سوپ فوری گوشت چرخ کرده قابلمه با گل کلم – آشپزخانه کالین


سوپ گوشت چرخ کرده قابلمه فوری با گل کلم یک سوپ خوشمزه و آسان است که با یک پوند گوشت چرخ کرده و سایر مواد معمول شروع می شود! و اگر شما فردی هستید که با سوپ همبرگر بزرگ شده اید، شرط می بندم که عاشق این سوپ همبرگر خوشمزه با گل کلم خواهید شد!

سوپ گوشت چرخ کرده قابلمه فوری را پین کنید تا بعداً آن را امتحان کنید!

سوپ گل کلم گوشت چرخ کرده در قابلمه فوری کم کربوهیدرات در دو کاسه سوپ با پنیر پارمزان در کنارهسوپ گل کلم گوشت چرخ کرده در قابلمه فوری کم کربوهیدرات در دو کاسه سوپ با پنیر پارمزان در کناره

در آرشیو این وبلاگ دستوری به نام سوپ گوشت چرخ کرده و جو وجود دارد که زمانی که به کربوهیدرات فکر نمی کردم یکی از غذاهای مورد علاقه من بود و این دستور غذا بود که الهام بخش آن بود. سوپ فوری گوشت چرخ کرده قابلمه با گل کلم.

هر دو دستور غذا از نوع سوپ ساده‌ای هستند که ممکن است وقتی گوشت چرخ کرده در یخچال ذوب شده است درست کنید و فقط مقداری سوپ گرم و آرام‌بخش می‌خواهید، و این سوپ خیلی سریع و آسان در ظرف فوری درست می‌شد. گوشت چرخ کرده و گل کلم از کرفس، سیر، جعفری، آویشن، پودر پیاز، سس Worcestershire و مقداری سرکه بالزامیک که در انتها اضافه شده است طعم اضافه می‌یابد و برای آسان کردن آن از برنج گل کلم منجمد استفاده کردیم.

ما از این سوپ گوشت چرخ‌کرده با مقدار زیادی پنیر پارمزان تازه رنده شده برای اضافه کردن به میز لذت بردیم، اما اگر می‌خواهید سوپ بدون لبنیات بخورید، مطمئناً می‌توانید آن را حذف کنید. با این حال شما آن را با ذائقه خود تطبیق دهید، امیدوارم این سوپ آسان را برای استقبال از سال جدید امتحان کنید!

چه موادی برای این دستور غذا نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

آیا این سوپ گوشت چرخ کرده کربوهیدرات کمی دارد؟

این سوپ همبرگر خوشمزه با برنج گل کلم تنها حدود 5 کربوهیدرات خالص در هر وعده دارد!

آیا می توانید سوپ گوشت چرخ کرده را بدون سس Worcestershire درست کنید؟

من حدس می زنم سس Worcestershire ممکن است ماده ای باشد که برخی افراد در دسترس نیستند. اگر می خواهید این سوپ خوشمزه را بدون نیاز به خرید آن درست کنید، من آن را با سس سویا برای این دستور جایگزین می کنم.

گلدان فوری خود را دوست دارید؟

من از یک دیگ فوری 6 کوارت (پیوند وابسته) برای همه دستور العمل های قابلمه فوری استفاده می کنم. صفحه فهرست من را برای دستور العمل های قابلمه فوری بررسی کنید! یا می توانید دستور العمل های بیشتری برای اجاق گاز/آهسته پز در سایت دیگر من پیدا کنید!

دستور پخت سوپ قابلمه فوری کم کربوهیدرات بیشتری می خواهید؟

اگر ایده‌های بیشتری برای سوپ‌های کم کربوهیدرات در دیگ فوری می‌خواهید، سوپ‌های کم کربوهیدرات و کتو یا 50 دستور سوپ قابلمه فوری کم کربوهیدرات را بررسی کنید!

سوپ های بیشتری با برنج گل کلم می خواهید؟

اگر ایده برنج گل کلم را به جای برنج در سوپ‌های کم کربوهیدرات دوست دارید، سوپ‌های کم کربوهیدرات و کتو با برنج گل کلم را بررسی کنید تا دستور العمل‌های سوپ خوشمزه‌تری را با این ماده بیابید.

سوپ گل کلم گوشت چرخ کرده با کربوهیدرات سریع قابلمه در KalynsKitchen.com یافت شدسوپ گل کلم گوشت چرخ کرده با کربوهیدرات سریع قابلمه در KalynsKitchen.com یافت شد

طرز تهیه سوپ فوری گوشت چرخ کرده با گل کلم:

(این فقط خلاصه‌ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می‌کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می‌برد.)

