فاجیتاس مرغ آهسته پز – آشپزخانه کالین


فاجیتای مرغ آهسته پز یک ایده شام ​​آسان است و با تورتیلاهای کم کربوهیدرات یا برنج گل کلم این یک غذای خوشمزه کم کربوهیدرات است! و فاهیتای Crockpot می‌تواند ظرف چند ساعت بپزد و در تابستان زمانی که نمی‌خواهید اجاق گاز را روشن کنید درست می‌شوند.

فاجیتای مرغ آهسته پز را پین کنید تا بعداً آن را امتحان کنید!

فاجیتای مرغ آهسته پز در بشقاب با تورتیلاهای کم کربوهیدرات، خامه ترش و سالسا.

من این دستور غذا رو گرفتم فاجیتای مرغ آرام پز از وبلاگی به نام MomFood، نوشته شده توسط وبلاگ نویسی به نام C. Jones که با کمال میل موافقت کرد که به من اجازه دهد آن را در اینجا بازنشر کنم. آن وبلاگ مدت کوتاهی پس از دریافت دستور غذا ناپدید شد، اگرچه مدتی بعد سی. جونز در مورد پست اصلی نظر گذاشت.

در آن زمان او هنوز در حال خواندن Kaly’s Kitchen بود، بنابراین اگر الان هم دارد می‌خواند، امیدوارم خوشحال شود که من هنوز از دستور پخت فاهیتای مرغ لذت می‌برم، و اخیراً فاهیتا را در ظرف غذا درست کردم و چند عکس گرفتم. البته، می‌دانم که این فاهیتاهای مرغی که در آهسته‌پز درست می‌شوند، واقعاً مانند فاهیتاهایی نیستند که در یک بشقاب داغ در یک رستوران می‌آیند، اما این دستور العمل حتی بدون آن صدای فاهیتا هنوز هم بسیار خوشمزه است.

این فجیتاهای مرغی که به راحتی درست می شوند در هر زمان از سال خوشمزه هستند، اما من مخصوصاً دوست دارم آن را برای Cinco de Mayo یا در ماه های تابستان درست کنم، زیرا این یک دستور العمل بدون دردسر است و استفاده از آرام پز آشپزخانه شما را خنک نگه می دارد. .

چه موادی برای این دستور غذا نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

با فاجیتای مرغ آرام پز چی سرو کنم؟

مرغ و سبزیجات برشته در تورتیلاهای کم کربوهیدرات یا روی برنج گل کلم سرو می شود.، اما حقیقتاً برنج یا تورتیلا برای این فاهیتای ها کاملا اختیاری است. من اغلب این را فقط در یک بشقاب با پنیر آب شده، سالسا و یک حبه خامه ترش می‌خورم. برخی از Guacamole از Cilantro-Lover نیز با آن عالی می‌شوند، اما متأسفانه هیچ کدام از آن‌ها برای عکس وجود نداشت!

آیا فاجیتای مرغ آهسته پز می تواند برای کتو کار کند؟

شما به راحتی می توانید این دستور غذا را با سرو کردن مرغ و سبزیجات در بشقاب و با پنیر ذوب شده به راحتی درست کنید. من بارها آن را به این شکل خوردم و همیشه از آن لذت بردم! این تنوع همچنین بدون گلوتن خواهد بود.

از چه سایزی آرام پز استفاده کردم؟

من برای این دستور از یک اجاق گاز آهسته 3.5 لیتری (لینک وابسته) استفاده کردم، اما همانطور که می بینید کاملاً پر بود و یک آهسته پز بزرگتر قطعاً کار می کند.

آیا روش دیگری برای تهیه فاجیتای مرغ می خواهید؟

اگر گزینه دیگری برای پخت فاهیتای مرغ می خواهید، دستور غذای من را برای فاجیتای مرغ ورقه تابه، که برنده هم است، بررسی کنید!

کولاژ عکس های مرغ فاجیتاس در Crockpot

طرز تهیه فاهیتای مرغ آرام پز:

(این فقط خلاصه‌ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می‌کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می‌برد.)

  1. سینه مرغ خرد شده، پیاز خلال شده، فلفل دلمه ای سبز و فلفل دلمه ای قرمز خرد شده را در آرام پز بریزید.
  2. آب لیموترش تازه را روی مرغ و سبزیجات بمالید.
  3. پودر فلفل قرمز، زیره، نمک و آب مرغ را با هم مخلوط کرده و بریزید.
  4. 3-4 ساعت با حرارت زیاد یا 6-7 ساعت در کم پخت بپزید.
  5. برای یک وعده غذایی کم کربوهیدرات، مرغ آهسته پز را داغ، همراه با تورتیلاهای کم کربوهیدرات یا روی برنج گل کلم ساده سرو کنید.
  6. یا فقط مرغ، سبزیجات و پنیر آب شده را در بشقاب برای کتو سرو کنید.

فاجیتای مرغ آهسته پز در بشقاب سرو مربعی با تورتیلاهای کم کربوهیدرات، خامه ترش و سالسا.

