کاسرول کاری بروکلی مرغ با برنج گل کلم – آشپزخانه کالین


کاسرول کاری کلم بروکلی مرغ با برنج گل کلم طعم هایی دارد که بسیاری از مردم آن را در یک کاسرول دوست دارند، اما با کربوهیدرات کمتر! و ما از مرغ جوجه گردان، برنج گل کلم منجمد و کلم بروکلی منجمد استفاده کردیم، بنابراین این شامی است که تهیه آن بسیار آسان است.

کاسرول کاری بروکلی مرغ را با برنج گل کلم سنجاق کنید تا بعداً آن را امتحان کنید!

کاسرول کاری کلم بروکلی مرغ با گل کلم کاسرول کامل در ظرف پخت.کاسرول کاری کلم بروکلی مرغ با گل کلم کاسرول کامل در ظرف پخت.

من طرفدار هر دستور پختی خواهم بود که دارای سس مرغ، بروکلی و کاری باشد و اینها کاسرول کاری بروکلی مرغ با برنج گل کلم دستوری است که من مرتب درست می کنم. اما اخیراً وقتی داشتم دستور غذا را از وب سایت می گرفتم، به این نتیجه رسیدم که این ظرف مورد علاقه من باید عکس های جدیدی داشته باشد! و من امیدوارم که تصاویر جدید و بهبود یافته شما را مجذوب امتحان کنند.

این دستور غذا چند سال پیش از نسخه‌ای با کینوآ اقتباس شده بود، و وقتی آن را آزمایش کردیم، چند بار با دستیار آشپزی بزرگم (و خواهرزاده‌ام) کارا درست کردم و هر بار کمی آن را بهبود می‌دادیم! ما عاشق سهولت استفاده از مرغ جوجه گردان، برنج گل کلم منجمد و کلم بروکلی منجمد برای درست کردن یک کاسرول خوشمزه بودیم، و وقتی عکس ها را بهبود بخشیدم حتی از مقداری کلم بروکلی بیشتری استفاده کردم. و با وجود اینکه من به ندرت از کلم بروکلی یخ زده استفاده می کنم، به نظرم در این دستور غذا عالی بود!

البته، فکر نکنید که همه چیز با سس کاری خامه ای طعم خوبی دارد، و این دستور همچنین مقدار زیادی پنیر دارد. اگر شما هم از طرفداران این ترکیب طعم هستید، امیدوارم از امتحان دستور غذا لذت ببرید.

به چه موادی نیاز دارید:

(این فقط لیستی از مواد است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

  • مرغ خرد شده، پخته شده
  • تکه های کلم بروکلی منجمد
  • برنج گل کلم منجمد
  • پیاز خرد شده
  • روغن زیتون (لینک وابسته)
  • نمک و فلفل تازه آسیاب شده
  • خامه ترش
  • مایو
  • آب لیموی تازه فشرده، من از آب لیموی تازه منجمد استفاده کردم
  • دیژون خردل (لینک وابسته)
  • پودر کاری (لینک وابسته)
  • پودر کاری داغ (لینک وابسته)
  • پنیر پارمزان درشت رنده شده.
  • پنیر موزارلا رنده شده

چه مقدار کلم بروکلی منجمد و برنج گل کلم برای این دستور غذا نیاز دارید؟

کیسه های بزرگی از برنج گل کلم یخ زده و کلم بروکلی خریدم و مقدار مورد نظرم را اندازه گرفتم. وقتی عکس ها را به روز کردم مقدار کلم بروکلی را به 4 فنجان افزایش دادم و از 2 فنجان برنج گل کلم منجمد استفاده کردم، اما مقدار کلم بروکلی و برنج گل کلم لازم نیست دقیق باشد.

آیا می توانید کاسرول کاری بروکلی مرغ را فریز کنید؟

این ظرف حداقل یک هفته در یخچال نگهداری می شود و بعداً برای یک شام سریع گرم می شود. نسبتاً خوب یخ می‌زند، اگرچه از آنجایی که کلم بروکلی و برنج گل کلم قبلاً منجمد شده‌اند، کاسرول ذوب شده ممکن است کمی نرم‌تر از آنچه شما ترجیح می‌دهید باشد.

اگر پودر کاری داغ ندارید؟

من از ترکیبی از پودر کاری معمولی و داغ برای تهیه آن استفاده کردم، اما اگر پودر کاری داغ ندارید، فقط از مقدار ترکیبی پودر کاری که دارید استفاده کنید.

