استیک تابه گریل شده با سس زیتون (ویدئو) – آشپزخانه کالین


استیک کبابی تابه ای با سس زیتون خوشمزه و آسان درست می شود، و این یک گزینه عالی برای زمانی است که برای یک شام خاص استیک می خواهید! و شما عاشق این شام استیک کم کربوهیدرات خواهید شد که در تابه گریل چدنی پخته شده است.

پین استیک تابه ای کبابی با سس زیتون به بعدا امتحانش کن

استیک تابه ای با سس زیتون عکس استیک پخته شده با سالاد در بشقاب سرواستیک تابه ای با سس زیتون عکس استیک پخته شده با سالاد در بشقاب سرو

حتی در این روزها که گوشت گاو بسیار گران‌تر از گذشته است، شرط می‌بندم که بسیاری از مردم همچنان دوست دارند یک استیک آبدار مانند این درست کنند. استیک تابه گریل شده با سس زیتون برای یک شام خاص و یکی از آن تعطیلات ویژه شام ​​در این ماه در راه است، بنابراین من دستور پخت استیک خوشمزه را به عنوان انتخاب مورد علاقه جمعه خود برای این هفته ارائه می کنم!

و این یک ایده شام ​​عالی برای روز ولنتاین خواهد بود، یا هر زمانی که می خواهید با یک شام استیک جشن بگیرید. هنگامی که شام ​​استیک خود را در داخل یک تابه گریل اجاق گاز می پزید، می توانید در هر زمانی از سال از آن لذت ببرید. و قطعاً می‌توانید این دستور استیک کبابی تابه‌ای را روی یک گریل در فضای باز نیز درست کنید، اما من عاشق تابه‌ی چدنی‌ام وقتی که هوا کباب نیست، هستم!

برای این دستور پخت استیک تابه ای من از دو استیک بزرگ نیویورکی استفاده کردم که آنها را از وسط نصف کردم تا چهار وعده 6 اونس استیک درست کنم. این باعث می شود که این مقرون به صرفه تر باشد و همچنان می توانید از لقمه های خوشمزه استیک کبابی لذت ببرید. این واقعاً یک ایده خوشمزه برای یک وعده غذایی خاص است. امیدوارم اگر عاشق استیک هستید، تصاویر شما را مجذوب کنند تا آن را امتحان کنید!

چه موادی نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

از چه نوع زیتون می توانید برای سس زیتون استفاده کنید؟

در این دستور پخت از سه نوع زیتون برای تهیه سس زیتون خوش طعم استفاده می شود. اما اگر برخی از آن گونه های زیتون در خانه شما برنده نیستند، فقط از نوع زیتون مورد علاقه خانواده خود استفاده کنید.

من از چه نوع تابه ای برای استیک کبابی استفاده کردم؟

من استیکی که در این عکس ها می بینید را روی یک تابه گریل اجاق گاز (لینک وابسته) از چدن پختم. من عاشق چدن برای این نوع تابه هستم، اما گزینه های خوب دیگری نیز وجود دارد.

چگونه می توانید تشخیص دهید که استیک به میل شما درست می شود؟

استفاده از یک دماسنج گوشت خوان فوری (لینک وابسته) بهترین راه برای تشخیص اینکه چه زمانی استیک به سطح خاصی از پخت رسیده است. در اینجا نموداری وجود دارد که سطوح آماده بودن و دمای مربوطه را نشان می دهد.

ایده های بیشتری برای استیک کبابی می خواهید؟

مجموعه دستور العمل‌های شگفت‌انگیز کتو استیک من را برای گزینه‌های خوشمزه‌تر برای پخت استیک در تابه گریل یا کباب‌پز در فضای باز بررسی کنید.

کلاژ شات های فرآیندی استیک تابه گریل شده با سس زیتونکلاژ شات های فرآیندی استیک تابه گریل شده با سس زیتون

طرز تهیه استیک تابه ای با سس زیتون:

(این فقط خلاصه‌ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می‌کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می‌برد.)

