بسته های ماهی قزل آلا با گوجه فرنگی و زیتون – آشپزخانه Kalyn


بسته های ماهی قزل آلا با گوجه فرنگی و زیتون به قدری از آویشن، سیر و زعفران خوش طعم است که مخلوط گوجه فرنگی و زیتون را مزه دار می کند. اگر زعفران ندارید، نگران نباشید، بدون آن باز هم خوشمزه خواهد بود!

دستور العمل بسته های ماهی قزل آلا را پین کنید تا بعداً آن را امتحان کنید!

بسته های فویل سالمون با گوجه فرنگی و زیتون در بشقاب سرو همراه با سالاد خیار نشان داده شده است

زمانی که من در خانه دریاچه نمک زندگی می کردم، این دستور العمل برای بسته های ماهی قزل آلا با گوجه فرنگی و زیتون بود اولین دستور غذا را زمانی امتحان کردم که بالاخره گریل خود را از گاراژ همسایه بیرون آوردم، جایی که در زمان بازسازی خانه من ذخیره شده بود. من ماه ها منتظر کباب کردن بودم و البته به محض اینکه لقمه ای از این ماهی قزل آلا خوردم، بلافاصله از طرفداران این دستور پخت شدم!

ماهی قزل آلا بسته فویلی نه تنها وقتی با مخلوط گوجه فرنگی و زیتون چاشنی شده با آویشن، سیر و زعفران طبخ می شود طعم شگفت انگیزی دارد، بلکه این دستور پخت آنقدر ساده است که می توانید آن را در کمتر از 30 دقیقه روی میز میل کنید. و نگران نباشید اگر زعفران اختیاری ندارید، مطمئنم این ترکیب بدون آن طعم فوق العاده ای خواهد داشت.

و این دستور پخت برای کباب کردن بسیار عالی است، اما اگر هنوز آب و هوای کباب در آن محل زندگی نمی‌کنید، می‌توان آن را در فر نیز پخت. من چندین سال است که این بسته‌های ماهی قزل آلا را بارها و بارها درست کرده‌ام، بنابراین این دستور غذای مورد علاقه را به‌عنوان انتخاب مورد علاقه جمعه خود در این هفته ارائه می‌کنم!

چه موادی برای این دستور غذا نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

  • فیله ماهی قزل آلا
  • گوجه گیلاسی
  • زیتون کالاماتا
  • سیر خرد شده (لینک وابسته)
  • برگ آویشن تازه یا آویشن آسیاب شده (لینک وابسته)
  • زعفران (لینک وابسته) اختیاری است اما خوب است
  • فلفل سیاه آسیاب شده تازه به مزه
  • روغن زیتون (لینک وابسته)
  • Szeged Fish Rub (لینک وابسته) یا دیگر ماهی مالش انتخابی شما

زعفران در بطری کوچک با درب چوب پنبه ای

زعفران چیست؟

زعفران گران ترین ادویه جهان است که از کلاله خشک شده زعفران کروکوس تهیه می شود. اگرچه گران است، اما در مقادیر بسیار کم استفاده می شود، بنابراین ظرف کوچکی مانند این طعم بسیاری از غذاها را خواهد داد. طعم آن کمی تلخ و کپک‌آمیز است که توصیف آن سخت است، اما در غذاهای محبوب در سراسر خاورمیانه و جنوب اروپا مانند مرغ زعفرانی، پائلا و برنج زعفرانی استفاده می‌شود. در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد زعفران و نمای نزدیک از نخ های زعفران آورده شده است.

آیا می توانید بسته های ماهی قزل آلا را بدون زعفران درست کنید؟

اگر زعفران (لینک وابسته) ندارید و نمی خواهید آن را برای تهیه این دستور بخرید، بسته های ماهی قزل آلا بدون آن قطعا هنوز هم خوشمزه خواهند بود. برخی از منابع توصیه می کنند اگر زعفران را در کمد ادویه خود دارید، کمی زردچوبه را جایگزین کنید.

