کربوهیدرات کم و کتو اکنون زندگی من است. – دکتر رژیم غذایی


Juli_updated_SS_16x9

سه سال پیش، وقتی برای اولین بار داستان جولی را منتشر کردیم، او به ما گفت که در ابتدا در مورد رژیم غذایی LCHF شک داشت. او متوجه شد که رژیم غذایی محدودکننده کالری که دنبال می‌کرد در درازمدت پایدار نیست. بنابراین، او تصمیم گرفت خود را در مورد این شیوه غذا خوردن آموزش دهد و آن را امتحان کند.

از آن لحظه، او هرگز به عقب نگاه نکرده است. امروز، او به‌روزرسانی‌هایی در مورد سفر سلامتی خود در پنج سال گذشته و اینکه چه شیوه‌هایی بهترین کار را داشته‌اند، به اشتراک می‌گذارد.

دکتر رژیم غذایی منبع اصلی و مداوم من برای سبک زندگی کم کربوهیدرات بوده است. من به حمایت از آن ادامه خواهم داد.

من عاشق غذایی هستم که در این رژیم می خورم. پیروی از کربوهیدرات کم بسیار آسان است، من در مورد غذا خوردن در بیرون از خانه استرس ندارم و مسافرت نیز مشکلی ندارد. ترس از افزایش وزن کاملاً از بین رفته است. حتی در طول همه‌گیری، افزایش وزن من حداقل بود و می‌توانستم به سرعت به عقب برگردم. طی دو سال گذشته، سطح کلسترول بالای من تثبیت شده و توانستم دوز استاتین خود را به نصف کاهش دهم.

تا اینجا، نکات مثبت این است که من دوز استاتین خود را (برای کلسترول بالا) نصف کردم و در دو سال گذشته آزمایشگاه های قابل قبولی داشتم.

بعد از خواندن کد چاقی توسط دکتر جیسون فانگ، تصمیم گرفتم روزه متناوب را امتحان کنم. تجربه آزاد شده است، من پرخوری نمی کنم و خودم را با دو وعده غذایی در روز راضی می بینم. وزن اکنون مشکلی نیست و لباس های من در تمام طول سال کاملاً مناسب است.

توصیه می کنم به پادکست دکتر رژیم غذایی با دکتر ورا تارمن، نویسنده آن گوش دهید معتادان مواد غذایی او نگاهی فوق‌العاده به اعتیاد به غذا و چگونگی شناسایی غذاهای محرک شما (حتی اگر کربوهیدرات پایینی دارند) ارائه می‌کند. به عنوان یک قاعده، من هنوز وزن/اندازه‌گیری‌هایم را دنبال می‌کنم و میزان دریافتی‌ام را برای پاسخگویی ثبت می‌کنم. من حتی دیگران را در این شیوه غذا خوردن راهنمایی کرده ام. من هرگز برنمی گردم!»

شما می توانید داستان اصلی جولی را اینجا بخوانید.


با تشکر از به روز رسانی، جولی! ما خوشحالیم که هنوز از سبک زندگی کم کربوهیدرات لذت می برید و به دیگران در مورد مزایای سلامتی شگفت انگیزی که ارائه می دهد، آموزش می دهید.

– Franziska Spritzler RD، CDE