دستور تهیه سوپ کلم پر نشده کتو


سوپ کلم پر نشده ترکیبی عالی از طعم های دلچسب و خوبی های کم کربوهیدرات است. این ادای احترام به راحتی کلاسیک رول کلم پر شده اما بدون تمام کربوهیدرات است! فقط تصور کنید: کلم لطیف، گوشت چرخ کرده خوش طعم، و آبگوشت گوجه فرنگی خوش طعم در یک کاسه مغذی گرد هم می آیند.

سوپ کلم پر نشده

چرا این دستور پخت سوپ کلم پر نشده را دوست خواهید داشت

  • سوپ کلم پر نشده خوشمزه است و پر كردن غذایی که برای شب های سرد زمستان عالی است. این یک راه عالی برای لذت بردن از طعم‌های رول‌های سنتی کلم بدون زحمت است.
  • این سوپ سرشار از مواد سالم مانند گوشت چرخ کرده، سبزیجات، و سس گوجه فرنگی، آن را به گزینه ای عالی برای کسانی که از رژیم کم کربوهیدرات یا کتو پیروی می کنند تبدیل می کند.
  • این است به راحتی در یک گلدان درست می شود و در عرض یک ساعت جمع می شود. بعلاوه، مقدار زیادی غذای باقیمانده برای تهیه غذا در طول هفته ایجاد می کند.
  • این سوپ هم هست فریزر پسند، بنابراین می توانید یک دسته بزرگ درست کنید و مقداری را برای بعد ذخیره کنید. فقط آب کنید و دوباره گرم کنید تا یک گزینه غذایی سریع و خوشمزه داشته باشید!
  • شما همچنین می توانید شخصی سازی این سوپ را با اضافه کردن ادویه ها یا سبزیجات مختلف به سلیقه خود میل کنید. سعی کنید مقداری فلفل دلمه ای خرد شده یا مقداری فلفل قرمز بپاشید تا طعم بیشتری پیدا کنید.

همه این سوپ را دوست خواهند داشت، حتی افراد حساس شما!

سوپ کلم پر نشده در کاسه سفیدسوپ کلم پر نشده در کاسه سفید

سوپ کلم پر نشده چیست؟

دستور پخت این سوپ دارای چند ماده اصلی است، اما مهم‌ترین آنها، البته، کلم! این یک سبزی مغذی و کم کربوهیدرات است که به سوپ حجم می دهد.

شما همچنین نیاز دارید گوشت چرخ كرده برای پروتئین و طعم، گوجه فرنگی خرد شده، و رب گوجه فرنگی برای پایه آب گوجه فرنگی من در واقع استفاده کردم برنج معجزه گر برای اینکه آن را معتبر نگه دارید، اما اگر بخواهید می توانید از آن صرف نظر کنید.

آب استخوان مرغ طعم و مواد مغذی بیشتری را اضافه می کند، اما اگر آن را دارید از آب گوشت گاو استفاده کنید.

برای چاشنی سوپ، آن را تا حد امکان با مقداری نمک، فلفل و سس Worcestershire ساده نگه داشتم. من ترجیح می‌دهم سس Worcestershire خودم را درست کنم، زیرا می‌دانم داخل آن چیست و می‌توانم مطمئن شوم که همه مواد کتوپسند هستند.

مقداری هم اضافه کردم سیر تازه و پیازها برای طعم بیشتر

این مواد ساده با هم ترکیب می شوند تا یک آبگوشت غنی و خوش طعم ایجاد کنند که کاملاً با کلم و گوشت گاو جفت می شود.

نکته: اگر به دنبال یک راه فوق العاده آسان برای لذت بردن از کلم بیشتر بدون هیچ زحمتی هستید، فقط مقداری مخلوط سالاد کلم از قبل خرد شده بدون هویج اضافه کنید. این یک تغییر دهنده بازی است!

طرز تهیه سوپ کلم پر نشده

درست کردن این سوپ کلم خانگی در یک روز سرد بسیار ساده و بسیار خوشمزه است. در اینجا نحوه انجام آن آمده است!

مراحل درست کردن سوپمراحل درست کردن سوپ

مرحله 1: برنج میراکل را آماده کنید

اگر از برنج معجزه استفاده می کنید، ادامه دهید و آن را برای چند دقیقه در زیر آب سرد بشویید/خیس کنید. سپس برنج را خوب آبکش کرده و خشک کنید. آن را کنار بگذارید.

مرحله 2: گوشت چرخ کرده را سرخ کنید

یک قابلمه بزرگ یا فر هلندی را روی حرارت متوسط ​​رو به بالا گرم کنید. بعد از داغ شدن، کمی روغن زیتون به آن اضافه کنید و پیاز و سیر را تفت دهید.

وقتی نرم شدند، گوشت چرخ کرده را به آن اضافه کنید و تفت دهید تا قهوه ای شود. هنگام پخت گوشت را حتما به قطعات کوچک خرد کنید.

مرحله 3: بقیه مواد را اضافه کنید

پس از پختن گوشت گاو، گوجه‌فرنگی‌های خرد شده، رب گوجه‌فرنگی، آب استخوان و سس ورسسترشر را با هم مخلوط کنید.

سوپ را به جوش بیاورید.

مرحله 4: کلم را اضافه کنید

کلم رنده شده را به سوپ تفت داده شده اضافه کنید. من دوست دارم آن را در مقادیر کم اضافه کنم و بین هر افزودن هم بزنید.

هنگامی که کل کلم اضافه شد، روی آن را بپوشانید و به مدت 30 دقیقه روی کم کم بپزید. هر چند وقت یکبار سوپ را هم بزنید. بعد از نرم شدن کلم متوجه خواهید شد که تمام شده است.

مرحله 5: برنج معجزه آسا را ​​هم بزنید

پس از نرم شدن کلم، برنج میراکل را آب پز و خشک شده بریزید. باید ظرف 5-10 دقیقه گرم شود.

اگر سوپ رقیق‌تر را ترجیح می‌دهید، می‌توانید کمی بیشتر آب استخوان مرغ اضافه کنید.

آیا شما طرفدار رول کلم هستید اما از تمام کارهایی که برای تهیه آنها انجام می شود متنفر هستید؟  اگر چنین است، باید این دستور پخت سوپ کلم پر نشده را امتحان کنید.آیا شما طرفدار رول کلم هستید اما از تمام کارهایی که برای تهیه آنها انجام می شود متنفر هستید؟  اگر چنین است، باید این دستور پخت سوپ کلم پر نشده را امتحان کنید.

طرز سرو سوپ کلم کتو

سوپ کلم پر نشده خود را با مقداری جعفری تازه، پنیر پارمزان رنده شده یا فقط کمی فلفل سیاه سرو کنید.

این غذا به تنهایی یک غذای مقوی و سیر کننده است، اما می توانید آن را با مقداری هم سرو کنید کراکر کتو پسند یا الف تکه نان برای غوطه ور شدن

اگر قصد استفاده از برنج معجزه را ندارید، می توانید این سوپ کلم کم کربوهیدرات را با مقداری سرو کنید. برنج گل کلم یا نودل شیراتکی پخته شده را اضافه کنید تا به غذای سیرکننده تری تبدیل شود.

نگهداری و گرم کردن مجدد سوپ کلم پر نشده

این سوپ تا 5 روز به خوبی در یخچال نگهداری می شود. فقط مطمئن شوید که آن را در یک ظرف در بسته نگهداری کنید.

می توانید سوپ را دوباره روی اجاق گاز یا مایکروفر گرم کنید. اگر خیلی غلیظ شد، هنگام گرم کردن دوباره کمی آب استخوان اضافه کنید.

اگر می خواهید این سوپ را برای بعد فریز کنید، توصیه می کنم آن را بدون برنج معجزه فریز کنید و بعد از آب شدن و گرم کردن مجدد آن را اضافه کنید.

اگر قصد دارید آن را در کیسه فریزر منجمد کنید، آن را صاف در فریزر خود قرار دهید، نه در قفسه ای که شکاف دارد. سوپ مایع بین شکاف های قفسه آویزان می شود و با یخ زدن منبسط می شود و باعث می شود گیر کند.

تا 3 ماه به خوبی در فریزر نگهداری می شود.

سوالات متداول

اینها سوالاتی است که من در مورد درست کردن سوپ کلم کتو بیشتر می‌پرسم. اگر من به سوال شما در اینجا پاسخ نمی دهم، لطفاً آن را در نظرات زیر بگذارید.

آیا این سوپ کلم مرا سیر می کند؟

بنابراین، من این سوپ کلم را امتحان کردم، و بگذارید به شما بگویم، حتی با یک فنجان کوچک به طرز شگفت انگیزی سیر کننده بود! می توانید آن را به عنوان پیش غذا میل کنید یا آن را به عنوان وعده غذایی اصلی درست کنید. برای ما برای ناهار یا شام عالی بود.

برنج معجزه چیست؟

برنج میراکل از آرد کونیاک تهیه می شود. کربوهیدرات خالص آن صفر است و بدون گلوتن است – یک انتخاب عالی برای وعده های غذایی کتو!

برنج معجزه به این سوپ حجم می دهد، آن را بسیار سیر کننده تر می کند و به بافت آن نیز می افزاید. واقعا طعم و حسی شبیه برنج سفید دارد.

به جای برنج معجزه از چه چیزی می توانم استفاده کنم؟

برنج معجزه یک چیز باورنکردنی است. کربوهیدرات خالص آن صفر است و شما را سیر می کند.
به جای برنج معجزه، همیشه می توانید استفاده کنید برنج گل کلم. همچنین می توانید هر دو گزینه را به طور کامل کنار بگذارید.

این سوپ بدون هیچ برنجی به همان اندازه خوشمزه خواهد بود. اگر از آن استفاده نکنید، آنقدر شما را پر نمی کند.

