کیش صبحانه کتو چیزبرگر بیکن (ویدئو) – آشپزخانه کالین


کیش صبحانه کتو چیزبرگر بیکن دارای طعم چیزبرگر بیکن است که همه آن را دوست دارند در یک دستور غذای کتو کیش بدون پوسته آسان و خوشمزه. و لطفا از ترشی ها غافل نشوید. آنها طعم اضافی بیکن-چیزبرگر را به این کتو کیش بدون پوست اضافه می کنند که برای تهیه غذای آخر هفته عالی است!

این دستور غذای کتو چیزبرگر Becon را پین کنید تا بعدا درست شود!

کیش صبحانه کتو چیزبرگر بیکن تمام شده در ظرف پخت روی تخته برشکیش صبحانه کتو چیزبرگر بیکن تمام شده در ظرف پخت روی تخته برش

این کیش صبحانه کتو چیزبرگر بیکن یک دستور العمل غیرقابل تصور است که طعم هایی را دارد که مردم در چیزبرگرهای بیکن در یک دستور غذای خوشمزه کتو کیش دوست دارند. و بسیاری از مردم چیزبرگر بیکن را دوست دارند! به همین دلیل است که بسیاری از مردم آنها را به طور منظم می خورند، و به همین دلیل است که میت بال های چیزبرگر بیکن در سایت من موفق شده است.

بنابراین، اگر طعم چیزبرگر بیکن را دوست دارید، لطفاً در مورد دستور پخت کتو کیش با آن طعم‌های دوست‌داشتنی فکر کنید و آن را امتحان کنید! این یک ایده عالی برای صبحانه برای خانواده است، زمانی که می خواهید چیزی سرگرم کننده داشته باشید، و همچنین برای مهمانان خانه در تعطیلات عالی است. و اگر کسی سر میز شما در حال تماشای کربوهیدرات است، این دستور کیش خوشمزه فقط 2 کربوهیدرات در هر وعده دارد!

و اگر بچه‌هایی دارید که چیزبرگر بیکن را دوست دارند، شرط می‌بندم که این چیزبرگر را هم دوست داشته باشند، و همچنین ممکن است برای مردانی که ممکن است به برخی از دستور العمل‌های کیش مشکوک باشند، خوشایند باشد! امیدوارم از آن لذت ببرید!

چه موادی برای این دستور غذا نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

  • بیکن غلیظ
  • گوشت چرخ كرده
  • پیاز
  • ترشی شوید
  • پنیر رنده شده
  • تخم مرغ
  • خامه غلیظ
  • نمک و فلفل سیاه تازه آسیاب شده به دلخواه

چه اندازه ظرفی را برای این دستور کتو کیش بدون پوسته استفاده کردیم؟

برای این دستور می توانید از یک تابه پای ظروف 9 اینچی یا 9.5 اینچی (لینک وابسته) استفاده کنید.

چه چیزی به این دستور پخت کتو کیش طعم چیزبرگر بیکن می دهد؟

این کیش صبحانه دارای گوشت گاو، بیکن غلیظ، پیاز، ترشی شوید و پنیر برای همه آن طعم هایی است که چیزبرگر بیکن را بسیار خوشمزه می کند!

بیکن چیزبرگر کتو صبحانه کیش فرآیند شات کولاژبیکن چیزبرگر کتو صبحانه کیش فرآیند شات کولاژ

طرز تهیه کیش صبحانه کتو چیزبرگر بیکن:

(این فقط خلاصه‌ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می‌کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می‌برد.)

  1. تا دمای 350F/175C از قبل گرم کنید.
  2. بیکن غلیظ را بپزید تا ترد شود، سپس در کف تابه خود خرد کنید، کمی بیکن را ذخیره کنید تا روی آن بپاشید.
  3. در همان ماهیتابه یک پوند گوشت چرخ کرده را بپزید تا خوب قهوه ای شود. (اگر زیاد به نظر می رسد می توانید مقداری چربی بیکن را بردارید، اما از مقداری چربی بیکن برای پختن گوشت چرخ کرده استفاده کنید.)
  4. در حین پختن گوشت گاو، 1/2 پیاز و 1/4 فنجان ترشی شوید ریز خرد شده را ریز خرد کنید.
  5. گوشت چرخ کرده پخته شده را روی بیکن قرار دهید و پیاز و خیارشور را روی گوشت گاو بپاشید.
  6. یک فنجان (یا بیشتر) پنیر رنده شده را روی سایر مواد بپاشید.
  7. 8 عدد تخم مرغ را با خامه یا نصف و نیم زده سپس روی مواد بریزید و با چنگال به آرامی هم بزنید.
  8. تخم مرغ ها را با نمک و فلفل سیاه آسیاب شده تازه مزه دار کنید، اما به یاد داشته باشید که بیکن شور است.
  9. بیکن رزرو شده و 1/4 فنجان پنیر رنده شده دیگر را روی آن بپاشید.
  10. 35-45 دقیقه بپزید، یا تا زمانی که کیش کاملا سفت شود، پنیر آب شده و روی آن به خوبی قهوه ای شود.
  11. گرم سرو کنید و لذت ببرید! این برای ناهار یا شام نیز خوشمزه است.

بیکن چیزبرگر کتو صبحانه کیش در KalynsKitchen.com یافت شدبیکن چیزبرگر کتو صبحانه کیش در KalynsKitchen.com یافت شد

دستور العمل های بیشتر کتو کیچه:

آماده سازی غذای آخر هفته:

این دستور غذای کتو کیش چیزبرگر بیکن به دسته ای به نام آماده سازی غذای آخر هفته اضافه شده است تا به شما کمک کند دستور العمل هایی را پیدا کنید که می توانید در آخر هفته تهیه کنید یا بپزید و در طول هفته بخورید!

