کاسه بیکن فتا صبحانه – آشپزخانه کالین


این کاسرول صبحانه بیکن فتا سرشار از پروتئین، بسیار آسان برای تهیه، خوشمزه، و واقعا کم کربوهیدرات است. و همه کسانی که بیکن و فتا را دوست دارند، برای یک صبحانه خوشمزه از خوردن آن غمگین خواهند شد.

کاسه بیکن فتا صبحانه را پین کنید تا بعداً آن را امتحان کنید!

کاسه بیکن فتا صبحانه با یک وعده در بشقاب کوچک و ظرف پخت در پس زمینه.

من این را ایجاد کردم کاسه بیکن فتا صبحانه سال‌ها پیش، و اگرچه به سرعت به یکی از موارد مورد علاقه من تبدیل شد، اما هرگز آنقدر که فکر می‌کردم در وب‌سایت محبوب باشد، محبوبیت پیدا نکرد. و در طول سال‌ها تعجب می‌کردم که چرا افراد دیگری که عاشق بیکن و فتا هستند، مثل من مرتباً این کار را درست نمی‌کنند. از آنجا که بیکن و فتا، چگونه می تواند طعم شگفت انگیزی نداشته باشد؟

و اخیراً به این نتیجه رسیدم که عدم پشتیبانی از دستور غذا ممکن است بازاریابی بدی باشد! ببینید، من برای اولین بار این دستور را زمانی درست کردم که روی چند پله یخی لیز خوردم و با دست شکسته روی پشتم نشستم. و از آنجایی که دستور تهیه آن با دست شکسته به اندازه کافی آسان بود، در ابتدا آن را به نام غذای صبحانه دست شکسته نامگذاری کردم. اشتباه بزرگ؟ شاید مردم نگران بودند که با ساختن این دیگ دستشان شکسته شود؟ یا آنها فقط از ذکر استخوان های شکسته خوششان نیامد؟

بنابراین اخیراً عکس‌های جدیدی گرفتم و تصمیم گرفتم دستور غذا را به روز کنم تا ببینم آیا می‌توانم شما را وادار کنم که دست‌های شکسته را فراموش کنید و به بیکن طعم‌دار و پنیر فتا خامه‌ای فکر کنید! و همچنین دستور پخت پنیر دلمه، که آن را به 19 گرم پروتئین در هر وعده تبدیل می کند.

و برخی از مردم ممکن است دوست داشته باشند که این یک کاسرول کوچکتر صبحانه است که فقط شش وعده درست می کند. اما اگر می‌خواهید این را برای آماده‌سازی غذای آخر هفته درست کنید و باقیمانده‌ای از آن دارید، فقط دستور غذا را کمی بیشتر کنید و در ظرف بزرگ‌تری درست کنید.

چه موادی نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

  • بیکن
  • پنیر دلمه، شسته و آبکش شده
  • فتا پاشیده
  • پیاز سبز
  • Spike Seasoning (لینک وابسته)، یا از سایر ترکیبات چاشنی همه منظوره استفاده کنید
  • فلفل سیاه تازه آسیاب شده
  • تخم مرغ

اگر طرفدار پنیر کوتیج نباشید چه؟

برای افرادی که علاقه زیادی به پنیر کوتاژ ندارند، لطفاً به من اعتماد کنید که این بیکن و پنیر فتا است که در اینجا خواهید چشید. پنیر دلمه فقط آن را خامه تر می کند و پروتئین بیشتری اضافه می کند. اما اگر نمی توانید تصور کنید که از پنیر کوتیج در کاسرول صبحانه استفاده کنید، کافی است آن را با نوع دیگری از پنیر سفید ملایم جایگزین کنید.

چه نوع بیکنی استفاده کردم؟

من در اصل این دستور را با بیکن از قبل پخته شده از Costco درست کردم که در مایکروویو پختم تا ترد شود. اما وقتی دستور غذا را به‌روزرسانی کردم، از بیکن ورقه‌ای ضخیم استفاده می‌کنم که در یک تابه پختم، که طعم بیکن را به این کاسه صبحانه بیشتر کرد.

