دستور پخت سوپ بوقلمون کم کربوهیدرات و کتو – آشپزخانه کالین


من عاشق درست کردن آب بوقلمون و بعد از پایان شکرگزاری سوپ بوقلمون هستم و در اینجا دستور العمل های سوپ بوقلمون کم کربوهیدرات و کتو مورد علاقه من است. و البته شما می توانید از باقی مانده بوقلمون در هر دستور سوپی که از مرغ پخته شده استفاده می کند (و بالعکس) استفاده کنید، بنابراین دستور العمل های سوپ مرغ خوشمزه در اینجا نیز وجود دارد!

پین دستور پخت سوپ بوقلمون کم کربوهیدرات و کتو!

کلاژ دستور العمل های سوپ بوقلمون کم کربوهیدرات و کتو از دستور العمل های برجستهکلاژ دستور العمل های سوپ بوقلمون کم کربوهیدرات و کتو از دستور العمل های برجسته

یکی از سنت های مورد علاقه من در روز شکرگزاری این است که لاشه بوقلمون را با سبزیجات و مقداری پایه سوپ بوقلمون پنزی بجوشانم تا آب بوقلمون خانگی درست کنم و سپس آن را به سوپ بوقلمون خوشمزه تبدیل کنم!

خانه شما بوی شگفت انگیزی خواهد داشت در حالی که آب بوقلمون در حال جوشیدن است، و سوپ بوقلمون کم کربوهیدرات برای درست کردن بعد از عید شکرگزاری عالی است، بنابراین من این گزینه های سوپ بوقلمون را به شما یادآوری می کنم فقط اگر امسال بوقلمون باقی مانده باشد. امیدوارم مقداری از آن بوقلمون را به سوپ بوقلمون خوشمزه تبدیل کنید، یا اگر بوقلمون ندارید، برخی از این دستور العمل های سوپ خوشمزه را با مرغ امتحان کنید.

سوپ بوقلمون یا سوپ مرغ؟

و هر دستور پخت سوپی که با مرغ خرد شده یا بوقلمون آسیاب شده تهیه شود را می توان با باقی مانده بوقلمون نیز درست کرد، بنابراین من تعدادی از آنها را در این مجموعه سوپ های مورد علاقه قرار می دهم. برای دستور العمل‌هایی که از مرغ پخته شده استفاده می‌کنند، فقط آن را برای باقی مانده بوقلمون انتخاب کنید (و اگر مقداری از بوقلمون خانگی دارید استفاده کنید).

ایده های بیشتر برای استفاده از باقی مانده بوقلمون:

عکس از نمای نزدیک سوپ بوقلمون کم کربوهیدرات با رشته فرنگی کدو سبزعکس از نمای نزدیک سوپ بوقلمون کم کربوهیدرات با رشته فرنگی کدو سبز

سوپی که در چند روز اخیر شکرگزاری درست می‌کردم و عاشق آن بودم، فوق‌العاده است سوپ بوقلمون کم کربوهیدرات با رشته فرنگی کدو سبز! به من اعتماد کنید وقتی می گویم از خوشمزه بودن این سوپ شگفت زده خواهید شد!

عکس سوپ بوقلمون زمینی با قارچ و اسفناج از نمای نزدیکعکس سوپ بوقلمون زمینی با قارچ و اسفناج از نمای نزدیک

سوپ بوقلمون آسیاب شده با قارچ و اسفناج یک سوپ مورد علاقه برای مدت طولانی در وبلاگ است که به روز شد تا با برنج گل کلم درست شود. دستور تهیه این غذا با باقی مانده بوقلمون در دستور العمل آمده است.

عکس از نمای نزدیک سوپ گوجه فرنگی مرغ کم کربوهیدرات فوری قابلمهعکس از نمای نزدیک سوپ گوجه فرنگی مرغ کم کربوهیدرات فوری قابلمه

سوپ گوجه فرنگی مرغ کم کربوهیدرات فوری سوپ بسیار خوشمزه ای است که با مرغ درست می شود. فقط بوقلمون خرد شده را جایگزین مرغ کنید تا برای سوپ بعد از شکرگزاری درست شود.

سوپ برنج بوقلمون قابلمه فوری با سوپ تمام شده کلم در کاسه های سروسوپ برنج بوقلمون قابلمه فوری با سوپ تمام شده کلم در کاسه های سرو

این سوپ برنج بوقلمون قابلمه فوری با کلم یک سوپ بوقلمون آسیاب شده کم کربوهیدرات با برنج گل کلم است که طعم سنتی سوپ بوقلمون دارد. یادداشت های مربوط به طرز تهیه این غذا با باقی مانده بوقلمون را مشاهده کنید!