عناصر

  • 8 برش بیکن غلیظ

  • 1 پوند گوشت چرخ کرده گاو

  • 1/2 پیاز، ریز خرد شده

  • 1/4 فنجان ترشی شوید، ریز خرد شده

  • 1 1/4 فنجان پنیر رنده شده (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 8 عدد تخم مرغ خوب زده شده

  • 1/2 فنجان خامه غلیظ (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • نمک و فلفل سیاه تازه آسیاب شده به دلخواه

دستورالعمل ها

  1. فر را با دمای 350 درجه فارنهایت/175 درجه سانتیگراد گرم کنید. یک تابه پای شیشه ای یا سفالی 9 اینچی یا 9.5 اینچی (لینک وابسته) را با اسپری نچسب اسپری کنید. (احتمالا اختیاری است، اما تمیز کردن ظرف را آسان تر می کند.)
  2. یک ماهیتابه بزرگ را روی حرارت متوسط ​​رو به بالا گرم کنید و بیکن را بپزید تا کاملا ترد شود. بیکن را روی تخته یا بشقاب برش دهید تا خنک شود، سپس بیکن را خرد کنید.
  3. کمی بیکن ذخیره کنید تا روی آن بپاشید و بقیه بیکن خرد شده را داخل تابه پای بریزید.
  4. در صورت نیاز مقداری از چربی بیکن را از ماهیتابه خارج کنید، سپس چربی بیکن باقیمانده در ماهیتابه را روی حرارت متوسط ​​رو به بالا گرم کنید. گوشت چرخ کرده را به تابه اضافه کنید و آن را با انگشتان خود جدا کنید. تا زمانی که گوشت گاو کاملا پخته شود و شروع به قهوه ای شدن کند بپزید و در حین پخت آن را با چرخان جدا کنید.
  5. گوشت چرخ کرده پخته شده را به تابه پای اضافه کنید.
  6. در حین پختن گوشت گاو، 1/2 پیاز و 1/4 فنجان ترشی شوید را ریز خرد کنید. پیاز خرد شده و خیارشور را روی گوشت چرخ کرده بپاشید.
  7. یک فنجان پنیر رنده شده (یا بیشتر) را روی مواد داخل تابه پای بپاشید.
  8. تخم‌مرغ‌ها را با همزن می‌زنیم تا خوب ترکیب شوند، سپس با خامه هم می‌زنیم. مخلوط تخم مرغ را روی سایر مواد بریزید و به آرامی با چنگال “هم بزنید” تا مواد به خوبی با هم ترکیب شوند.
  9. تخم مرغ ها را با نمک و فلفل سیاه آسیاب شده تازه مزه دار کنید، اما به یاد داشته باشید که بیکن شور است.
  10. بقیه پنیر رنده شده و بیکن رزرو شده را روی آن بپاشید.
  11. 35-45 دقیقه بپزید، یا تا زمانی که کیش کاملا سفت شود، پنیر همه آب شده و روی کیش به خوبی قهوه ای شده است. گرم سرو کنید.

یادداشت

ما از ترکیبی از پنیرها استفاده کردیم، اما هر پنیری که روی چیزبرگر بیکن خوب باشد، کار خواهد کرد. در صورت تمایل از کمی پنیر بیشتر استفاده کنید. در صورت تمایل به جای خامه غلیظ از نصف و نیم استفاده کنید.

این دستور پخت توسط کالین، جیک و کارا، با چند آزمایش که کاملاً آن چیزی که ما می‌خواستیم نبود، ایجاد شد.

اطلاعات تغذیه:

بازده:

8

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 405چربی کل: 30 گرمچربی های اشباع شده: 13 گرمچربی غیر اشباع: 13 گرمکلسترول: 282 میلی گرمسدیم: 473 میلی گرمکربوهیدرات ها: 2 گرمفیبر: 0 گرمقند: 1 گرمپروتئین: 30 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

بیکن چیزبرگر کتو صبحانه کیش در ظرف پخت شیشه ای روی تخته برش نشان داده شده استبیکن چیزبرگر کتو صبحانه کیش در ظرف پخت شیشه ای روی تخته برش نشان داده شده است

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
کیچه صبحانه کتو چیزبرگر بیکن یک دستور العمل کامل برای رژیم غذایی کم کربوهیدرات، از جمله کتو است. این احتمالاً برای رژیم غذایی اصلی ساحل جنوبی بسیار پرچرب است، اگرچه اگر از رژیم غذایی ساحل جنوبی هستید، ممکن است از آن برای یک ولخرجی گهگاهی لذت ببرید.

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
برای دریافت ایده های صبحانه بیشتر مانند این، دستور العمل های صبحانه را بررسی کنید. از شاخص نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در Pinterest، فیس بوک، اینستاگرام، TikTok یا YouTube دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم، ببینید.

نکات تاریخی این دستور غذا:
این دستور پخت کتو کیش برای اولین بار در سال 2018 ارسال شد. آخرین بار با اطلاعات بیشتر در سال 2023 به روز شد.

تصویر Pinterest از کیش صبحانه کتو چیزبرگر بیکن

این را به اشتراک بگذارید:

ما یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه Amazon Services LLC Associates هستیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.





Source link