حقیقت واقعی در مورد لباس پوشیدن مورد علاقه


رنچ معمولا با ترکیبی از دوغ، سیر، خردل و گیاهان درست می شود. این به آن طعمی خامه ای و در عین حال تند می دهد که تقریباً با هر چیزی هماهنگ می شود.

یک عکس افقی از پانسمان کتو مزرعه

اما آیا رنچ کتو است؟

این پست شما را با همه چیزهایی که باید در مورد غذا خوردن در کتو بدانید آشنا می کند. ما در حین پاسخ دادن به سوالات متداول، به برخی از جایگزین های کتو و دستور العمل مزرعه ای خوشمزه نگاه خواهیم کرد.

آیا پانسمان در مزرعه برای کاهش وزن مضر است؟

اگر می‌خواهید وزن کم کنید، مزرعه‌ای که از فروشگاه خریداری می‌شود مناسب نیست زیرا حاوی قندهای اضافه شده و سایر افزودنی‌های پرکالری است. که شما را به عقب برگرداند سفر کاهش وزن.

این مواد باعث التهاب و قند خون بالا می شوند که می تواند منجر به بیماری های مزمن طولانی مدت شود.

اما اگر یک مزرعه کتو خوب می‌خرید یا خودتان در خانه درست می‌کنید، پس این یک پانسمان سالم برای کاهش وزن است، زیرا یک وعده دو قاشق غذاخوری فقط دو گرم کربوهیدرات دارد.

اگر شما هم مثل من هستید، احتمالاً هنگام تهیه سالاد از نصف شیشه استفاده می کنید. خوشبختانه، حتی پس از افراط، مزرعه کتو خانگی هنوز با کتوز تداخل نمی کند یا بر کاهش وزن تأثیر منفی نمی گذارد.

آیا می توانید سس دامداری را روی کتو بخورید؟

مزرعه معمولی حاوی قندهای اضافه شده، روغن های گیاهی سمی و سایر مواد خطرناک است که آن را برای رژیم کتو غیرعملی می کند..

به همین دلیل است که بسیار مهم است از پانسمان های سنتی دامداری دوری کنیدبه خصوص اگر دیابتی هستید یا در تلاش برای کاهش وزن هستید.

خوشبختانه، دستور پخت سس کتو پسند ما طعمی شبیه به محصولات خریداری شده در فروشگاه دارد. یک وعده دارای دو گرم کربوهیدرات و 20 گرم چربی است، بنابراین می توانید هر چقدر که می خواهید بخورید.

همچنین لازم نیست نگران روغن های گیاهی و نگهدارنده های سمی باشید. این دستور غذا از مواد طبیعی و کم کربوهیدرات مانند خامه ترش، کتو مایو، خامه غلیظ و گیاهان تازه استفاده می کند.

کرم سفید رنچ

چه سس هایی برای سالاد کم کربوهیدرات هستند؟

اما اگر می‌خواهید کمی اوضاع را تغییر دهید و پانسمان‌های جدید را امتحان کنید، این گزینه‌های کتو را در نظر بگیرید:

  • سس خردل عسلی
  • سس آووکادو مزرعه
  • پانسمان الهه سبز Trader Joe
  • سس لیموی گشنیز
  • پانسمان سزار

سس خردل عسلی

سس خردل عسلی

عسل سس خردل یک جایگزین خوشمزه برای مزرعه در کتو است. اگرچه حاوی شکر اضافه شده و شیرین کننده های مصنوعی است که شما را از کتوزیس خلاص می کند، دستور العمل های کتو خانگی اغلب کربوهیدرات صفر دارند.

هنگام تهیه سالاد، روکش کتو و بال مرغ مفید است زیرا طعمی شیرین و تند با بافت خامه ای ارائه می دهد. فینگر فودهای مورد علاقه خود را در آن آغشته کنید یا برای طعم بیشتر آن را روی کاغذهای بسته بندی پخش کنید.

سس آووکادو رنچ

سس آووکادو مزرعه

آووکادو سس رنچ حاوی کمتر از دو گرم کربوهیدرات و 40 کالری در هر وعده است، بنابراین هنگام تلاش برای کاهش وزن می توانید آن را روی سالاد بریزید.

اما همچنان باید برچسب را بخوانید زیرا مارک‌های ارزان‌تر شکر و شربت ذرت را برای طعم اضافه می‌کنند. در عوض، محصولاتی بخرید که منحصراً از آووکادو، سس مایونز، خامه ترش و گیاهان استفاده می کنند. یا سس آووکادو را خودتان در خانه درست کنید.

لباس الهه سبز معامله گر جو

سس سالاد الهه سبز تاجر جو

سس سالاد Trader Joe’s Green Goddess یک گزینه سالم برای کسانی است که رژیم کتو دارند و تمایلی به تهیه یک سس خانگی ندارند.

کمتر از یک گرم کربوهیدرات در هر وعده و 20 کالری دارد که به کاهش وزن کمک می کند. برخلاف سایر محصولات کتو، تریدر جو از روغن نباتی، شربت ذرت با فروکتوز بالا و شیرین کننده ها. این عالی است زیرا شما با افزایش التهاب به بدن خود آسیب نمی رسانید.

اینها مواد تشکیل دهنده پانسمان Trader Joe’s Green Goddess هستند:

  • آووکادو
  • سرکه سیب
  • پیاز سبز
  • آب لیمو
  • روغن زیتون
  • گیاهان
  • فلفل سیاه

بسیار نادر است که یک برند بزرگ از این محصولات با کیفیت بالا استفاده کند. بنابراین اگر به دنبال یک پانسمان کاملاً طبیعی در فروشگاه هستید، Trader Joe’s را انتخاب کنید.

