مزایای پتوی سونا مادون قرمز – سلامت بدن ذهن ماریا


مزایای پتوی سونا مادون قرمز

مزایای پتوی سونا مادون قرمز

1. از دست دادن چربی و افزایش عضلات

سونای مادون قرمز با بهبود حساسیت به انسولین و کاهش کاتابولیسم پروتئین عضلانی به کاهش چربی و رشد عضلات کمک می کند. نشان داده شده است که هیپرترمی متناوب مقاومت به انسولین را در موش های چاق کاهش می دهد. نتایج کاهش 31 درصدی در سطح انسولین و کاهش سطح گلوکز خون بود که هر دو می‌توانند به افزایش از دست دادن چربی و همچنین رشد عضلات کمک کنند. همچنین نشان داده شده است که یک درمان هیپرترمیک متناوب 30 دقیقه‌ای می‌تواند باعث بیان قابل توجه چیزی به نام «پروتئین‌های شوک حرارتی» در عضله شود که با 30 درصد رشد مجدد عضلانی بعد از یک هفته بی‌حرکتی مرتبط است.

حتی اگر هنوز ورزش نمی‌کنید، سونا می‌روید، باز هم می‌توانید عضلات خود را حفظ کنید!

2. به سیستم ایمنی کمک می کند

مطالعات نشان می دهد که پس از سونای مادون قرمز، تعداد گلبول های سفید، لنفوسیت ها و بازوفیل ها افزایش می یابد. این مطالعات ثابت می کند که سونا به تحریک سیستم ایمنی کمک می کند. تحقیقات بیشتر همچنین نشان داد که سونا می تواند به طور قابل توجهی از بروز سرماخوردگی و آنفولانزا را کاهش دهد. استفاده منظم از سونا منجر به 30 درصد کمتر احتمال ابتلا به سرماخوردگی یا آنفولانزا می شود.

مطالعه جالب دیگری (منبع) وجود دارد که نشان می دهد قرار گرفتن در معرض سرما یا سرما درمانی و به دنبال آن گرما مانند سونا می تواند “سلول های کشنده طبیعی” ما را افزایش دهد. سلول های کشنده طبیعی سلول هایی هستند که تکه های ویروس را مصرف می کنند و همچنین سیتوکین هایی را آزاد می کنند که به پاسخ ایمنی کمک می کند. نشان داده شده است که افرادی که به دلیل COVID-19 به مراقبت های ویژه نیاز دارند، در این سلول های کشنده طبیعی (NK) بسیار کم هستند.

افزایش قابل توجهی با گرما، سپس سرما و سپس ورزش وجود دارد (سلول های کشنده طبیعی به تدریج افزایش می یابد که هر کدام پس از دیگری انجام می شود). بنابراین سرما درمانی با سونا و ورزش ترکیبی عالی برای ایجاد سلامت ایمنی است.

3. سلامت پوست

سونای مادون قرمز باعث تعریق عمیق می شود و به حذف باکتری ها از لایه اپیدرمی پوست کمک می کند. این باعث افزایش سرعت جایگزینی سلول های مرده پوست می شود. این تعریق عمیق به حرکت مایع به پوست کمک می کند که به رساندن مواد مغذی غنی از مواد معدنی کمک می کند و همچنین به پر کردن فضاهای اطراف سلول ها، افزایش استحکام و کاهش ظاهر چین و چروک کمک می کند. همچنین باعث افزایش گردش خون مویرگی می شود که می تواند ظاهری نرم تر و جوان تر به پوست بدهد.

4. هورمون رشد را افزایش می دهد

هورمون رشد برای ترمیم و ریکاوری ماهیچه ها ضروری است و مطالعات نشان می دهد که دو جلسه 20 دقیقه ای سونا سطح هورمون رشد را دو برابر بیشتر از سطح پایه افزایش می دهد. اگر دما را حتی بیشتر افزایش دهید و دو جلسه 15 دقیقه ای سونا انجام دهید، هورمون رشد پنج برابر افزایش می یابد. و دو جلسه یک ساعته سونا به مدت 7 روز نشان داده است که هورمون رشد را افزایش می دهد 16 برابر!

5. مواد شیمیایی و فلزات سنگین را سم زدایی می کند

این دلیل اصلی تمایل کریگ به سونا بود. او سطح فلزات سنگین و مشکلات قالب بسیار بالایی داشت. پوست یک عضو اصلی سم زدایی است، اما اکثر مردم به اندازه کافی عرق نمی کنند تا مواد شیمیایی را خارج کنند. سونا با از بین بردن مواد شیمیایی ناخواسته مانند فلزات سنگین، PCBها، سمومی که در سلول‌های چربی ذخیره می‌شوند، به پاکسازی بدن کمک می‌کند و این مواد شیمیایی ناخواسته را هنگام قرار گرفتن در معرض گرما آزاد می‌کنند.

از کجا می توان پتو سونا تهیه کرد

ما در کتو کاندو خود در مائوئی فضای زیادی نداریم، بنابراین یک پتوی سونا مادون قرمز برای دریافت تمام مزایا بدون اشغال فضا عالی بود!

چیزی که من در مورد Bon Charge دوست دارم، جستجوی مداوم آنها برای ایجاد محصولاتی است که واقعاً می توانند سلامت و تندرستی ما را افزایش دهند! محصولات BON CHARGE به شما کمک می کند تا به طور طبیعی به مسائل مربوط به شیوه زندگی مدرن خود بدون زحمت و با حداکثر تاثیر رسیدگی کنید.

وقتی از کد MARIA استفاده می کنید، Bon Charge بسیار سخاوتمندانه است، 20٪ تخفیف دریافت می کنید!





Source link