کاسرول کاری کلم بروکلی مرغ چقدر کم کربوهیدرات است؟

وقتی مثل من این را به 8 وعده تقسیم می کنید، این دستور فقط حدود 6.8 کربوهیدرات خالص در هر وعده دارد.

آیا می خواهید کاسرول های بیشتری با برنج گل کلم درست کنید؟

شما می توانید 20 دستور پخت کاسرول برنج گل کلم را بررسی کنید تا کاسرول های بیشتری مانند این مورد پیدا کنید!

مرغ، کلم بروکلی، کاسرول کاری با گل کلم برنج عکس کلاژ مراحل دستور پخت.مرغ، کلم بروکلی، کاسرول کاری با گل کلم برنج عکس کلاژ مراحل دستور پخت.

طرز تهیه کاسرول کاری بروکلی مرغ با برنج گل کلم:

(این فقط خلاصه‌ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می‌کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می‌برد.)

  1. در صورت امکان کلم بروکلی یخ زده را یک شب در یخچال ذوب کنید.
  2. فر را با دمای 375f/190 درجه سانتی گراد گرم کنید. ظرف قابلمه را با اسپری نچسب اسپری کنید.
  3. مرغ را به اندازه لقمه خرد کنید.
  4. برنج گل کلم و کلم بروکلی را اندازه کنید و بگذارید روی پیشخوان آب شود. سپس در صورت نیاز کلم بروکلی را تکه تکه کنید.
  5. روغن زیتون را در ماهیتابه داغ کنید و پیاز خرد شده را روی حرارت متوسط ​​رو به بالا تفت دهید.
  6. مرغ خرد شده و کلم بروکلی را اضافه کنید و حدود 3 دقیقه تفت دهید. با نمک و فلفل سیاه تازه آسیاب شده مزه دار کنید.
  7. سپس برنج گل کلم را اضافه کنید و با مرغ و کلم بروکلی ترکیب کنید و یک یا دو دقیقه دیگر بپزید. حرارت را خاموش کنید و پنیر پارمزان را هم بزنید.
  8. خامه ترش، مایونز، آب لیمو، خردل دیژون، پودر کاری و پودر کاری داغ (در صورت استفاده) را با هم مخلوط کنید.
  9. به آرامی سس را با مخلوط مرغ و بروکلی در ماهیتابه مخلوط کنید.
  10. مخلوط را در ظرفی بریزید و موزارلای خرد شده را روی آن قرار دهید.
  11. حدود 25 تا 30 دقیقه یا تا زمانی که قابلمه حباب دار شود و روی آن شروع به قهوه ای شدن کند بپزید.

کلم بروکلی مرغ، کاسرول کاری با برنج گل کلم تصویر کاسرول در ظرف پخت.کلم بروکلی مرغ، کاسرول کاری با برنج گل کلم تصویر کاسرول در ظرف پخت.

آماده سازی غذای آخر هفته:

این دستور پخت غذا با مرغ، کلم بروکلی و برنج گل کلم به دسته جدیدی به نام آماده سازی غذای آخر هفته اضافه شده است که در آن دستور العمل هایی را خواهید یافت که می توانید در آخر هفته آماده یا طبخ کنید و در طول هفته بخورید!

من عاشق مرغ با طعم کاری هستم:

عناصر

  • 3 فنجان مرغ پخته شده خرد شده (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 4 فنجان تکه های کلم بروکلی منجمد، تا حدی آب شده

  • 2 فنجان برنج گل کلم منجمد، تا حدی آب شده

  • 1/2 پیاز، خرد شده

  • روغن زیتون 1 تن

  • نمک و فلفل تازه آسیاب شده به دلخواه

  • 1 1/2 فنجان خامه ترش

  • 3/4 فنجان سس مایونز

  • 1 تن آب لیموی تازه فشرده (یا بیشتر اگر واقعا لیمو دوست دارید)

  • 2 قاشق چایخوری خردل دیژون

  • پودر کاری 1 تی

  • 2 قاشق چایخوری پودر کاری داغ (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 1/3 فنجان پنیر پارمزان درشت رنده شده.