آیا می توانید بسته های ماهی قزل آلا را در فر درست کنید؟

اگر نکاتی برای پخت این بسته های ماهی قزل آلا در فر می خواهید، دستور پخت ماهی سالمون پخته شده با پستو و گوجه فرنگی را ببینید.

کولاژ عکس های پردازش بسته های فویل سالمون با گوجه فرنگی و زیتونطرز تهیه بسته های ماهی قزل آلا با گوجه فرنگی و زیتون:

(این فقط خلاصه‌ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می‌کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می‌برد.)

  1. چهار فیله ماهی قزل آلا را از یخچال خارج کنید و در حالی که گریل را از قبل با حرارت متوسط ​​گرم می کنید، اجازه دهید به دمای اتاق برسند.
  2. زیتون و گوجه گیلاسی را به چهار قسمت برش دهید.
  3. گوجه فرنگی خرد شده، زیتون، روغن زیتون، سیر ریز شده (لینک وابسته)، آویشن تازه، زعفران و کمی نمک و فلفل را در یک کاسه یا پیمانه بزرگ ترکیب کنید.
  4. تکه های ماهی قزل آلا را با Szeged Fish Rub (پیوند وابسته) یا سایر ماهی های انتخابی خود بمالید.
  5. 8 تکه فویل را پاره کنید. (برای گریل دوبار بسته بندی شده است، به همین دلیل به 8 عدد نیاز دارید.)
  6. هر تکه ماهی سالمون چاشنی شده را روی دو تکه فویل قرار دهید.
  7. هر تکه ماهی سالمون را با 1/4 مخلوط زیتون گوجه فرنگی پر کنید.
  8. سپس روی تکه های بالایی و انتهای فویل را تا کنید تا یک بسته صاف برای قرار دادن روی گریل از قبل گرم شده بسازید.
  9. ماهی قزل آلا ما در مدت 10 دقیقه روی گریل کاملاً پخته شد، اما اگر دوست دارید ماهی سالمون شما کمتر پخته شود، ممکن است بخواهید بعد از حدود 8 دقیقه بررسی کنید.
  10. بلافاصله سرو کنید و لذت ببرید!

بسته های فویل سالمون با گوجه فرنگی و زیتون در بشقاب سرو با بسته های سالمون در پس زمینه روی تخته برش

آن را به یک وعده غذایی کم کربوهیدرات تبدیل کنید:

بسته های ماهی قزل آلا یک شام کم کربوهیدرات با گل کلم پوره شده با سیر، پارمزان و پنیر بز، مارچوبه تابه ای سرخ شده یا سبزیجات کبابی آسان است.

ماهی آزاد بیشتری که ممکن است دوست داشته باشید:

عناصر

  • 4 فیله ماهی قزل آلا (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 1 1/2 فنجان گوجه گیلاسی خرد شده

  • 1/2 فنجان زیتون کالاماتا خرد شده (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 1 تن سیر ریز خرد شده

  • 1 قاشق چایخوری. برگ های آویشن تازه خرد شده (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • زعفران کوچک، حدود 15-20 نخ (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 1/4 قاشق چایخوری نمک دریا

  • فلفل سیاه آسیاب شده تازه به مزه

  • 1/3 فنجان روغن زیتون فوق بکر

  • 1 – 2 قاشق چایخوری مالش ماهی (به یادداشت ها مراجعه کنید)