آیا می توانید از پنیر متفاوتی برای کاسه بیکن فتا صبحانه استفاده کنید؟

من عاشق ترکیب بیکن و فتا در یک ظرف صبحانه هستم! اما می‌دانم که همه از طعم تند فتا لذت نمی‌برند، و اگر برای شما برنده نیست، فقط از نوع دیگری از پنیر سفید خامه‌ای استفاده کنید که به خوبی مانند سوئیسی، مونتری جک یا موزارلا آب می‌شود.

راهنمایی های بیشتری برای کاسروله های صبحانه می خواهید؟

اگر نکاتی برای درست کردن یک کاسرول صبحانه از هر آنچه در یخچال است می خواهید، دستور العمل های اصلی من را برای کاسرول های صبحانه کم کربوهیدرات ببینید!

کولاژ عکس‌های فرآیندی برای غذای بیکن فتا صبحانه

طرز تهیه کاسه بیکن فتا برای صبحانه:

(این فقط خلاصه‌ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می‌کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می‌برد.)

  1. فر را با دمای 375 فارنهایت/190 درجه سانتیگراد گرم کنید. یک ظرف کوچک قابلمه را با اسپری نچسب اسپری کنید. (من از ظرفی با ابعاد 11.5 در 8.5 اینچ استفاده کردم، اما از ظرفی که کمی کوچکتر بود، فکر نمی کردم.)
  2. من از شش تکه بیکن ورقه ای ضخیم که در تابه روی اجاق پختم استفاده کردم.
  3. بیکن پخته شده را روی حوله کاغذی آبکش کنید و سپس آن را تکه تکه یا خرد کنید.
  4. یک فنجان پنیر دلمه را آبکشی کردم تا فقط کشک بخورم. (من همیشه پنیر را آبکشی می کنم، اما مردم به من می گویند اگر می خواهید از آن مرحله رد شوید، بدون آبکشی خوب است.)
  5. من از طرفداران پر و پا قرص این فتا ارگانیک Kirkland از Costco هستم، بنابراین این همان چیزی است که استفاده کردم.
  6. 1/2 فنجان فتا را خرد کرده و 1/2 فنجان پیاز سبز را خلال کنید.
  7. بیکن خرد شده، پنیر کوتیج، فتا و پیاز سبز را در ظرف قابلمه با هم مخلوط کنید.
  8. با کمی چاشنی سنبله (لینک وابسته) یا سایر چاشنی های همه منظوره که با تخم مرغ خوب است و مقداری فلفل سیاه آسیاب شده تازه مزه دار کنید.
  9. تخم مرغ ها را بزنید و روی بقیه مواد بریزید. سپس به آرامی “هم بزنید” تا به خوبی ترکیب شوند.
  10. در دمای 375 درجه فارنهایت/190 درجه سانتیگراد به مدت 30 دقیقه یا تا زمانی که مخلوط سفت شود و شروع به قهوه ای شدن ملایم کند بپزید.
  11. گرم سرو کنید. این به مدت چند روز در یخچال نگهداری می شود و می توان آن را دوباره در مایکروویو گرم کرد.

کاسه بیکن فتا صبحانه در ظرف پخت روی دستمال سفره.

صبحانه های کم کربوهیدرات بیشتر با بیکن و/یا فتا:

آماده سازی غذای آخر هفته:

این دستور غذا به دسته ای به نام آماده سازی غذای آخر هفته اضافه شده است که در آن دستور العمل هایی را خواهید یافت که می توانید در آخر هفته آماده یا طبخ کنید و در طول هفته بخورید! این فقط 6 وعده می دهد، اما اگر می خواهید آن را برای آماده سازی غذا درست کنید، به راحتی می توانید آن را دو برابر کنید، یا اگر ترجیح می دهید 1.5 برابر دستور غذا درست کنید.

عناصر

  • 6 عدد بیکن

  • 1 فنجان پنیر کوتاژ، آبکش شده و آبکش کنید

  • 1/2 فنجان فتا خرد شده

  • 1/2 فنجان پیاز سبز خلال شده

  • چاشنی سنبله برای طعم دادن (یا استفاده از مخلوط چاشنی همه منظوره دیگر)

  • فلفل سیاه آسیاب شده تازه به مزه

  • 9 تخم مرغ، خوب ضرب شده (به یادداشت ها مراجعه کنید)

