آشپزی با جعفری تازه – آشپزخانه کالین


من فکر می کنم جعفری گیاهی است که مردم باید بیشتر از آن قدردانی کنند و در اینجا نکات و دستور العمل های من برای آشپزی با جعفری تازه آورده شده است! در این پست نکات زیادی برای پرورش جعفری و کمی در مورد اینکه چرا من جعفری را خیلی دوست دارم پیدا خواهید کرد! و برای همه کسانی که جعفری را دوست دارند، 36 دستور العمل شگفت انگیز با استفاده از آن وجود دارد.

پین آشپزی با جعفری برای پیدا کردن آن بعداً!

عکس کلاژ آشپزی با جعفری تازه از دستور العمل های ویژه

با وجود اینکه من با مادری بزرگ شدم که وقتی در رستوران ها غذا می خوردیم، تزئین جعفری را از بشقابش می خورد، اما قبل از اینکه درک واقعی این گیاه با طعم علف را داشته باشم، به بزرگسالی رسیده بودم. حالا دیگر سیر نمی شوم!

برخی از آشپزها جعفری ایتالیایی با برگ تخت را دوست دارند و نوع فرفری آن را نادیده می گیرند، اما من هر دو را دوست دارم و در واقع جعفری فرفری را در برخی از سالادها ترجیح می دهم که بافت جالبی به آن اضافه می کند.

در تابستان من دوست دارم از جعفری همراه با نعناع تازه استفاده کنم که به نظرم طعم هر دو را نشان می دهد! و حتی با وجود اینکه من جعفری را در باغ گیاهی خود می کارم، فکر می کنم یکی از چیزهایی که در مورد جعفری بسیار عالی است این است که در تمام سال در فروشگاه های مواد غذایی ارزان است و باعث می شود که پختن با جعفری در تمام زمستان، زمانی که فقط کمی می خواهید، آسان باشد. با طعم سبزی تازه

نکاتی برای پرورش جعفری:

  • در باغ جعفری دوساله است، به این معنی که گیاه به مدت دو سال برگ تولید می کند، اگرچه گاهی اوقات در سال اول تولید بسیار کمتر است.
  • به نظر من رشد آن نسبتاً آسان است، و اگر در پاییز کمی از گیاهان خود غافل شوید، دانه های خود را می ریزند که باعث می شود گیاهان جعفری سال به سال در آن نقطه رشد کنند.
  • اگر جعفری را از دانه های خریداری شده شروع کنید، باید صبور باشید زیرا جوانه زدن بذرها زمان زیادی می برد (اگرچه خیساندن آنها در طول شب قبل از کاشت می تواند کمک زیادی کند).
  • گیاهان جعفری زمانی بهترین عملکرد را دارند که در طول فصل کوتاه شوند تا دانه ها و برگ های مرده از بین بروند.
  • جعفری دو نوع مختلف دارد، جعفری با برگ صاف و جعفری فرفری که به همین روش رشد می کنند.

جعفری تازه چه طعمی دارد؟

فکر می‌کنم اکثر افرادی که از جعفری لذت می‌برند موافق هستند که تا حدودی طعم علفی دارد، اما از نظر خوب! من طعم آن را به عنوان “تلخ ملایم” توصیف کرده ام. اما بیشتر از همه فکر می‌کنم این یک طعم گیاهی تازه است که واقعاً با بسیاری از غذاها خوب می‌آید.

چه غذاهایی با طعم جعفری تازه سازگار است؟

در بسیاری از نقاط جهان، جعفری را با گیاهان برگدار دیگر ترکیب می کنند و به عنوان سالاد سبز می خورند، و من عاشق سالادهایی شده ام که مقدار زیادی جعفری دارند. من همچنین آن را به عنوان یک ماده در غذاهای گوشت چرخ کرده و سوپ ها یا خورش ها بسیار دوست دارم. من فکر می کنم جعفری به ویژه با گوجه فرنگی، خیار، لوبیا خشک، گوشت گاو، مرغ، لیمو، سیر، قارچ، فلفل و کدو حلوایی خوب است، اما با بسیاری از طعم های دیگر خوب است.

