فراپوچینو کارامل شکلاتی کتو | کم کربوهیدرات، خیلی ساده!


فراپوچینو کارامل شکلاتی کتو |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

آیا از طرفداران نوشیدنی های قهوه سرد هستید اما متوجه می شوید که اغلب سرشار از قند و کربوهیدرات هستند؟ اگر چنین است، شما خوش شانس هستید! در این پست وبلاگ، من به شما نشان خواهم داد که چگونه یک فراپوچینوی کارامل شکلاتی خوشمزه و با طراوت با کربوهیدرات کم و پر از طعم و مزه درست کنید. این فراپوچینو بدون قند که با مواد کتو پسند ساخته شده است، برای افرادی که از رژیم کتو یا رژیم کم کربوهیدرات پیروی می کنند، بهترین گزینه است.

فرقی نمی‌کند به‌دنبال یک صبحانه تابستانی باشید یا یک خوراکی شیرین برای لذت بردن از اواسط بعد از ظهر، این Frappuccino کاراملی شکلاتی Keto مطمئناً مورد توجه قرار خواهد گرفت. بنابراین مخلوط کن خود را بردارید و آماده شوید تا یک فراپوچینوی خوشمزه و بدون گناه بخورید که هوس قهوه شما را برطرف می کند!

فراپوچینو چیست؟

فراپوچینو یک خط تجاری از نوشیدنی های قهوه ترکیبی است که توسط استارباکس به فروش می رسد. این نوشیدنی‌ها معمولاً با پایه قهوه یا خامه درست می‌شوند، با یخ و طعم‌ها و شربت‌های مختلف مخلوط می‌شوند و روی آن خامه فرم گرفته و سایر مواد افزودنی می‌شوند. فراپوچینو در طعم‌های مختلف موجود است و می‌توان آن‌ها را مطابق با ترجیحات فردی سفارشی کرد.

با این حال، استارباکس یک کتو فراپوچینو ندارد – چه رسد به یک کتو فراپوچینو تمیز – بنابراین شما باید خودتان را بسازید. خوشبختانه، همانطور که در این پست خواهید دید، بسیار آسان است. بعلاوه، می توانید نوشیدنی را در راحتی در خانه خود تهیه کنید – نیازی به رفتن به جایی نیست!

چگونه فراپوچینو کاراملی شکلاتی کتو درست کنیم؟

برای این فراپوچینوی افسانه ای فقط به 5 ماده نیاز دارید: قهوه سرد قوی، خامه غلیظ یا خامه نارگیل، پودر کاکائو خام، قطره های میوه راهب با طعم کارامل، و تکه های یخ.

تهیه این کتو فراپوچینو ساده است. شما فقط همه مواد را در یک مخلوط کن مخلوط می کنید تا لجن و کف کند، و تمام!

خوب، من توصیه می کنم اول همه مواد دیگر را به جز تکه های یخ سریع مخلوط کنید و سپس تکه های یخ را اضافه کنید و هم بزنید تا کف کند. به این ترتیب، شما تضمین می کنید که یک نتیجه خوب ترکیب شده و صاف را دریافت کنید.

بنابراین، بیایید نگاهی دقیق تر به طرز تهیه این نوشیدنی خنک یخی داشته باشیم:

1/2 فنجان (120 میلی لیتر) قهوه سرد قوی (یا 1/2 فنجان = 120 میلی لیتر آب + 1 تا 2 قاشق چایخوری اسپرسو فوری) را بردارید و آن را در یک ظرف مخلوط کن بریزید.

1/4 فنجان (60 میلی لیتر) خامه غلیظ یا خامه نارگیل را اضافه کنید…

ریختن کرم سنگین در ظرف مخلوط کن |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

1 قاشق غذاخوری پودر کاکائو خام …

اضافه کردن پودر کاکائو به یک ظرف مخلوط کن |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

… و 20 قطره (یا به مزه) قطره میوه راهب با طعم کارامل.

اضافه کردن قطره های میوه Monk به یک ظرف مخلوط کن |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

درب را محکم ببندید.

درب بسته |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

چند ثانیه هم بزنید تا خوب ترکیب شوند.

ترکیب |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

1 فنجان (240 میلی لیتر) تکه های یخ اضافه کنید.

اضافه کردن مکعب های یخ |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

درب را ببندید و هم بزنید تا کف کند.

