استیک کناری کبابی ترشی شده – آشپزخانه کالین


استیک کبابی مرینیت شده شامی است که هر دوستدار گوشت گاو را خوشحال می کند، و این دستور تهیه استیک ترشی خوشمزه آسان است. و استیک کناری کربوهیدرات بسیار کمی دارد. لذت ببرید!

استیک کناری کبابی ترشی شده را پین کنید تا بعداً آن را امتحان کنید!

استیک کناری کبابی ترشی شده در بشقاب سرو با خیار سزار نشان داده شده است.

من اول اینو درست کردم ترشی شده استیک کناری کبابی سال‌ها پیش وقتی معلمی در مدرسه من دستور پخت گوشت گاو بیشتری را در وبلاگ خواست. از آن زمان من این را چندین بار درست کردم و هر بار مواد ماریناد را کمی تغییر دادم.

اکنون فصل کباب کردن تابستان است و این دستور غذا قطعاً نیاز به یک به‌روزرسانی عکس داشت، بنابراین من همچنین پست را با آن عکس‌ها به‌روزرسانی می‌کنم و به ماریناد ساده‌تری که اکنون برای استفاده روی استیک مورد علاقه من است، می‌روم. (اگر کسی از طرفداران نسخه اصلی بود، هنوز هم می توانید آن دستور غذا را اینجا ببینید.)

استیک کناری زمانی بهترین است که پخته شده باشد و یا کمتر پخته شود، بنابراین اگر دوست دارید گوشت گاو به خوبی پخته شود، ممکن است این دستور غذایی نباشد که می خواهید امتحان کنید. اما برای هر کسی که از یک استیک خوب متوسط ​​و کمیاب لذت می برد، این یک غذای واقعی برای یک شام پخته شده روی گریل است. و اگر می‌خواهید شامی را که در این عکس‌های جدید می‌بینید تکرار کنید، استیک کناری کبابی خود را با خیار سزار ساده در کنارش خوردیم!

چه موادی برای این دستور غذا نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

فلنک استیک چیست؟

اگرچه برخی افراد استیک کناری را با استیک دامن اشتباه می گیرند، اما آنها یک چیز نیستند. استیک پهلو از قسمت پشتی شکم گوشت گاو می آید، در حالی که استیک دامن نزدیکتر به جلو است. استیک کناری یک برش دانه‌دار و نسبتاً کم‌چرب از گوشت گاو است که وقتی ترشی شده باشد بهتر است و معمولاً کمیاب یا متوسط ​​ترجیح داده می‌شود.

آیا استیک کناری کبابی باید مرینیت شود؟

استیک کناری که قرار است با مزیت زیادی از زمان مرینیت کردن طولانی کباب شود، ما گوشت را در این تصاویر در طول شب مرین کردیم و در اواسط روز حدود 14 ساعت در مجموع زمان مرینیت کردن آن را پختیم.

نکات بیشتر برای پخت و سرو استیک کناری:

  • استیک کناری را سریع با حرارت زیاد یا متوسط ​​رو به بالا بپزید.
  • از یک دماسنج خواندن فوری گوشت (پیوند وابسته) استفاده کنید و وقتی گوشت به حدود 130 درجه فارنهایت/55 درجه سانتیگراد رسید، گوشت را از گریل خارج کنید. (اگر دوست دارید گوشتتان به خوبی پخته شود، ممکن است این دستور غذا برای شما نباشد. استیک کناری بهترین طعم را دارد و زمانی که کمیاب یا متوسط ​​پخته شود، لطیف تر است.)
  • استیک پخته شده را در بشقاب قرار دهید و روی آن را با فویل بپوشانید و بگذارید 5 تا 10 دقیقه بماند.
  • با استفاده از یک چاقوی تیز دندانه دار یا سرآشپز، استیک کناری را به برش های نازک برش دهید، آن را با زاویه رو به پایین ببرید.
  • گرم سرو کنید.

آیا می توانید استیک کناری کبابی ترشی شده را بدون گریل در فضای باز درست کنید؟

اگر در محل زندگی شما آب و هوا کاملاً کبابی نیست یا گریل در فضای باز ندارید، می‌توانید استیک کناری را روی یک تابه گریل اجاق گاز (پیوند وابسته) یا گریل جورج فورمن (پیوند وابسته) با نتایج خوب بپزید.

کلاژ استیک کبابی از مراحل دستور پخت.

طرز تهیه استیک کبابی مرینیت شده:

(این فقط خلاصه‌ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می‌کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می‌برد.)

