سوپ پنیر گل کلم بروکلی با سوسیس


آیا به دنبال یک سوپ آرام بخش و کم کربوهیدرات برای شام هستید؟ شما هرگز طعم یک را نچشیده اید سوپ پنیر گل کلم بروکلی کاملا مثل این! افزودن سوسیس و بیکن به این معنی است که دستور پخت این سوپ پر از طعم است اما درست کردن آن بسیار ساده است … فقط خرد کنید، بجوشانید و سرو کنید!

تصویر روی جلد سوپ پنیر گل کلم بروکلی
فهرست مقاله

بنابراین، خانواده من دیوانه هستند سوپ ها در تمام طول سال اما می دانید چه چیزی حتی بهتر است؟ سوپ و هوای سرد – آنها دست به دست هم می دهند.

اگر شما هم مثل من هستید و به دنبال افزودنی جدید به دستور العمل های سوپ خوشمزه خود هستید، این یکی برنده است، قول می دهم!

چرا این دستور پخت سوپ گل کلم بروکلی را دوست خواهید داشت

  • این دستور تهیه سوپ پنیر گل کلم بروکلی است خامه ای و دلچسب، برای یک وعده غذایی آرام در یک روز سرد عالی است.
  • اضافه شدن از سوسیس و بیکن طعم های لذیذی به سوپ اضافه می کند و آن را به گزینه ای سیر کننده و سیر کننده برای شام تبدیل می کند.
  • این نیز است کم کربوهیدرات و کتو دوستانهتنها با 5 گرم کربوهیدرات خالص در هر وعده. به علاوه، این است پر از سبزیجات مانند کلم بروکلی و گل کلم برای تغذیه اضافی.
  • این سوپ است آسان برای ساختن و فقط به یک گلدان نیاز دارد، پاکسازی را نسیم می کند.
  • باقی مانده این سوپ نیز هست فریزر پسند، بنابراین می توانید مقداری را برای بعد ذخیره کنید. فقط ذوب و دوباره گرم کنید برای یک گزینه غذای سریع و خوشمزه!

مواد لازم

درست کردن این سوپ کتو کیلبسا با گل کلم بسیار ساده است. دارای مواد کم کربوهیدرات و پروتئین بالا است که شما را سیر می کند.

در اینجا همه چیزهایی که در این دستور پخت سریع و آسان سوپ کلم بروکلی وجود دارد آورده شده است:

سوسیس

اولین ماده سوسیس خرد شده است. من دوست دارم سوسیس‌های مختلف طعم این سوپ را افزایش دهند. من از مخلوط Bockwurst، Schublig و سوسیس مجارستانی برای این دستور استفاده می کنم.

شما می توانید از هر نوع سوسیس که دوست دارید استفاده کنید – کیلباسا یا سوسیس لهستانی نیز طعم شگفت انگیزی دارد!

سبزیجات

همانطور که از نام آن پیداست، این سوپ هر دو را دارد کلم بروکلی و گل كلم در آن می توانید فقط یکی از آنها را بدون تغییر طعم و بافت سوپ استفاده کنید.

بیکن

هی، نه فکر در مورد پرش بیکن! به من اعتماد کنید، این یکی از نکات برجسته این سوپ است!

حالا، اگر کتو می‌کنید، فقط مطمئن شوید که به سراغ بیکنی بروید که با افرا پخته نشده باشد یا شکر اضافه‌ای داشته باشد.

آبگوشت خامه ای

برای درست کردن آبگوشت غلیظ و خامه ای، خامه غلیظ به آن اضافه کردم آب استخوان مرغ. آب استخوان معمولاً خامه‌تر از آب مرغ است، اما اگر چیزی پیدا نکردید، می‌توانید به جای آن از آب مرغ استفاده کنید.

پنیر

پنیر بیشتری هم به آن اضافه کنید! چدار زرد و سفید هر دو بهترین طعم و رنگ را به آن می دهند. استفاده از پنیر چدار تیز زرد کاملاً خوب است. در واقع می توانید از هر نوع پنیری که دوست دارید استفاده کنید.

لطفا توجه داشته باشید: برای لیست کاملی از مواد مورد استفاده برای تهیه این دستور غذای کم کربوهیدرات، کارت دستور غذا را در پایین بررسی کنید.

