وافل وگان کتو PB&J (بدون گلوتن، بدون سویا) – کتو بدون گوشت


توجه داشته باشید: دوستان سلام! فقط یک یادآوری سریع – برخی از پیوندهای موجود در این سایت پیوندهای وابسته هستند، و بنابراین ممکن است در سفارشات واجد شرایط کمی پول نقد کسب کنم. هیچ هزینه اضافی برای شما ندارد و راه خوبی برای کمک به پشتیبانی از این سایت است! همچنین می‌خواهم به این نکته اشاره کنم که محصولاتی را که واقعاً امتحان نکرده‌ام یا محصولاتی که به آنها اعتماد ندارم، تبلیغ نمی‌کنم. 🙂

اگر قبلاً به این وبلاگ رفته باشید، احتمالاً متوجه شده اید که من واقعاً ساخت وافل های گیاهی کتو پسند را دوست دارم. من خیلی ها دستور العمل های وافل کتو وگان در اینجا، و با این حال من به ساخت موارد جدید ادامه می دهم. من واقعا عاشق وافل هستم. من همچنین به راحتی استفاده از دستگاه وافل ساز را دوست دارم، زیرا سریع پخته می شود، نیازی به نگه داشتن کودک مانند یک توری پر از پنکیک ندارد و به راحتی تمیز می شود.

یک چیز عالی در مورد وافل این است که چقدر همه کاره هستند. تقریباً می توانید آنها را با هر طعمی که می خواهید درست کنید و خوشمزه می شوند. این دستور غذایی خاص نیز واقعاً همه کاره است. می توانید کره بادام زمینی را با هر مغزی یا کره دانه ای که می خواهید تغییر دهید، همچنین طعم پودر پروتئین و میوه خشک شده یخ زده را تغییر دهید تا هر نوع وافلی که دلتان می خواهد درست کنید.

نکاتی در مورد ساخت وافل وگان کتو PB&J (بدون گلوتن، بدون سویا)

  • من دوست دارم محتوای پروتئین این وافل ها را با استفاده از پودر پروتئین بهینه کنم، اما می توانید به جای آن از آرد لوپین استفاده کنید. همچنین می توانید از هر آرد لوبیا دیگری (مانند سویا، نخود، فاوا و غیره) استفاده کنید، اما به خاطر داشته باشید که همه این آردها دارای مشخصات غذایی متفاوتی هستند. بنابراین، ماکروها با اینها متفاوت خواهند بود!
  • اگر از آرد لوپین یا پودر پروتئین شیرین نشده استفاده می کنید، ممکن است بخواهید یک قاشق غذاخوری شیرین کننده گرانول به آن اضافه کنید. ترجیح میدم استفاده کنم لاکانتو. این مارکی است که من پیدا کرده ام که برای پخت بهتر عمل می کند و معده من را ناراحت نمی کند. اگر از سایت آنها با استفاده از کد MeatFreeKeto خرید کنید، می توانید 15٪ صرفه جویی کنید.
  • از آنجا که مقدار زیادی پودر پروتئین در این دستور وجود دارد، مطمئن شوید که از یکی از آنهایی که دوست دارید استفاده می کنید! این دستور العمل خوبی برای استفاده از پودر پروتئینی که از آن متنفر هستید نیست، اما باید از آن استفاده کنید زیرا پول خوبی برای آن پرداخت کرده اید…
  • من خیلی دوست دارم از میوه های خشک شده یخ زده استفاده کنم زیرا مدت زیادی در انبار نگه می دارند و بد نمی شوند، که برای زمانی که فقط از مقدار کمی در دستور غذا اینجا و آنجا استفاده می کنید خوب است. همچنین در ماه‌هایی که میوه‌های تازه فصلی ندارند، مناسب است.
  • می توانید در این کار از توت های تازه استفاده کنید، اما آنها را ریز خرد کنید و هنگام اندازه گیری شیر غیر لبنی، رطوبت اضافی را در نظر بگیرید!
  • اگر شیر غیر لبنی در دست ندارید می توانید از هر نوع شیر غیر لبنی که دوست دارید یا آب استفاده کنید.
  • برای محاسبه کربوهیدرات خالص – گرم فیبر و الکل قند (در صورت وجود) را از کل گرم کربوهیدرات موجود در دستور کم کنید.
  • در حالی که من تلاش می‌کنم اطلاعات دقیق تغذیه‌ای را ارائه دهم، در برندها و انواع مواد تشکیل دهنده تفاوت‌هایی وجود دارد. بنابراین، اگر از مارک های دیگری غیر از موارد ذکر شده استفاده می کنید، ماکروهای شما ممکن است متفاوت باشند. تمام اطلاعات تغذیه ای از مقادیر USDA برای هر عنصر محاسبه می شود، مگر اینکه یک نام تجاری به طور خاص ذکر شده باشد (یا هیچ لیست عمومی در دسترس نباشد)، و فقط برای اهداف اطلاعاتی است!

وافل Vegan Keto PB&J (بدون گلوتن، بدون نارگیل، بدون سویا)

دستور چاپ

این وافل های وگان کتو PB & j پروتئین از بیرون ترد، از داخل کرکی و دارای پروتئین فوق العاده بالا هستند! آنها همچنین دارای کربوهیدرات کم، بدون گلوتن، بدون سویا و حتی بدون نارگیل هستند.

دوره صبحانه

غذا کتو وگان

کلمه کلیدی بدون لبنیات، تخم مرغ بدون گلوتن، کتو بدون گلوتن

زمان آماده سازی 10 دقیقه

زمان پخت 3 دقیقه

  • اتو وافل خود را طبق دستورالعمل سازنده و روغن در صورت لزوم از قبل گرم کنید. من نیازی به اضافه کردن روغن به روغن ندارم چون نچسب است و به راحتی آزاد می شود، اما به نظر می رسد هر وافل آهنی متفاوت است!

  • در یک کاسه متوسط، شیر غیرلبنی، کره آجیل، شیرین کننده گرانول (اختیاری) و پوسته پسیلیوم را با هم مخلوط کنید تا کاملا ترکیب شوند. بگذارید حدود 5 دقیقه بماند تا غلیظ شود.

  • پودر پروتئین و میوه های یخ زده را با هم مخلوط کنید تا کاملا ترکیب شوند و خمیر یکدستی به دست آید.

  • خمیر را به شکل توپ در آورید، کمی صاف کنید و در وسط اتو وافل خود قرار دهید. اگر خمیر آنقدر شل است که به شکل توپ در نمی آید، می توانید کمی پودر پروتئین بیشتری اضافه کنید. اگر خمیر مانند هر قسمت خشک است، کمی شیر اضافه کنید.

  • طبق دستور اتو وافل خود بپزید. پس از اتمام، وافل باید از بیرون ترد باشد و به راحتی جدا شود.

  • بالا به دلخواه و لذت ببرید!

برای محاسبه کربوهیدرات خالص – گرم فیبر و الکل قند (در صورت وجود) را از کل گرم کربوهیدرات موجود در دستور کم کنید. برای شیرین کننده ها ترجیح می دهم از لاکانتو استفاده کنم. این مارکی است که من پیدا کرده ام که برای پخت بهتر عمل می کند و معده من را ناراحت نمی کند. شربت افرا بدون شکر آنها نیز بهترین شربت موجود در بازار است! اگر از سایت آنها با استفاده از کد MeatFreeKeto خرید کنید، می توانید 15٪ صرفه جویی کنید.

خدمت: 1 | کالری: 322کیلو کالری | کربوهیدرات ها: 18g | پروتئین: 28g | چربی: 17.9g | فیبر: 9g