  1. عکس اول استیک کناری را نشان می دهد که من به قیمت 8.99 دلار به ازای هر پوند در فروشگاه محلی Kroger خریداری کردم.
  2. برای ماریناد از ماریناد Easy Steak که از همسایه سابقم کارول گرفتم استفاده کردم. سرکه بالزامیک، آب لیموترش تازه، سس Worcestershire (یا سس Worcestershire بدون گلوتن)، پودر سیر، فلفل سیاه درشت آسیاب شده، نمک و روغن زیتون را با هم مخلوط کنید.
  3. اگر چربی را ترجیح می دهید، یا اگر ترجیح می دهید مقداری چربی نگه دارید، شکاف های کوچکی در چربی های لبه های آن ایجاد کنید.
  4. گوشت را با مالش استیک Szeged، ادویه استیک مونترال بدون شکر یا سایر استیک‌ها روی گوشت بمالید.
  5. گوشت را در کیسه زیپلاک بریزید و ماریناد را اضافه کنید و حداقل 8 ساعت در یخچال بگذارید.
  6. وقتی می خواهید بپزید، گوشت را در یک آبکش آبکش کنید، اگر نمی خواهید ماریناد را در سینک بپزید، آن را در یک کاسه بگیرید.
  7. اجازه دهید استیک کناری به دمای اتاق برسد در حالی که گریل را از قبل روی حرارت زیاد، حدود 450-500 درجه فارنهایت یا 230-260 درجه سانتیگراد گرم می کنید.
  8. علائم گریل متقاطع زمانی که بال را برش می دهید ظاهر نمی شوند، اما من نمی توانم در برابر آنها مقاومت کنم. استیک را به صورت زاویه ای در سراسر رنده ها قرار دهید و حرارت را روی متوسط ​​رو به بالا قرار دهید.
  9. استیک را 3 دقیقه یا تا زمانی که علائم گریل را ببینید بپزید. سپس بچرخانید و حدود 3 دقیقه در زاویه مخالف بپزید.
  10. استیک را برگردانید و حدود 4 تا 5 دقیقه از طرف دوم یا تا زمانی که گوشت به دمای 130 درجه فارنهایت/55 درجه سانتیگراد برسد (برای متوسط ​​کمیاب) روی دماسنج گوشت خوان فوری بپزید. اگر دماسنج گوشت ندارید، از تست انگشت استفاده کنید. اگر خیلی کمیاب می خواهید، کمی زودتر آن را از روی گریل بردارید.
  11. وقتی گوشت به دمای دلخواه رسید، گریل را بردارید و در بشقاب بگذارید و با فویل بپوشانید و بگذارید 5 تا 10 دقیقه استراحت کند.
  12. سپس استیک را روی تخته برش قرار دهید و از یک چاقوی دندانه دار بزرگ یا چاقوی سرآشپز برای برش دادن برش های نازک استفاده کنید و به صورت مورب در برابر دانه ها برش دهید.
  13. گرم سرو کنید. استیک کناری با سس Chimichurri یا سس زیتون برای استیک عالی است.

استیک کناری کبابی ترشی شده در بشقاب سرو با سالاد خیار.

آن را به یک وعده غذایی کم کربوهیدرات تبدیل کنید:

استیک کبابی ترشی شده با مارچوبه با گورگونزولا، گل کلم دوبار پخته، قارچ کبابی، قلب کنگر فرنگی سرخ‌کننده هوا، یا لوبیا سبز با لیمو، پارمزان و آجیل کاج طعم بسیار خوبی دارد.

استیک بیشتری که ممکن است دوست داشته باشید:

عناصر

  • 1 1/2 پوند. استیک کناری (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 1-2 T استیک مالش (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 2 تی سرکه بالزامیک

  • 2 تن آب میوه تازه فشرده (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 1 تن سس Worcestershire (بدون گلوتن در صورت نیاز)

