آب کنگر فرنگی داغ با پپرونچینی – آشپزخانه کالین


ما این غذای خامه‌ای و کمی تند کنگر داغ را با پپرونچینی دوست داشتیم، و با نان پیتای کم کربوهیدرات برشته شده سرو می‌شود! و شما به معنای واقعی کلمه می توانید این را در کمتر از 15 دقیقه در فر بپزید!

پین آب کنگر فرنگی داغ با Peperoncini تا بعداً آن را امتحان کنید!

دیپ کنگر داغ (با پپرونچینی) در کاسه با نان پیتای کم کربوهیدرات برشته شده در پشت نشان داده شده است.دیپ کنگر داغ (با پپرونچینی) در کاسه با نان پیتای کم کربوهیدرات برشته شده در پشت نشان داده شده است.

DIP کنگر فرنگی Hot یک پیش غذای کلاسیک بسیار دوست داشتنی است که اکثر افرادی که کنگر دوست دارند از آن لذت می برند. و اخیراً من و خواهرزاده ام کارا و دستیار آشپزی من شیفته این ایده شدیم که این نوع دیپ چقدر با نان پیتای کم کربوهیدرات مورد علاقه ما سرو می شود، برای یک پیش غذا که کاملاً کربوهیدرات برای چیزی بسیار خوشمزه است.

ما با چند ترکیب مختلف برای دیپ کنگر آزمایش کردیم و در طول راه به چند چیز پی بردیم:

  • زمانی که آرتیشوها در فرآیند غذا پالس می‌شدند، از Hot Artichoke Dip بیشتر خوشمان می‌آمد، بنابراین تا حدودی ریز خرد شده بودند.
  • با وجود اینکه هر دوی ما سس مایونز دوست داریم، مایه کنگر فرنگی را با پنیر خامه ای، خامه ترش و پارمزان بیشتر دوست داریم.
  • ما هم چیلی سبز خرد شده و هم فلفل پپرونچینی خرد شده را امتحان کردیم تا طعمی تندی به دیپ کنگر اضافه کنیم و هر دو خوب بودند. (من و کارا هر دو فلفل پپرونچینی را دوست داریم، اما اگر معمولاً فلفل‌های پپرونچینی را نمی‌خرید، فلفل‌های سبز خرد شده نیز خوب خواهند بود.

من در این پست دستورالعمل هایی را برای برشته کردن نان پیتای کم کربوهیدرات و همچنین برخی از گزینه های دیگر برای دیپر (برای کربوهیدرات های کمتر و بدون گلوتن) ارائه خواهم داد. و اگر به دیپ کنگر علاقه دارید، امیدوارم نسخه ما را امتحان کنید.

چه موادی نیاز دارید؟

آیا دیپ کنگر گرم کم کربوهیدرات است؟

کنگر فرنگی مقداری کربوهیدرات دارد، اما فیبر نیز دارد و این چیزی است که بیشتر مردم یکباره مقدار زیادی از آن را نمی‌خورند. با در نظر گرفتن این موضوع، یک وعده از این دیپ (حدود 1/3 فنجان) حدود 6 کربوهیدرات خالص دارد. اگر آن را با سه مثلث نان پیتا برشته بخورید، حدود 3.5 کربوهیدرات خالص اضافه می کند.

اگر فلفل پپرونچینی را در دیپ کنگر فرنگی نمی خواهید چه؟

متوجه شدم که همه مثل من فلفل تند پپرونچینی را دوست ندارند! اگر طرفدار نیستید یا معمولاً آنها را در دسترس ندارید، می‌توانید چیلی سبز خرد شده یا جالاپنو را جایگزین Peperoncini کنید. یا فقط آن را به طور کامل حذف کنید تا یک دیپ خامه ای و نه تند که هنوز هم خوشمزه باشد.

برای دیپرهایی که فاقد گلوتن هستند و کربوهیدرات کمتری دارند از چه چیزی می توانید استفاده کنید؟

به همان اندازه که ما این دیپ کنگر داغ را با مثلث های برشته شده نان پیتای کم کربوهیدرات دوست داشتیم، قطعاً بدون گلوتن نیست. اگر به کربوهیدرات ها اهمیت نمی دهید، می توانید از نان پیتای بدون گلوتن برشته استفاده کنید. اگر می‌خواهید چیزی را با کربوهیدرات کم و بدون گلوتن آغشته کنید، من آن را با نوارهای فلفل دلمه‌ای قرمز، جیکامای ورقه‌ای، کرفس یا خیار خرد شده دوست دارم.

ایده های شگفت انگیز بیشتر برای پیش غذا های کم کربوهیدرات:

50+ پیش غذای کم کربوهیدرات و کتو را بررسی کنید تا ایده های بیشتری را از آشپزخانه Kalyn و سراسر وب ببینید.

