بهترین بستنی پروتئینی


کس دیگری عاشق بستنی است؟ انجام میدهم!

این تابستان از Dairy Queen صرف نظر کنید و برای خودتان یک خرید تهیه کنید بستنی ساز! کیف پول شما و بدن شما از شما تشکر خواهد کرد!

بستنی احتمالاً دسر مورد علاقه من است. مهم نیست چه زمانی از سال است! من عاشق بافت سرد خامه ای هستم و بستنی پروتئینی آسان من صاف، خامه ای است و بهترین بستنی کتو است که تا به حال خورده اید!

چگونه بهترین بستنی پروتئینی را درست کنیم

برای تهیه بستنی پروتئینی آسان خود، از Equip Prime Protein استفاده کردم!

من عاشق این هستم که چقدر این دستور بستنی سالم است! پروتئین Equip Prime واقعاً جزء اصلی من برای تهیه دسرهای سالم است. وانیل Equip Prime Protein تنها از 4 ماده تشکیل شده است: گوشت گاو تغذیه شده با علف، پودر کرم نارگیل، طعم دهنده های طبیعی و استویا.

اگر برای دستیابی به ماکرو پروتئین خود مشکل دارید، چند کیسه پروتئین Equip Prime را بردارید و بهترین بستنی پروتئینی را درست کنید!

تجهیز بسیار سخاوتمندانه است، وقتی از کد MARIA استفاده می کنید، 15٪ تخفیف ارائه می دهند!

https://www.youtube.com/watch?v=KuLtv39fAEg

بهترین بستنی پروتئینی

زمان آماده سازی 5 دقیقه

زمان کل 5 دقیقه

دوره بدون لبنیات، دسر، بدون تخم مرغ، بدون آجیل

غذا آمریکایی

خدمات 5 سروینگ ها

کالری 210

  • خامه غلیظ را در مخلوط کن بریزید و پوره کنید تا سبک و پفکی شود. بقیه مواد را اضافه کنید و به آرامی هم بزنید تا خوب ترکیب شوند. طعم و شیرینی را به دلخواه خود تنظیم کنید.

  • بستنی پروتئینی را در یک بستنی ساز قرار دهید و دستورالعمل های بستنی ساز خود را دنبال کنید. (اینجا را کلیک کنید تا بستنی ساز I LOVE را پیدا کنید)!
  • در ظرف دربسته در فریزر تا یک ماه نگهداری شود.

کالری: 210 | چربی: 18.9g | پروتئین: 9.2g | کربوهیدرات ها: 2.7g | فیبر: 0.2g | نسبت P:E: 0.4

آیا تریسی شگفت انگیز به نظر نمی رسد؟ من خیلی به او افتخار می کنم! مجبور شدم داستان او را به اشتراک بگذارم!

“در سمت چپ ما چیزی را داریم که به نظر می رسید یک تریسی 207 پوندی بسیار قابل اعتماد است. همش دروغ بود!!!

من افسرده، ناراضی، مریض بودم و احساس زشتی می کردم. از زمانی که یادم می آید با کاهش وزنم مبارزه کرده ام. یادم می آید وقتی 8 ساله بودم کنار دریاچه با مادر و خواهرم مسخره شدیم. یادم می‌آید که درست قبل از اینکه داخل استخر شوم، در 14 سالگی من را ران تندر صدا می‌زدند. آنقدر احساس بزرگی می کردم که گاهی وقتی راه می رفتم صدای کوبیدن فیل را می شنیدم. من خیلی ناامن بودم. من فقط آن را خیلی خوب پنهان کردم. من تا حدودی به یک متخصص تبدیل شدم که ماسک‌هایم را می‌زدم زیرا به معنای واقعی کلمه در ذهنم خودم را شکنجه می‌دادم. اصلا با خودم مهربون نیستم آن دوران تاریکی بود. شب های زیادی بود که خودم گریه می کردم تا بخوابم.

5 ماه پیش من آن را با Emmerich Keto تغییر دادم. مطمئناً خانواده و آشنایانم به من می‌گفتند که شیوه‌ای که غذا می‌خوردم در درازمدت به من آسیب می‌رساند یا پایدار نبود، یا محرومیت از بدنم فقط باعث افزایش وزن شدید من می‌شود. ترجیح دادم آن صداها را نادیده بگیرم و ادامه دادم. من سبک های مختلف غذا خوردن را امتحان کرده ام. و همه آنها مرا با هوس ترک کردند.

با این حال خوردن به روش امریچ مرا بسیار راضی نگه داشته و هیچ هوسی ندارم!!!

من خودم غذاهایی درست می کنم که در سفر با خودم ببرم. آن طور که من آن را می بینم، زمان زیادی را صرف دور شدن از چیزی کردم که هرگز نمی خواستم باشم، بنابراین اگر تعطیلات را بهانه ای برای خوردن غذا به من بدهم، لعنتی خواهم شد. من روزانه ورزش می کنم، زیرا دوباره اگر روزی تقریباً یک ساعت وقت داشته باشم بنشینم و تلویزیون تماشا کنم، ترجیح می دهم از آن زمان برای مراقبت از خودم استفاده کنم.

من در سمت راست با وزن 148.2 پوند هستم. در واقع بسیار مطمئن هستم، خوشحالم و دیگر صدای کوبیدن فیل را هنگام راه رفتن نمی شنوم. دیگر زانو درد، کمردرد یا میگرن ندارم. من می توانم از پله ها بالا بروم بدون اینکه بیش از حد خسته شوم یا برای نفس کشیدن بایستم.

من می توانم در یک اتاق راه بروم و در واقع از درون و همچنین ظاهر بیرونی احساس زیبایی کنم.

با خودت مهربان باش حتی وقتی بهترین احساست را نداری و بدان که همیشه می‌توانی آن را تغییر دهی.» تریسی

اکثر افرادی که با آنها مشورت می کنم، کتو را کاملاً اشتباه انجام می دهند. با مدرسه کتو شگفت انگیز من نتایج سریع بگیرید!

برای بررسی برنامه های مکمل من اینجا را کلیک کنید!