  1. این دستور غذا از کنسرو زیتون سیاه، زیتون سبز و زیتون کالاماتا برای سس زیتون استفاده می کند، اما می توانید هر زیتونی را که ترجیح می دهید جایگزین کنید.
  2. مواد سس و نصف روغن زیتون را در غذاساز بریزید.
  3. آنقدر هم بزنید تا زیتون ها درشت خرد شوند، سپس چند ثانیه با سرعت کامل مخلوط کنید
  4. از پردازنده خارج کنید و روغن زیتون را با آن مخلوط کنید.
  5. چربی ها را تا جایی که ترجیح می دهید کم کنید. دو تا استیک نیویورکی خیلی بزرگ رو نصف کردم.
  6. استیک را در دو طرف با روغن زیتون، نمک، فلفل و Szeged Steak Rub (لینک وابسته)، چاشنی استیک مونترال Kalyn’s یا استیک مالش انتخابی بمالید.
  7. تابه گریل چدنی را روی اجاق گاز قرار دهید، شعله را متوسط ​​کنید و ظرف را چند دقیقه حرارت دهید. (اگر تابه شروع به دود شدن کرد، به اندازه کافی داغ است!)
  8. استیک ها را به صورت مورب قرار دهید و حدود 3 دقیقه بپزید تا علائم گریل ظاهر شوند.
  9. بچرخانید و حدود 3 دقیقه بیشتر از طرف اول بپزید، یا تا زمانی که وقتی گوشه را بلند می کنید، علائم گریل خوب را ببینید.
  10. سپس برگردانید و بسته به اینکه چقدر دوست دارید، 3-5 دقیقه دیگر روی طرف دوم بپزید.
  11. من استیک های ضخیم یک اینچی خود را دقیقاً 10 دقیقه پختم و کاملاً متوسط ​​و کمیاب بودند.
  12. اگر شما یک دماسنج گوشت خوان فوری دارید (لینک وابسته)، زمان خوبی برای استفاده از آن است.
  13. البته، استیک را می توان روی هر نوع گریل در فضای باز نیز پخت.
  14. اجازه دهید استیک حدود 5 دقیقه استراحت کند، سپس با سس زیتون سرو کنید.

استیک تابه ای با سس زیتون عکس استیک پخته شده با سالاد در بشقاب سرواستیک تابه ای با سس زیتون عکس استیک پخته شده با سالاد در بشقاب سرو

آن را به یک وعده غذایی کم کربوهیدرات تبدیل کنید:

برای یک وعده غذایی کم کربوهیدرات، این استیک کبابی تابه ای با چیزی مانند گل کلم دوبار پخته، سالاد سیب زمینی شبیه گل کلم، یا مارچوبه و قارچ برشته با چاشنی شیرینی باگل عالی است.

دستور العمل های سرگرم کننده بیشتر با زیتون:

عناصر

عناصر

  • 4 استیک کم چرب و لطیف، حدود 6 اونس. هر یک (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 2 قاشق چایخوری روغن زیتون، برای مالیدن استیک

  • 1 قاشق چایخوری. مالش استیک (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • نمک و فلفل تازه آسیاب شده برای مالیدن استیک

مواد لازم سس زیتون

  • 1/2 قاشق چایخوری پوره سیر (سیر آسیاب شده یا از سیر تازه ریز خرد شده استفاده کنید)

  • نمک خرج کردن

  • 2 قاشق چایخوری خردل دیژون

  • 2 1/2 تن آب لیموی تازه

  • یک 6 اونس می توانید زیتون سیاه بدون هسته با کیفیت خوب (کمی بیش از 1 فنجان زیتون)

  • 1/2 فنجان زیتون سبز بدون هسته (بدون ترجیحا پیمنتو)

