کیک غذای فرشته کم مصرف پروتئین دانه خشخاش لیمو


بسیاری از شما می دانید که من از 15 سالگی در یک کافی شاپ کار می کردم. در این کافی شاپ زیبا، من بهترین مافین های دانه خشخاش لیمو را با کشک لیموی خوشمزه روی آن درست می کنم! قبل از مدرسه برای درست کردن اسکون و کلوچه به کافی شاپ می رفتم و بعد از مدرسه دوباره سر کار می رفتم. در پایان روز، مجبور شدم رول دارچین، اسکون و کلوچه های دانه خشخاش لیمو را که فروخته نشده بودند به خانه بیاورم! پس حدس بزنید چی؟؟؟ من مافین دانه خشخاش لیمو درست می کردم تا مطمئن شوم که با آن به خانه بروم! جای تعجب نیست که چرا من اینقدر ناسالم و اضافه وزن داشتم! پس از تشخیص PCOS، تصمیم گرفتم دستور العمل های کتو سالمی از چیزهای مورد علاقه خود ایجاد کنم، مانند این کیک غذای فرشته دانه خشخاش لیموی بدون پروتئین!

دستور من برای کیک غذای فرشته کم پروتئین فقط 42 کالری و 1 گرم کربوهیدرات در هر برش است در مقایسه با 700 کالری و 97 گرم کربوهیدرات که کلوچه دانه خشخاش لیمو من داشت!

اینم عکس قبلی من وقتی داشتم مافین های خشخاش زیادی می خوردم و این هم عکس بعد من. روزه اصلاح شده کم پروتئین به من کمک کرد تا به وزن هدفم برسم.

بچه های بدون قند من این کیک غذای فرشته دانه خشخاش را خیلی دوست دارند!

طرز تهیه کیک غذای فرشته کم پروتئین

برای تهیه این کیک غذای فرشته کم پروتئین، از همزن پایه استفاده کردم! من میکسر ایستاده ام را دوست دارم و این هدیه غذای مورد علاقه من بود! میکسر پایه مورد علاقه من را در اینجا پیدا کنید (یک هدیه عالی می سازد!)

من از ژلاتین فورتر فود هم استفاده کردم!

علاوه بر این، ژلاتین مواد غذایی و پپتیدهای کلاژن هر دو منابع عالی کلاژن هستند. کلاژن و ژلاتین هر دو آنها از باکیفیت ترین کلاژن گاوی، علف خوار، پرورش یافته در مراتع، بدون هورمون و آنتی بیوتیک تهیه می شوند.

فواید کلاژن و ژلاتین خیره کننده است! فقط خوردن شیرینی کم پروتئین خوشمزه من به الاستیسیته و آبرسانی پوست، موهای بلندتر و ناخن‌ها، استخوان‌ها و مفاصل قوی‌تر، ریکاوری سریع‌تر بین تمرینات، افزایش انعطاف‌پذیری، بهبود هضم کمک می‌کند و حتی باعث می‌شود برای مدت طولانی‌تری احساس سیری و سیری داشته باشید!

پپتیدهای کلاژن غذایی بیشتر در هر دستور غذایی فورا حل می شوند و پودر ژلاتین به طور طبیعی دستور العمل ها را غلیظ می کند. برای تهیه کیک غذای فرشته کم پروتئین من مناسب است. به آن بافت نان جویدنی می دهد! همچنین بستنی بدون لبنیات، ژله، آدامس بدون شکر، کیک پنیر یا پاناکوتا را بدون لبنیات درست می کند!

استفاده از کد MARIAMINDBODY برای 20٪ تخفیف در سراسر سایت است!

اینجا را کلیک کنید تا درباره روزه اصلاح شده صرفه جویی در پروتئین بیشتر بدانید.

