بال های مرغ آسیایی ترد و چسبناک


پسران من عاشق بال مرغ هستند!

چه چیزی را در مورد یک بال آسیایی ترد و چسبناک دوست ندارید؟

قبل از ظهور آلولوز، من هرگز نتوانستم سس چسبناکی برای بال مرغ ایجاد کنم.

من از شربت ساده یام آلولوز برای تهیه این بال های آسیایی ترد و چسبناک استفاده کردم! شما باید این دستور غذا را امتحان کنید!

مواد لازم برای بال های آسیایی ترد و چسبناک را از کجا تهیه کنیم

اگر توجه نکرده اید، من اجازه تبلیغات در سایت خود را نمی دهم.

من فقط با برخی از محصولاتی که تبلیغ می شد موافق نبودم. آنها محصولات کتو بودند، اما ناسالم بودند و من شخصاً اکثر محصولات را هرگز نخواهم خورد. نه گفتن به تبلیغات وبلاگ سخت بود. آنها هزاران دلار در ماه پرداخت می کنند، اما من فقط از داشتن محصولاتی که توصیه نمی کردم در وب سایت خود احساس ناراحتی می کردم.

در عوض، من یک لیست خرید ایجاد کرده‌ام که در آن می‌توانید تمام مواد سالمی را که پیدا کردنشان در خواربارفروشی دشوار است (و اگر آنها را پیدا کنید، اغلب بسیار گران هستند) پیدا کنید.

من کارهای پلیسی زیادی انجام داده ام و پایین ترین قیمت را برای همه محصولاتی که استفاده می کنم و دوست دارم پیدا کرده ام. همه چیز از غذا، اقلام انباری، ابزار آشپزخانه، مکمل ها و محصولات پوستی در لیست من هستند.

من به ندرت وقت خود را در خواربارفروشی تلف می کنم زیرا همه چیز را آنلاین با قیمتی بهتر پیدا می کنم!

تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی کلمات موجود در دستور العمل های من کلیک کنید و شما را مستقیماً به مورد درست می برد. اگر آنها را به سبد خرید خود اضافه کنید، کمیسیون کوچکی دریافت می‌کنم که به من کمک می‌کند تا به تمرین دستور العمل‌ها ادامه دهم (آزمایش دستور غذا می‌تواند برای من هزینه زیادی داشته باشد!…اما من عاشق کمک کردن هستم!).

من همچنین ایده های عالی برای هدیه تعطیلات را در لیست دارم!

خرید مبارک و با تشکر از شما برای حمایت شما!!!

بال های مرغ آسیایی ترد و چسبناک

ماریا امریش

زمان آماده سازی 10 دقیقه

زمان پخت 30 دقیقه

زمان کل 40 دقیقه

دوره بدون تخم مرغ، غذای اصلی، بدون آجیل، مرغ

غذا آسیایی

خدمات 4 وعده های غذایی

کالری 422

  • یک تکه کاغذ روغنی را روی یک ورقه پخت لبه دار قرار دهید.

  • بال های مرغ را با دستمال کاغذی خوب خشک کنید.

  • بال ها را در یک کاسه بزرگ بریزید و بیکینگ پودر، نمک و فلفل را اضافه کنید. برای ترکیب کردن آن را پرتاب کنید تا یک پوشش سبک روی هر بال وجود داشته باشد. هر پوشش باقی مانده را دور بریزید.

  • بال ها را به صورت یک لایه روی ورقه پخت قرار دهید و طرف پوست را به سمت بالا قرار دهید. به مدت 30 دقیقه در یخچال قرار دهید.

  • فر را با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید.

  • 30 دقیقه بپزید تا بالها طلایی و ترد شوند. از فر خارج کنید تا کمی خنک شود.

  • در حین پخت بال مرغ، سس آسیایی چسبناک را آماده کنید. همه مواد سس را داخل قابلمه بریزید و هم بزنید و بگذارید بجوشد. اجازه دهید 5-10 دقیقه حباب بزند تا سس کم شود و کمی غلیظ شود (با سرد شدن غلیظ می شود). از روی حرارت بردارید.

  • بال ها را در یک کاسه بزرگ قرار دهید و با دقت روی سس چسبناک بریزید. پرتاب کنید تا ترکیب شود. روی آن را با پیاز سبز ورقه شده روی آن تزئین کنید.

کالری: 422 | چربی: 27g | پروتئین: 40g | کربوهیدرات ها: 3g | فیبر: 0g | نسبت P:E: 1.3

من و شوهرم اخیراً ارزیابی سلامتی را انجام دادیم. به دلایل مختلف سلامتی و زندگی. ما اکنون در هر دو ارزیابی سلامت خود در برنامه مکمل هستیم. ما خیلی تحت تاثیر قرار گرفتیم! هر دوی ما از فوریه 2017 کتو بودیم. تقلب نشد، با این حال بسیار تنبل شدیم.

ما حدود 6 ماه است که The Emmerich را دنبال می کنیم. چه تفاوتی!

شوهرش افراط کرده بود و از زمان مصرف مکمل ها و پیروی از پیشنهاد ماریا و کریگ، او 14 پوند از دست داده است!

وضوح بیشتری دارم، بهتر بخوابم، سردردها برطرف شده است، می توانم در مورد فواید آن ادامه دهم و همچنین حدود 5 پوند از دست داده ام (کاهش وزن هدف شماره یک من نبود). ما هر دو احساس خیلی بهتری داریم! ما به شدت توصیه می کنیم که ارزیابی سلامت را با درست کردن ماکروهای خود و پیروی از پیشنهادات انجام دهید.

مرسی ماریا وویجیک امریش و کریگ امریش! xo” – کتی

اکثر افرادی که با آنها مشورت می کنم، کتو را کاملاً اشتباه انجام می دهند. با مدرسه کتو شگفت انگیز من نتایج سریع بگیرید!

برای بررسی برنامه های مکمل من اینجا را کلیک کنید!