کاسرول زمینی بوقلمون (با برنج گل کلم) – آشپزخانه کالین


کاسرول بوقلمون آسیاب شده (با برنج گل کلم) دارای فلفل، قارچ، مونتری جک و فتا برای طعم دادن به آن است و خوشمزه است! اگر می‌خواهید نسخه برنج قهوه‌ای را ببینید که الهام‌بخش این تنوع کم کربوهیدرات است، کاسه برنج زمینی ترکیه را بررسی کنید.

کاسرول زمینی بوقلمون را سنجاق کنید تا بتوانید بعداً آن را درست کنید!

کاسرول بوقلمون آسیاب شده (با برنج گل کلم) در ظرف قابلمه نشان داده شده است.کاسرول بوقلمون آسیاب شده (با برنج گل کلم) در ظرف قابلمه نشان داده شده است.

وقتی هوا سرد است، من همیشه به کاسرول فکر می کنم، زیرا عاشق روشی هستم که شما می توانید یک بار بپزید و سپس چند بار باقی مانده غذا را بخورید. و این کاسرول بوقلمون آسیاب شده (با برنج گل کلم) آخرین مورد از یک سری دستور العمل های پخته شده قدیمی با برنج است که من دوباره انجام داده ام تا یک نسخه کم کربوهیدرات با برنج گل کلم درست کنم. و قابلمه جدید برنج گل کلم فقط 9 کربوهیدرات خالص در داخل و سرو دارد و خیلی خوب بود!

این یک کاسرول بزرگ با مقدار زیادی بوقلمون آسیاب شده، فلفل سبز، قارچ، پنیر فتا و پنیر جک مونتری همراه با برنج گل کلم است. این دستور 8 وعده سخاوتمندانه را تهیه می کند، اما خوب یخ می زند و همچنین حدود یک هفته در یخچال می ماند. اگر این مقدار قابلمه بوقلمون در خانه شما کار نمی کند، از شما می خواهم که دستور غذا را از وسط نصف کنید و آن را در یک ظرف پخت کوچکتر درست کنید.

و اگر کسی از طرفداران کاسه برنج زمینی اصلی ترکیه بود، هنوز هم می توانید نسخه چاپگر پسند آن را در آرشیو پیدا کنید.

چه موادی برای این دستور غذا نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

  • برنج گل کلم منجمد
  • روغن زیتون (لینک وابسته)
  • قارچ کرمینی
  • پیاز
  • فلفل دلمه ای سبز
  • چاشنی یونانی (لینک وابسته)
  • پونه کوهی یونانی (لینک وابسته)
  • چاشنی سنبله (لینک وابسته)
  • پیازچه
  • بوقلمون آسیاب شده
  • نمک و فلفل سیاه تازه آسیاب شده به دلخواه
  • خامه ترش
  • آبگوشت کنسرو شده (لینک وابسته)
  • پنیر فتا خرد شده
  • پنیر جک مونتری رنده شده

آیا می توانید این کاسه بوقلمون را با باقی مانده بوقلمون درست کنید؟

شما قطعا می توانید این دستور غذا را با باقی مانده بوقلمون پخته شده درست کنید. فقط از حدود 3 فنجان بوقلمون خرد شده به جای بوقلمون آسیاب شده استفاده کنید و درست قبل از اینکه مخلوط را در ظرف غذا قرار دهید، آن را هم بزنید. یا برای یک ایده سنتی تر کاسرول بوقلمون، کاسرول بوقلمون باقی مانده را بررسی کنید.

کاسرول بوقلمون کم کربوهیدرات بیشتری می خواهید؟

اگر به دنبال کاسرول های بیشتر با بوقلمون کم کربوهیدرات هستید، کاسرول بوقلمون کم کربوهیدرات بسیار محبوب من را که از برنج گل کلم یا کاسرول بوقلمون انچیلادا استفاده می کند، بررسی کنید.

آیا می خواهید دستور العمل های کاسرول کم کربوهیدرات و کتو بیشتری داشته باشید؟

می‌توانید از دستور العمل‌های من با کربوهیدرات کم و کتو برای دیدن مجموعه‌ای خوشمزه از کاسرول‌های مورد علاقه‌ام که کربوهیدرات کمی دارند، استفاده کنید!

کولاژ عکس‌های فرآیندی برای کاسرول زمینی بوقلمون با برنج گل کلم که مراحل دستور پخت را نشان می‌دهد.کولاژ عکس‌های فرآیندی برای کاسرول زمینی بوقلمون با برنج گل کلم که مراحل دستور پخت را نشان می‌دهد.

طرز تهیه کاسرول بوقلمون آسیاب شده (با برنج گل کلم):

(این فقط خلاصه‌ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می‌کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می‌برد.)

  1. قبل از تهیه این دستور برنج گل کلم را آب کنید. (من برنج گل کلم منجمد را از Costco خریداری می کنم که دارای چهار بسته جداگانه با 4 فنجان است.)
  2. فر را با دمای 375 فارنهایت/190 درجه سانتیگراد گرم کنید. ظرف قابلمه را با اسپری نچسب یا روغن زیتون اسپری کنید.
  3. قارچ ها را بشویید و خرد کنید (در صورت نیاز)، سپس روغن را روی حرارت متوسط ​​رو به بالا گرم کنید و قارچ ها را بپزید تا خوب قهوه ای شوند. آن را در یک کاسه بزرگ بردارید.
  4. در حین پختن قارچ، پیاز و فلفل سبز را خرد کرده و پیاز سبز را خلالی کنید. روغن بیشتری اضافه کنید و پیاز و فلفل سبز را بپزید تا قهوه ای شود، سپس چاشنی یونانی، پونه کوهی یونانی و چاشنی سنبله را اضافه کنید و چند دقیقه دیگر تفت دهید.
  5. سپس برنج گل کلم را اضافه کنید و 4-5 دقیقه یا تا زمانی که رطوبت برنج عمدتا تبخیر شود، تفت دهید. حرارت را خاموش کنید و پیازهای سبز خلال شده را داخل برنج گل کلم بریزید، سپس مخلوط را به کاسه منتقل کنید و مخلوط کنید.
  6. روغن بیشتری را در ماهیتابه گرم کنید و بوقلمون چرخ کرده را بپزید تا خوب قهوه ای شود. (در این مرحله عجله نکنید.) با کمی نمک و فلفل سیاه تازه آسیاب شده مزه دار کنید. بوقلمون قهوه ای شده را با مواد دیگر به کاسه اضافه کنید و هم بزنید تا ترکیب شوند.
  7. خامه ترش، آب مرغ، فتا خرد شده و 3/4 فنجان پنیر مونتری جک را با هم مخلوط کنید، سپس آن را به آرامی در سایر مواد داخل کاسه هم بزنید.
  8. مخلوط به خوبی ترکیب شده را در یک ظرف شیشه ای یا ظرف سفالی بریزید و با 3/4 فنجان دیگر پنیر مونتری جک بپاشید. ظرف قابلمه را با فویل بپوشانید، یا اگر ظرف شما دارای درب است، از درب آن استفاده کنید.
  9. کاسرول را به مدت 20 دقیقه بپزید، سپس فویل را بردارید. دوباره در فر قرار دهید و 20 دقیقه دیگر بپزید، یا تا زمانی که روی آن به خوبی قهوه ای شود و قابلمه حباب بزند.
  10. گرم سرو کنید. افرادی که مانند من طرفداران بزرگ خامه ترش هستند، ممکن است آن را با یک حبه خامه ترش روی میز دوست داشته باشند.
  11. این به خوبی در یخچال نگهداری می شود و به خوبی یخ می زند و می توان آن را در ظرف دربسته در فر یا مایکروویو دوباره گرم کرد.

کاسرول آسیاب شده بوقلمون با برنج گل کلم در ظرف پخت با بشقاب، چنگال در پشت.کاسرول آسیاب شده بوقلمون با برنج گل کلم در ظرف پخت با بشقاب، چنگال در پشت.

شام های مورد علاقه بیشتر با ترکیه زمینی:

آماده سازی غذای آخر هفته:

این دستور پخت غذای بوقلمون زمینی به دسته ای به نام آماده سازی غذای آخر هفته اضافه شده است تا به شما کمک کند دستور العمل هایی را پیدا کنید که می توانید در آخر هفته تهیه یا طبخ کنید و در طول هفته بخورید!

عناصر

  • 4 فنجان برنج گل کلم منجمد (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • روغن زیتون 3 تن تقسیم شده (بسته به ماهیتابه شما بیشتر یا کمتر)

  • 1 پوند قارچ کرمینی قهوه ای، ورقه شده

  • 1 عدد پیاز متوسط

  • 2 عدد فلفل دلمه ای سبز

  • 2 قاشق چایخوری چاشنی یونانی

  • 1 قاشق چایخوری. پونه کوهی یونانی

  • 1 قاشق چایخوری. چاشنی سنبله (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 1/2 فنجان پیاز سبز خلال شده

  • 1 1/2 پوند. بوقلمون آسیاب شده

  • نمک و فلفل سیاه تازه آسیاب شده به دلخواه

  • 1 فنجان خامه ترش

  • 1/3 فنجان آب مرغ

  • 1 فنجان پنیر فتا خرد شده

  • 1 1/2 فنجان پنیر جک مونتری رنده شده

دستورالعمل ها

  1. قبل از تهیه این دستور، برنج گل کلم را در یخچال آب کنید.
  2. فر را با دمای 375 فارنهایت/190 درجه سانتیگراد گرم کنید. یک ظرف شیشه ای یا ظروف سفالی را با اسپری نچسب یا روغن زیتون اسپری کنید. (من از یک ظرف قابلمه 9 اینچ در 12 اینچ استفاده کردم، اما هر چیزی نزدیک به آن اندازه کار می کند.)
  3. من یک پوند قارچ ورقه‌ای کرمینی خریدم، اما در صورت نیاز قارچ‌ها را بشویید و خرد کنید، سپس 1 تن روغن زیتون را روی حرارت متوسط ​​رو به بالا گرم کنید و قارچ‌ها را بپزید تا خوب قهوه‌ای شوند. قارچ ها را در یک کاسه بزرگ بریزید.
  4. در حین پختن قارچ، پیاز و فلفل سبز را خرد کرده و پیاز سبز را خلالی کنید.
  5. یک قاشق دیگر روغن زیتون را به ماهیتابه اضافه کنید و پیاز و فلفل سبز را تفت دهید تا قهوه ای شود، سپس چاشنی یونانی، پونه کوهی یونانی و چاشنی سنبله را اضافه کنید و چند دقیقه دیگر تفت دهید.
  6. سپس برنج گل کلم آب شده را به تابه اضافه کنید و 4 تا 5 دقیقه با چند مرتبه هم زدن بپزید تا رطوبت برنج دم بکشد و تبخیر شود.
  7. حرارت را خاموش کنید و پیازهای سبز خرد شده را داخل مخلوط برنج گل کلم بریزید، سپس آن را به کاسه با قارچ منتقل کنید و مخلوط کنید.
  8. حرارت را روی متوسط ​​قرار دهید، آخرین قاشق غذاخوری روغن را داخل ماهیتابه بریزید و بوقلمون آسیاب شده را بپزید تا خوب قهوه ای شود و در حین پخت با چرخاننده از هم جدا شود. (در این مرحله عجله نکنید. بیشتر بوقلمون های آسیاب شده مقداری آب آزاد می کنند و تا زمانی که آب تبخیر نشود به درستی قهوه ای نمی شود.) بوقلمون پخته شده را با کمی نمک و فلفل سیاه تازه آسیاب شده مزه دار کنید.
  9. بوقلمون قهوه ای شده را با مواد دیگر به کاسه اضافه کنید و هم بزنید تا همه مواد با هم ترکیب شوند.
  10. خامه ترش، آب مرغ، فتا خرد شده و 3/4 فنجان پنیر مونتری جک را با هم مخلوط کنید، سپس آن را به آرامی در سایر مواد داخل کاسه هم بزنید.
  11. مخلوط را در یک ظرف شیشه ای یا ظروف سفالی بریزید و با 3/4 فنجان دیگر پنیر مونتری جک بپاشید.
  12. روی ظرف قابلمه را با فویل بپوشانید یا اگر ظرف قابلمه شما یکی دارد از درب آن استفاده کنید.
  13. کاسرول را به مدت 20 دقیقه بپزید، سپس از فر خارج کرده و فویل را بردارید.
  14. دوباره در فر قرار دهید و حدود 20 دقیقه دیگر بپزید، یا تا زمانی که روی آن به خوبی قهوه ای شود و قابلمه داغ شود.
  15. گرم سرو کنید و در صورت تمایل با خامه ترش اضافه کنید.
  16. این به خوبی در یخچال نگهداری می شود و به خوبی یخ می زند و می توان آن را در ظرف دربسته در فر یا مایکروویو دوباره گرم کرد.

یادداشت

برنج گل کلم یخ زده را قبل از اینکه کاسرول درست کنید در یخچال آب کنید.

من عاشق Spike Seasoning هستم، اما اگر آن را ندارید، از ترکیب چاشنی همه منظوره استفاده کنید.

چند روز در یخچال نگهداری می شود و همچنین به خوبی یخ می زند. می توان آن را در یک ظرف محکم در فر یا در مایکروویو گرم کرد.

دستور تهیه شده توسط Kalyn.

اطلاعات تغذیه:

بازده:

8

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 499چربی کل: 37 گرمچربی های اشباع شده: 15 گرمچربی ترانس: 0 گرمچربی غیر اشباع: 18 گرمکلسترول: 144 میلی گرمسدیم: 1092 میلی گرمکربوهیدرات ها: 11 گرمفیبر: 2 گرمقند: 5 گرمپروتئین: 33 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

تصویر مربع برای کاسرول زمینی بوقلمون با برنج گل کلم در ظرف پخت.تصویر مربع برای کاسرول زمینی بوقلمون با برنج گل کلم در ظرف پخت.

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
این کاسرول بوقلمون با برنج گل کلم فقط 9 کربوهیدرات خالص در هر وعده دارد، بنابراین برای برنامه های رژیم غذایی کم کربوهیدرات عالی است. همچنین برای تمام مراحل رژیم اصلی ساحل جنوبی کار می کند، اگرچه توصیه می شود از بوقلمون آسیاب شده بدون چربی و پنیر کم چرب و خامه ترش برای ساحل جنوبی استفاده کنید. اما حتی اگر نتوانید فتا یا مونتری جک کم‌چرب پیدا کنید، فکر می‌کنم اگر از بوقلمون بدون چربی و خامه ترش کم‌چرب استفاده می‌کنید، این برای ساحل جنوبی خیلی هنگفت نیست.

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
برای پیدا کردن دستور العمل های بیشتر مانند این، از دستور پخت غذا استفاده کنید. از شاخص نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در پینترست، فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک یا یوتیوب دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم ببینید.

نکات تاریخی این دستور غذا:
کاسرول برنج بوقلمون آسیاب شده اصلی در سال 2014 پست شد. این دستور غذا به بایگانی منتقل شد و این کاسرول بوقلمون آسیاب شده جدیدتر با برنج گل کلم در سال 2023 پست شد.

تصویر Pinterest برای کاسرول زمینی بوقلمون با برنج گل کلم، در ظرف پخت نشان داده شده است.

این را به اشتراک بگذارید:

ما در برنامه Amazon Services LLC Associates شرکت می‌کنیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.





Source link