه موادی نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

Hearts of Palm چیست؟

اگر با آنها آشنایی ندارید، Hearts of palm یک سبزی کمی ترد است که از مرکز درختان خرمای اهلی برداشت می شود. آنها قبلاً یک عنصر بحث برانگیز بودند، اما اکنون روش های برداشت به درختان آسیب نمی رساند و نخل های وحشی در بسیاری از مکان ها محافظت می شوند. و Hearts of Palm بسیار خوشمزه است! در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد Hearts of Palm و نحوه استفاده از آنها آورده شده است.

آیا می توانید از قلب کمتری در این سالاد استفاده کنید؟

Hearts of Palm یکی از مواد مورد علاقه من در تابستان است و زمانی که Costco من آنها را در شیشه های بزرگ حمل می کرد، بیشتر در دستور العمل ها از آن استفاده می کردم! در خواربارفروشی‌های معمولی، قطعاً گران‌تر هستند، و اگر این چیزی است که برای بودجه شما کار می‌کند، می‌توانید با قلب نخل بسیار کمتری نسبت به آنچه که من در اینجا استفاده می‌کنم، کنار بیایید. اما لطفا آنها را کنار نگذارید. قلب نخل در این سالاد شگفت انگیز است.

اگر زیتون یونانی را در سالاد لوبیا سبز نمی خواهید چه؟

برای من طعم های دیگر این سالاد کاملاً با زیتون های یونانی که استفاده کردم مطابقت دارد، اما می دانم که زیتون یونانی فنجان چای همه نیست، و اگر زیتون سیاه را ترجیح می دهید، قطعا می توانید از آن استفاده کنید.

سالادهای بیشتری با قلب نخل می خواهید؟

من قلب های نخل را خیلی دوست دارم که مجموعه کاملی از سالادهای کم کربوهیدرات با قلب های نخل را دارم. اگر شما نیز از طرفداران این ماده خوشمزه سالاد کم کربوهیدرات هستید، این را بررسی کنید.

سالاد لوبیا سبز با کولاژ شات های پردازش قلب نخل

طرز تهیه سالاد لوبیا سبز با قلب نخل:

(این فقط خلاصه‌ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می‌کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می‌برد.)

  1. لوبیاها را خرد کنید، سپس با استفاده از یک ظرف بخارپز (پیوند وابسته) در یک قابلمه بزرگ یا یک بخارپز برقی سبزیجات (پیوند وابسته) حدود 7 دقیقه بخارپز کنید.
  2. به محض اینکه لوبیاها ترد شدند، آنها را در آب یخ فرو کنید تا پخت متوقف شود. سپس در آبکشی که در سینک قرار داده شده است آن را به خوبی آبکش کنید.
  3. این عکسی از کوزه‌های بزرگ Hearts of Palm است که در Costco می‌گرفتم، آه می‌کشم. اگر آنها را در فروشگاه مواد غذایی می خرید، می توانید کمتر استفاده کنید!
  4. Hearts of Palm (لینک وابسته) را آبکش کرده و برش دهید، زیتون ها را از وسط نصف کنید و فتا را اندازه کنید.
  5. برای تهیه سس، سرکه بالزامیک، آب لیمو، روغن زیتون، پوست لیمو، پونه کوهی تازه خرد شده و ریحان تازه خرد شده را با هم ترکیب کنید. (من از مخلوط کن غوطه وری خود با ضمیمه کاسه ای استفاده می کنم برای درست کردن پانسمان، اما الف غذاساز نیز به خوبی کار خواهد کرد. (لینک های وابسته)
  6. در حال حاضر لوبیاها باید به خوبی زهکشی شده باشند، بنابراین روی حوله کاغذی پهن کنید و با لکه خشک کنید تا سالاد آبکی نشود.
  7. لوبیاها، قلب های خرد شده خرما، فلفل قرمز بوداده خرد شده را در یک شیشه (پیوند وابسته) و زیتون ها را با سس دلخواه با هم مخلوط کنید.
  8. سپس به آرامی فتا را مخلوط کرده و سالاد را با فلفل سیاه تازه آسیاب شده مزه دار کنید.

سالاد لوبیا سبز با قلب نخل که در کاسه سرو روی دستمال نشان داده شده است

آن را به یک وعده غذایی کم کربوهیدرات تبدیل کنید:

سالاد لوبیا سبز با Hearts of Palm با مرغ کبابی بسیار یونانی، کباب استیک و قارچ، سوسیس و فلفل کبابی، مرغ کبابی رزماری و خردل یا استیک آهنی کبابی با سس Chimichurri برای یک وعده غذایی کم کربوهیدرات طعم بسیار خوبی دارد.