ترکیب نهایی |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

داخل لیوان سرو بریزید.

ریختن در لیوان سرو |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

بلافاصله سرو کنید.

فراپوچینو کارامل شکلاتی کتو |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

خیلی خوب، خیلی با طراوت – و خیلی ساده!

فراپوچینو کارامل شکلاتی کتو |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

چگونه به این دستور نوشیدنی آسان کتو رسیدم

من نوشیدنی های کتو را دوست دارم، چه گرم و چه سرد، اما فکر می کنم بیشتر به نوشیدنی های سرد علاقه دارم. درست کردن آنها فوق العاده آسان است و نتیجه (معمولا) خوشمزه و رضایت بخش است. در واقع، تقریباً 10 سال پیش، من اولین کتاب الکترونیکی خود را نوشتم و در مورد دستور العمل های نوشیدنی کتو بود!

همیشه نیاز به دستور العمل نوشیدنی های بدون قند وجود دارد. بنابراین، فکر کردم زمان آن فرا رسیده است که یک نوشیدنی تابستانی خنک و خنک را منتشر کنم. طولی نکشید که متوجه شدیم یک نسخه کتو از فراپوچینو فقط یک نوشیدنی عالی برای تابستان است. مطمئناً با آن همه لجن یخی و کافئین قهوه با طراوت است.

شروع کردم به فکر کردن در مورد مواد. حتماً قهوه سرد و تکه های یخ برای کف کردن و غلیظ شدن نوشیدنی. بسیاری از نوشیدنی های کتو از شیر بادام استفاده می کنند، اما چون از اگزالات اجتناب می کنم، می خواستم از چیز دیگری استفاده کنم. بادام – و در نتیجه شیر بادام – سرشار از اگزالات است.

از آنجایی که من یک رژیم غذایی کاملاً حیوانی را دنبال می کنم، تصمیم گرفتم از کرم های سنگین استفاده کنم. من عاشق قهوه با خامه غلیظ هستم! ترکیب خامه و قهوه واقعا لذت بخش است. به علاوه، انرژی زیادی از خامه و قهوه دریافت خواهید کرد. (الان در مورد کالری صحبت نمی کنم).

برای به حداکثر رساندن لذت، تصمیم گرفتم از قطره های میوه راهب با طعم کارامل در نوشیدنی خود استفاده کنم. من فکر کردم که یک طعم شیرین و طعم کارامل را در یکجا دریافت می کنم.

و این همه چیز نیست: من می خواستم شکلاتی فراپوچینوی خود را درست کنم! بنابراین، من می خواستم مقداری پودر کاکائو خام به آن اضافه کنم تا طعم شکلات بدی پیدا کند. فراپوچینو کارامل شکلاتی کرمی کتو فوق العاده به نظر می رسید!

پس از تصمیم گیری در مورد اقدامات، آماده شدم تا نوشیدنی خود را آماده کنم و از پیشرفت عکس بگیرم. نتیجه موفقیت آمیز و حتی خوشمزه تر از آن چیزی بود که من تصور می کردم. این فراپوچینو شکلات غنی و خامه ای و با طعم کارامل قرار بود برایش بمیرد!

در هر جرعه اغماض محض بود! شکلات، خامه و کارامل جوانه‌های چشایی من را ناز می‌کردند، در حالی که یخ سرد و قهوه لگد تازه‌ای را به همراه داشت که مدت‌ها در بدن و ذهنم ماندگار شد.

در اینجا دستور العمل برای لذت بردن شما آمده است:

فراپوچینو کارامل شکلاتی کتو

فراپوچینو کارامل شکلاتی کتو

بازده:
1

زمان آماده سازی:
5 دقیقه

زمان کل:
5 دقیقه

آیا از طرفداران نوشیدنی های قهوه سرد هستید اما متوجه می شوید که اغلب سرشار از قند و کربوهیدرات هستند؟ اگر چنین است، شما خوش شانس هستید! در این پست وبلاگ، من به شما نشان خواهم داد که چگونه یک فراپوچینوی کارامل شکلاتی خوشمزه و با طراوت با کربوهیدرات کم و پر از طعم و مزه درست کنید. این فراپوچینو بدون قند که با مواد کتو پسند ساخته شده است، برای افرادی که از رژیم کتو یا رژیم کم کربوهیدرات پیروی می کنند، بهترین گزینه است.