دستورالعمل ها

  1. فر یا توستر را با دمای 375 فارنهایت/190 درجه سانتیگراد گرم کنید. یک ظرف بسیار کوچک را با اسپری نچسب اسپری کنید. (من از یک ظرف قابلمه 11.5 در 8.5 اینچی استفاده کردم، به یادداشت های زیر مراجعه کنید.)
  2. بیکن را بپزید تا کاملا ترد شود و چربی آن را با دستمال کاغذی به مقدار دلخواه پاک کنید، سپس خرد کنید.
  3. پنیر دلمه را در آبکش ریز ریخته و با آب سرد اسپری کنید تا قسمت خامه ای آن شسته شود و فقط کشک باقی بماند و اجازه دهید آبکش شود. (بعضی از مردم به من می گویند که هرگز پنیر را آبکشی نمی کنند، پس انتخاب خود را انتخاب کنید.
  4. فتا را خرد کرده، پیاز سبز را خلالی کرده و تخم مرغ ها را هم بزنید.
  5. بیکن خرد شده، پنیر کوتیج، فتا و پیاز سبز را در ظرف قابلمه با هم مخلوط کنید.
  6. مواد را با چاشنی اسپایک (لینک وابسته) و فلفل مزه دار کنید، روی تخم مرغ های زده شده بریزید و به آرامی هم بزنید تا همه مواد با هم ترکیب شوند.
  7. 30 دقیقه یا تا زمانی که مخلوط سفت شود و روی آن کمی قهوه ای شود بپزید. (در حین پخت کمی پف می کند و با سرد شدن دوباره می نشیند.
  8. گرم سرو کنید.

یادداشت

وقتی این دستور غذا را به روز کردم، مقدار برخی از مواد را کمی افزایش دادم. این یک قابلمه صبحانه نسبتاً نازک در ظرف قابلمه 11.5 در 8.5 اینچی بود که استفاده کردم و دفعه بعد از یک تخم مرغ بیشتر استفاده می کردم. اگر ظرف شما کوچکتر از آن است، ممکن است چند دقیقه بیشتر طول بکشد تا ظرف ضخیم تر بپزد.

این به خوبی در یخچال نگهداری می شود و می توان آن را در مایکروویو برای یک دقیقه یا بیشتر گرم کرد.

دستور تهیه شده توسط کالین زمانی که دستش شکسته بود اما به یک صبحانه خوب نیاز داشت.

اطلاعات تغذیه:

بازده:

6

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 233چربی کل: 15 گرمچربی های اشباع شده: 6 گرمچربی ترانس: 0 گرمچربی غیر اشباع: 8 گرمکلسترول: 308 میلی گرمسدیم: 611 میلی گرمکربوهیدرات ها: 3 گرمفیبر: 0 گرمقند: 2 گرمپروتئین: 19 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

تصویر مربعی از کاسه بیکن فتا صبحانه در ظرف پخت

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
کاسرول های صبحانه مانند این کاسه بیکن فتا صبحانه که با مواد کم کربوهیدرات درست شده اند، ایده خوبی برای یک صبحانه، ناهار یا شام سریع برای رژیم های کم کربوهیدرات یا کتو هستند. برای رژیم های سنتی کم کربوهیدرات و کتو، از پنیر پرچرب و به همان اندازه که ترجیح می دهید بیکن استفاده کنید. اگر می‌خواهید این غذا را برای رژیم غذایی ساحلی اصلی بخورید، بیکن معمولی واقعاً توصیه نمی‌شود، اما بیکن بوقلمون یا بیکن کانادایی مؤثر است، و ساحل جنوبی ممکن است مقدار کمی پنیر را برای چربی کمتر ترجیح دهد.

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
از دستور العمل های صبحانه برای یافتن دستور العمل های بیشتری مانند این استفاده کنید. از شاخص نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در پینترست، فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک یا یوتیوب دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم ببینید.

یادداشت های تاریخی برای این دستور غذا
این غذای بیکن فتا برای صبحانه برای اولین بار در سال 2013 زمانی که من در خانه ام در دریاچه نمک زندگی می کردم پست شد و زمانی که دستم شکسته بود آن را درست کردم! دستور پخت با عکس های جدید و عنوان بهتر در سال 2023 به روز شد!

تصویر Pinterest برای غذای بیکن فتا برای صبحانه.

این را به اشتراک بگذارید:

ما یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه Amazon Services LLC Associates هستیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.