سالاد آووکادو گوجه فرنگی با ادامام – آشپزخانه کالین


من عاشق سالادهای تابستانی مانند این سالاد آووکادوی گوجه فرنگی با ادامام هستم که یک وینگرت زیره سبز شگفت انگیز دارد! و آیا می دانستید که ادامه کربوهیدرات خالص کمی دارد و پروتئین بالایی دارد!

سالاد آووکادو گوجه فرنگی را با ادامه پین ​​کنید تا بعداً آن را امتحان کنید!

سالاد آووکادو گوجه فرنگی با ادامام در کاسه بزرگ سرو با چنگال سرو نشان داده شده است.

این سالاد آووکادوی گوجه فرنگی خوشمزه با ادامه چیزی است که من دوست دارم در تابستان که گوجه فرنگی تازه بسیار خوب است، بارها و بارها درست کنم. و هم ادامام و هم آووکادو غذاهای سالمی هستند که همیشه احساس خوبی دارند!

من برای اولین بار این دستور غذا را سال ها پیش درست کردم، زمانی که ادامه یخ زده فقط در پوسته موجود بود، حداقل در فروشگاه هایی که من خرید می کردم. اما اکنون می توانم ادامه را در کروگر در نزدیکی خود مورد هدف قرار دهم، و آنها خیلی راحت تر می توانند این را روی میز قرار دهند. و اخیراً با این دستور پخت دوباره در آرشیو مواجه شدم و الهام گرفتم که دوباره آن را درست کنم و فکر می کنم عکس های جدید واقعاً خوشمزه بودن این ترکیب را نشان می دهد!

اگر از ادامه به عنوان پیش غذا در یک رستوران سوشی لذت برده اید، شرط می بندم که از آن در این سالاد لذت خواهید برد. و اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که گوجه فرنگی تازه داشته باشید، این فقط سالاد را بهتر می کند!

چه موادی برای این دستور غذا نیاز دارید؟

(این فقط یک لیست از مواد تشکیل دهنده است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

Edamame چیست؟

ادامام نام سویای نابالغی است که پوست آن را از غلاف بیرون می‌آورند و سپس خورده می‌شوند و یک پیش‌غذا مورد علاقه در کنار غذاهای آسیایی هستند. احتمالاً می‌توانید ادامه پوسته‌دار پیدا کنید، که من آن را به شدت توصیه می‌کنم، و اغلب به صورت منجمد، نزدیک سبزیجات منجمد فروخته می‌شوند.

آیا ادامام کربوهیدرات بالایی دارد؟

ادامام مقداری کربوهیدرات دارد، اما فیبر زیادی نیز دارد. یک فنجان ادامه پوسته‌دار حدود 13.8 کربوهیدرات، اما 8 گرم فیبر دارد و ادامام نیز سرشار از پروتئین است. اطلاعات تغذیه ای ادامه را بررسی کنید و ممکن است تعجب کنید.

نحوه نگهداری آووکادو تا مدت طولانی تری خوب بماند:

من با حسرت به آن کیسه های بزرگ آووکادو در Costco نگاه می کردم اما هرگز آنها را نمی خریدم زیرا نمی توانستم از آن تعداد آووکادو قبل از خراب شدن استفاده کنم. بعد فهمیدم که وقتی آووکادو رسیده است، اگر در یخچال نگهداری کنید، روزها و روزها بدون اینکه نرم‌تر شوند، ماندگاری دارند. کاش به یاد بیاورم چه کسی این موضوع را به من گفته است، زیرا آن اطلاعات ذخیره سازی آووکادو زندگی من را تغییر داده است.

کولاژ عکس های فرآیندی برای سالاد آووکادوی گوجه فرنگی با ادامه.

طرز تهیه سالاد آووکادو گوجه فرنگی با ادامام:

(این فقط خلاصه‌ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می‌کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می‌برد.)

  1. آووکادو را خرد کرده، در ظرفی بریزید، سپس آب لیموترش تازه را اضافه کنید و هم بزنید تا همه قطعات آووکادو با آهک آغشته شوند.
  2. ادامه ذوب شده را در یک آبکش قرار داده شده در سینک تخلیه کنید. در صورت نیاز با دستمال کاغذی خشک کنید.
  3. من یک عکس از edamame در یک پیمانه اندازه گیری گرفتم تا به شما نشان دهم که 12 اونس است. کیسه ای از ادام پوسته ای منجمد تقریباً دقیقاً دو فنجان ادامه پوسته شده درست می کند.
  4. گوجه فرنگی ها را نصف کنید تا 2 فنجان گوجه فرنگی داشته باشید.
  5. پیاز سبز را خرد کنید، کم و بیش برای طعم دادن.
  6. برای یک سس آسان، آب لیموترش، روغن زیتون، زیره آسیاب شده، چاشنی اسپایک و Vege-Sal را با هم مخلوط کردم (لینک ها پیوندهای وابسته هستند).
  7. من این سس را با مقدار زیادی لیمو دوست دارم، اما بعد از اینکه سس را مخلوط کردید میل کنید و ببینید آیا می خواهید کمی روغن زیتون اضافه کنید.
  8. گوجه فرنگی و ادامه را با هم مخلوط کرده و با سس مخلوط کنید. (شاید به تمام پانسمان نیاز نداشته باشید.)
  9. سپس با آووکادو مخلوط کنید.
  10. سالاد را فورا سرو کنید.
  11. این به طرز شگفت انگیزی خوب بود وقتی یک شب در یخچال بود، اگرچه فکر نمی کنم بیشتر از یک روز دوام بیاورد.