فرقی نمی‌کند به‌دنبال یک صبحانه تابستانی باشید یا یک خوراکی شیرین برای لذت بردن از اواسط بعد از ظهر، این Frappuccino کاراملی شکلاتی Keto مطمئناً مورد توجه قرار خواهد گرفت. بنابراین مخلوط کن خود را بردارید و آماده شوید تا یک فراپوچینوی خوشمزه و بدون گناه بخورید که هوس قهوه شما را برطرف می کند!

عناصر

  • 1/2 فنجان = 120 میلی لیتر قهوه سرد قوی (یا 1/2 فنجان = 120 میلی لیتر آب + 1 تا 2 قاشق چایخوری اسپرسو فوری)

  • 1/4 فنجان = 60 میلی لیتر خامه غلیظ یا خامه نارگیل

  • 1 قاشق غذاخوری پودر کاکائو خام

  • 20 قطره (یا به طعم) قطره میوه راهب با طعم کارامل

  • 1 فنجان = 240 میلی لیتر تکه های یخ

دستورالعمل ها

  1. قهوه (یا آب + اسپرسو فوری)، خامه، پودر کاکائو و قطره های میوه راهب را در یک ظرف مخلوط کن بریزید.
  2. حدود 30 ثانیه هم بزنید تا خوب ترکیب شوند.
  3. یخ را اضافه کنید و دوباره هم بزنید تا کف کند.
  4. بلافاصله سرو کنید.

محصولات پیشنهادی

من به عنوان یک همکار آمازون و عضو دیگر برنامه های وابسته، از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم – بدون هیچ هزینه اضافی برای شما.

  • قند کم، خیلی ساده: 100 دستور غذای خوشمزه کم قند، کم کربوهیدرات و بدون گلوتن برای پاکیزه خوردن و زندگی سالم

    قند کم، خیلی ساده: 100 دستور غذای خوشمزه کم قند، کم کربوهیدرات و بدون گلوتن برای پاکیزه خوردن و زندگی سالم

  • بیایید انجام دهیم...کرم نارگیل سنگین ارگانیک، قوطی 13.5 اونس، سفید

    بیایید انجام دهیم…کرم نارگیل سنگین ارگانیک، قوطی 13.5 اونس، سفید

  • پودر قهوه اسپرسو متمدن برای پخت و اسموتی، قهوه کلمبیایی ریز آسیاب شده غیر GMO (1.75 اونس) (1)

    پودر قهوه اسپرسو متمدن برای پخت و اسموتی، قهوه کلمبیایی ریز آسیاب شده غیر GMO (1.75 اونس) (1)

  • قهوه فوری ارگانیک آنتونی، 14 اونس، میکرو زمین فوق العاده خوب، بدون گلوتن، عربیکا، غیر GMO

    قهوه فوری ارگانیک آنتونی، 14 اونس، میکرو زمین فوق العاده خوب، بدون گلوتن، عربیکا، غیر GMO

  • پودر کاکائو ارگانیک آنتونی، بدون گلوتن و غیر GMO، 2 پوند

    پودر کاکائو ارگانیک آنتونی، بدون گلوتن و غیر GMO، 2 پوند

  • NOW Foods، میوه مایع ارگانیک Monk، شیرین کننده بدون کالری، کارامل، 1.8 اونس

    NOW Foods، میوه مایع ارگانیک Monk، شیرین کننده بدون کالری، کارامل، 1.8 اونس

اطلاعات تغذیه در مجموع (1 وعده را می سازد)
پروتئین 2.7 گرم
چربی 22.4 گرم
کربوهیدرات خالص 2.9 گرم
کیلو کالری 224 کیلو کالری

نکاتی برای تغییرات

به راحتی می توانید فراپوچینو را با خامه فرم گرفته یا با خامه نارگیل زده شده برای نسخه بدون لبنیات تزئین کنید. این دستور رو بدون خامه درست کردم ولی نسخه بعدی رو با خامه فراوان تزیین میکنم!

