میله های شکلاتی کره بادام زمینی – آشپزخانه Kalyn’s


تراشه‌های شکلاتی کره بادام‌زمینی یک کلوچه خوشمزه است که می‌توانید آن‌ها را درست کنید و برای روزهایی که به چیزی شیرین نیاز دارید در فریزر نگهداری کنید! و این شیرینی‌های خوشمزه کربوهیدرات کم و بدون گلوتن هستند تا یک خوراکی سالم را که دوستش خواهید داشت!

تراشه‌های شکلاتی کره بادام‌زمینی را پین کنید تا بعداً آن‌ها را امتحان کنید!

میله های شکلاتی کره بادام زمینی در بشقاب سرو روی دستمال سفره نشان داده شده است.میله های شکلاتی کره بادام زمینی در بشقاب سرو روی دستمال سفره نشان داده شده است.

خواهرزاده و دستیار آشپزی خارق‌العاده من کارا روی این دستور پخت جدید کار کرد میله های شکلاتی کره بادام زمینی هفته ها قبل از اینکه نسخه ای داشته باشیم که از آن راضی بودیم. در طول راه، همه انواع مختلفی را که امتحان کرده بودیم در فریزرم ذخیره می‌کردم و زمانی که به غذا نیاز داشتم، یکی را می‌گرفتم.

وقتی بالاخره به این نسخه نگهدارنده از میله‌های کوکی رسیدیم و من آن‌ها را در فریزر گذاشتم، متوجه شدم که چقدر مشتاقانه منتظر صبح با قهوه‌ام هستم! من نمی خواستم آنها بروند.

و امروز آخرین مورد را از فریزر خوردم، بنابراین حدس می‌زنم باید یک دسته دیگر درست کنم. من و کارا هر دو نسخه نهایی این دستور غذا را دوست داشتیم. امیدوارم به زودی این کوکی‌های کم کربوهیدرات و بدون گلوتن را امتحان کنید!

ما یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه Amazon Services LLC Associates هستیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.





Source link