لقمه های پیتزا کتو برای دوستداران پیتزا در همه جا!


اگر اولین کتاب آشپزی من، Simply Keto را دارید، پس می دانید که خانواده من عاشق پیتزا هستند! بعد از اینکه پیتزاهای کتو شخصی را کامل کردیم، دستور العمل های پیتزای دیگری را برای فنجان های تخم مرغ پیتزا کتو کم کربوهیدرات و شفل پیتزا به اشتراک گذاشتم. و اکنون وقت آن است که این دستور پخت پیتزا کتو را به اشتراک بگذارید!

من از طرفداران پر و پا قرص دستور العمل‌هایی هستم که به اندازه لقمه تهیه می‌شوند، زیرا آنها وعده‌های زیادی را درست می‌کنند، به راحتی می‌توان آن‌ها را در دست گرفت و هوس شما را برآورده می‌کند.

این دستور غذا در کمتر از 30 دقیقه آماده می شود و آماده سازی آن تنها 15 دقیقه طول می کشد. همه مواد از قبل ساخته شده اند، بنابراین تقریباً هیچ کاری جز ساختن لقمه های پیتزا وجود ندارد!

با گرم کردن فر با دمای 400 درجه شروع کنید. یک تابه مافین با اندازه استاندارد را با اسپری پخت و پز اسپری کنید. شما همچنین می توانید از یک تابه مافین سیلیکونی استفاده کنید – پیتزاها راحت تر بیرون می آیند و تمیز کردن آنها نیز آسان است.

در مرحله بعد، تمام مواد کراست را در یک کاسه با هم مخلوط کنید تا خوب ترکیب شوند. مخلوط گل کلم را به طور مساوی در هر چاه قالب مافین با استفاده از حدود 2 قاشق غذاخوری پر در هر یک تقسیم کنید. با انگشتان خود گل کلم را در کف قالب مافین فشار دهید تا یک لایه یکنواخت ایجاد شود.

12 دقیقه بپزید تا پوسته کمی طلایی شود. قالب مافین را از فر بیرون بیاورید و روی هر پوسته 1 قاشق چایخوری سس مارینارا، 1 قاشق غذاخوری پنیر موزارلا و 1-2 قاشق چایخوری پپرونی بپوشانید. 8 دقیقه دیگر بپزید تا پنیر آب شود. حالا از این لقمه های پیتزا کتو خوشمزه لذت ببرید!

دفعه بعد که این لقمه‌های پیتزا را درست می‌کنید خلاق باشید و از گوشت‌های مختلف استفاده کنید (یا بدون گوشت!)، سبزیجات مورد علاقه‌تان را که دوستدار کتو هستند اضافه کنید، یا پنیر یا سس‌های مختلف را امتحان کنید. فقط به یاد داشته باشید که ارزش های غذایی را تغییر می دهد، بنابراین باید دوباره آن ها را محاسبه کنید.

طرز تهیه لقمه های پیتزا کتو که سریع و آسان درست می شوند!



  • فر را با دمای 400 درجه گرم کنید. یک تابه مافین با اندازه استاندارد را با اسپری پخت و پز اسپری کنید.

  • تمام مواد کراست را در یک کاسه با هم مخلوط کنید تا خوب ترکیب شوند.

  • مخلوط گل کلم را به طور مساوی در هر چاه قالب مافین با استفاده از حدود 2 قاشق غذاخوری پر در هر یک تقسیم کنید. با انگشتان خود، گل کلم را در کف قالب مافین فشار دهید تا یک لایه یکنواخت ایجاد شود.

  • 12 دقیقه بپزید تا پوسته کمی طلایی شود. قالب مافین را از فر بیرون بیاورید و روی هر پوسته 1 قاشق چایخوری سس مارینارا، 1 قاشق غذاخوری پنیر موزارلا و 1-2 قاشق چایخوری پپرونی بپوشانید. 8 دقیقه دیگر بپزید تا پنیر آب شود.

عکس آواتار
سوزان رایان

از اینکه بخشی از سفر من برای کاهش وزن 120 پوندی با سبک زندگی کتوژنیک بودید متشکرم!



دیدگاهتان را بنویسید