عکس نزدیک سوپ نودل بوقلمون، قارچ و کدو سبز کم کربوهیدراتعکس نزدیک سوپ نودل بوقلمون، قارچ و کدو سبز کم کربوهیدرات

سوپ قارچ بوقلمون با رشته کدو سبز یک ایده خوشمزه دیگر برای سوپ بوقلمون است که با رشته کدو سبز درست می شود. در این دستور غذا از بوقلمون آسیاب شده استفاده می شود، اما اگر می خواهید باقیمانده بوقلمون را جایگزین کنید، نکاتی را در دستور العمل ببینید.

سوپ مرغ کم کربوهیدرات با قلاده و عکس از نمای نزدیکسوپ مرغ کم کربوهیدرات با قلاده و عکس از نمای نزدیک

سوپ مرغ با قلاده و لیمو یک سوپ خوشمزه است که با مرغ خرد شده درست می شود، بنابراین فقط باقیمانده بوقلمون را جایگزین مرغ کنید و می توانید از این سوپ استفاده کنید. و اگر سبزیجات کولارد را در سوپ امتحان نکرده باشید، بسیار خوشمزه هستند!

سوپ بوقلمون با کلم پیچ، قارچ و کدو حلوایی در دو کاسه روی دستمال راه راه نشان داده شده است.سوپ بوقلمون با کلم پیچ، قارچ و کدو حلوایی در دو کاسه روی دستمال راه راه نشان داده شده است.

من این دستور غذا را به روز کردم سوپ بوقلمون با کلم پیچ، قارچ و کدو حلوایی کربوهیدرات کمتری داشته باشد، اگرچه احتمالاً کربوهیدرات برای کتو بسیار زیاد است، مگر اینکه از کدو حلوایی کمی کمتر استفاده کنید. اما این سوپ خیلی خوشمزه است. نکاتی را برای درست کردن آن از بوقلمون باقی مانده ببینید.

سوپ تورتیلا مرغ کم کربوهیدرات فوری در KalynsKitchen.com یافت شدسوپ تورتیلا مرغ کم کربوهیدرات فوری در KalynsKitchen.com یافت شد

این سوپ تورتیلا مرغ قابلمه فوری طرفداران زیادی دارد این سوپی است که با مرغ خام شروع می شود که در قابلمه فوری پخته شده و خرد می شود. اما یادداشت های پست را در مورد نحوه جایگزینی باقی مانده بوقلمون در این سوپ خوشمزه ببینید. ما نوارهای تورتیلا را با تورتیلاهای کم کربوهیدرات درست کردیم، اما آنها کاملا اختیاری هستند.

سوپ جو مرغ در KalynsKitchen.com یافت شدسوپ جو مرغ در KalynsKitchen.com یافت شد

ممکن است به این دستور غذا نگاه کنید سوپ جو مرغ و تعجب می کنم که چگونه این می تواند یک دستور پخت سوپ بوقلمون کم کربوهیدرات باشد! اما می توانید به راحتی مرغ را با باقی مانده بوقلمون عوض کنید، و جو زیادی وجود ندارد، بنابراین این سوپ به طور شگفت انگیزی کربوهیدرات خالص کمی دارد. یا اگر می خواهید کربوهیدرات کمتری می خواهید، گزینه ای برای تهیه سوپ با برنج گل کلم منجمد وجود دارد!

سوپ بوقلمون آرام پز با اسفناج و لیمو سوپ تمام شده در کاسهسوپ بوقلمون آرام پز با اسفناج و لیمو سوپ تمام شده در کاسه

سوپ بوقلمون آرام پز با اسفناج و لیمو یکی از سوپ‌های بوقلمون مورد علاقه من برای درست کردن با باقی مانده بوقلمون بوده است، و همچنین دوست دارم از آرام پز استفاده کنم تا بوی عالی سوپ بوقلمون را پر کند. در دستور اولیه از اورزو گندم کامل استفاده شده است، اما دستورالعمل هایی برای جایگزینی آن با برنج گل کلم برای تهیه سوپ کم کربوهیدرات وجود دارد.

تصویر کوچک سوپ برنج نارگیل لیمو ترکیه از سوپ تمام شده در کاسهتصویر کوچک سوپ برنج نارگیل لیمو ترکیه از سوپ تمام شده در کاسه

سوپ نارگیل-آهک بوقلمون و برنج یک دستور پخت واقعاً قدیمی است، اما همچنین یکی از بی نظیرترین سوپ های بوقلمونی است که تا به حال درست کرده ام و کاملاً خوشمزه است! دستور العمل حاوی اطلاعاتی در مورد نحوه تغییر برنج قهوه ای برای برنج گل کلم است تا این یک سوپ کم کربوهیدرات باشد!

تصویر Pinterest از دستور پخت سوپ بوقلمون کم کربوهیدرات و کتو

این را به اشتراک بگذارید:

ما در برنامه Amazon Services LLC Associates شرکت می‌کنیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.



Source link