کولاژ عکس های فرآیندی برای آب کنگر فرنگی داغ با پپرونچینیکولاژ عکس های فرآیندی برای آب کنگر فرنگی داغ با پپرونچینی

طرز تهیه دیپ کنگر داغ با پپرونچینی:

  1. پنیر خامه ای را از یخچال خارج کنید تا نرم شود.
  2. فر را با دمای 375 فارنهایت/190 درجه سانتیگراد گرم کنید.
  3. کنگر فرنگی را در آبکش آبکش کنید.
  4. کنگر فرنگی را خرد کنید، پیاز سبز را خلالی کنید و پپرونچینی را خرد کنید و در غذاساز بریزید.
  5. فقط تا زمانی که همه مواد به قطعات درشت خرد شده تبدیل شوند عمل کنید.
  6. پنیر خامه ای نرم شده، خامه ترش، پنیر پارمزان، چاشنی سنبله، پودر سیر و فلفل سیاه را در ظرفی بریزید و مخلوط کنید.
  7. مخلوط قلب کنگر فرنگی را در مخلوط پنیر خامه ای هم بزنید و به آرامی مخلوط کنید.
  8. مخلوط دیپ را در ظرف پخت قرار دهید.
  9. 30 دقیقه یا تا زمانی که دیپ داغ شده و شروع به کمی قهوه ای شدن کند بپزید.
  10. گرم، با مثلث های برشته شده از نان پیتای کم کربوهیدرات جوزف (پیوند وابسته)، نان پیتای بدون گلوتن، نوارهای فلفل دلمه ای قرمز، جیکامای برش داده شده یا کرفس سرو کنید. یا اگر به کربوهیدرات ها اهمیت نمی دهید از نان برشته یا چیپس ترتیلا استفاده کنید.

برشته کردن نان پیتای کم کربوهیدرات برای دیپ کنگر داغ با پپرونچینی، عکس کلاژ.برشته کردن نان پیتای کم کربوهیدرات برای دیپ کنگر داغ با پپرونچینی، عکس کلاژ.

برشته کردن نان پیتا برای دیپ کنگر گرم:

  1. می‌توانید نان پیتای کم کربوهیدرات مورد علاقه‌ام را در سرخ‌کن یا در فر برشته کنید، اگر می‌خواهید آن را با دیپ کنگر سرو کنید.
  2. چند تکه را برش می دهیم تا بیشتر در سبد سرخ کن بادی یا روی صفحه شیرینی جا بیفتد، اما به طور کلی توصیه می کنم نان پیتا را به طور کامل برشته کنید و وقتی شروع به سفت شدن کرد با قیچی آشپزخانه (لینک وابسته) آن ها را به صورت مثلث برش دهید.
  3. مراقب باشید زیاد پخته نشود، در غیر این صورت وقتی می خواهید پیتا را برش دهید تکه تکه می شود.
  4. در اجاق توستر سرخ کن هوای Cuisinart من (پیوند وابسته) از تنظیم نان تست در حدود 375 درجه فارنهایت استفاده کردیم و نان پیتا را 2 تا 3 دقیقه برشته کردیم. (نیازی به چرخاندن آنها نیست)
  5. در فر از قبل با دمای 375 درجه فارنهایت/190 درجه سانتیگراد گرم کردیم و نان پیتا را روی یک ورقه پخت حدود 5 دقیقه برشته کردیم.
  6. درست زمانی که پیتا را از فر یا سرخ‌کن بیرون می‌آورید مثلثی برش بزنید و گرم سرو کنید و با کنگر داغ سرو کنید.

آغشته کنگر داغ با پپرونچینی در ظرف پخت با نان پیتا برشته کم کربوهیدرات در پشت نشان داده شده است.آغشته کنگر داغ با پپرونچینی در ظرف پخت با نان پیتا برشته کم کربوهیدرات در پشت نشان داده شده است.

غذاهای خوشمزه بیشتر برای امتحان:

عناصر

  • یک 14 اونس می تواند قلب ها را در آب آرتیشو کند

  • 1/4 فنجان پیاز سبز خلال شده

  • 1/4 فنجان فلفل Peperoncini ورقه شده (کمتر یا بیشتر به مزه؛ به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 8 اونس پنیر خامه ای

  • 1 فنجان خامه ترش

  • 1 پیمانه پارمزان رنده شده

  • 2 قاشق چایخوری چاشنی سنبله (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 1/2 قاشق چایخوری پودر سیر

  • 1/4 قاشق چایخوری فلفل سیاه

  • نان کتان جوزف، سبوس جو و نان پیتای سبوس دار برای سرو، اختیاری است.