سس لیموی گشنیز

گشنیز - پانسمان - بستن

سس لیموی گشنیز عطر و طعم منحصر به فرد روشن و گیاهی را ارائه می دهد، به همین دلیل است که در میان آجیل های سلامتی محبوب است. می توانید آن را با سالادهای سبز برگ، سبزیجات برشته و حتی استیک دامن میل کنید.

یک وعده دارای چهار گرم کربوهیدرات خالص است که آن را از نظر تعداد کربوهیدرات با هوموس و کره آجیل برابری می کند.

من دوست دارم که سس گشنیز فوق العاده قابل تنظیم است. برخلاف سس‌های خردل عسلی و آووکادو، تقریباً می‌توانید هر چیزی را اضافه کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید سس خود کمی شیرین تر باشد، از مقداری کتو استفاده کنید شربت افرا یا کمی عسل اگر طعم گیاهی را ترجیح می دهید، گشنیز و آبلیمو بیشتری اضافه کنید.

پانسمان سزار

دستور تهیه سس کتو سزار در شیشه مزون

سس کلاسیک سالاد سزار کم کربوهیدرات است، بنابراین می توانید این غذا را در حالی که در کتوزیس هستید در رستوران ها سفارش دهید. دو قاشق غذاخوری سس سزار فقط 0.8 گرم کربوهیدرات خالص دارد. این کمتر از بسیاری از جایگزین ها مانند خردل عسلی، مزرعه و گشنیز است.

چه تعداد کربوهیدرات در سس مزرعه وجود دارد؟

یک وعده دامداری حاوی دو گرم کربوهیدرات خالص است که آن را به سس خوبی برای رژیم کتو تبدیل می کند. با این حال، از مزرعه‌های با کیفیت پایین‌تر مانند پانسمان دامداری Hidden Valley دوری کنید زیرا از افزودنی‌های مضر استفاده می‌کند. این می تواند به طور قابل توجهی تعداد کربوهیدرات را افزایش دهد و با کتوز تداخل کند.

طرز تهیه سس کتو رنچ خانگی

این را امتحان کن پانسمان مزرعه پسند کتو اگر می خواهید از مزرعه بدون مواد بد لذت ببرید.

این یک گرم کربوهیدرات خالص در هر وعده دارد و محتوای چربی آن نیز بالاست و حدود 20 گرم است. به همین دلیل است که وقتی مصرف چربی من کاهش می یابد، دوست دارم آن را بخورم.

تنها عیب آن این است که به دلیل مواد طبیعی ماندگاری زیادی ندارد و باید ظرف پنج روز آن را مصرف کنید. اما این نباید مشکلی ایجاد کند زیرا بسیار خوشمزه است.

برای تهیه سس دامداری خانگی خود به موارد زیر نیاز دارید:

  • یک و نیم فنجان سس مایونز
  • خامه ترش نصف پیمانه
  • دو قاشق غذاخوری خامه غلیظ
  • دو قاشق غذاخوری سرکه سفید
  • یک حبه سیر خرد شده
  • یک قاشق غذاخوری شوید ریز خرد شده
  • یک قاشق غذاخوری جعفری خرد شده
  • یک قاشق چایخوری پیازچه ریز خرد شده
  • یک قاشق چایخوری پودر پیاز
  • ¼ قاشق چایخوری پودر خردل
  • ½ قاشق چایخوری نمک صورتی هیمالیا

مواد پایه خود را مانند مایو، خامه ترش، سرکه و خامه غلیظ را در یک شیشه مزون قرار دهید. تمام گیاهان خود را به بالا اضافه کنید، درب خود را بگذارید و شروع به تکان دادن کنید. هنگامی که همه چیز مخلوط شد، آن را روی سالاد خود بریزید یا ناگت مرغ را در آن فرو کنید.

اگر عدم تحمل لاکتوز دارید، خامه سنگین را با خامه نارگیل و خامه ترش را با نسخه گیاهی جایگزین کنید.

اگرچه همه مایونز پرچرب و کم کربوهیدرات است، اما از مارک هایی که روغن های گیاهی ارزان قیمت اضافه می کنند اجتناب کنید. تحقیقات نشان می‌دهد که این روغن‌ها التهاب را افزایش می‌دهند و شما را افزایش می‌دهند شانس ابتلا به سرطان، بیماری قلبی و آلزایمر.

در عوض، به دنبال مایونزی باشید که از روغن نارگیل، زیتون یا آووکادو استفاده می کند.

تهیه سس دامداری

نظرات نهایی در مورد Is Ranch Keto

پانسمان‌های مزرعه‌ای که حاوی روغن‌های خطرناک هستند، در رژیم کتو بسیار مهم هستند. اما اگر از یک برند سالم‌تر خرید می‌کنید، یا آن را در خانه با مواد مناسب درست می‌کنید، در این صورت مزرعه 100 درصد کتو است.

لازم نیست نگران مصرف بیش از حد آن باشید زیرا پروتئین به کاهش اشتها کمک می کند و محتوای چربی بالا به شما اجازه می دهد تا به ماکروهای خود برسید.

اگر به دنبال سس‌های کم کربوهیدرات می‌گردید، سس خردل عسلی، سس آووکادو مزرعه‌داری یا سس الهه سبز Trader Joe را در نظر بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید