گل کلم بوداده با فلفل قرمز، زیتون سبز و آجیل کاج (ویدئو) – آشپزخانه کالین


گل کلم بوداده با فلفل قرمز، زیتون سبز و آجیل کاج برای زمانی که به یک غذای جانبی مخصوص گل کلم نیاز دارید عالی است! و قرمز و سبز است، بنابراین می‌توانید این را برای یک وعده غذایی تعطیلات کم کربوهیدرات سرو کنید!

پین گل کلم بوداده با فلفل قرمز، زیتون سبز و آجیل کاج!

گل کلم بوداده برای کریسمس در بشقاب سروگل کلم بوداده برای کریسمس در بشقاب سرو

گل کلم بوداده با فلفل قرمز، زیتون سبز و آجیل کاج یک غذای بو داده گل کلم است که طعم های بسیار خوبی دارد. و رنگ‌های این دستور به قدری قرمز و سبز زیبا هستند که برای یک غذای جانبی تعطیلات کاملاً عالی است! به این دستور غذا در هفته تعطیلات آینده فکر کنید، زمانی که هر کجا که نگاه می کنید گزینه های پر کربوهیدرات و فوق العاده غنی وجود دارد. ممکن است تعجب کنید که چقدر از تهیه چنین چیزی برای یک گزینه سالم‌تر که هنوز به اندازه کافی برای یک وعده غذایی تعطیلات خاص است، لذت می‌برید.

و با رنگ‌ها و طعم‌های مختلف از فلفل دلمه‌ای قرمز، زیتون سبز، آجیل کاج و کیپر، این گل کلم در بهترین حالت خود است. من قول می دهم هر کسی که عاشق گل کلم بوداده است، این نسخه آماده شده را بیشتر دوست خواهد داشت. البته، آجیل کاج! آیا موافق نیستید که آنها همه چیز را بهتر می کنند؟

و از زیتون سبز نیز غافل نشوید، مگر اینکه اعضای خانواده خود را با آنها گرم نکنید. در واقع، خواهرم پام به من گفت که قبل از شروع استفاده از زیتون سبز در این دستور پخت گل کلم بوداده، هرگز قدردانی زیادی برای زیتون سبز نداشت! اگر ایده یک غذای جانبی تعطیلات را دوست دارید که هنوز یک انتخاب سالم است، امیدوارم در طول تعطیلات این غذا را امتحان کنید!

و عید را به همه خوانندگان وفادار که از این سایت حمایت می کنند مبارک. در طول این هفته از مدتی مرخصی برای دیدار با خانواده ام لذت خواهم برد، اما برخی از پست های برنامه ریزی شده همچنان اینجا و در رسانه های اجتماعی نمایش داده می شوند. امیدوارم همه شما هم تعطیلات خوبی داشته باشید!

چه موادی برای این دستور غذا نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد تشکیل دهنده دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

  • گل كلم
  • فلفل دلمه ای قرمز
  • روغن زیتون (لینک وابسته)
  • نمک و فلفل سیاه آسیاب شده تازه به میزان دلخواه
  • آجیل کاج
  • زیتون سبز ورقه شده
  • کپر (لینک وابسته)
  • جعفری برگ تخت (اختیاری است، اما مقداری رنگ سبز خوب اضافه می کند)
  • تکه های لیمو برای فشار دادن (اختیاری، اما بسیار خوب)

اگر آجیل کاج نداشته باشید چه؟

من آنقدر آجیل کاج را دوست دارم که آنها را در کوستکو در کیسه می خرم و در فریزر نگه می دارم! اما اگر آجیل کاج ندارید و نمی خواهید آن را بخرید، از بادام یا پسته خلال شده در این غذا استفاده می کنم یا فقط آجیل را کنار بگذارید.

اگر طرفدار زیتون سبز نباشید چه؟

اگر زیتون سبز را دوست ندارید، قطعاً می‌توانید آن‌ها را کنار بگذارید، اگرچه فکر می‌کنم آنها چنین طعمی را در اینجا اضافه می‌کنند. اگر از زیتون سبز استفاده نمی کنید، من دو برابر مقدار کیپر استفاده می کنم.

چه کسی مثل من گل کلم برشته را دوست دارد؟

برای همه کسانی که از طرفداران پر و پا قرص گل کلم سوخاری هستند، 25 دستور پخت گل کلم بوداده را برای ایده های شگفت انگیزتر برای گل کلم به عنوان غذای جانبی بررسی کنید.

گل کلم کریسمس برشته شده با فلفل دلمه ای قرمز، زیتون سبز و آجیل کاج کولاژ فرآوری شدهگل کلم کریسمس برشته شده با فلفل دلمه ای قرمز، زیتون سبز و آجیل کاج کولاژ فرآوری شده

طرز تهیه گل کلم سوخاری با فلفل قرمز، زیتون سبز و آجیل کاج:

(این فقط خلاصه ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

  1. گل کلم و فلفل دلمه ای قرمز را به اندازه لقمه خرد کنید و با روغن زیتون، نمک و فلفل تازه آسیاب شده بریزید.
  2. آن را روی یک ماهیتابه پهن کنید و به مدت 20 دقیقه در دمای 425 درجه فارنهایت/220 درجه سانتیگراد تفت دهید.
  3. در حالی که کباب گل کلم مواد دیگری را آماده می کند.
  4. بعد از 20 دقیقه زمان تفت دادن، سبزیجات نیمه برشته شده را با زیتون های برش خورده، آجیل کاج و کیپر بریزید.
  5. دوباره روی ورقه پخت پهن کنید و 10-15 دقیقه دیگر یا تا زمانی که سبزیجات روی لبه ها به خوبی قهوه ای شوند، تفت دهید.
  6. اگر مقداری جعفری خرد شده دارید بپاشید و داغ سرو کنید و در صورت تمایل با لیمو روی میز بمالید. (من به شدت لیمو اضافه شده را توصیه می کنم!)