دستور پخت این سوپ چند وعده است؟

این دستور سوپ کلم پر نشده، وعده های زیادی را به همراه داشت. من می گویم حدود 16 کاسه بود!

آیا می توانم به جای آب استخوان از آب مرغ استفاده کنم؟

آب استخوان مرغ سوپ را غلیظ تر می کند. همچنین مواد مغذی بیشتری در خود دارد و شما را بیشتر سیر می کند. من همیشه در صورت امکان از آبگوشت استخوان نسبت به آبگوشت معمولی استفاده می کنم.

آیا گوجه فرنگی کتو دوست است؟

گوجه فرنگیها در واقع کربوهیدرات بسیار کمی دارند و می توان از رژیم کتو در حد اعتدال لذت برد. آنها بدون افزودن کربوهیدرات زیاد به این سوپ کلم طعم و مزه فوق العاده ای می دهند.

فقط مطمئن شوید که از گوجه فرنگی خرد شده بدون شکر اضافه شده برای بهترین نتیجه استفاده کنید.

سوپ کلم در کاسه بزرگ سفیدسوپ کلم در کاسه بزرگ سفید

این دستور العمل سوپ کلم کتو را دوست دارید؟ اینها را امتحان کنید

امیدوارم از این خوشمزه لذت ببرید سوپ کم کربوهیدرات. مطمئناً این یک وعده غذایی آرامش بخش است که در یک عصر سرد پاییزی به خانه بروید! اگر این دستور غذا را دوست دارید، ممکن است بخواهید به من نگاهی بیندازید قابلمه کلم پر نشده و قابلمه فلفل پر شده.

و اگر دستور پخت سوپ بیشتری می خواهید، در اینجا چند انتخاب برتر وجود دارد:

ما را دنبال در فیس بوک، پینترست، و اینستاگرام برای دستور العمل های خوشمزه تر کتو پسند!

دستور آشپزی

دستور پخت سوپ کلم پر نشدهدستور پخت سوپ کلم پر نشده

دستور تهیه سوپ کلم پر نشده کتو

آیا شما از طرفداران رول کلم هستید اما از همه کارهایی که برای تهیه آنها انجام می شود متنفر هستید؟ اگر چنین است، باید این دستور پخت سوپ کلم پر نشده را امتحان کنید.

زمان آماده سازی:10 دقایق

زمان پخت:50 دقایق

زمان کل:1 ساعت

دوره: سوپ

غذا: آمریکایی

چاپ سنجاق دستور العمل را مرور کنید ذخیره دستور غذا مشاهده مجموعه ها

یادداشت

  • برنج معجزه را می توان با برنج گل کلم جایگزین کرد، یا می توانید آن را به طور کامل کنار بگذارید.
  • باقیمانده غذا را می توان تا 4 تا 5 روز در ظرف در بسته در یخچال نگهداری کرد. همچنین می توانید سوپ را تا 3 ماه منجمد کنید و روی اجاق گاز یخ زده گرم کنید.

شیرین کننده های کم کربوهیدرات | نمودار تبدیل شیرین کننده کتو

تغذیه

کالری: 167 | کربوهیدرات ها: 9g | پروتئین: 15g | چربی: 8g | چربی های اشباع شده: 3g | کلسترول: 38میلی گرم | سدیم: 241میلی گرم | فیبر: 2g | قند: 4g

اطلاعات اضافی

کربوهیدرات خالص: 7 g | درصد کربوهیدرات: 17.5 % | درصد پروتئین: 37.5 % | درصد چربی: 45 % | اسمارت پوینت: 5

ارزش های
Array
(
    [calories] => 167
    [carbohydrates] => 9
    [protein] => 15
    [fat] => 8
    [saturated_fat] => 3
    [cholesterol] => 38
    [sodium] => 241
    [fiber] => 2
    [sugar] => 4
)

نکاتی در مورد اطلاعات تغذیه ای

اطلاعات تغذیه ای دستور پخت به عنوان یک حسن نیت ارائه شده است و فقط تقریبی است. ما نمی توانیم صحت اطلاعات تغذیه ای ارائه شده برای هر دستور غذا در این سایت را تضمین کنیم. کربوهیدرات های اریتریتول در شمارش کربوهیدرات ها گنجانده نشده اند، زیرا نشان داده شده است که بر قند خون تأثیر نمی گذارد. کربوهیدرات خالص کل کربوهیدرات منهای فیبر است.

کپی رایت

© LowCarbYum.com – استفاده غیرمجاز از این مطالب بدون اجازه کتبی اکیداً ممنوع است مگر اینکه برای اهداف آفلاین شخصی باشد. ممکن است از عکس‌های تکی استفاده شود، مشروط بر اینکه اعتبار کامل به LowCarbYum.com به همراه پیوندی به محتوای اصلی داده شود.

اولین بار در 28 اکتبر 2016 منتشر شد… آخرین به روز رسانی: 23 سپتامبر 2020 با نکات دستور پخت اضافی.



Source link