دستور العمل های جعفری از آشپزخانه کالین و دوستان وبلاگ نویس مواد غذایی من:

سالاد لوبیا سفید تن ماهی در کاسه سرو با قاشق سالاد روی دستمال سبز-سفید نشان داده شده است.

این مورد علاقه سالاد لوبیا سفید تن ماهی یک دستور غذای کلاسیک است که من کربوهیدرات کمتری با استفاده از ماهی تن، اضافه کردن کرفس و استفاده از لوبیا کمتر درست کردم!

عکس کدو سبز پنیری با سیر و جعفری از نمای نزدیک

کدو سبز پنیری با سیر و جعفری یک راه خوشمزه و سریع برای پختن کدو سبز است و این یک دستور العمل عالی برای طرفداران جعفری است!

سالاد گوجه فرنگی خاورمیانه یا سالاد شیرازی در KalynsKitchen.com یافت می شود

حتی قبل از اینکه وبلاگ داشته باشم دوستم مسعود ساختن این را به من آموخت سالاد گوجه فرنگی خاورمیانه، و این شاید آغاز قدردانی من از جعفری باشد!

سالاد خیار با جعفری و فتا، نمای نزدیک از سالاد تمام شده در ظرف سرو

به نظر من جعفری و فتا ترکیب فوق‌العاده‌ای هستند و من آن را از این نظر دوست دارم سالاد خیار با جعفری و فتا!

سالاد تن ماهی با گوجه فرنگی، خیار، جعفری و نعناع سالاد تمام شده

سالاد تن ماهی با خیار، گوجه فرنگی، جعفری و نعنا یک سالاد تابستانی خوشمزه است که نوعی از سالاد مورد علاقه من با گوجه فرنگی خاورمیانه است، با اضافه کردن ماهی تن.

عکس تابوله کالین با بادام از نمای نزدیک از سالاد آماده در یک کاسه

سالاد تبوله با بادام از بادام، جعفری و نعناع و گندم بلغور بسیار کمتری برای ساختن نسخه‌ای از سالاد تبوله که حاوی کربوهیدرات است استفاده می‌کند!

سوسیس کبابی و کدو حلوایی تابستانی با لیمو و سبزی در ظرف سرو

سوسیس کبابی و کدو حلوایی تابستانی با لیمو و سبزی یک غذای تابستانی کاملا WOW است که یک دستور العمل عالی برای استفاده از مقداری جعفری است!

تصویر مربعی از سالاد Balela در ظرف سرو نشان داده شده است

این سالاد Balela (سالاد لوبیا خاورمیانه) مقداری کربوهیدرات زیاد است، اما من این ترکیب طعم ها را خیلی دوست دارم!

همبرگرهای ترکیه خاورمیانه کبابی داخل نان پیتا با سس و سبزیجات

برگر کبابی ترکیه خاورمیانه دستوری است که در آن مجموع آن بسیار بیشتر از قطعات است و اگر فکر می کنید بوقلمون آسیاب شده نمی تواند آنقدر هیجان انگیز باشد، باید این دستور را امتحان کنید!

سالاد فتوش لبنانی

سالهاست که من از طرفداران پر و پا قرص آن هستم سالاد فتوش لبنانی و این چیزی است که من هر تابستان وقتی نعنا و جعفری تازه در باغ سبزی می خورم درست می کنم. و البته من از چیپس پیتای کم کربوهیدرات برای این سالاد مورد علاقه استفاده می کنم!

بهترین دستور العمل های کم کربوهیدرات و کتو برای سبزیجات در کباب کالین

بادمجان کبابی تند دستور پخت بادمجان مورد علاقه برادرم رند است و من این را با مقدار زیادی جعفری دوست دارم!

نعناع تازه و جعفری این را می دهد سالاد عدس لبنانی آن طعم سالاد خاورمیانه را خیلی دوست دارم!

جعفری با لوبیا و غلات:

جعفری با سبزیجات:

جعفری با گوشت، مرغ یا ماهی:

جعفری در سالاد:

جعفری در سس ها و سس ها:

جعفری در سوپ:

تصویر Pinterest از آشپزی با جعفری تازه

این را به اشتراک بگذارید:

ما یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه Amazon Services LLC Associates هستیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.