کوفته کتو قابلمه ای با سس غوطه وری تنگی


این اعلان را به اشتراک گذارید

کوفته های کتو قابلمه ای که طعمی شبیه به همبرگر کریستال دارند! به علاوه یک سس تند. فقط 3.5 کربوهیدرات خالص برای 6 کوفته! ایده آل برای یک مهمانی سوپر باول کتو!

کوفته همبرگر کتو که طعمی شبیه به همبرگر کریستال دارد!  به علاوه یک سس تند.  فقط 3.5 کربوهیدرات خالص برای 6 کوفته!  ایده آل برای یک مهمانی سوپر باول کتو!

برای دلتنگی و چون من فینگر فود دوست دارم این کوفته های کتو دیگ درست کردم! طعم آنها شبیه برگر کریستال (یا برگر قلعه سفید برای کسانی است که کمتر خوش شانس هستند). سس تند و در عین حال کمی شیرین است. بهترین از همه، آنها فقط 3.5 کربوهیدرات خالص برای 6 کوفته هستند!

واقعیت جالب در مورد من: من یک راز یا نه چندان راز دارم، وسواس با همبرگرهای کریستال. نان های بخارپز شده، همه. زندگی می دهند. نان زندگی. عیسی. برگرهای کریستال از عیسی می آیند. دنبال می کنی؟

کوفته همبرگر کتو که طعمی شبیه به همبرگر کریستال دارد!  به علاوه یک سس تند.  فقط 3.5 کربوهیدرات خالص برای 6 کوفته!  ایده آل برای یک مهمانی سوپر باول کتو!

وقتی به شمال کنتاکی نقل مکان کردم، حدود 150 مایل از نزدیکترین کریستال دور شدم. نه ! منظورم این است که من در حال حاضر یک دختر کتو خوب هستم، بنابراین حدس می‌زنم در زندگی غذایی‌ام به این منفی‌گرایی نیازی ندارم. اما مرد، من هنوز هم گاهی اوقات مشتاق آنها هستم.

آن نان های بخارپز، خردل، ترشی و پیاز چه چیز لعنتی خوشمزه است؟ تنها چیزی که در اینجا داریم قلعه سفید است و مهم نیست که هارولد و کومار چقدر سنگسار شوند، مثل کریستال نیست.

کوفته همبرگر کتو که طعمی شبیه به همبرگر کریستال دارد!  به علاوه یک سس تند.  فقط 3.5 کربوهیدرات خالص برای 6 کوفته!  ایده آل برای یک مهمانی سوپر باول کتو!

من از 3 سال پیش که پسرم را باردار بودم کریستال نداشتم. و واقعاً، احتمالاً برای بهترین است زیرا مطمئن هستم که به محض اینکه آخرین لقمه را بخورم، به طرز وحشتناکی پشیمان خواهم شد.

این کوفته‌های کتو دیگ کوچک یک میان‌وعده، پیش‌غذا یا یک وعده غذایی ساده در شب است. من اینها را در قابلمه درست کردم، اما مطمئناً می توانید از دیگ فوری استفاده کنید. من دستورالعمل هر دو را در کارت دستور غذا قرار خواهم داد!

عناصر

  • 1 پوند گوشت چرخ کرده گاو

  • 1 عدد تخم مرغ

  • خردل زرد 1 قاشق غذاخوری

  • 2 قاشق غذاخوری ترشی شوید خرد شده (غیر ذوقی)

  • 1 قاشق غذاخوری پیاز خشک

  • فلفل خرد کن

  • 1/2 قاشق چایخوری ورسسترشر

  • 1/2 فنجان سس کچاپ کم شکر (من از هاینز استفاده کردم)

  • خردل زرد 4 قاشق غذاخوری

  • 2 قاشق غذاخوری آب ترشی

  • 1 فنجان آب سبزیجات

  • 1 قاشق چایخوری صمغ زانتان

دستورالعمل ها

  1. در یک کاسه بزرگ، گوشت گاو، تخم مرغ، خردل، خیارشور، پیاز، فلفل و ورسسترشر را اضافه کنید. از یک قاشق چوبی برای ترکیب کردن مخلوط استفاده کنید. مراقب باش که بیش از اندازه مخلوط نکنی.
  2. از یک قاشق کوکی متوسط ​​برای تهیه 24 کوفته 1 اونس استفاده کنید. کوفته ها را به قابلمه منتقل کنید.
  3. در یک کاسه متوسط، سس کچاپ، خردل، آب خیارشور و آب سبزیجات را با همزن بزنید و روی کوفته ها بریزید.
  4. 3 ساعت با حرارت زیاد بپزید.
  5. کوفته ها را از قابلمه خارج کرده و در ظرفی بریزید. از یک الک توری ریز استفاده کنید تا سس را از آستر قابلمه در یک تابه کوچک صاف کنید.
  6. سس را به جوش بیاورید و صمغ زانتان را اضافه کنید. حدود 2 دقیقه هم بزنید تا یک قوام غلیظ و چسبناک به دست آید.
  7. بیشتر سس را روی کوفته ها بریزید و مقداری را برای غوطه وری در نظر بگیرید.

یادداشت

برای تهیه در ظرف فوری: مراحل 1 تا 3 را دنبال کنید. درب را ببندید و دریچه را ببندید. با فشار بالا به مدت 10 دقیقه بپزید. بخار را سریع آزاد کنید. مراحل 5 تا 7 را برای تکمیل سس دنبال کنید. می توانید به جای اجاق گاز از عملکرد سرخ کردن در IP استفاده کنید.

اطلاعات تغذیه:

بازده: 4
اندازه خدمت: 6 عدد کوفته

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 277چربی کل: 18.2 گرمکربوهیدرات ها: 3.8 گرمفیبر: 0.3 گرمپروتئین: 22.6 گرم

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

لطفاً نظر خود را در وبلاگ بگذارید یا عکسی را در Pinterest به اشتراک بگذارید



دیدگاهتان را بنویسید