کیک غذای فرشته کم مصرف پروتئین دانه خشخاش لیمو

ماریا امریش

زمان آماده سازی 10 دقیقه

زمان پخت 45 دقیقه

زمان کل 55 دقیقه

دوره دسر، بدون آجیل، دستور پخت PSMF

غذا آمریکایی

خدمات 12 وعده های غذایی

کالری 153

  • فر را با دمای 350 درجه فارنهایت (175 درجه سانتیگراد) گرم کنید. توجه: اگر از آلولوز استفاده می کنید، در دمای 325 درجه فارنهایت بپزید.

  • پودر پروتئین، شیرین کننده و ژلاتین Further Food را با هم الک کنید و کنار بگذارید.

  • در یک کاسه تمیز بزرگ، (برای دریافت بهترین میکسر، اینجا را کلیک کنید) سفیده های تخم مرغ را با کمی نمک بزنید تا کف کند (زرده ها را برای کرم برول “سالم”، کاستارد نارگیل “سالم”، یا بستنی “سالم” نگه دارید).

  • خامه تارتار را اضافه کنید و به زدن ادامه دهید تا کاملا سفت شود (می توانید کاسه را زیر و رو کنید و سفیده ها نریزند).

  • طعم عصاره مورد علاقه خود را اضافه کنید.

  • مخلوط پودر پروتئین را به آرامی بریزید.

  • داخل قالب 10 اینچی ماسوره ای چرب شده بریزید. در دمای 350 درجه فارنهایت (175 درجه سانتیگراد) به مدت 45 دقیقه بپزید.

  • در حین درست کردن کشک لیمو اجازه دهید خنک شود.

  • آلولوز، آب لیمو، 4 تخم مرغ و پوست لیمو را در یک قابلمه متوسط ​​سنگین ترکیب کنید و هم بزنید تا مخلوط شوند. روغن نارگیل را اضافه کنید. به طور مداوم روی حرارت متوسط ​​هم بزنید تا مخلوط غلیظ شود و پشت قاشق را غلیظ کند (جوش نگیرد)، حدود 5 دقیقه.

  • مخلوط را از صافی در کاسه متوسطی بریزید. کاسه را در یک کاسه بزرگتر پر از آب یخ قرار دهید و هر از گاهی هم بزنید تا کشک افرا کاملاً خنک شود، حدود 15 دقیقه.

  • 1 روز جلوتر قابل تهیه است.

  • برای سرو، یک تکه از کیک غذای فرشته کم پروتئین را در یک بشقاب قرار دهید و چند قاشق غذاخوری کشک لیمو را روی آن قرار دهید.

اطلاعات تغذیه ای: فقط کیک
42 کالری، 0.1 گرم چربی، 8 گرم پروتئین، 1 گرم کربوهیدرات، 1 گرم فیبر
نسبت P:E 80

کالری: 153 | چربی: 11g | پروتئین: 12g | کربوهیدرات ها: 2g | فیبر: 0.2g | نسبت P:E: 0.9

«قبل از: 48 سالگی
وزن: 182
سایز: 12
BMI: 30.9
درصد چربی بدن: 38.8
IBS، میگرن، مشکلات خواب، انرژی کمتر، اعتیاد به قند و کربوهیدرات

فعلی: سن 48
وزن: 133.8
سایز: 4/6
BMI: 22.3
درصد چربی بدن: 25.6

IBS تقریباً از بین رفته است، بدون میگرن برای چندین ماه حتی در طول قاعدگی، خواب بهتر، انرژی بالا، بدون قند از 23 دسامبر 2020 (آخرین روز تقلب من)

ماریا و کریگ امریش، از شما برای آموزش مداوم، تأثیرگذاری و حمایت شما سپاسگزاریم. من کاملاً عاشق این شیوه غذا خوردن هستم و مصمم هستم که تا آنجایی که بتوانم روی زندگی‌ها تأثیر بگذارم! من قدردان شما دو نفر هستم که راه را برای من هموار کردید.» – کیسی

اکثر افرادی که با آنها مشورت می کنم، کتو را کاملاً اشتباه انجام می دهند. با بسته های جدید Keto من نتایج سریع دریافت کنید!

برای بررسی بسته های جدید Keto من اینجا را کلیک کنید!