دستورالعمل ها

  1. پنیر خامه ای را از یخچال بیرون بیاورید و بگذارید روی پیشخوان نرم شود.
  2. فر را با دمای 375 فارنهایت/190 درجه سانتیگراد گرم کنید. در صورت تمایل ظرف پخت را با اسپری نچسب اسپری کنید.
  3. کنگر فرنگی را در آبکشی که در سینک قرار داده اید، تخلیه کنید. اگر هنوز خیس به نظر می رسند با دستمال کاغذی خشک کنید.
  4. کنگر فرنگی را خرد کنید، پیاز سبز را خلال کنید و فلفل پپرونچینی (یا فلفل های دیگر) را خرد کنید و با استفاده از تیغه استیل در غذاساز قرار دهید.
  5. فقط تا زمانی که همه مواد به قطعات درشت خرد شده تقریباً یکسان تبدیل شوند، عمل کنید. (آنها را کمی درشت نگه دارید تا بافتی به دیپ اضافه کنید.)
  6. در یک کاسه پلاستیکی یا شیشه ای پنیر خامه ای نرم شده، خامه ترش، پنیر پارمزان، چاشنی سنبله، پودر سیر و فلفل سیاه را با هم مخلوط کنید. هم بزنید تا خوب ترکیب شوند.
  7. مخلوط قلب کنگر فرنگی را در مخلوط پنیر خامه ای هم بزنید و به آرامی مخلوط کنید.
  8. مخلوط غوطه ور را در یک ظرف پخت شیشه ای یا ظروف قرار دهید که حداقل یک لیوان آن را در خود جای دهد.
  9. 30 دقیقه یا تا زمانی که دیپ داغ شود و روی آن کمی قهوه ای شود بپزید. (اگر پوسته پارمزان قهوه ای را ترجیح می دهید، می توانید آن را کمی بیشتر بپزید.)
  10. گرم، با مثلث های برشته شده از نان پیتای کم کربوهیدرات جوزف (پیوند وابسته)، نان پیتای بدون گلوتن، نوارهای فلفل دلمه ای قرمز، جیکامای برش داده شده یا کرفس سرو کنید. یا اگر به کربوهیدرات ها اهمیت نمی دهید از نان برشته یا چیپس ترتیلا استفاده کنید.

یادداشت

اگر طرفدار فلفل پپرونچینی نیستید یا آن را در دست ندارید، می توانید از چیلی سبز خرد شده یا Jalapenos استفاده کنید. یا آن را به طور کامل حذف کنید تا طعمی کمتر تند داشته باشید.

اگر چاشنی اسپایک ندارید از هر ترکیب چاشنی همه منظوره استفاده کنید.

اگر به چیزی بدون گلوتن یا کربوهیدرات کمتر نیاز دارید، به نکاتی در پست برای سایر گزینه های سرو به جز نان پیتای برشته نگاه کنید.

اطلاعات تغذیه ای فقط برای دیپ است و شامل نان پیتای برشته شده یا سایر انواع دیپر نمی شود.

دستور تهیه شده توسط Kalyn و Kara پس از چندین آزمایش!

اطلاعات تغذیه:

بازده:

10

اندازه خدمت:

1/3 فنجان

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 190چربی کل: 15 گرمچربی های اشباع شده: 8.5 گرمچربی غیر اشباع: 4.5 گرمکلسترول: 45 میلی گرمسدیم: 721 میلی گرمکربوهیدرات ها: 8.8 گرمفیبر: 2.5 گرمقند: 2.2 گرمپروتئین: 6.1 گرم

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

تصویر مربعی برای دیپ کنگر داغ با پپرونچینی با نان پیتای کم کربوهیدرات نشان داده شده است.تصویر مربعی برای دیپ کنگر داغ با پپرونچینی با نان پیتای کم کربوهیدرات نشان داده شده است.

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
با اندازه وعده متوسط، این آب کنگر فرنگی داغ می تواند یک غذای ویژه برای رژیم های کم کربوهیدرات باشد. از دیپر سبزیجات برای کتو یا بدون گلوتن استفاده کنید. با موادی که ما استفاده کردیم، این رژیم غذایی برای رژیم اصلی ساحل جنوبی دارای چربی بالایی است، اما می‌توانید با استفاده از پنیر خامه‌ای کم‌چرب و خامه ترش، نسخه‌ای مناسب‌تر از SBD درست کنید.

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
از Appetizers برای یافتن دستور العمل های بیشتری مانند این استفاده کنید. از شاخص نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در پینترست، فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک یا یوتیوب دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم ببینید.

تصویر Pinterest برای کنگر داغ با پپرونچینی در ظرف پخت با پیتای کم کربوهیدرات در پشت نشان داده شده است.

این را به اشتراک بگذارید:

ما در برنامه Amazon Services LLC Associates شرکت می‌کنیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.





Source link