  • 1 قاشق چایخوری. پودر سیر

  • 1/4 قاشق چایخوری فلفل سیاه تازه آسیاب شده

  • 1/4 قاشق چایخوری نمک

  • 2 T روغن زیتون

  • نمک و فلفل سیاه تازه آسیاب شده بیشتر برای طعم دار کردن استیک پخته شده

دستورالعمل ها

  1. ما یک تکه استیک کناری خریدیم که کمی بیشتر از 1/2 پوند بود. برای این دستور پخت، اما در صورت تمایل می توانید از یک قطعه کمی بزرگتر استفاده کنید.
  2. برای ماریناد، سرکه بالزامیک، آب لیموترش تازه، سس Worcestershire یا سس Worcestershire بدون گلوتن، پودر سیر، فلفل سیاه درشت آسیاب شده، نمک و روغن زیتون را ترکیب کنید.
  3. در صورت نیاز، لبه‌های استیک لبه را برش دهید، یا اگر ترجیح می‌دهید مقداری چربی نگه دارید، شکاف‌های کوچکی در قسمت‌های چربی ایجاد کنید تا لبه‌های آن روی گریل جمع نشود.
  4. گوشت را از هر دو طرف با مالش استیک Szeged، چاشنی استیک مونترال بدون شکر یا سایر استیک‌های مورد نظرتان بمالید.
  5. گوشت را در کیسه زیپلاک بریزید و ماریناد را اضافه کنید و حداقل 8 ساعت در یخچال بگذارید. (من گاهی شب ها قبل از خواب آن را در یخچال می گذارم و روز بعد برای شام می پزم.)
  6. هنگامی که آماده پختن هستید، گوشت را در یک آبکش خالی کنید، اگر نمی خواهید ماریناد را در سینک ظرفشویی بریزید.
  7. اجازه دهید استیک کناری به دمای اتاق برسد در حالی که گریل را از قبل روی حرارت زیاد، حدود 450-500 درجه فارنهایت یا 230-260 درجه سانتیگراد گرم می کنید.
  8. اگر علامت گریل می‌خواهید، استیک را به صورت زاویه‌ای روی رنده‌های گریل قرار دهید و اگر می‌توانید آن را تنظیم کنید، حرارت را روی متوسط ​​رو به بالا قرار دهید.
  9. استیک را حدود 3 دقیقه یا تا زمانی که وقتی لبه آن را بلند می کنید، علامت گریل را بپزید. سپس بچرخانید و حدود 3 دقیقه در زاویه مخالف بپزید.
  10. استیک را برگردانید و حدود 4 تا 5 دقیقه در طرف دوم یا تا زمانی که گوشت به دمای 130 درجه فارنهایت/55 درجه سانتیگراد برسد، زمانی که با دماسنج گوشت خوان فوری تست می کنید، استیک را برگردانید. اگر دماسنج گوشت ندارید، از تست انگشت استفاده کنید. (گوشت تا زمانی که استراحت می کند به پختن ادامه می دهد، بنابراین اگر کمیاب می خواهید، آن را کمی زودتر از روی گریل بردارید.
  11. وقتی گوشت به دمای دلخواه رسید، آن را از روی گریل بردارید و در بشقاب بگذارید و با فویل بپوشانید و اجازه دهید 5 تا 10 دقیقه استراحت کند.
  12. سپس استیک را روی تخته برش قرار دهید و از یک چاقوی دندانه دار بزرگ یا چاقوی سرآشپز برای برش دادن برش های نازک استفاده کنید و به صورت مورب در برابر دانه ها برش دهید.
  13. گرم سرو کنید. استیک کناری با سس Chimichurri یا سس زیتون برای استیک عالی است.

اطلاعات تغذیه:

بازده:

6

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 385چربی کل: 22 گرمچربی های اشباع شده: 8 گرمچربی ترانس: 0 گرمچربی غیر اشباع: 11 گرمکلسترول: 130 میلی گرمسدیم: 309 میلی گرمکربوهیدرات ها: 3 گرمفیبر: 0 گرمقند: 2 گرمپروتئین: 42 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

تصویر مربعی از استیک کبابی ترشی شده در بشقاب سرو.

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
استیک کناری کبابی ترشی شده برای هر نوع برنامه غذایی کم کربوهیدرات یا کتو عالی است. من این را برای هر مرحله از رژیم غذایی ساحل جنوبی می خورم، اما برای رژیم غذایی ساحل جنوبی، چربی باید کم شود.

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
از دستور العمل های کباب کردن برای پیدا کردن دستور العمل های بیشتر مانند این استفاده کنید. از شاخص نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های بیشتر مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در پینترست، فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک یا یوتیوب دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم ببینید.

نکات تاریخی این دستور غذا:
این دستور غذا برای اولین بار در سال 2005 ارسال شد! عکس‌ها در سال 2009 به‌روزرسانی شدند و دستور غذا با ماریناد ساده‌تر ترجیح داده شده من و عکس‌های جدید در سال 2023 به‌روزرسانی شد.

تصویر Pinterest برای استیک کبابی ترشی شده

این را به اشتراک بگذارید:

ما یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه Amazon Services LLC Associates هستیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.