کلم بروکسل بو داده بالزامیک با پارمزان و آجیل کاج – آشپزخانه کالین


کلم بروکسل بو داده بالزامیک با پارمزان و آجیل کاج به سرعت در حرارت بالا پخته می شود و برای یک غذای جانبی کم کربوهیدرات عالی هستند. و برای سال ها این یکی از محبوب ترین غذاهای جانبی روز شکرگزاری در سایت من بوده است.

PIN کلم بروکسل بو داده بالزامیک با پارمزان و آجیل کاج!

عکس کلم بروکسل بو داده با بالزامیک، پارمزان و آجیل کاج از نمای نزدیکعکس کلم بروکسل بو داده با بالزامیک، پارمزان و آجیل کاج از نمای نزدیک

وقت آن است که اگر در حال پختن شام شکرگزاری هستید، منوی خود را محدود کنید، و این دستور غذای کم کربوهیدرات و بدون گلوتن کلم بروکسل بو داده بالزامیک با پارمزان و آجیل کاج به عنوان یک غذای جانبی شکرگزاری عالی است. فقط وقتی بوقلمون را بیرون می آورید، کلم بروکسل را داخل آن قرار دهید تا برشته شود.

و این کلم بروکسل بو داده بالزامیک خوشمزه نه تنها اولین دستور پخت کلم بروکسل است که من تا به حال در آشپزخانه Kalyn’s Kitchen پست کردم، بلکه این دستور العملی است که مرا به یک عاشق کلم بروکسل تبدیل کرد! و آن چیزی که مطمئناً واجد شرایط قرار گرفتن در لیست علاقه مندی های جمعه این هفته است. موافق نیستی؟

این دستور غذا در طول سال‌ها طرفداران زیادی پیدا کرده است، و بارها و بارها مردم به من گفته‌اند که حتی اعضای خانواده که معمولاً «کلم بروکسل را دوست ندارند» این غذاهای برشته شده را که با سرکه بالزامیک، پارمزان و پارمزان تزیین می‌شوند، می‌خورند. آجیل کاج. و به طور جدی، چه کسی آن سه ماده را دوست ندارد؟

و شخصاً فکر می کنم کباب کردن روش عالی برای پخت کلم بروکسل و همچنین بسیاری از سبزیجات دیگر است. اگر این دستور غذا در خانواده شما هم محبوب شد، دوست دارم بعد از امتحان کردن، در مورد آن در نظرات بشنوم! و امیدوارم هر زمان که به یک غذای جانبی خاص نیاز داشتید، این را درست کنید، نه فقط برای روز شکرگزاری.

چه موادی برای این دستور غذا نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

  • کلم بروکسل
  • روغن زیتون (لینک وابسته)
  • سرکه بالزامیک (لینک وابسته)
  • پنیر پارمسان
  • آجیل کاج (یا سایر آجیل های دلخواه شما)

آیا می توانید از سرکه بالزامیک سفید برای کلم بروکسل بو داده بالزامیک استفاده کنید؟

اگر این همان چیزی است که دارید می‌توانید از سرکه بالزامیک سفید برای این دستور استفاده کنید، اگرچه من عاشق لعاب کاراملی که از سرکه بالزامیک معمولی دریافت می‌کنید، هستم.

اگر آجیل کاج نداشته باشید چه؟

من متوجه شدم که آجیل کاج یک ماده گران قیمت است و احتمالاً همه آنها را در دسترس ندارند. (من آنها را از Costco می خرم و در فریزر نگه می دارم.) اگر نمی خواهید روی آنها پرپر کنید، بادام خرد شده نیز با کلم بروکسل بو داده بالزامیک خوشمزه خواهد بود.

کلم بروکسل خوشمزه بیشتر:

کلاژ برشته شده کلم بروکسل با بالزامیک، پارمزان و آجیل کاجکلاژ برشته شده کلم بروکسل با بالزامیک، پارمزان و آجیل کاج

طرز تهیه کلم بروکسل بو داده بالزامیک با پارمزان و آجیل کاج:

(این فقط یک خلاصه است؛ برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید.)

  1. کلم بروکسل را در صورت نیاز خرد کنید و از طول به چهار قسمت برش دهید.
  2. روغن زیتون و سرکه بالزامیک را با هم مخلوط کرده و با کلم بروکسل مخلوط کنید.
  3. آنها را روی یک ورقه پخت بچینید، طوری که شلوغ نشوند.
  4. در فری که از قبل گرم شده با دمای 450 درجه فارنهایت/230 درجه سانتیگراد به مدت 15 تا 20 دقیقه یا تا زمانی که لبه ها ترد شوند و کلم بروکسل کمی قهوه ای شود بپزید.
  5. بعد از 10 دقیقه هم زدم و حدود 7 دقیقه بیشتر پختم.
  6. کلم بروکسل داغ را با پارمزان بریزید.
  7. دانه های کاج را برای یک یا دو دقیقه در یک تابه داغ تفت دهید.
  8. کلم بروکسل را در بشقاب بچینید و با مغز کاج بپاشید و داغ سرو کنید. YUM!

