ترکیه Enchilada Casserole (ویدئو) – آشپزخانه Kalyn


این کاسرول انچیلادا ترکیه به قدری خوب است که من به خوردن غذاهای باقی مانده برای صبحانه معروف هستم و کربوهیدرات کمی دارد! و اگر مطمئن شوید که از سس انچیلادا بدون گلوتن استفاده می کنید، این کاسرول خوشمزه که از چیلی سبز کامل برشته شده استفاده می کند، می تواند بدون گلوتن باشد!

کاسرول انچیلادا ترکیه را پین کنید تا بعداً آن را امتحان کنید!

کاسرول انچیلادا بوقلمون کم کربوهیدرات یک وعده در بشقاب و ظرف پخت در پس زمینه

من یک دختر کاسرول دوست هستم و دوست دارم کاسرول های مکزیکی درست کنم که از آن قوطی های بزرگ چیلی سبز کامل برشته شده استفاده کنند. طرز تهیه کاسرول سبز شیلی و مرغ انچیلادا دستوری است که باعث شد من شروع به ساختن کاسرول با چیلی سبز کامل کنم. کاسرول انچیلادا ترکیه یک تنوع خوشمزه از همان ایده است.

این کاسرول انچیلادا کم کربوهیدرات از سس قرمز انچیلادا، بوقلمون چرخ شده، چیلی پوبلانو و پنیر فراوان استفاده می کند، و این کاسرول انچیلادا بوقلمون آسیاب شده یک غذای خوش طعم است که واقعاً ذائقه شما را جلب می کند! و این دستور غذا با عکس های بهتر تغییر کرد!

البته اگر ترجیح می دهید می توانید این را با گوشت چرخ کرده به جای بوقلمون درست کنید، و واقعاً تنوع بی پایانی در مورد این تم چیلی سبز کامل با گوشت، پنیر و سس انچیلادا سبز یا قرمز وجود دارد. امیدوارم از امتحان برخی از آنها لذت ببرید!

چه موادی نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

کجا می توانم قوطی های بزرگ شیلی سبز کامل پیدا کنم؟

اگر یک بازار لاتین یا مکزیکی در نزدیکی خود دارید، بهترین مکان برای به دست آوردن قیمت مناسب برای قوطی های بزرگ چیلی سبز کامل است که من دوست دارم از آنها در دستور غذاها استفاده کنم. اما اگر این یک گزینه نیست، می توانید چیلی سبز کامل را در یک قوطی در Amazon.com تهیه کنید. (لینک وابسته)

فلفل پوبلانو چیست؟

مدتی است که من شیفته چیلی های کمی تند پوبلانو شده ام، که اغلب در فروشگاه های مواد غذایی ایالات متحده به آنها چیل پاسیلا می گویند. پوبلانوها طعم ملایم تری دارند و یک چیلی با اندازه متوسط ​​هستند و پوبلانوی خرد شده یکی از چیزهایی است که به این کاسرول طعم می بخشد!

من از چه سسی برای کاسرول انچیلادا ترکیه استفاده کردم؟

من از طرفداران بزرگ سس انچیلادا هچ گرین شیلی هستم (لینک وابسته) بنابراین از سس قرمز آنها برای این دستور استفاده کردم. می توانید از هر سس انچیلادا که دوست دارید استفاده کنید که کربوهیدرات کمی دارد!

غذای مکزیکی کم کربوهیدرات بیشتری می خواهید؟

این دستور غذا در 22 شام غذای مکزیکی کتو ارائه شده است که در آن شما ایده های خوشمزه بیشتری برای غذاهای مکزیکی بدون کربوهیدرات خواهید یافت!

کولاژ شات های فرآیندی انچیلادا بوقلمون با کربوهیدرات کم

طرز تهیه کاسرول انچیلادا ترکیه:

(این فقط خلاصه‌ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می‌کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می‌برد.)