  1. پیاز و کرفس را خرد کرده و 2 T سیر خرد شده را اندازه کنید.
  2. روغن زیتون را در قابلمه فوری روی حرارت زیاد بریزید، گوشت چرخ کرده را اضافه کنید و بپزید تا خوب قهوه ای شود و در حین پخته شدن با چرخان پلاستیکی یا چوبی از هم جدا شود.
  3. وقتی گوشت سرخ شد، در صورت نیاز چربی اضافی را آبکش کنید و با نمک و فلفل سیاه آسیاب شده تازه مزه دار کنید.
  4. سپس گوشت سرخ شده را کنار بزنید و در صورت نیاز یک قاشق چای خوری دیگر روغن زیتون اضافه کنید و پیاز و کرفس خرد شده را اضافه کنید.
  5. 3-4 دقیقه بپزید، سپس سیر خرد شده را اضافه کنید و یک یا دو دقیقه دیگر تفت دهید.
  6. مخلوط پیاز/کرفس به سختی پخته شده را با گوشت چرخ کرده گاو مخلوط کنید.
  7. جعفری خشک، آویشن خشک، پودر پیاز، سس ورسسترشر، آب گوشت گاو، آب سبزیجات و 1 فنجان برنج گل کلم یخ زده را به قابلمه اضافه کنید.
  8. درب آن را قفل کنید و ظرف فوری را روی دستی، فشار بالا، 10 دقیقه قرار دهید. اجازه دهید گلدان به طور طبیعی آزاد شود (یا 10 دقیقه آزاد شود و سپس بقیه فشار را در صورت تمایل آزاد کنید.
  9. تنظیمات IP را به حالت SAUTE، MEDIUM HAT برگردانید، دو فنجان دیگر برنج گل کلم اضافه کنید و اجازه دهید سوپ بجوشد تا برنج گل کلم تازه اضافه شده حدود 10-12 دقیقه بپزد. (تاکنون اولین برنج گل کلم بیشتر حل شده و سوپ را غلیظ می کند.)
  10. 1 تا 2 تن سرکه بالزامیک (یا هر سرکه خوش طعمی که کار می کند) مخلوط کنید و بچشید تا ببینید آیا نمک و/یا فلفل سیاه آسیاب شده تازه می خواهید یا خیر.
  11. گرم سرو کنید، با مقدار زیادی پنیر پارمزان تازه رنده شده برای اضافه کردن در میز!

سوپ گل کلم گوشت چرخ کرده با کربوهیدرات فوری در قابلمه، تصویر برش خورده با دو کاسه سوپسوپ گل کلم گوشت چرخ کرده با کربوهیدرات فوری در قابلمه، تصویر برش خورده با دو کاسه سوپ

سوپ کم کربوهیدرات بیشتر در قابلمه فوری:

آماده سازی غذای آخر هفته:

این دستور پخت سوپ گوشت چرخ کرده با گل کلم به دسته ای به نام آماده سازی غذای آخر هفته اضافه شده است که در آن دستور العمل هایی را خواهید یافت که می توانید در آخر هفته آماده یا طبخ کنید و در طول هفته بخورید!

عناصر

  • روغن زیتون 1 تن (به علاوه در صورت نیاز کمی بیشتر)

  • 1 پوند گوشت چرخ کرده گاو

  • 1 پیاز متوسط، کوچک خرد شده

  • 1 فنجان کرفس خرد شده

  • 2 T سیر ریز شده (سیر خرد شده از شیشه برای این کار خوب است)

  • 1 قاشق چایخوری. نمک کوشر

  • فلفل سیاه تازه آسیاب شده به مزه

  • 2 تن جعفری خشک

  • 2 قاشق چایخوری آویشن خشک

  • 1 قاشق چایخوری. پودر پیاز

  • 2 T سس Worcestershire (به یادداشت های بدون گلوتن مراجعه کنید)

  • 3 قوطی (اندازه 14 اونس) آبگوشت گاو

  • 1 قوطی (اندازه 14 اونس) آب سبزیجات

  • 3 فنجان برنج گل کلم منجمد (تقسیم شده)

  • 2 تی سرکه بالزامیک (یا دیگر سرکه خوش طعم دلخواه شما)