مواد لازم برای سوپ کلم کلم بروکلی بارگذاری شده

نکات سوپ:

  • سوپ خامه‌ای می‌خواهید؟ اگر سوپ خامه‌تری می‌خواهید که تکه‌های زیادی در آن نباشد، دو برابر آب گوشت، خامه و آب استفاده کنید. وقتی آن را دو برابر کنید، به 10 نفر خدمات می دهد.
  • سبزیجات را از قبل آماده کنید. برای تسریع در تهیه دستور غذا، می توانید کلم بروکلی و گل کلم را از قبل خرد کنید یا از سبزیجات از قبل خرد شده منجمد استفاده کنید.
  • این سوپ را گیاهی درست کنید. شما به راحتی می توانید سوسیس و بیکن را با یک گزینه گیاهی جایگزین کنید. شرط می بندم که این طعم با چوریزو سویای مکزیکی خوشمزه خواهد بود! Trader Joe یک غذای خوشمزه دارد.

طرز تهیه سوپ پنیر گل کلم بروکلی

هم زدن یک دسته از این سوپ گل کلم و کلم بروکلی با پنیر بسیار ساده است. فقط به یک گلدان نیاز دارد، بیش از حد! این آموزش گام به گام در مورد نحوه انجام آن را دنبال کنید.

مرحله 1: سبزیجات خرد شده را بجوشانید

یکی از نکات مهم در مورد این سوپ کلم بروکلی و گل کلم، طرز تهیه آن آسان است.

کلم بروکلی و گل کلم خرد شده را در آبگوشت به مدت 4 تا 5 دقیقه بجوشانید، سپس کنار بگذارید.

مرحله 2: سوسیس را بپزید

در همین حین سوسیس ها را در یک ماهیتابه بزرگ با روغن زیتون سرخ کنید سپس سوسیس ها را کنار بگذارید.

مرحله 3: آب گوشت خامه ای را درست کنید

در همان ماهیتابه روی حرارت ملایم خامه و آب و کره را اضافه کنید و هم بزنید تا کره آب شود. پنیر را اضافه کنید و به آرامی هم بزنید تا کاملا ذوب شود.

مراحل اولیه برای تهیه سوپ پنیر گل کلم

مرحله 4: اجازه دهید سوپ بجوشد

سوسیس های پخته شده را دوباره به آن اضافه کنید، سپس کلم بروکلی، گل کلم و آب گوشت را در آن بریزید. مزه دار کنید، روی آن را بپوشانید و به مدت 5 تا 8 دقیقه بجوشانید و هر از گاهی هم بزنید.

مرحله 5: سرو کنید و لذت ببرید!

بالا با بیکن و سرو کنید.

مراحل نهایی برای تهیه سوپ پنیر گل کلم

چه چیزی را با سوپ پنیر گل کلم کتو سرو کنید

برای درست کردن یک غذای کامل به چیزی بیشتر از سوپ نیاز ندارید، اما همیشه می توانید یک سالاد جانبی یا مقداری نان کم کربوهیدرات اضافه کنید تا در آبگوشت خامه ای فرو برید.

برای کمی ترد، سوپ گل کلم بروکلی را با مقداری پر کنید کروتون کتو خانگی!

نکاتی برای تهیه بهترین سوپ کلم بروکلی کم کربوهیدرات و پنیر

  • اگر سوپ نرم تری را ترجیح می دهید، نیمی از محصول نهایی را قبل از سرو در مخلوط کن بریزید.
  • برای پروتئین بیشتر، مرغ خرد شده پخته شده را به این سوپ اضافه کنید. همچنین این یک راه عالی برای استفاده از باقیمانده‌هایی است که دارید!
نمای نزدیک سوپ گل کلم بروکلی در کاسه

سوالات متداول

اینها سوالاتی است که من در مورد تهیه سوپ سوسیس کتو پنیری بیشتر از همه میپرسم. اگر من به سوال شما در اینجا پاسخ نمی دهم، لطفاً آن را در نظرات زیر بگذارید.

چند کربوهیدرات در این سوپ گل کلم بروکلی وجود دارد؟

تغذیه همیشه بر اساس ترکیبات دقیقی که استفاده می کنید متفاوت است. برای من، من این دستور را به 10 وعده تقسیم کردم که هر وعده به 6 کربوهیدرات و 1 گرم فیبر یا 5 کربوهیدرات خالص می رسد.

بیشتر کربوهیدرات‌های موجود در این سوپ کلم بروکلی از سبزیجات می‌آیند. من سرو را به اندازه فنجان نگه می دارم تا تعداد کربوهیدرات ها قابل کنترل باشد.

از آنجایی که این سوپ با مواد بسیار مقوی بسته بندی شده است، اندازه سرو 1 فنجان معمولاً زیاد است!

بهترین نوع پنیر برای استفاده چیست؟

من از مخلوط پنیر چدار زرد و سفید استفاده کردم، اما شما می توانید از هر نوع پنیری که دوست دارید استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که از یک پنیر با کیفیت بالا برای بهترین طعم و پنیر استفاده کنید که واقعاً خوب ذوب شود.

شرط می بندم که این کار با گرویر یا مونتری جک هم عالی خواهد بود!

