سالاد لوبیا سبز شکرگزاری – آشپزخانه کالین


سالاد لوبیا سبز شکرگزاری مملو از طعمی از پنیر آبی، زغال اخته و اسپند است و می توان آن را برای میز تعطیلات آماده کرد! و اگر زغال اخته خشک را حذف کنید، این سالاد می تواند برای رژیم کم کربوهیدرات یا کتو مفید باشد، یا نکات بیشتری را در زیر برای کاهش کربوهیدرات ببینید.

پین سالاد لوبیا سبز شکرگزاری را امتحان کنید!

سالاد لوبیا سبز با پنیر آبی، زغال اخته و اسپند سالاد تمام شده در بشقاب های سروسالاد لوبیا سبز با پنیر آبی، زغال اخته و اسپند سالاد تمام شده در بشقاب های سرو

چیزهای زیادی برای دوست داشتن در این مورد وجود دارد سالاد لوبیا سبز شکرگزاری که دارای پنیر آبی، زغال اخته و اسپند است. نه تنها در بخش طعم و مزه ارزش تعطیلات دارد، بلکه می توانید لوبیاها را بپزید و آنها را در سس مرینیت کنید، اسپند را برشته کنید، پنیر آبی را خرد کنید و زغال اخته را از قبل اندازه بگیرید، بنابراین وقتی زمان شام شکرگزاری فرا می رسد. شما باید انجام دهید این است که سالاد را با هم بریزید.

این سالاد در دمای اتاق نیز عالی است، بنابراین حتی نیازی به استفاده از فضای زیادی در یخچال ندارید. من این را برای سالاد شکرگزاری توصیه می کنم تا حدی به این دلیل که کرن بری های خشک برای آن روز بسیار سنتی هستند، حتی اگر به کربوهیدرات های خود توجه کنید کمی هولناک هستند. اما این سالاد خوشمزه بدون زغال اخته عالی خواهد بود و در تمام تعطیلات لذت بخش خواهد بود.

چه موادی نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

چگونه سالاد لوبیا سبز شکرگزاری را کم کربوهیدرات درست کنیم:

اگر می خواهید یک نسخه کم کربوهیدرات از این سالاد خوشمزه داشته باشید، می توانید به راحتی کرن بری را حذف کنید. یا از زغال اخته خشک بدون شکر افزوده استفاده کنید (لینک وابسته) که کربوهیدرات موجود در سالاد تمام شده را تا حد زیادی کاهش می دهد. همچنین می توانید از سرکه شراب سفید به جای سرکه بالزامیک سفید شیرین تر استفاده کنید که باعث کاهش کربوهیدرات آن می شود.

ایده های بیشتری برای سالاد تعطیلات می خواهید؟

دستور العمل‌های سالاد کتو برای شام تعطیلات را برای سالادهای ارزشمند شکرگزاری که ممکن است از آن لذت ببرید، بررسی کنید!

سالاد لوبیا سبز با پنیر آبی، زغال اخته، و اسپند کلاژ شات های فرآوری شده استسالاد لوبیا سبز با پنیر آبی، زغال اخته، و اسپند کلاژ شات های فرآوری شده است

طرز تهیه سالاد لوبیا سبز شکرگزاری:

(این فقط خلاصه‌ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می‌کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می‌برد.)