سالاد آووکادو گوجه فرنگی با ادامام در کاسه سرو با دستمال راه راه، چنگال سرو و نمکدان های فلفل مکزیکی.

آن را به یک وعده غذایی کم کربوهیدرات تبدیل کنید:

من قطعا این سالاد آووکادو گوجه فرنگی را با ادام فقط به عنوان یک سالاد کامل برای یک ناهار سبک می خورم، اما یک غذای جانبی برای چیزی مانند ماهی کبابی با لیمو و کیپر، کباب مرغ کبابی با سبزیجات، یا کناره کبابی ترشی شده درست می شود. استیک.

سالادهای بیشتر با آووکادو

اگر شما هم مثل من از طرفداران آووکادو هستید، 26 سالاد شگفت انگیز با آووکادو را ببینید.

عناصر

عناصر

  • 2 عدد آووکادو کوچک

  • 1 تن آبلیموی تازه

  • 2 فنجان گوجه گیلاسی

  • 12 اونس ادامه با پوسته یخ زده (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 1/2 فنجان پیاز سبز خلال شده

وینگرت زیره سبز

  • 4 تن آبلیموی تازه

  • 1/2 قاشق چایخوری زیره آسیاب شده

  • 1 قاشق چایخوری. چاشنی سنبله

  • 1/2 قاشق چایخوری Vege-Sal (یا نمک)

  • روغن زیتون فوق بکر 3 تن (کم و بیش به سلیقه)

دستورالعمل ها

  1. آووکادوها را در یک کاسه خرد کنید، سپس آب لیموترش تازه را اضافه کنید و هم بزنید تا همه قطعات آووکادو با آهک آغشته شوند. (این کار از قهوه ای شدن آووکادو جلوگیری می کند
  2. ادامه یخ زده را یک شب در یخچال ذوب کنید، سپس در آبکشی که در سینک قرار داده شده است، بریزید. بعد از خشک شدن آنها را با دستمال کاغذی خشک می کنم،
  3. گوجه فرنگی های گیلاسی یا انگوری را از وسط نصف کنید تا به اندازه ای باشد که ۲ فنجان گوجه فرنگی درست کنید. (یا اگر از گوجه فرنگی تازه باغی خرد شده استفاده کنید!
  4. حدود 1/2 فنجان پیاز سبز را برش بزنید، کم و بیش برای طعم دادن
  5. برای تهیه سس، آب لیموترش، روغن زیتون، زیره آسیاب شده، چاشنی سنبله و گیاه سال (یا مقدار کمی نمک) را با هم مخلوط کنید.
  6. من این سس را با مقدار زیادی لیمو دوست داشتم، اما بعد از اینکه سس را مخلوط کردید، مزه دار کنید و ببینید آیا می خواهید کمی روغن زیتون اضافه کنید.
  7. گوجه فرنگی و ادامه را با هم مخلوط کرده و با مقدار دلخواه سس میل کنید
  8. سپس قطعات خرد شده آووکادو را به آرامی مخلوط کنید
  9. سالاد را فوراً سرو کنید، اگرچه در کمال تعجب هنوز هم وقتی یک شب در یخچال بود، خوب بود.

یادداشت

دوازده اونس ادامه یخ زده پوسته شده حدود 2 فنجان است.

دستور تهیه شده توسط Kalyn.

اطلاعات تغذیه:

بازده:

6

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 198چربی کل: 17 گرمچربی های اشباع شده: 2 گرمچربی ترانس: 0 گرمچربی غیر اشباع: 14 گرمکلسترول: 0 میلی گرمسدیم: 263 میلی گرمکربوهیدرات ها: 11 گرمفیبر: 6 گرمقند: 2 گرمپروتئین: 4 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

تصویر مربعی برای سالاد آووکادو گوجه فرنگی با ادامام، در ظرف سرو نشان داده شده است.

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
سالاد آووکادو گوجه فرنگی با ادامه یک گزینه عالی برای رژیم های کم کربوهیدرات یا کتو با تنها 5 کربوهیدرات خالص در هر وعده است! همه مواد موجود در اینجا مقداری کربوهیدرات دارند، اما دارای مزایای تغذیه‌ای نیز هستند، و ادامه فیبر زیادی دارد، بنابراین کربوهیدرات خالص آن کم است. این نیز خوب است یا برای هر مرحله از رژیم غذایی ساحل جنوبی اصلی، اگرچه ممکن است مقداری از چربی برای ساحل جنوبی زیاد باشد.

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
از دستور العمل های سالاد برای یافتن دستور العمل های بیشتری مانند این استفاده کنید. از صفحات فهرست نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های بیشتر مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در Pinterest، فیس بوک، اینستاگرام، TikTok یا YouTube دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم، ببینید.

نکات تاریخی این دستور غذا:
این سالاد مورد علاقه با گوجه فرنگی، آووکادو و ادامه اولین بار در سال 2009 پست شد، احتمالاً با عکسی که اکنون من را به لرزه در می آورد. این دستور آخرین بار در سال 2023 با عکس های بسیار بهبود یافته و اطلاعات بیشتر به روز شد.

تصویر Pinterest از سالاد آووکادو گوجه فرنگی با Edamame

این را به اشتراک بگذارید:

ما یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه Amazon Services LLC Associates هستیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.