دستورالعمل ها

  1. پیاز و کرفس را یک فنجان خرد کنید و 2 قاشق غذاخوری سیر ریز خرد شده را اندازه کنید (در صورت تمایل سیر تازه را خرد کنید).
  2. 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون را در قابلمه فوری (لینک وابسته) روی حرارت زیاد تفت دهید، گوشت چرخ کرده را اضافه کنید و بپزید تا خوب قهوه ای شود و در حین پخت با چرخاننده پلاستیکی یا چوبی از هم جدا شود. (از چرخاننده فلزی استفاده نکنید که ممکن است در قابلمه را خراش دهد.) من از گوشت چرخ کرده بدون چربی استفاده کردم بنابراین نیازی به تخلیه چربی نداشتم اما در صورت نیاز وقتی گوشت گاو سرخ شد مقداری چربی از قابلمه خارج کنید.
  3. گوشت سرخ شده را با نمک و فلفل سیاه آسیاب شده تازه مزه دار کرده، آن را به پهلو فشار دهید، در صورت نیاز یک قاشق چای خوری دیگر روغن زیتون اضافه کنید و پیاز و کرفس خرد شده را اضافه کنید. 3-4 دقیقه تفت دهید، سپس سیر خرد شده را اضافه کنید و یک یا دو دقیقه دیگر تفت دهید. مخلوط پیاز/کرفس به سختی پخته شده را با گوشت چرخ کرده گاو مخلوط کنید.
  4. جعفری خشک، آویشن خشک، پودر پیاز، سس Worcestershire (پیوند وابسته)، آب گوشت گاو، آب سبزیجات و 1 فنجان برنج گل کلم منجمد را به قابلمه اضافه کنید. درب آن را قفل کنید و ظرف فوری را روی دستی، فشار بالا، 10 دقیقه قرار دهید. پس از اتمام زمان پخت، اجازه دهید قابلمه آزاد شود (یا 10 دقیقه به طور طبیعی آزاد شود و اگر می خواهید کمی سریعتر برود، بقیه فشار را آزاد کنید).
  5. تنظیمات IP را به حالت SAUTE، MEDIUM HAT برگردانید، دو فنجان دیگر برنج گل کلم اضافه کنید و اجازه دهید سوپ بجوشد تا برنج گل کلم تازه اضافه شده حدود 10-12 دقیقه بپزد. (تاکنون اولین برنج گل کلمی که اضافه کردید بیشتر حل شده و سوپ را غلیظ می کند.)
  6. 2 تی سرکه بالزامیک (یا هر سرکه خوش طعمی که کار می کند) مخلوط کنید و بچشید تا ببینید آیا نمک بیشتری می خواهید یا فلفل سیاه آسیاب شده تازه.
  7. گرم سرو کنید و با پنیر پارمزان تازه رنده شده در صورت تمایل روی میز اضافه کنید.

اطلاعات تغذیه:

بازده:

8

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 201چربی کل: 12 گرمچربی های اشباع شده: 4 گرمچربی ترانس: 0 گرمچربی غیر اشباع: 6.1 گرمکلسترول: 50 میلی گرمسدیم: 307 میلی گرمکربوهیدرات ها: 6.9 گرمفیبر: 1.6 گرمقند: 2.8 گرمپروتئین: 17 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

تصویر مربعی برای سوپ گل کلم گوشت گاو چرخ کرده فوری قابلمه در دو کاسه با پارمزان در کنار.تصویر مربعی برای سوپ گل کلم گوشت گاو چرخ کرده فوری قابلمه در دو کاسه با پارمزان در کنار.

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
سوپ گوشت چرخ کرده سریع قابلمه با گل کلم یک دستور سوپ خوب برای هر برنامه رژیم غذایی کم کربوهیدرات یا کتو است. تا زمانی که از گوشت چرخ کرده بدون چربی استفاده می کنید، این دستور غذا برای هر مرحله از رژیم غذایی اصلی ساحل جنوبی کار می کند.

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
از دستور العمل های قابلمه فوری برای پیدا کردن سوپ های خوشمزه بیشتر برای تهیه در ظرف فوری استفاده کنید! از شاخص نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در Pinterest، فیس بوک، اینستاگرام، TikTok یا YouTube دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم، ببینید.

نکات تاریخی این دستور غذا:
این سوپ گوشت چرخ کرده خوشمزه برای اولین بار در سال 2019 ارسال شد. آخرین بار با اطلاعات بیشتر در سال 2023 به روز شد.

تصویر پینترست از سوپ گوشت چرخ کرده قابلمه فوری با گل کلم

این را به اشتراک بگذارید:

ما در برنامه Amazon Services LLC Associates شرکت می‌کنیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.





Source link