  1. لوبیاها را خرد کنید، تکه تکه کنید و در صورت نیاز آنها را در سالاد اسپینر بشویید.
  2. یک ظرف آب را شروع کنید به جوش آمدن، نمک اضافه کنید و لوبیاها را تا زمانی که به سختی پخته شوند، حدود 4-5 دقیقه بپزید.
  3. در حین پختن لوبیاها، سرکه بالزامیک سفید، دیژون، روغن زیتون و فلفل سیاه را با هم مخلوط کنید تا سس درست شود.
  4. وقتی تمام شد، لوبیاها را در آبکشی که در سینک قرار داده شده بریزید و با آب بسیار سرد بشویید. بگذارید لوبیاها خوب آب شوند.
  5. وقتی آب آن خالی شد، لوبیاها را به سالاد چرخان منتقل کنید و بچرخانید تا کاملا خشک شوند. (شما تعجب خواهید کرد که چقدر آب بیشتری خارج می شود.)
  6. سپس لوبیاها را روی یک حوله کاغذی پهن کنید، با حوله دیگری بپوشانید و با لکه خشک کنید، تا جایی که می توانید خشک شوند. (این مرحله را نادیده نگیرید!)
  7. لوبیای خشک را با سس بریزید تا همه لوبیاها به خوبی با سس آغشته شوند. (در این مرحله می توانید اجازه دهید لوبیاها در سس مارینت شوند تا زمانی که دیگر مواد را مخلوط کنید.)
  8. وقتی آماده سرو سالاد شدید، اسپند را چند دقیقه در ماهیتابه خشک برشته کنید، سپس روی تخته برش سرد کنید. اسپند را درشت خرد کنید.
  9. زغال اخته خشک و پنیر آبی را اندازه کنید.
  10. سپس همه چیز را با هم مخلوط کرده، با کمی فلفل سیاه آسیاب شده تازه مزه دار کرده و سرو کنید. سالاد اوه-مه-زینگ! امیدوارم که شما لذت بردن از.

تصویر مربعی برای سالاد لوبیا سبز شکرگزاری که در دو بشقاب با چنگال نشان داده شده است.تصویر مربعی برای سالاد لوبیا سبز شکرگزاری که در دو بشقاب با چنگال نشان داده شده است.

سالادهای بیشتر برای تعطیلات:

عناصر

  • 1 پوند لوبیا سبز نازک، خرد شده، شسته شده و به قطعات کوتاه بریده شده است

  • 1/2 قاشق چایخوری نمک (برای آب پخت و پز؛ لوبیا تمام این نمک را جذب نمی کند اما طعم آن را اضافه می کند)

  • 1/2 فنجان اسپند، برشته شده و درشت خرد شده

  • 1/2 فنجان زغال اخته خشک

  • 1/4 فنجان پنیر آبی خرد شده

  • فلفل آسیاب شده تازه به مزه (برای چاشنی سالاد آماده)

مواد تشکیل دهنده سس:

  • 2 تی سرکه بالزامیک سفید (یا سرکه شراب سفید)

  • 1 قاشق چایخوری. دیژون

  • روغن زیتون فوق بکر 3 T (برای این کار از بهترین طعم روغن خود استفاده کنید)