اگرچه این نوشیدنی بسیار خوشمزه و رضایت بخش است، در اینجا چند تغییر از شکلات کتو کارامل فراپوچینو برای لذت بردن شما آورده شده است:

  1. شکلات مکزیکی کارامل فراپوچینو: برای تهیه شکلات مکزیکی از این فراپوچینو، کافی است یک پیمانه کوچک چیپوتل و 1 قاشق چایخوری دارچین سیلان را به همراه سایر مواد به مخلوط کن اضافه کنید. همچنین می توانید به جای پودر کاکائو از یک قاشق پودر پروتئین آب پنیر شکلات یا پودر پروتئین سفیده تخم مرغ برای تقویت طعم و مزه استفاده کنید.
  2. کره بادام زمینی کارامل فراپوچینو: برای اینکه این فراپوچینو آجیلی باشد، 1 تا 2 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی شیرین نشده کاملا طبیعی را به همراه سایر مواد به مخلوط کن اضافه کنید. همچنین می توانید برای ترد بیشتر، بادام زمینی خرد شده را روی آن بپاشید.
  3. شکلات نعنا کارامل فراپوچینو: برای تهیه نسخه نعنایی از این فراپوچینو، 2 قطره (نه بیشتر!) روغن نعناع خالص را به همراه سایر مواد به مخلوط کن اضافه کنید. همچنین می توانید مقداری چیپس شکلات تیره یا نوک کاکائو را برای بافت و طعم بیشتر اضافه کنید.
  4. فراپوچینو کارامل شور: برای یک چرخش شور و شیرین روی این فراپوچینو، کمی تکه های نمک را روی نوشیدنی بپاشید. اگر تا به حال این سس کارامل کدو تنبل کتو را درست کرده اید، حتما این فراپوچینو را هم بزنید و مقداری سس روی آن بپاشید.
  5. فراپوچینو کارامل وانیلی: برای تهیه نسخه وانیلی و کاراملی این فراپوچینو کافیست پودر کاکائو را حذف کنید و 1 قاشق چایخوری عصاره وانیل یا 1/4 قاشق چایخوری پودر وانیل را به همراه سایر مواد به مخلوط کن اضافه کنید. همچنین می‌توانید روی نوشیدنی را با خامه فرم گرفته با طعم وانیلی و مقداری دارچین سیلان برای طعم بیشتر اضافه کنید.
  6. فراپوچینو کاراملی بدون قهوه: طبیعتا، همه قهوه دوست ندارند – اما شرط می بندم که همه عاشق کارامل هستند! برای تهیه یک نسخه بدون قهوه، کافی است قهوه را حذف کنید و فقط از آب، خامه، پودر کاکائو و قطره های میوه مونک با طعم کارامل برای پایه استفاده کنید.

سایر دستور العمل های نوشیدنی سرد من را برای خوردن با طراوت تابستانی بررسی کنید!

نکاتی برای تغییرات

من این هفته به ریگا، لتونی سفر می کنم. من برای یک بازدید کوتاه چند روزی به اینجا آمدم. این شهر به طرز خیره کننده ای زیبا، منظم و تمیز است. من زیاد پیاده روی می کردم، غذای خوب می خوردم و وقت خود را در اسپا هتل سپری می کردم.

طبیعتاً من هر روز کار می کنم، اما محیط و محل اقامت متفاوت در یک هتل باعث می شود که تقریباً یک تعطیلات به آن حس شود.

ساختمان های قدیمی و زیبای زیادی در ریگا وجود دارد که به خوبی بازسازی شده اند.

ساختمان های زیبا در ریگا

همچنین پارکی که رودخانه کوچکی از آن عبور می کند بسیار زیباست.

پارک با رودخانه در ریگا

و البته من از غذای حیوانی خوب لذت بردم.

استیک ریبی در ریگا

برای همه خوانندگان فنلاندی من: من به تازگی یک کتاب الکترونیکی درباره دستور العمل های سریع و آسان کتو به زبان فنلاندی منتشر کردم. کتاب الکترونیکی “Helpot ja nopeat ketoreseptit” حاوی 50 دستور العمل آسان کتو است (بعضی از آنها را از این وبلاگ گرفته و ترجمه کرده ام و برخی کاملاً جدید هستند).

علاوه بر این، 7 دستور العمل تابستانی با طراوت و یک ویدیوی پیلاتس و یوگا در شب دریافت خواهید کرد تا به شما کمک کند سریعتر به خواب بروید.

اطلاعات بیشتر را می توانید در اینجا بیابید.