تصویر مربعی برای کلم بروکسل بو داده بالزامیک با پارمزان و آجیل کاج در بشقاب سرو همراه با دستمال سفره و قاشق غذاخوری نشان داده شده است.تصویر مربعی برای کلم بروکسل بو داده بالزامیک با پارمزان و آجیل کاج در بشقاب سرو همراه با دستمال سفره و قاشق غذاخوری نشان داده شده است.

آیا می خواهید ایده های کلم بروکسل بیشتری داشته باشید؟

برای ایده‌های بیشتر برای کلم بروکسل که ارزش تعطیلات را دارد، دستور العمل‌های کلم بروکسل کتو را بررسی کنید!

عناصر

  • 1 پوند کلم بروکسل، خرد شده و ربع شده

  • 2 T روغن زیتون

  • 1 تی سرکه بالزامیک

  • 2 تن پنیر پارمزان (ترجیحاً تازه رنده شده؛ برای طعم دادن بیشتر یا کمتر استفاده شود)

  • 1 تی آجیل کاج یا بیشتر (ترجیحا برشته شده، می تواند جایگزین آجیل های دیگر دلخواه شما شود)

دستورالعمل ها

  1. فر را با دمای 450 فارنهایت/230 درجه سانتیگراد گرم کنید. (در صورت نیاز به پختن چیزهای دیگر در همان فر، می توانید کلم بروکسل را در دمای کمتری برای مدت طولانی تری تفت دهید.)
  2. کلم بروکسل را کوتاه کنید، برگ های تغییر رنگ داده شده را بردارید و به چهار قسمت (یا اگر کوچک هستند) نصف کنید.
  3. روغن زیتون و سرکه بالزامیک را با هم مخلوط کنید.
  4. جوانه ها را در کاسه همزن بریزید و با مخلوط روغن زیتون و بالزامیک بریزید.
  5. ماهیتابه را با روغن زیتون یا اسپری نچسب اسپری کنید.
  6. جوانه ها را در یک لایه روی ماهیتابه بچینید و 15 تا 20 دقیقه تفت دهید، گاهی اوقات یا تا زمانی که جوانه ها کمی ترد و روی لبه ها قهوه ای طلایی شوند.
  7. وقتی جوانه ها تقریباً تمام شد، آجیل کاج را حدود 2 تا 3 دقیقه در یک تابه خشک برشته کنید، تا زمانی که به سختی شروع به قهوه ای شدن کند. (مراقب باشید، آنها می توانند خیلی سریع زیاده روی کنند.)
  8. جوانه های پخته شده را دوباره در کاسه همزن بریزید و با پنیر پارمزان بریزید. در بشقاب سرو بچینید و آجیل کاج بپاشید. گرم سرو کنید.

یادداشت

دستور تهیه شده توسط Kalyn با الهام از مجله آشپزی خوب در مورد بو دادن سبزیجات، نوامبر 2007.

اطلاعات تغذیه:

بازده:

4

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 129چربی کل: 9 گرمچربی های اشباع شده: 2 گرمچربی غیر اشباع: 7 گرمکلسترول: 2 میلی گرمسدیم: 70 میلی گرمکربوهیدرات ها: 9 گرمفیبر: 3 گرمقند: 3 گرمپروتئین: 4 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

کلم بروکسل بوداده با بالزامیک، پارمزان و آجیل کاج عکس کلوزآپ کلم بروکسل در بشقاب سرو با قاشقکلم بروکسل بوداده با بالزامیک، پارمزان و آجیل کاج عکس کلوزآپ کلم بروکسل در بشقاب سرو با قاشق

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
کلم بروکسل بو داده بالزامیک با پارمزان و آجیل کاج یک دستور العمل عالی برای رژیم های کم کربوهیدرات یا کتو است. روغن زیتون و آجیل هر دو به عنوان یک “چربی خوب” برای ساحل جنوبی در نظر گرفته می شوند و سرکه بالزامیک زیادی در آن وجود ندارد، بنابراین آنها همچنین یک غذای جانبی خوب برای هر مرحله از رژیم غذایی اصلی ساحل جنوبی هستند.

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
از دستور العمل های کلم بروکسل یا غذاهای جانبی برای یافتن دستور العمل های بیشتری مانند این مورد استفاده کنید. از فهرست نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های بیشتر مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین می توانید برای دیدن همه دستور العمل های خوبی که من در آنجا به اشتراک می گذارم، Kaly’s Kitchen را در Pinterest دنبال کنید.

نکات تاریخی این دستور غذا:
این کلم بروکسل بو داده بالزامیک اولین دستور پخت کلم بروکسل در آشپزخانه کالین بود و اولین بار در سال 2007 ارسال شد! من از آن زمان این دستور را بارها و بارها درست کردم. آخرین بار این دستور غذا با اطلاعات بیشتر در سال 2023 به روز شد.

تصویر Pinterest از کلم بروکسل بو داده بالزامیک با پارمزان و آجیل کاج

این را به اشتراک بگذارید:

ما در برنامه Amazon Services LLC Associates شرکت می‌کنیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.





Source link