سالاد یونانی آمریکایی با کاهو – آشپزخانه کالین


این سالاد یونانی آمریکایی با کاهو سالادی است که من در تمام تابستان درست می کنم و سالاد یونانی چیزی است که هرگز از خوردن آن خسته نمی شوم! این دستور شامل یک سس خوب برای سالاد است، اما من این را با انواع سس ها، حتی پنیر آبی، دوست دارم!

سالاد یونانی آمریکایی با کاهو را پین کنید تا بعداً آن را امتحان کنید!

سالاد یونانی آمریکایی (با کاهو) عکس نمای نزدیک

این سالاد یونانی آمریکایی با کاهو چیزی است که در منوی خانه من برای هر مهمانی خانوادگی وجود دارد، و من آن را در تمام تابستان فقط برای یک ناهار یا شام سریع درست می کنم. مطمئناً این یکی از سالادهای امضا شده من است و من هرگز از آن خسته نمی شوم، بنابراین امروز به عنوان انتخاب محبوب جمعه من این دستور را به شما یادآوری می کنم! گاهی حتی اگر بتوانم گوجه و خیار گیلاسی خوب تهیه کنم، این را در زمستان درست می کنم.

من سال هاست که انواع مختلف سالاد یونانی درست می کنم، اما وقتی بالاخره به یونان رفتم، متوجه شدم چیزی که بسیاری از رستوران های آمریکایی به آن سالاد یونانی می گویند، واقعاً در آنجا وجود ندارد! سالاد روستایی یونانی دارای خیار، گوجه فرنگی، پیاز، زیتون کالاماتا، فلفل سبز و فتا و سس تهیه شده از روغن زیتون و سرکه یا آب لیمو و چاشنی شده با کمی پونه کوهی خشک است.

اما کاهو در سالادهای یونان وجود ندارد. هرگز کاهو! پس البته این دستور پخت سالاد یونانی سنتی نیست! این یک رستوران مدیترانه ای در دریاچه نمک بود که به من این ایده را داد که این ترکیب را سالاد یونانی آمریکایی بنامم که شامل کاهو است. من سالاد یونانی خود را هم با کاهو و هم بدون آن دوست دارم، اما نسخه با کاهو بیشتر از همه درست می کنم.

چه موادی نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

آیا باید این سالاد یونانی را با کاهو در زمستان درست کنید؟

من عاشق این سالاد در تابستان هستم که می توانم از گوجه فرنگی تازه باغی و خیار تازه استفاده کنم. اما من این را در تمام سال درست می‌کنم، با استفاده از گوجه‌فرنگی گیلاسی و خیار اروپایی Costco وقتی که نمی‌توانم محصولات باغی تازه تهیه کنم.

چه تنوعی برای سالاد یونانی با کاهو دوست دارم؟

فلفل دلمه‌ای سبز را حذف می‌کردم، اما چند سال اخیر متوجه شدم که تکه‌های نازک فلفل سبز و حتی مقداری پیاز سبز خلال شده طعم زیادی به سالادی می‌دهند. من همچنین روی اضافه کردن مقداری آب کاپر و کیپر در سس اصرار دارم، و در واقع این سالاد را با سس پنیر آبی نیز دوست دارم، که قطعا یونانی نیست! و گاهی اوقات اگر مقداری در یخچال داشته باشم چیزهایی مانند فلفل پپرونچینی، قلب کنگر فرنگی یا قلب نخل اضافه می کنم.

نظر من در مورد پنیر فتا:

من ترجیح زیادی برای فتا شیر گوسفند در چنین سالادی دارم. فتا شیر گوسفند برای من خامه تر و کمی ملایم تر است. هر چه فتا بخرید، از نوع از قبل خرد شده خودداری کنید. آن را به سادگی دوام نمی آورد. اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که یک دستگاه FoodSaver (پیوند وابسته) دارید که مواد غذایی را در کیسه های پلاستیکی جاروبرقی بسته بندی می کند، برای آب بندی آن بلوک های بزرگ فتا از Costco عالی است، و فتا چیزی است که من همیشه در یخچالم دارم.

سالاد یونانی آمریکایی (با کاهو) کولاژ شات را پردازش می کند

طرز تهیه سالاد یونانی آمریکایی با کاهو:

(این فقط خلاصه‌ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می‌کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می‌برد.)

  1. کاهوی رومن را برش دهید و اگر حتی کمی سست شد، بگذارید چند دقیقه در سالاد اسپینر با آب سرد یخ ترد شود.
  2. در حالی که کاهو خیس می شود، مواد سس را با هم مخلوط کنید.
  3. خیارها را خرد کنید و گوجه فرنگی ها را از وسط نصف کنید.
  4. شما همچنین پنیر فتا خرد شده میل خواهید کرد (اگرچه معمولاً در یونان در یک بلوک بالای سالاد سرو می شود).
  5. و زیتون کالاماتا از وسط نصف شده و همچنین برش های نازک فلفل دلمه ای سبز و مقداری پیاز سبز خلال شده را در صورت استفاده از آنها آماده کنید.
  6. کاهو را خیلی خشک بچرخانید، سپس کاهو، خیار، گوجه فرنگی، فلفل سبز و پیاز سبز را با سس کافی برای مرطوب کردن سالاد به دلخواه کنار هم بریزید.
  7. فتا و زیتون خرد شده را اضافه کنید و به آرامی هم بزنید تا ترکیب شوند. (من دوست دارم مقداری گوجه فرنگی، فتا و زیتون را برای تزئین روی سالاد ذخیره کنم.)
  8. سالاد را با نمک و فلفل سیاه تازه آسیاب شده مزه دار کنید و لذت ببرید!