گل کلم کریسمس بو داده با فلفل دلمه ای قرمز، زیتون سبز و آجیل کاجگل کلم کریسمس بو داده با فلفل دلمه ای قرمز، زیتون سبز و آجیل کاج

بیشتر گل کلم برای تعطیلات:

عناصر

  • 1 سر گل کلم، به قطعات کوچک و هم اندازه خرد کنید

  • 1 فلفل دلمه ای قرمز، ساقه و دانه ها را برش داده و به مکعب های 1/2 اینچی برش دهید

  • 2 T روغن زیتون

  • نمک و فلفل سیاه آسیاب شده تازه به میزان دلخواه

  • 3 عدد آجیل کاج یا بیشتر (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 2/3 فنجان زیتون سبز ورقه شده

  • 2 تی کپر

  • 2 تی جعفری برگ تخت خرد شده (اختیاری است، اما مقداری رنگ سبز خوب اضافه می کند)

  • تکه های لیمو را برش دهید تا فشار دهید (اختیاری، اما خیلی خوب)

دستورالعمل ها

  1. فر را با دمای 425F/220C گرم کنید.
  2. گل کلم را به قطعات کوچک و هم اندازه برش دهید و فلفل دلمه ای قرمز را به مکعب های نیم اینچی برش دهید.
  3. گل کلم و فلفل های خرد شده را در یک کاسه پلاستیکی بریزید و با روغن زیتون 2 T بریزید و هم بزنید تا سبزیجات کمی با روغن آغشته شوند. با نمک و فلفل سیاه آسیاب شده تازه مزه دار کنید و دوباره هم بزنید.
  4. سبزیجات را در یک لایه روی یک ورقه بیسکویت پهن کنید و به مدت 20 دقیقه تفت دهید.
  5. در حالی که گل کلم و فلفل ها در حال تفت دادن هستند، زیتون ها را برش بزنید و دانه های کاج و کیپر را اندازه کنید. در صورت استفاده جعفری را خرد کنید.
  6. بعد از 20 دقیقه، ورقه شیرینی را از فر خارج کنید، گل کلم و فلفل را دوباره در همان کاسه بریزید و با زیتون، مغز کاج و کیپر مخلوط کنید.
  7. مخلوط را دوباره روی ورقه بیسکویت پهن کنید و 10 تا 15 دقیقه دیگر تفت دهید، یا تا زمانی که سبزیجات شروع به قهوه ای شدن کنند و تکه های زیتون کمی پخته به نظر برسند.
  8. اگر از آن استفاده می کنید جعفری بپاشید و داغ سرو کنید و در صورت تمایل با یک تکه لیمو روی آن بمالید.
  9. اگر یکباره این غذا را نخورید، یک یا دو روز در یخچال می ماند. من آن را به جای استفاده از مایکروویو در یک تابه نچسب بسیار داغ و خشک گرم می کنم.

اطلاعات تغذیه:

بازده:

6

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 138چربی کل: 12 گرمچربی های اشباع شده: 1 گرمچربی غیر اشباع: 9 گرمکلسترول: 0 میلی گرمسدیم: 574 میلی گرمکربوهیدرات ها: 8 گرمفیبر: 4 گرمقند: 3 گرمپروتئین: 3 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

تصویر مربعی از گل کلم بوداده با فلفل قرمز، زیتون سبز و آجیل کاج در بشقاب سرو سبز نشان داده شده استتصویر مربعی از گل کلم بوداده با فلفل قرمز، زیتون سبز و آجیل کاج در بشقاب سرو سبز نشان داده شده است

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
همه چیز در این دستور غذای گل کلم بوداده یک ماده کم کربوهیدرات است و برای رژیم‌های کم کربوهیدرات، کتو، پالئو، کل 30، بدون لبنیات، یا وگان و همچنین هر مرحله از رژیم غذایی ساحلی اصلی مناسب است.

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
از غذاهای جانبی برای یافتن دستور العمل های بیشتری مانند این استفاده کنید. از شاخص نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در پینترست، فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک یا یوتیوب دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم ببینید.

نکات تاریخی برای این دستور غذا:
این دستور برای اولین بار در سال 2011 ارسال شد. در سال 2015 با عکس های بهتر به روز شد و آخرین بار با اطلاعات بیشتر در سال 2023 به روز شد.

تصویر پینترست از گل کلم بوداده با فلفل قرمز، زیتون سبز و آجیل کاج

این را به اشتراک بگذارید:

ما یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه Amazon Services LLC Associates هستیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.





Source link