  1. فر را با دمای 375 فارنهایت/190 درجه سانتیگراد گرم کنید. یک ظرف قابلمه را با اسپری نچسب اسپری کنید.
  2. قوطی چیلی سبز کامل را در آبکشی که در سینک قرار داده اید خالی کنید.
  3. فلفل‌های سبز را باز کرده و دانه‌ها را بتراشید و آن‌ها را به دو دسته بریزید تا بتوانید دو لایه مساوی در ظرف پخت درست کنید.
  4. (اگر هنوز خیس به نظر می رسند، آنها را با دستمال کاغذی خشک می کنم.)
  5. پیاز و فلفل پوبلانو را به اندازه 1/2 اینچ خرد کنید.
  6. روغن زیتون را گرم کنید و تکه های پیاز و پوبلانو را روی حرارت متوسط ​​رو به بالا تفت دهید تا زمانی که شروع به قهوه ای شدن کنند، ۴ تا ۵ دقیقه.
  7. مخلوط پیاز و فلفل را بردارید، کمی روغن زیتون داغ کنید و بوقلمون آسیاب شده را اضافه کنید و روی حرارت زیاد بپزید تا قهوه ای شود. (قبل از شروع قهوه‌ای شدن باید اجازه دهید آب خرد شده تبخیر شود.) برای طعم دادن با نمک و فلفل مزه دار کنید.
  8. وقتی بوقلمون سرخ شد، پیاز و فلفل را دوباره در ماهیتابه بریزید، سس انچیلادا را اضافه کنید و اجازه دهید مخلوط بجوشد تا مایع کم شود، حدود 30 دقیقه با کم کم. (اگر می خواهید کربوهیدرات ها را حتی بیشتر کاهش دهید، احتمالاً می توانید تنها با یک قوطی سس خلاص شوید، اما من آن را امتحان نکرده ام.)
  9. وقتی مخلوط گوشت پخت، حرارت را روشن کنید و بگذارید کمی خنک شود. وقتی مخلوط گوشت کمی خنک شد، خامه ترش را هم بزنید.
  10. در ظرف قابلمه یک لایه چیلی سبز درست کنید که کف ظرف را کاملا بپوشاند.
  11. نیمی از مخلوط بوقلمون/سس را روی چیلی سبز پخش کنید.
  12. آن را با نیمی از هر نوع پنیر بپاشید.
  13. سپس یک لایه دیگر از چیلی سبز کامل، سس و پنیر درست کنید.
  14. به مدت 30 تا 35 دقیقه بدون درب بپزید، یا تا زمانی که روی آن به خوبی قهوه ای شود و قابلمه حباب بزند.
  15. گرم سرو کنید (در صورت تمایل با خامه ترش).

کاسرول انچیلادا بوقلمون کم کربوهیدرات در ظرف پخت نشان داده شده است

کاسرول های بیشتر برای شام:

آماده سازی غذای آخر هفته:

این دستور غذا به دسته ای به نام آماده سازی غذای آخر هفته اضافه شده است تا به شما کمک کند دستور العمل هایی را پیدا کنید که می توانید در آخر هفته تهیه کنید یا بپزید و در طول هفته بخورید!

عناصر

  • 1 پیاز، به قطعات حدود 1/2 اینچ یا کمی کوچکتر خرد شده

  • 1 فلفل بزرگ پوبلانو (پاسیلا)، به قطعات حدود 1/2 اینچ یا کمی کوچکتر خرد شده

  • 4 قاشق چایخوری روغن زیتون

  • 2 پوند بوقلمون چرخ کرده (یا در صورت تمایل از گوشت چرخ کرده استفاده کنید)

  • نمک و فلفل سیاه آسیاب شده تازه برای طعم دار کردن بوقلمون

  • 2 قوطی (15 اونس) سس انچیلادا چیلی قرمز (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 3/4 فنجان خامه ترش (به علاوه بیشتر برای سرو در صورت تمایل، اختیاری)

  • 1 قوطی بزرگ (27 اونس) چیلی سبز کامل (من از Hatch Whole Green Chiles استفاده کردم)