  • فلفل سیاه تازه آسیاب شده به مزه

دستورالعمل ها

  1. یک قابلمه متوسط ​​را از آب پر کنید، نمک را اضافه کنید و در حین خرد کردن حبوبات، آب را به جوش بیاورید.
  2. دو سر لوبیا سبز را کوتاه کنید. (من این کار را به این صورت انجام می‌دهم که دسته‌ای را در دستم شل می‌گیرم تا لوبیاها بایستند، سپس اجازه می‌دهم روی تخته برش بیفتند تا تمام انتها در یک ردیف قرار گیرند. انتها را کوتاه کنید و با انتهای دیگر تکرار کنید.) لوبیاها را برش دهید. به قطعات کوتاه به طول 1 تا 2 اینچ تبدیل کنید و در صورت نیاز در سالاد اسپینر بشویید.
  3. وقتی به جوش آمد لوبیاها را به آب اضافه کنید و 4 تا 5 دقیقه بپزید یا فقط تا زمانی که لوبیاها به سختی پخته شوند اما هنوز کمی ترد شوند.
  4. بلافاصله آن را در یک آبکش قرار داده شده در سینک تخلیه کنید و با آب بسیار سرد بشویید. بگذارید لوبیاها چند دقیقه در آبکش کشیده شوند، سپس به آرامی در سالاد اسپینر بچرخانید.
  5. یک حوله کاغذی پهن کنید، لوبیاها را پهن کنید، یک حوله کاغذی دیگر روی آن قرار دهید و با لکه خشک کنید، تا زمانی که لوبیاها تا جایی که می توانید خشک شوند.
  6. در حین پختن لوبیا، سرکه، دیژون، روغن زیتون و فلفل را با هم مخلوط کنید تا سس درست شود.
  7. وقتی لوبیاها خشک شدند، داخل یک کاسه پلاستیکی بریزید و با سس بریزید. (در این مرحله لوبیاها می توانند برای چند ساعت روی پیشخوان مارینت شوند تا زمانی که برای سرو سالاد آماده شوید.)
  8. وقتی آماده سرو سالاد شدید، گردوها را به مدت 2 دقیقه در تابه خشک روی حرارت زیاد برشته کنید و تابه را تمام مدت تکان دهید تا نسوزند. گردوها را روی تخته برش قرار دهید تا خنک شوند. سپس درشت خرد کنید.
  9. زغال اخته خشک شده را اندازه کنید و پنیر آبی را خرد کنید. همه مواد را با هم مخلوط کرده و با فلفل سیاه تازه آسیاب شده بیشتر مزه دار کنید.

یادداشت

من بسیار شگفت زده شدم که سالاد حتی بعد از اینکه یک شب در یخچال بود هنوز کاملاً خوشمزه بود، و دو باری که این را درست کردم (تا الان!) با خوشحالی باقیمانده آن را برای ناهار روز بعد خوردم.

دستور پخت اقتباس شده از سالاد Haricots Verts با اسپند و پنیر آبی در Fine Cooking

اطلاعات تغذیه:

بازده:

4

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 321چربی کل: 23 گرمچربی های اشباع شده: 4 گرمچربی ترانس: 0 گرمچربی غیر اشباع: 18 گرمکلسترول: 6 میلی گرمسدیم: 426 میلی گرمکربوهیدرات ها: 30 گرمفیبر: 6 گرمقند: 20 گرمپروتئین: 5 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

سالاد لوبیا سبز شکرگزاری با پنیر آبی، کرن بری خشک و اسپند [found on KalynsKitchen.com]سالاد لوبیا سبز شکرگزاری با پنیر آبی، کرن بری خشک و اسپند [found on KalynsKitchen.com]

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
اگر زغال اخته خشک شده را کنار بگذارید و از سرکه شراب سفید استفاده کنید، این سالاد لوبیا سبز شکرگزاری باید سالاد خوبی برای اکثر برنامه های رژیم غذایی کم کربوهیدرات باشد. من مقدار لوبیا را به نسبت سایر مواد دو برابر کردم تا سالادی با کربوهیدرات بیشتر درست کنم، اما حتی با این تغییر، زغال اخته خشک و پنیر آبی پرچرب هنوز این بهترین حالت را برای فاز 3 رژیم غذایی اصلی ساحل جنوبی می‌سازد. یک “یک بار در هر زمان” برای فاز 2، برای خوردن در یک مناسبت خاص مانند شکرگزاری.

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
از دستور العمل های سالاد یا دستور العمل های تعطیلات برای دستور العمل های بیشتری مانند این یکی استفاده کنید! از صفحات فهرست عکس Recipes by Diet Type برای یافتن دستور العمل های بیشتر مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در Pinterest، فیس بوک، اینستاگرام، TikTok یا YouTube دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم، ببینید.

نکات تاریخی این دستور غذا:
این دستور غذا برای اولین بار در سال 2013 ارسال شد. با اطلاعات بیشتر در سال 2020 و دوباره در سال 2023 به روز شد.

تصویر Pinterest از سالاد لوبیا سبز شکرگزاری

این را به اشتراک بگذارید:

ما در برنامه Amazon Services LLC Associates شرکت می‌کنیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.





Source link