دستورالعمل ها

  1. چهار فیله ماهی قزل آلا را از یخچال خارج کنید و در حالی که گریل را از قبل با حرارت متوسط ​​گرم می کنید، اجازه دهید به دمای اتاق برسند.
  2. زیتون کالاماتا (یا زیتون سیاه در صورت تمایل) و گوجه گیلاسی را به چهار قسمت برش دهید.
  3. سپس گوجه فرنگی خرد شده، زیتون کالاماتا، روغن زیتون، سیر خرد شده، آویشن تازه، زعفران و کمی نمک و فلفل را در یک کاسه یا پیمانه بزرگ با هم مخلوط کنید.
  4. اگر زعفران ندارید مشکلی نیست فقط آن را کنار بگذارید. اگر فقط آویشن خشک دارید، من کمتر استفاده می کنم و آن را در هاون آسیاب می کنم (لینک وابسته).
  5. تکه های ماهی قزل آلا را با یک یا دو قاشق چای خوری ماهی Szeged Fish Rub (پیوند وابسته) یا سایر ماهی های مورد علاقه خود بمالید.
  6. 8 تکه فویل کوچک را پاره کنید، به اندازه ای بزرگ که به دور تکه ماهی قزل آلا بپیچید. (برای کباب پز دوبار بسته بندی شده است به همین دلیل به 8 عدد نیاز دارید.)
  7. هر تکه ماهی سالمون چاشنی شده را روی دو تکه فویل قرار دهید. من قبل از اینکه ماهی را بپوشم فویل را با روغن زیتون اسپری کردم، اما مطمئن نیستم که ضروری باشد.
  8. هر تکه ماهی سالمون را با 1/4 مخلوط زیتون گوجه فرنگی پر کنید.
  9. سپس روی تکه های بالایی و انتهای فویل را تا کنید تا یک بسته صاف برای قرار دادن روی گریل از قبل گرم شده بسازید. شما آنها را بر نمی گردانید، بنابراین لازم نیست در مورد بسته بندی خیلی مراقب باشید.
  10. ماهی قزل آلا ما در مدت 10 دقیقه روی گریل کاملاً پخته شد، اما اگر دوست دارید ماهی سالمون شما کمتر پخته شود، بهتر است با باز کردن یک بسته بعد از حدود 8 دقیقه بررسی کنید.
  11. بلافاصله سرو کنید و لذت ببرید!

یادداشت

من از فیله ماهی سالمون که حدود 6-8 اونس است استفاده می کنم. هر یک. من از Szeged Fish Rub (لینک وابسته) استفاده کردم اما از هر ماهی مالش دلخواه خود استفاده کنید. در صورت تمایل از زیتون سیاه معمولی استفاده کنید. از زیتون کم و بیش برای طعم دادن استفاده کنید. اگر آویشن تازه ندارید، از هاون (لینک وابسته) برای آسیاب کردن آویشن خشک استفاده می کنم. زعفران اختیاری است، اما اگر مقداری دارید از آن استفاده کنید.

دستور غذا کمی از Fine Cooking Grilling 2008.

اطلاعات تغذیه:

بازده:

4

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 679چربی کل: 50 گرمچربی های اشباع شده: 8 گرمچربی ترانس: 0 گرمچربی غیر اشباع: 38 گرمکلسترول: 144 میلی گرمسدیم: 393 میلی گرمکربوهیدرات ها: 4 گرمفیبر: 1 گرمقند: 1 گرمپروتئین: 52 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

تصویر مربعی از بسته های فویل سالمون با گوجه فرنگی و زیتون

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
این بسته‌های ماهی قزل آلا با گوجه‌فرنگی و زیتون یک دستور غذایی عالی برای رژیم‌های کم کربوهیدرات یا کتو، یا برای هر مرحله از رژیم اصلی ساحل جنوبی است. گوجه فرنگی مقدار کمی کربوهیدرات دارد، بنابراین در صورت تمایل از گوجه فرنگی کمی کمتر استفاده کنید.

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
از دستور العمل های کباب کردن برای پیدا کردن دستور العمل های بیشتر مانند این استفاده کنید. از شاخص نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در پینترست، فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک یا یوتیوب دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم ببینید.

یادداشت های تاریخی برای این دستور غذاها
این دستور برای اولین بار در سال 2009 ارسال شد. در سال 2020 با عکس ها و اطلاعات تغذیه ای بهتر به روز شد و در سال 2023 دوباره با اطلاعات بیشتر به روز شد.

تصویر Pinterest از بسته های ماهی قزل آلا با گوجه فرنگی و زیتون

این را به اشتراک بگذارید:

ما یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه Amazon Services LLC Associates هستیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.