بیگ مک روی نان گوشتخوار


بچه های من هرگز به مک دونالد نرفته اند اما عاشق همبرگر هستند! معمولا برای صبحانه همبرگر می خورند.

فکر می‌کردم سرگرم‌کننده خواهد بود که یک بیگ مک را دوباره بسازم و آن را با دستور پخت نان گوشتخوارم درست کنم.

https://www.youtube.com/watch?v=VUTHQX4qcQwرا

همانطور که در ویدیوی یوتیوب ما می بینید، کای این دستور غذا را دوست داشت!

طرز تهیه نان گوشتخوار

برای تهیه نان گوشتخوارم از ژلاتین فورتر فود استفاده کردم!

علاوه بر این، ژلاتین مواد غذایی و پپتیدهای کلاژن هر دو منابع عالی کلاژن هستند. کلاژن و ژلاتین هر دو آنها از باکیفیت ترین کلاژن گاوی، علف خوار، پرورش یافته در مراتع، بدون هورمون و آنتی بیوتیک تهیه می شوند.

فواید کلاژن و ژلاتین خیره کننده است! فقط خوردن نان گوشتخوار خوشمزه من به حمایت از خاصیت ارتجاعی و آبرسانی پوست، موهای بلندتر و ناخن‌ها، استخوان‌ها و مفاصل قوی‌تر، بهبودی سریع‌تر بین تمرینات، افزایش انعطاف‌پذیری، بهبود هضم کمک می‌کند و حتی باعث می‌شود برای مدت طولانی‌تری احساس سیری و سیری داشته باشید!

پپتیدهای کلاژن غذایی بیشتر در هر دستور غذایی فورا حل می شوند و پودر ژلاتین به طور طبیعی دستور العمل ها را غلیظ می کند. این برای درست کردن رول هاوایی گوشتخوار من، ژله، آدامس بدون شکر، بدون کیک پنیر یا پاناکوتا مناسب است!

استفاده از کد MARIAMINDBODY برای 20٪ تخفیف در سراسر سایت است!

بیگ مک روی نان گوشتخوار

زمان آماده سازی 10 دقایق

زمان پخت 12 دقایق

دوره گوشت گاو و بره، نان، بدون لبنیات، غذای اصلی، بدون آجیل، سس و چاشنی

غذا آمریکایی

خدمات 4 سروینگ ها

کالری 606.6

  • فر را از قبل با دمای 325 درجه فارنهایت گرم کنید. یک ورقه پخت را با پوشش روغنی با اسپری پیه (یا اسپری روغن آووکادو) اسپری کنید و کنار بگذارید.

  • تخم مرغ ها را جدا کنید (زرده ها را برای دستور دیگری مانند بستنی کتو، هلندیز، مایونز یا کشک لیمو نگه دارید) و سفیده ها را در یک کاسه بزرگ یا همزن قرار دهید. در صورت استفاده، آلولوز، ژلاتین غذای دیگر، نمک و کرم تارتار را اضافه کنید و سفیده ها را چند دقیقه با همزن بزنید تا کاملا سفت شود.

  • میکسر را کم کم کنید و پودر پروتئین سفیده تخم مرغ را به آرامی با سفیده ها مخلوط کنید. زرده های تخم مرغ را یکی یکی (در صورت استفاده) به آرامی اضافه کنید. بیش از حد مخلوط نکنید وگرنه نان مانند فوم است.

  • مخلوط نان گوشتخوار را روی ورقه پخت آماده شده در 4 دور بزرگ تقسیم کنید تا نان های همبرگر تکرار شود. در صورت تمایل دانه های کنجد را روی آن قرار دهید.

  • به مدت 15 دقیقه یا تا زمانی که بپزد و طلایی شود بپزید.

  • قبل از برداشتن از تابه اجازه دهید تا کاملا خنک شود.

  • باقیمانده غذا را تا 4 روز در یخچال یا تا یک ماه در فریزر نگهداری کنید.

سس بیگ مک:

  • نکته روز: من دوست دارم این نوع سس ها را زودتر از موعد درست کنم و در یخچال نگهداری کنم تا غذا راحت تر شود.