بیشتر مرغ در آرام پز:

عناصر

عناصر

  • 2 پوند سینه مرغ بدون پوست بدون استخوان (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 1 عدد پیاز نازک ورقه شده (من از پیاز قرمز استفاده می کنم)

  • فلفل دلمه ای قرمز 1 عدد، به صورت ورقه های نیم دایره

  • فلفل دلمه ای سبز 1 عدد، به صورت ورقه های نیم دایره

  • 2 قاشق چایخوری پودر فلفل قرمز

  • 1 قاشق چایخوری زیره آسیاب شده

  • 1/4 قاشق چایخوری نمک

  • 1/2 فنجان آب مرغ (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 2 قاشق غذاخوری آبلیموی تازه (کم یا زیاد به سلیقه)

برای خدمت

  • تورتیلاهای آردی (من از تورتیلاهای کم کربوهیدرات استفاده می کنم)

  • پنیر رنده شده (من از مخلوط چهار پنیر مکزیکی استفاده می کنم)

  • خامه ترش

  • گواکامول

  • سالسا

  • (می توانید کاهو و گوجه فرنگی را نیز اضافه کنید.)

دستورالعمل ها

  1. تمام چربی ها و تاندون های قابل مشاهده را از سینه مرغ جدا کنید و مرغ را به برش های عرضی 1 اینچی برش دهید.
  2. مرغ را در دیگ بریزید
  3. دو انتها را از پیاز برش دهید، سپس پوست بگیرید، از وسط تا انتهای آن برش دهید و به صورت ورقه های نیم دایره برش دهید.
  4. پیاز را به قابلمه اضافه کنید.
  5. انتهای فلفل دلمه ای قرمز و سبز را برش دهید، از بالا به پایین از وسط برش دهید، دانه ها و غشاها را بردارید و به صورت ورقه های نیم دایره برش دهید. (ساقه و انتهای پایین را نیز ببرید.)
  6. فلفل دلمه ای را به قابلمه اضافه کنید.
  7. آب لیموترش را روی مرغ، پیاز و فلفل در قابلمه بریزید.
  8. در یک کاسه کوچک پودر فلفل قرمز، زیره و نمک را در آب مرغ هم بزنید (من از آب مرغ خانگی استفاده کردم).
  9. روی مرغ بریزید.
  10. روی آن را بپوشانید و به مدت 6 تا 7 ساعت روی حرارت ملایم یا 3 تا 4 ساعت با حرارت زیاد بپزید یا تا زمانی که نرم شود. (من معمولاً حدود 3 ساعت با حرارت بالا می پزم.)
  11. مرغ و سبزیجات را با قاشق داخل تورتیلاهای گرم شده بریزید (من از تورتیلاهای کم کربوهیدرات استفاده می کنم) و با مواد رویه سرو کنید. این می تواند با Cilantro-Lover’s Perfect Guacamole عالی باشد.
  12. این نیز خوشمزه است که فقط در بشقاب سرو می شود، با پنیر ذوب شده و سایر مواد اضافه شده.

یادداشت

برای تهیه 6 وعده به حدود 4 سینه مرغ بزرگ نیاز دارید.

من از آب مرغ خانگی استفاده کردم اما آب مرغ کنسرو شده یا آب مرغ از کارتن برای این دستور عالی است.

اطلاعات تغذیه ای شامل چاشنی های اختیاری یا تورتیلاهای کم کربوهیدرات نمی شود.

دستور غذا در اصل از Mom Food، وبلاگی که دیگر وجود ندارد.

اطلاعات تغذیه:

بازده:

6

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 273چربی کل: 5.8 گرمچربی های اشباع شده: 1.6 گرمچربی ترانس: 0 گرمچربی غیر اشباع: 3.3 گرمکلسترول: 129 میلی گرمسدیم: 305 میلی گرمکربوهیدرات ها: 5.3 گرمفیبر: 1 گرمقند: 2.4 گرمپروتئین: 48 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

فاجیتای مرغ آهسته پز با یک وعده در بشقاب مربع نشان داده شده است.

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
اگر فاجیتای مرغ آهسته پز را با تورتیلاهای کم کربوهیدرات یا برنج گل کلم سرو کنید، این می تواند یک وعده غذایی کم کربوهیدرات باشد. اگر این غذا را با تورتیلاهای کم کربوهیدرات یا گندم کامل سرو می کنید، یک وعده غذایی عالی برای فاز 2 یا 3 رژیم غذایی اصلی ساحل جنوبی خواهد بود. فقط مرغ و سبزیجات را با مقداری پنیر بدون تورتیلا یا برنج برای کم کربوهیدرات یا کتو بخورید.

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
از دستور پخت آهسته پز برای پیدا کردن دستور العمل های بیشتر مانند این استفاده کنید! از شاخص نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در پینترست، فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک یا یوتیوب دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم ببینید.

نکات تاریخی برای این دستور غذا:
فاجیتاس مرغ آهسته پز اولین بار در سال 2005 ارسال شد و در سال 2009 با عکس به روز شد. آخرین دستور پخت با اطلاعات بیشتر در سال 2023 به روز شد.

تصویر پینترست از فجیتا مرغ آهسته پز

این را به اشتراک بگذارید:

ما یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه Amazon Services LLC Associates هستیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.