  • 1 فنجان پنیر موزارلا رنده شده

دستورالعمل ها

  1. در صورت امکان کلم بروکلی را یک شب در یخچال آب کنید. فر را با دمای 375f/190 درجه سانتی گراد گرم کنید. ظرف 8*11.5 (یا اندازه مشابه) را با اسپری نچسب اسپری کنید.
  2. مرغ را به اندازه ای برش دهید که 3 فنجان مرغ پخته و خرد شده تهیه شود.
  3. برنج گل کلم و کلم بروکلی را اندازه کنید و بگذارید روی پیشخوان آب شود. (وقتی آب شد، در صورت نیاز بروکلی را به اندازه لقمه خرد کنید.)
  4. روغن زیتون را در یک ماهیتابه نچسب گرم کنید و پیاز خرد شده را حدود 2 دقیقه روی حرارت متوسط ​​رو به بالا یا فقط تا زمانی که به سختی شروع به قهوه ای شدن کند بپزید.
  5. مرغ خرد شده و کلم بروکلی را اضافه کنید و حدود 3 دقیقه تفت دهید و چند بار هم بزنید. با نمک و فلفل سیاه تازه آسیاب شده به مزه مزه دار کنید.
  6. سپس برنج گل کلم را اضافه کنید و با مرغ و کلم بروکلی ترکیب کنید. حرارت را خاموش کنید و پنیر پارمزان را هم بزنید.
  7. خامه ترش، مایونز، آب لیمو، خردل دیژون، پودر کاری و پودر کاری داغ (در صورت استفاده) را با هم مخلوط کنید.
  8. سس را به آرامی با مخلوط مرغ و بروکلی در ماهیتابه مخلوط کنید.
  9. مخلوط را در ظرف قابلمه بریزید و موزارلای رنده شده را روی آن قرار دهید.
  10. حدود 25 تا 30 دقیقه یا تا زمانی که قابلمه حباب دار شود و روی آن شروع به قهوه ای شدن کند بپزید.

یادداشت

من برای این دستور از مرغ جوجه گردان استفاده کردم، اما اگر می خواهید مرغ خود را بپزید، به حدود 3 سینه مرغ متوسط ​​یا 2 عدد بزرگ نیاز دارید که به سختی در آب یا آب گوشت به مدت حدود 15 دقیقه بجوشد. اجازه دهید مرغ خنک شود و سپس برای دستور پخت نگینی خرد کنید.

اگر پودر کاری داغ ندارید، فقط از 5 قاشق چایخوری استفاده کنید. از هر پودر کاری که دارید

این دستور العمل به روز شده از اقتباس شده است این ظرف در آرشیو که از کینوا با مرغ، کلم بروکلی و سس کاری استفاده کرد.

اطلاعات تغذیه:

بازده:

8

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 452چربی کل: 37 گرمچربی های اشباع شده: 11 گرمچربی ترانس: 0 گرمچربی غیر اشباع: 22 گرمکلسترول: 96 میلی گرمسدیم: 467 میلی گرمکربوهیدرات ها: 11 گرمفیبر: 4.2 گرمقند: 3.9 گرمپروتئین: 21 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

تصویر مربعی کاسرول کاری بروکلی مرغ با برنج گل کلم در تابه پخت روی دستمال و تخته برش نشان داده شده است.تصویر مربعی کاسرول کاری بروکلی مرغ با برنج گل کلم در تابه پخت روی دستمال و تخته برش نشان داده شده است.

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
این کاسرول کاری بروکلی مرغ با برنج گل کلم برای برنامه های رژیم غذایی کم کربوهیدرات از جمله کتو عالی است. این می تواند برای رژیم اصلی ساحل جنوبی کار کند، اگرچه برای افرادی که رژیم غذایی ساحل جنوبی دارند، استفاده از خامه ترش سبک، سس مایونز سبک و پنیر کم چرب توصیه می شود.

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
از دستور العمل‌های غذاخوری برای پیدا کردن کاسه‌های پخت بیشتر مانند این استفاده کنید! از شاخص نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در پینترست، فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک یا یوتیوب دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم ببینید.

نکات تاریخی برای این دستور غذا:
نسخه ای از این کاسرول با استفاده از کینوا اولین بار در سال 2011 ارسال شد. این دستور پخت به نسخه ای با برنج گل کلم در سال 2020 به روز شد و آخرین بار با اطلاعات بیشتر و عکس های بسیار بهبود یافته در سال 2024 به روز شد.

تصویر Pinterest از کاسرول کاری با کلم بروکلی مرغ با برنج گل کلم

این را به اشتراک بگذارید:

ما در برنامه Amazon Services LLC Associates شرکت می‌کنیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.





Source link