سالاد یونانی آمریکایی در کاسه سرو با چنگال سرو

آن را به یک وعده غذایی کم کربوهیدرات تبدیل کنید:

من اخیراً این را با استیک کم کربوهیدرات و کباب قارچ سرو کردم و این غذای جانبی خوبی برای هر یک از دستور العمل های گریل کم کربوهیدرات من خواهد بود.

سالادهای خوشمزه بیشتر با پنیر فتا:

عناصر

مواد تشکیل دهنده سس:

  • 1/4 فنجان سس روغن زیتون و سرکه نیومن (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 1 تن روغن زیتون فوق بکر

  • 2 تی آب لیمو

  • 2 قاشق چایخوری کیپر، خرد شده خرد شده (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 1 قاشق چایخوری. آب نمک کپر از کوزه

  • 1/2 قاشق چایخوری پونه کوهی خشک

مواد لازم سالاد:

  • 4 فنجان کاهو رومی، شکسته یا خرد شده به اندازه لقمه، شسته و خشک شده

  • 1 فنجان خیار، به قطعات به اندازه لقمه خرد کنید

  • 1 فنجان گوجه فرنگی گیلاسی یا انگور، به قطعات به اندازه لقمه خرد شده

  • 1/4 فنجان فلفل سبز، به برش های نازک (اختیاری)

  • 2 تی پیاز سبز نازک برش داده شده (اختیاری)

  • 1/4 فنجان زیتون کالاماتا یا زیتون سیاه، در صورت تمایل نصف کنید

  • 1/2 فنجان پنیر فتا خرد شده (یا بیشتر؛ برای اطلاعات بیشتر در مورد فتا به زیر مراجعه کنید)

دستورالعمل ها

  1. اگر کاهو اصلا شل شد، کاهو را خرد کنید و با آب سرد داخل سالاد اسپینر (لینک وابسته) بریزید و بگذارید حدود 5 دقیقه بماند تا ترد شود. این تفاوت بزرگی در کیفیت سالاد ایجاد می کند.
  2. در حالی که کاهو ترد می شود، وینگرت خریداری شده، روغن زیتون، آب لیمو، آب کاپر، کپر و پونه کوهی خشک را با هم مخلوط کنید و اجازه دهید تا سس در حین آماده کردن سایر مواد باقی بماند.
  3. خیار و گوجه فرنگی را به اندازه لقمه خرد کنید.
  4. فتا را خرد کنید، زیتون ها را از وسط نصف کنید و در صورت استفاده از فلفل و پیاز سبز، فلفل سبز نازک و پیاز سبز را خلالی کنید.
  5. هنگامی که آماده مونتاژ سالاد هستید، کاهو را خیلی خشک در سالاد چرخان بچرخانید یا خوب آبکش کنید و با دستمال کاغذی خشک کنید.
  6. در کاسه بزرگ سالاد کاهو، خیار، گوجه فرنگی، پیاز، فلفل سبز و پیاز سبز را با مقدار دلخواه سس مخلوط کنید.
  7. پنیر فتا و زیتون خرد شده را اضافه کنید و دوباره به آرامی هم بزنید.
  8. من دوست دارم مقداری فتا، خیار و گوجه فرنگی را برای تزیین بالای سالاد ذخیره کنم.
  9. با نمک و فلفل سیاه آسیاب شده تازه مزه دار کنید و میل کنید.

یادداشت

من سس روغن زیتون و سرکه خود نیومن را دوست دارم (لینک وابسته). برای رژیم های کم کربوهیدرات یا رژیم اصلی ساحل جنوبی، سس حاوی بیش از 2 گرم شکر در هر وعده را انتخاب کنید. اگر شما هم مثل من از کپر طرفداران هستید، بیشتر از کپر استفاده کنید!

دستور تهیه شده توسط Kalyn سال ها پیش، و این سالادی است که من صدها بار درست کرده ام!

اطلاعات تغذیه:

بازده:

4

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 121چربی کل: 9.5 گرمچربی های اشباع شده: 3.6 گرمچربی ترانس: 0 گرمچربی غیر اشباع: 5.5 گرمکلسترول: 17 میلی گرمسدیم: 283 میلی گرمکربوهیدرات ها: 6.6 گرمفیبر: 2.2 گرمقند: 3.2 گرمپروتئین: 4 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

سالاد یونانی با کاهو در کاسه سرو با چنگال های سالاد نشان داده شده است.

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
این سالاد یونانی با کاهو یک سالاد غذای اصلی عالی برای برنامه های رژیم غذایی کم کربوهیدرات یا کتو خواهد بود. برای کتو سخت، از گوجه فرنگی کمتر و بیشتر از فتا استفاده کنید. این همچنین برای رژیم غذایی اصلی ساحل جنوبی عالی خواهد بود، اگرچه ساحل جنوبی توصیه می کند که کمی راحت در فتا بروید.

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
از سالاد برای یافتن دستور العمل های بیشتری مانند این استفاده کنید. از شاخص نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های بیشتر مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در پینترست، فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک یا یوتیوب دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم ببینید.

نکات تاریخی این دستور غذا:
این دستور غذا برای اولین بار در سال 2006 ارسال شد و من از آن زمان تاکنون چندین بار آن را درست کرده ام. آخرین بار با اطلاعات بیشتر در سال 2023 به روز شد.

تصویر Pinterest از سالاد یونانی آمریکایی (با کاهو)

این را به اشتراک بگذارید:

ما یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه Amazon Services LLC Associates هستیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.