مرغ با کره کم پروتئین روی برنج گوشتخوار


من و پسرم کای عاشق تماشای MasterChef هستیم. در یک قسمت، یک شرکت کننده مرغ کره را روی برنج درست کرد.

کای پرسید می تونیم مرغ کره ای با برنج درست کنیم و من گفتم کاملا!

نحوه درست کردن مرغ پروتئینی روی برنج گوشتخوار

برای تهیه مرغ کره ای PSMF از خامه ترش کم پروتئین استفاده کردم!

این دستور غذا در کتاب پرفروش ترین کتاب آشپزی پروتئین خالص من که کتاب مورد علاقه بسیاری از خوانندگان من است، نشان داده شده است!

اگر می‌خواهید به جای انجام یک فروش کوچک برای یک شرکت بزرگ، تفاوت ایجاد کنید و از یک خانواده کوچک حمایت کنید، خوشحالم که اعلام کنم اکنون می‌توانید کتاب‌های من را به عنوان یک کتاب الکترونیکی با کیفیت بالا که روی هر پلتفرمی کار می‌کند (همه توسط شوهر فوق العاده من!). این یک قالب کتاب الکترونیکی است که بر روی هر رایانه یا دستگاه تلفن همراه کار می کند. این یک پی دی اف زیبا است که دارای تمام صفحات رنگی و صفحه آرایی به عنوان کتاب های چاپ شده با فهرست مطالب و قابلیت جستجوی قابل کلیک است. این در هنگام تلاش برای یافتن دستور غذا بسیار مفید است. این کتاب ها نسبت به پلتفرم های کتاب الکترونیکی (کیندل، اپل) کیفیت بسیار بالاتری دارند. به علاوه، بیشتر سود به آمازون یا اپل نمی رسد!

از حمایت شما متشکرم

https://www.youtube.com/watch?v=8HetFbuHzVw

مرغ با کره کم پروتئین روی برنج گوشتخوار

زمان آماده سازی 35 دقایق

زمان پخت 47 دقایق

دوره گوشتخوار، بدون لبنیات، غذای اصلی، بدون آجیل، مرغ، دستور پخت PSMF

غذا هندی

خدمات 6 سروینگ ها

کالری 325.5

  • در یک کاسه، مرغ را با همه مواد برای ماریناد مرغ ترکیب کنید. اجازه دهید به مدت 30 دقیقه (یا یک شب) مارینت شود.

  • نیمی از روغن نارگیل را در یک تابه یا قابلمه بزرگ روی حرارت متوسط ​​رو به بالا گرم کنید. هنگام جوشیدن، تکه های مرغ را در دسته های دو یا سه تایی اضافه کنید، مطمئن شوید که تابه شلوغ نشود. فقط 3 دقیقه از هر طرف سرخ کنید تا قهوه ای شود (پخت مرغ را در سس تمام می کنید). مرغ را پاک کن و کنار بزن.

  • یک قاشق غذاخوری دیگر روغن نارگیل را در همان تابه گرم کنید. پیازها را سرخ کنید تا زمانی که شروع به عرق کردن کنند (حدود 6 دقیقه) در حالی که تکه های قهوه ای گیر کرده در کف تابه را می خراشید. با 2 تا 3 قاشق غذاخوری آب مرغ لعاب بزنید.

  • سیر و زنجبیل را اضافه کنید و 1 دقیقه تفت دهید تا معطر شود، سپس گشنیز آسیاب شده، زیره و گارام ماسالا را اضافه کنید. اجازه دهید حدود 30 ثانیه یا تا زمانی که معطر شود بپزد، در حالی که مرتب هم می زنید.

  • گوجه فرنگی خرد شده، پودر چیلی و نمک را اضافه کنید. اجازه دهید حدود 10 دقیقه بجوشد و هر از گاهی هم بزنید تا سس غلیظ شود و به رنگ قرمز مایل به قهوه ای درآید.

  • از روی حرارت بردارید و از مخلوط کن استفاده کنید تا پوره شود تا یکدست شود.

  • خامه ترش psmf (یا خامه)، استویا و کاسوری متی له شده (یا برگ شنبلیله) را با سس مخلوط کنید. مرغ را به همراه آب آن دوباره داخل ماهیتابه بریزید و 10 دقیقه دیگر بپزید تا مرغ بپزد و سس غلیظ و حباب بزند.

  • در همین حین برنج گوشتخوار را درست کنید. سفیده های تخم مرغ را در یک کاسه با اندازه متوسط ​​بریزید. آب گوشت، تاماری و سس ماهی را اضافه کنید و خوب هم بزنید تا یکدست شوند.

  • مخلوط تخم مرغ را در ماهیتابه بریزید و بپزید تا مخلوط غلیظ شود و کشک های کوچکی به وجود بیاید، در حالی که کف تابه را بتراشید و هم بزنید تا دلمه های درشت شکل نگیرد. (یک همزن برای این کار خوب عمل می کند.) این کار حدود 7 دقیقه طول می کشد. برنج گوشتخوار را در یک بشقاب بریزید و مرغ کره را روی آن قرار دهید. با گشنیز خرد شده تزئین کرده و سرو کنید.

کالری: 325.5 | چربی: 11.1g | پروتئین: 50.6g | کربوهیدرات ها: 8.1g | فیبر: 1.3g | قند: 6g | نسبت P:E: 2.8

آیا دونا شگفت انگیز به نظر نمی رسد؟ من به پیشرفت او فقط در یک ماه افتخار می کنم 🙌

“سلام ماریا، من تا 275 پوند گرفتم. من برای بسته سریع اصلاح شده پروتئین شما ثبت نام کردم.

من نمی توانم باور کنم که این بسته چه تاثیری روی من گذاشته است!

تحصیلاتی که با آن همراه بود عامل بزرگی در انگیزه دادن به من بود، سپس دستور العمل هایی که پیدا کردم شگفت انگیز بودند!

تا زمانی که این بسته را دریافت کردم، متوجه شدم که عضویت در آن گنجانده شده است.

من از 275 شروع کردم و اکنون در 254 هستم. اولین هدف من 180 پوند بود، اما اکنون که می بینم این کار چگونه کار می کند، تصمیم دارم زمانی که به آنجا رسیدم آن هدف را دوباره تنظیم کنم.

خدا شما و کریگ را به خاطر کاری که انجام می دهید برکت دهد!» -دونا

اکثر افرادی که با آنها مشورت می کنم، کتو را کاملاً اشتباه انجام می دهند. با مدرسه کتو شگفت انگیز من نتایج سریع بگیرید!

برای بررسی برنامه های مکمل من اینجا را کلیک کنید!





Source link