اقامتگاه سلامت VIP در ایتالیا


روز ولنتاین در راه است و اگر به دنبال یک هدیه خاص برای عزیزتان (یا خودتان!) هستید، ثبت نام کنید تا به من در استراحتگاه سلامتی کتو VIP یک عمر بپیوندید!

این یک عقب نشینی بسیار ویژه است. نه تنها همه چیزهایی را که برای موفقیت در سبک زندگی کتو نیاز دارید یاد خواهید گرفت، بلکه از زیباترین جزیره ایتالیا به نام ایسکیا نیز لذت خواهیم برد.

https://www.youtube.com/watch?v=sfjtpS7fF-Uرارا

من شخصاً هیچ پولی در عقب نشینی با جولیانا به دست نمی‌آورم. من آنها را انجام می دهم زیرا آنها را دوست دارم. این یکی از چیزهای مورد علاقه من در زندگی است که مشتاقانه منتظر آن هستم. من برای زندگی با افرادی که به خلوتگاه من آمده اند دوست شده ام. آخرین باری که ایتالیا بودم، در عمرم اینقدر نخندیده بودم!

هرگز فکر نمی کردم که بتوانم هزینه سفر را داشته باشم، بنابراین وقتی جولیانا خواست که مهمان ویژه سفرهای ایتالیا باشد، فکر کردم که این یک شوخی است. چیزی را که می خواندم باور نمی کردم. وقتی با او تماس گرفتم، بلافاصله عاشق شور و مهربانی او شدم.

جولیانا اهل ایتالیا است و تمام نقاط مخفی خاص را می داند! در اینجا عکسی از او و خواهرش با من در یکی از استراحتگاه های گذشته ما است.

چرا به خانه بهداشت من بیایم؟

این مانند مشاوره شخصی نهایی با من است، که مسافران گذشته به من گفته اند برای آنها قیمتی ندارد.

ما با هم غذا می خوریم، سخنرانی می کنم، ایتالیا را با هم کاوش می کنیم، شما اساساً یک هفته به من دسترسی دارید! شما همچنین حمام های رومی را تجربه خواهید کرد، من برای شما صبحانه را در ساحل طبخ می کنم، در استخرهای حرارتی استراحت می کنم و موارد دیگر!

این سفر به شما احساس شادابی، الهام بخشیدن و پر از خاطرات یک عمر می دهد!

چه زمانی است؟

استراحتگاه VIP من 15 تا 22 سپتامبر 2024 است.

اگر علاقه مند هستید، امروز ثبت نام کنید! تعداد محدودی از افراد مجاز به این عقب نشینی هستند.





Source link