  • همه مواد را در یک کاسه کوچک بریزید و خوب هم بزنید تا ترکیب شوند. طعم و شیرینی را به دلخواه خود تنظیم کنید.

BIG MAC:

  • گوشت گاو را به 8 توپ تقسیم کنید و به شکل هاکی پهن در آورید. قسمت های بیرونی را با نمک مزه دار کنید.

  • یک تابه بزرگ چدنی را روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. برای درست کردن یک بیگ مک (در صورت تمایل می توانید هر 4 عدد را به یکباره درست کنید)، 2 عدد همبرگر را در ماهیتابه قرار دهید و به مدت 2 دقیقه بپزید. برگرها را برگردانید و یک تکه پنیر چدار را روی هر پتی قرار دهید. برای کمک به ذوب شدن پنیر، یک درپوش روی ماهیتابه قرار دهید. به پخت همبرگرها به میزان دلخواه خود ادامه دهید. از ماهیتابه خارج کنید و کنار بگذارید.
  • نان گوشتخواران را به یک سوم برش دهید و 1 عدد نان را روی نان قرار دهید، قسمت میانی نان را روی آن قرار دهید، سپس یک نان برگر دیگر. روی همبرگر را با سس بیگ مک، کاهوی خرد شده، پیاز خلال شده و خیارشور خرد شده تزیین کنید. سپس نان بالایی را روی بیگ مک قرار دهید. بلافاصله سرو کنید.

کالری: 606.6 | چربی: 46g | پروتئین: 42.9g | کربوهیدرات ها: 3g | فیبر: 0.3g | نسبت P:E: 0.9

آیا فلیسیا شگفت انگیز به نظر نمی رسد؟ من خیلی به او افتخار می کنم!

هر روز صبح که بیدار می شوم، خدا را به خاطر ماریا امریش و همسرش کریگ شکر می کنم! من هرگز نمی توانم تشکر کنم که راه کاهش وزن را به من نشان داد.

من هر رژیم غذایی ممکنی را امتحان کردم، در 12 سالگی در تاپ (تک آف پوند) بودم، WW و چند برنامه رژیم غذایی معروف دیگر را امتحان کردم. هیچ یک از آنها هرگز طولانی مدت کار نکردند. من چند پوند وزن کم می کردم و دوباره آن را اضافه می کردم.

کاش می توانستم یک دسته گل بزرگ برایت بفرستم ماریا، اما یک بار دیگر فقط تشکر و قدردانی عمیق خود را برایت ارسال می کنم!

من عکس های زیادی از خودم با وزن 420+ پوند ندارم. بنابراین باید خیلی به عقب برگردم تا تصاویری برای به اشتراک گذاشتن پیدا کنم. امروز صبح به 200 پوند رسید. باید بگم که باور کردنی نیست!

در اولین روز سرد پاییز، روز خوبی برای تهیه غذا است. من شروع به ساخت دو دسته از پودینگ تخم مرغ آب پز ماریا امریش کردم، سپس دو دسته دستور پخت شیرینی گوشتخوار ماریا.

این دستور پخت (در جدیدترین کتاب آشپزی او) به قدری همه کاره است که من شیرینی، پوسته پیتزا، یک نان خوش طعم، وافل دارچینی و نان دارچینی درست کردم. همه اینها فقط با یک تغییر جزئی در دستور غذای ماریا. (من دارچین، وانیل و عصاره افرا را به نان ها/وافل های دارچینی اضافه می کنم). من سینه و پاهای مرغ را در قابلمه درست کردم و هنوز آب استخوان آن در حال جوشیدن است.

آماده ماندن برای هر هفته به من کمک می کند تا در مسیر خود بمانم. من هرگز وسوسه نمی‌شوم که تقلب کنم، زیرا وعده‌های غذایی من آماده خوردن و رفتن هستند! KETO ON دوستان من!» فلیسیا

اکثر افرادی که با آنها مشورت می کنم، کتو را کاملاً اشتباه انجام می دهند. با مدرسه کتو شگفت انگیز من نتایج سریع بگیرید!

برای بررسی برنامه های مکمل من اینجا را کلیک کنید!





Source link