  • 2 فنجان پنیر موزارلا رنده شده

  • 1/2 فنجان مخلوط مکزیکی چهار پنیر رنده شده

دستورالعمل ها

  1. فر را با دمای 375 فارنهایت/190 درجه سانتیگراد گرم کنید. یک ظرف قابلمه 12*9 اینچی را با اسپری نچسب اسپری کنید.
  2. قوطی بزرگ چیلی سبز کامل را در آبکشی که در سینک قرار داده اید به خوبی تخلیه کنید.
  3. با انگشتان خود یا چاقو چیلی‌های سبز را جدا کرده و دانه‌های آن را جدا کنید و آن‌ها را به دو دسته بریزید تا بتوانید دو لایه مساوی در ظرف پخت درست کنید. (اگر هنوز خیس به نظر می رسند، آنها را با دستمال کاغذی خشک می کنم.)
  4. پیاز و فلفل پوبلانو (پاسیلا) را به اندازه 1/2 اینچ خرد کنید.
  5. روغن زیتون را گرم کنید و تکه های پیاز و پوبلانو را روی حرارت متوسط ​​زیاد تفت دهید تا زمانی که شروع به قهوه ای شدن کنند، ۴ تا ۵ دقیقه.
  6. مخلوط پیاز و فلفل را بردارید، کمی روغن زیتون داغ کنید و بوقلمون آسیاب شده را اضافه کنید و روی حرارت زیاد بپزید تا قهوه ای شود. (در بیشتر بوقلمون های آسیاب شده آب اضافه شده است، بنابراین باید قبل از شروع هر گونه قهوه ای شدن، اجازه دهید تبخیر شود.) برای طعم دادن با نمک و فلفل مزه دار کنید.
  7. وقتی بوقلمون خوب سرخ شد، پیازها و فلفل ها را دوباره در تابه بریزید، 2 قوطی سس انچیلادا اضافه کنید و اجازه دهید مخلوط بجوشد تا مقدار زیادی مایع آن کم شود، حدود 30 دقیقه با کم کم. (اگر می خواهید کربوهیدرات ها را حتی بیشتر کاهش دهید، احتمالاً می توانید تنها با یک قوطی سس خلاص شوید، اما من آن را امتحان نکرده ام.)
  8. وقتی مخلوط گوشت پخته شد، حرارت را خاموش کنید و بگذارید خنک شود تا بتوانید خامه ترش را بدون دلمه به آن اضافه کنید. پس از خنک شدن مخلوط گوشت، خامه ترش را هم بزنید.
  9. در ظرف قابلمه یک لایه چیلی سبز درست کنید که کف ظرف را کاملا بپوشاند.
  10. نیمی از مخلوط بوقلمون/سس را روی چیلی سبز پخش کنید.
  11. آن را با نیمی از هر نوع پنیر بپاشید.
  12. سپس یک لایه دیگر از چیلی سبز کامل، سس و پنیر درست کنید.
  13. به مدت 30 تا 35 دقیقه بدون درب بپزید، یا تا زمانی که روی آن به خوبی قهوه ای شود و قابلمه حباب بزند.
  14. گرم سرو کنید (در صورت تمایل با خامه ترش).
  15. باقیمانده غذا برای چند روز در یخچال می ماند و می توان آن را دوباره در مایکروویو یا فر گرم کرد.

اطلاعات تغذیه:

بازده:

8

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 538چربی کل: 38 گرمچربی های اشباع شده: 14 گرمچربی ترانس: 1 گرمچربی غیر اشباع: 19 گرمکلسترول: 184 میلی گرمسدیم: 524 میلی گرمکربوهیدرات ها: 10.7 گرمفیبر: 1 گرمقند: 3 گرمپروتئین: 43 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

عکس مربعی از کاسرول انچیلادا بوقلمون کم کربوهیدرات یک وعده در بشقاب و ظرف پخت در پس زمینه

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
این دستور غذای انچیلادا بوقلمون کم کربوهیدرات و بدون گلوتن است. اطلاعات تغذیه ای را بررسی کنید تا ببینید آیا آن را برای کتو می خورید یا خیر. همچنین با ترکیبات کم‌چربی، برای تمام مراحل رژیم اصلی ساحل جنوبی تأیید می‌شود. ساحل جنوبی گوشت بوقلمون بدون چربی و پنیر کم چرب و خامه ترش را توصیه می کند. سایر برنامه های رژیم غذایی محصولات لبنی پرچرب را ترجیح می دهند و ممکن است گوشت چرخ کرده را ترجیح دهند. من از سس انچیلادا بدون گلوتن بدون آرد استفاده کردم، اما اگر آن را پیدا نکردید، به دنبال سس انچیلادا با کمترین میزان کربوهیدرات باشید.

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
برای یافتن دستور العمل های بیشتری مانند این، از ماهی کاسه ای استفاده کنید. از شاخص نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. برای پیدا کردن دستور العمل های بیشتر مانند این، از دستور پخت غذا استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در Pinterest دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم مشاهده کنید.

نکات تاریخی این دستور غذا:
این کاسرول انچیلادا برای اولین بار در سال 2014 ارسال شد. این دستور پخت با عکس های بهتر در سال 2022 به روز شد و آخرین بار با اطلاعات بیشتر در سال 2023 به روز شد.

تصویر Pinterest از کاسرول انچیلادا ترکیه

این را به اشتراک بگذارید:

ما یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه Amazon Services LLC Associates هستیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.