دیپ تخم مرغ شیطانی با چیپس گوشتخوار


تعطیلات در راه است!

تولد شوهرم در روز کریسمس است و از آنجایی که او به دلیل مشکلات سلامتی خود گوشتخوار است، من همیشه به دنبال راه هایی هستم که روز او را کمی خاص تر کنم. از آنجایی که او عاشق تخم مرغ شیطانی است، من یک دیپ تخم مرغ شیطانی درست کردم و آن را با چیپس گوشتخوار سرو کردم!

https://www.youtube.com/watch?v=38Y0iNjUFT8

من عاشق این وقت از سال هستم! تولد کریگ در روز کریسمس است، بنابراین من همیشه دوست دارم آن روز را با دستور پخت گوشتخواران خاص کنم. او عاشق تخم مرغ شیطانی است، بنابراین من یک دیپ تخم مرغ شیطانی ایجاد کردم تا با چیپس گوشتخوار لذت ببرید!

طرز تهیه دیپ تخم مرغ شیطانی

اگر توجه نکرده اید، من اجازه تبلیغات در سایت خود را نمی دهم.

من فقط با برخی از محصولاتی که تبلیغ می شد موافق نبودم. آنها محصولات کتو بودند، اما ناسالم بودند و من شخصاً اکثر محصولات را هرگز نخواهم خورد. نه گفتن به تبلیغات وبلاگ سخت بود. آنها هزاران دلار در ماه پرداخت می کنند، اما من فقط از داشتن محصولاتی که توصیه نمی کردم در وب سایت خود احساس ناراحتی می کردم.

در عوض، من یک لیست خرید ایجاد کرده‌ام که در آن می‌توانید تمام مواد سالمی را که به سختی در فروشگاه‌های مواد غذایی یافت می‌شوند (و اگر آنها را پیدا کنید، اغلب بسیار گران هستند) پیدا کنید.

من کارهای پلیسی زیادی انجام داده ام و پایین ترین قیمت را برای همه محصولاتی که استفاده می کنم و دوست دارم پیدا کرده ام. همه چیز از غذا، اقلام انباری، ابزار آشپزخانه، مکمل ها و محصولات پوستی در لیست من هستند.

من به ندرت وقت خود را در خواربارفروشی تلف می کنم زیرا همه چیز را آنلاین با قیمتی بهتر پیدا می کنم!

تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی کلمات موجود در دستور العمل های من کلیک کنید و شما را مستقیماً به مورد درست می برد. اگر آنها را به سبد خرید خود اضافه کنید، کمیسیون کوچکی دریافت می‌کنم که به من کمک می‌کند تا به تمرین دستور العمل‌ها ادامه دهم (آزمایش دستور غذا می‌تواند برای من هزینه زیادی داشته باشد!…اما من عاشق کمک کردن هستم!).

من همچنین ایده های عالی برای هدیه تعطیلات را در لیست دارم!

دیپ تخم مرغ شیطانی با چیپس گوشتخوار

زمان آماده سازی 10 دقیقه

زمان پخت 11 دقیقه

دوره گوشتخوار، بدون لبنیات، بدون آجیل، مخلفات، میان وعده

غذا آمریکایی، گوشتخوار

خدمات 8 وعده های غذایی

کالری 200

  • تخم مرغ های آب پز سفت را پوست گرفته و 4 برش بزنید. سپس ربع ها را داخل غذاساز بریزید و آنقدر بپزید تا تکه های کوچکی داشته باشید.

  • سس مایونز، پنیر خامه ای و دیژون را اضافه کنید و نبض را اضافه کنید تا خوب ترکیب شوند. آب خیارشور، سس تند و نمک را اضافه کرده و تفت دهید تا یکدست شود. برای اطمینان از مخلوط شدن یکنواخت، کناره ها را خراش دهید.

  • چاشنی را بچشید و مطابق میل خود تنظیم کنید.

  • مخلوط را در ظرف سرو بریزید و در صورت تمایل با پیازچه و پاپریکا تزئین کنید. با کریسپس گوشتخوار سرو کنید و لذت ببرید!

  • مواد اضافی را در ظرف دربسته در یخچال تا 5 روز نگهداری کنید. یخ نزنید.

کالری: 200 | چربی: 17.6g | پروتئین: 10.3g | کربوهیدرات ها: 1g | فیبر: 0.1g | نسبت P:E: 0.6

آیا جین شگفت انگیز به نظر نمی رسد؟ من خیلی به او افتخار می کنم!

من این عکس را این هفته پیدا کردم… روز عروسی ام 21 سال پیش با وزن 500 پوندی.

آن را با عکس دومی که دیروز با وزن 170 پوند من بودم مقایسه کنید.

من ماریا امریش را تا فوریه 2021 پیدا نکردم. روز بعد از اینکه اولین واکسن کووید را در فوریه دریافت کردم، با خودم گفتم که چقدر خوش شانس بودم که از این بیماری همه گیر جان سالم به در بردم، زیرا دیدم بسیاری از افراد دارای اضافه وزن سنگین و ناسالم از داروهای مختلف استفاده می کنند. در حال مرگ در اطراف من

آن موقع می دانستم که باید تغییری ایجاد کنم و خدا ماریا و کریگ را وارد زندگی من کرد. به لطف آنها، کتاب‌هایشان (مالک همه آنها هستم) و وب‌سایت‌ها، صفحات فیس‌بوک و خرد و تجربه‌شان، من کاملاً شیوه غذا خوردنم را تغییر داده‌ام و از او به عنوان گوروی خود یاد می‌کنم.

من در سال گذشته توانسته ام کارهایی را انجام دهم که در 59 سال قبل هرگز نتوانسته ام انجام دهم. دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است! من ماجراهای زیادی برای جبران دارم. کارپ دیم!

من واقعاً از شما سپاسگزارم، ماریا وویجیک امریش! خداوند به شما و خانواده زیبایتان برکت دهد!» -جین

اکثر افرادی که با آنها مشورت می کنم، کتو را کاملاً اشتباه انجام می دهند. با مدرسه کتو شگفت انگیز من نتایج سریع بگیرید!

برای بررسی برنامه های مکمل من اینجا را کلیک کنید!





Source link