دستور العمل های بیشتر لوبیا سبز برای امتحان کردن:

عناصر

عناصر:

  • 1 پوند لوبیا سبز تازه، ترجیحا لوبیا سبز فرانسوی

  • 2 فنجان قلب برش خورده نخل (کم و بیش خوب است)

  • 3/4 فنجان زیتون کالاماتا یا زیتون سیاه، آبکش شده و نصف شده

  • 1 فنجان فلفل دلمه ای قرمز برشته شده از یک شیشه

  • 1/2 فنجان پنیر فتا خرد شده

  • فلفل سیاه آسیاب شده تازه به مزه

مواد تشکیل دهنده سس:

  • 1 تی سرکه بالزامیک

  • 2 تن آب لیمو ترش تازه

  • 1/3 فنجان روغن زیتون

  • 1 قاشق چایخوری. پوست لیمو (احتمالا اختیاری، اما خوب)

  • 2 تن پونه کوهی تازه خرد شده (یا به مقدار کمی از پونه کوهی خشک استفاده کنید)

  • 2 تن ریحان تازه خرد شده (اگر فقط ریحان خشک داشته باشم ریحان را حذف می کنم)

دستورالعمل ها

  1. انتهای لوبیا سبز را برش دهید. (من این کار را با جمع کردن یک مشت انجام می دهم، سپس آنها را روی تخته برش می ایستم در حالی که آنها را آزاد نگه می دارم تا همه لوبیاها در یک ردیف قرار گیرند، سپس انتها را کوتاه می کنم. برگردانید و با سر دیگر تکرار کنید.)
  2. لوبیا را به قطعاتی به طول حدود 2 اینچ برش دهید.
  3. لوبیاها را با استفاده از یک ظرف بخارپز (پیوند وابسته) در یک قابلمه بزرگ با درب محکم یا بخارپز سبزیجات برقی (پیوند وابسته) تا زمانی که به سختی ترد شوند، بپزید. من خودم را 7 دقیقه بخارپز کردم. من در آن مرحله بررسی می‌کنم تا ببینم آیا آن‌طور که شما ترجیح می‌دهید درست شده‌اند، زیرا من دوست دارم لوبیاها کاملاً ترد باشند.
  4. وقتی لوبیاها به اندازه دلخواه شما نرم شدند، آن را از بخارپز خارج کنید و بلافاصله در یک کاسه آب یخ فرو کنید تا پخت متوقف شود.
  5. لوبیاها را در آبکش بریزید و بگذارید حدود 15 دقیقه خنک شوند و آب آن ها را بگیرید، سپس لوبیاها را روی حوله کاغذی پهن کنید و با لکه خشک کنید.
  6. در حین پختن لوبیاها، قلب خرما را آبکش کرده و خلال کنید، فلفل قرمز را آبکش کرده و خرد کنید، زیتون را آبکش کرده و از وسط نصف کنید و فتا را اندازه کنید.
  7. سرکه بالزامیک، آب لیمو، روغن زیتون، پوست لیمو، پونه کوهی تازه خرد شده و ریحان تازه خرد شده را با هم ترکیب کنید و آنقدر این کار را انجام دهید تا سبزی ها بسیار ریز خرد شده و سس به خوبی مخلوط شود. من این کار را در ضمیمه خردکن کاسه ای کوچک مخلوط کن غوطه وری خود با یک ضمیمه کاسه ای انجام دادم که عالی کار کرد اما می توانید از غذاساز نیز استفاده کنید.(لینک های وابسته)
  8. برای جمع آوری سالاد، لوبیاهای آبکش شده را با قلب های خرد شده خرما، نصف های زیتون و فلفل قرمز خرد شده ترکیب کنید.
  9. به مقدار لازم سس اضافه کنید تا سالاد مرطوب شود و به آرامی مخلوط کنید. (شاید به همه پانسمان نیاز نداشته باشید.)
  10. پنیر فتا را اضافه کنید و آنقدر هم بزنید تا به سختی با فتا مخلوط شود.
  11. مقداری فلفل سیاه را روی آن چرخ کرده و بلافاصله سرو کنید.
  12. این را برای چند روز در یخچال نگه می دارد، اما قبل از سرو باقی مانده را به دمای اتاق برسانید.

یادداشت

این دستور تهیه شده توسط Kalyn.

اطلاعات تغذیه:

بازده:

6

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 232چربی کل: 20 گرمچربی های اشباع شده: 4 گرمچربی ترانس: 0 گرمچربی غیر اشباع: 15 گرمکلسترول: 11 میلی گرمسدیم: 437 میلی گرمکربوهیدرات ها: 13 گرمفیبر: 5 گرمقند: 5 گرمپروتئین: 5 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

سالاد لوبیا سبز با قلب های نخل تصویر سالاد در ظرف سرو.

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
این سالاد لوبیا سبز با قلب نخل یک غذای جانبی عالی برای برنامه های رژیم غذایی کم کربوهیدرات یا کتو و هر مرحله از رژیم اصلی ساحل جنوبی است.

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
از دستور العمل های سالاد برای یافتن دستور العمل های بیشتری مانند این استفاده کنید. از شاخص نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در پینترست، فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک یا یوتیوب دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم ببینید.

نکات تاریخی این دستور غذا:
این سالاد لوبیا سبز با قلب نخل اولین بار در سال 2007 ارسال شد! آخرین بار این دستور غذا با اطلاعات بیشتر در سال 2023 به روز شد.

تصویر Pinterest از سالاد لوبیا سبز با قلب های نخل

این را به اشتراک بگذارید:

ما یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه Amazon Services LLC Associates هستیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.