  • 1/4 فنجان زیتون کالاماتا بدون هسته

  • روغن زیتون 4T

دستورالعمل ها

  1. استیک ها را از یخچال خارج کنید و بگذارید به دمای محیط برسند.
  2. این دستور غذا از کنسرو زیتون سیاه، زیتون سبز و زیتون کالاماتا برای سس زیتون استفاده می کند، اما می توانید هر زیتونی را که ترجیح می دهید جایگزین کنید.
  3. سیر، نمک، خردل دیژون، آب لیمو، زیتون و نیمی از روغن زیتون را در غذاساز یا مینی خرد کن بریزید.
  4. آنقدر هم بزنید تا زیتون ها درشت خرد شوند، سپس چند ثانیه با سرعت کامل مخلوط کنید تا همه مواد با هم ترکیب شوند.
  5. از پردازنده خارج کنید و در پیمانه یا کاسه بزرگ شیشه ای بریزید و بقیه روغن زیتون را با آن مخلوط کنید.
  6. چربی استیک را جدا کنید (به میزان دلخواه). من دو استیک نیویورکی بسیار بزرگ را نصف کردم تا چهار 6 اونس درست کنم. سروینگ ها
  7. دو طرف استیک را با روغن زیتون، نمک، فلفل و استیک بمالید.
  8. تابه گریل چدنی را روی اجاق گاز قرار دهید، شعله را روی متوسط ​​روشن کنید و قبل از قرار دادن گوشت در تابه، ظرف را چند دقیقه حرارت دهید. (اگر تابه شروع به دود شدن کرد، به اندازه کافی داغ است!)
  9. استیک ها را به صورت مورب قرار دهید و حدود 3 دقیقه بپزید تا علائم گریل ظاهر شوند.
  10. بچرخانید و حدود 3 دقیقه بیشتر از طرف اول بپزید، یا تا زمانی که وقتی گوشه را بالا می برید، علائم گریل خوب را ببینید.
  11. سپس برگردانید و بسته به اینکه چقدر دوست دارید، 3-5 دقیقه دیگر روی طرف دوم بپزید.
  12. من استیک های ضخیم یک اینچی خود را دقیقاً 10 دقیقه پختم و کاملاً متوسط ​​و کمیاب بودند.
  13. اگر شما یک دماسنج گوشت خوان فوری دارید (لینک وابسته)، زمان خوبی برای استفاده از آن است. برای متوسط-نادر، دما باید 130 درجه فارنهایت باشد. در اینجا نموداری برای سایر سطوح آماده بودن و دماهای مربوطه وجود دارد.
  14. البته، استیک را می توان روی هر نوع گریل در فضای باز نیز پخت.
  15. استیک را از تابه خارج کرده و اجازه دهید حدود 5 دقیقه استراحت کند، سپس با قاشق سس زیتون سرو کنید.

یادداشت

من از دو استیک بزرگ نیویورکی ضخیم استفاده کردم که آنها را از وسط نصف کردم تا چهار 6 اونس درست کنم. سروینگ ها برای این دستور غذا از یک برش لطیف مانند کمر، فیله بالا یا استیک نیویورکی استفاده کنید. برای مالیدن استیک از Szeged Steak Rub (لینک وابسته)، ادویه استیک مونترال Kalyn’s یا استیک rub انتخابی خود استفاده کنید.

این دستور کمی بیش از یک فنجان سس زیتون درست می کند که برای چند هفته در یخچال نگهداری می شود. این سس روی گوجه فرنگی، سینه مرغ یا ماهی یا به عنوان اسپری روی ساندویچ خوب است.

این دستور غذا از غذایی برای زندگی کردن (پیوند وابسته) با اقتباس های جزئی توسط Kalyn.

اطلاعات تغذیه:

بازده:

4

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 386چربی کل: 36 گرمچربی های اشباع شده: 7.5 گرمچربی ترانس: 0 گرمچربی غیر اشباع: 27 گرمکلسترول: 35 میلی گرمسدیم: 934 میلی گرمکربوهیدرات ها: 5.1 گرمفیبر: 2.7 گرمقند: .4 گرمپروتئین: 12 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

تصویر مربعی برای استیک کبابی با سس زیتون در بشقاب با سالاد کاهو و گوجه فرنگی نشان داده شده است.تصویر مربعی برای استیک کبابی با سس زیتون در بشقاب با سالاد کاهو و گوجه فرنگی نشان داده شده است.

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
استیک پان گریل شده با سس زیتون یک غذای عالی برای برنامه های رژیم کم کربوهیدرات یا کتو است، و اگر از استیک های بدون چربی تایید شده استفاده می کنید، این غذای اصلی خوبی برای هر مرحله از رژیم اصلی ساحل جنوبی خواهد بود.

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
برای ایده های خوشمزه تر مانند این، از دستور پخت کباب یا گوشت گاو استفاده کنید. از شاخص نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در پینترست، فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک یا یوتیوب دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم ببینید.

نکات تاریخی این دستور غذا:
این دستور پخت استیک تابه ای برای اولین بار در سال 2007 ارسال شد و در نهایت (!) با عکس های بهتر در سپتامبر 2020 به روز شد. آخرین بار با اطلاعات بیشتر در سال 2023 به روز شد.

تصویر Pinterest از استیک کبابی با سس زیتون

این را به اشتراک بگذارید:

ما یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه Amazon Services LLC Associates هستیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.





Source link