آیا می توانم از سبزیجات منجمد استفاده کنم؟

بله، حتما می توانید از کلم بروکلی و گل کلم منجمد در این سوپ استفاده کنید. فقط قبل از اضافه کردن آنها به سوپ مطمئن شوید که ذوب شده و آبکش شده اند.

چند ادویه خوب برای استفاده در سوپ چیست؟

وقتی این دستور را تهیه می کنم، دوست دارم با هم مخلوط کنم:
– پودر پیاز
– پودر سیر
– دانه خردل
– مرزنجوش
– آویشن

اگر نام مرزنجوش را نشنیده اید، این ادویه از خانواده پونه کوهی است. در آلمان، استفاده از آن همراه با آویشن در دستور العمل های سوسیس رایج است. از آنجایی که این سوپ دارای سوسیس به عنوان یک ماده برجسته است، مرزنجوش با این طعم ها مناسب است.

اگر مرزنجوش ندارید، می توانید آن را با مریم گلی، آویشن، مرزه تابستانی یا ریحان جایگزین کنید.

یکی دیگر از ادویه هایی که همه در دسترس نیستند دانه خردل است. خردل از مخلوط کردن دانه خردل آسیاب شده با آب و سرکه درست می شود، بنابراین در صورت لزوم می توانید خردل معمولی را در این دستور جایگزین کنید!

چگونه این دستور سوپ را برای بعد ذخیره کنم؟

اطمینان حاصل کنید که سوپ قبل از نگهداری سرد است. سوپ پنیر بروکلی گل کلم را می توانید تا 5 روز در یخچال نگهداری کنید.

آیا می توانید سوپ گل کلم بروکلی را فریز کنید؟

بله و خیر. بخشی از دستور پخت سوپ برای یخ زدن بی خطر است، در حالی که برخی دیگر (مانند محصولات لبنی) باید تا زمانی که آماده خوردن شوید کنار گذاشته شوند.

می توانید سبزیجات و سوسیس را از قبل برای تهیه کیت فریزر آماده کنید. وقتی آماده پختن آن هستید، کیسه کیت فریزر را در قابلمه بریزید و بقیه دستورالعمل ها را برای تهیه آبگوشت خامه ای دنبال کنید.

فقط توجه داشته باشید که سبزیجات ممکن است در طول فرآیند انجماد و آب شدن کمی نرم شوند. تا زمانی که شما را آزار نمی دهد، مطمئناً می توانید این سوپ را برای مدت طولانی تری نگهداری کنید.

اگر سوپ گل کلم بروکلی را فریز کنید، باید چند ماه بماند.

این سوپ پنیر گل کلم بروکلی را دوست دارید؟ اینها را امتحان کنید

به دنبال بیشتر سوپ های کم کربوهیدرات مناسب برای گرم کردن شما در یک روز سرد؟ این موارد دلخواه را بررسی کنید:

ما را دنبال در فیس بوک، پینترست، و اینستاگرام برای دستور العمل های خوشمزه تر کتو پسند!

دستور آشپزی

سوپ پنیر گل کلم بروکلی در کاسه

سوپ پنیر گل کلم بروکلی با سوسیس

به دنبال یک سوپ آرام بخش و کم کربوهیدرات برای شام هستید؟ شما هرگز طعم یک را نچشیده اید سوپ پنیر گل کلم بروکلی کاملا مثل این! افزودن سوسیس و بیکن به این معنی است که دستور پخت این سوپ پر از طعم است اما درست کردن آن بسیار ساده است … فقط خرد کنید، بجوشانید و سرو کنید!

زمان آماده سازی:5 دقایق

زمان پخت:15 دقایق

زمان کل:20 دقایق

دوره: سوپ

غذا: آمریکایی

رژیم غذایی: بدون گلوتن

چاپ
سنجاق
دستور العمل را مرور کنید
ذخیره دستور غذا مشاهده مجموعه ها

دستورالعمل ها

  • در یک ظرف کوچک پودر پیاز، پودر سیر، دانه خردل، مرزنجوش، آویشن را مخلوط کنید.

  • در یک قابلمه، آب مرغ را بریزید و سپس روی آن را ببندید و بگذارید بجوشد. گل کلم و کلم بروکلی را اضافه کنید. با کمی نمک و فلفل سیاه آسیاب شده مزه دار کنید. 4 تا 5 دقیقه بجوشانید. کنار بگذارید.

  • در یک ماهیتابه بزرگ با روغن زیتون، سوسیس ها را قهوه ای کنید. کنار بگذارید.

  • در همان قابلمه با حرارت ملایم خامه و آب بریزید. کره را اضافه کنید و هم بزنید تا کره آب شود. پنیر را اضافه کنید و به آرامی هم بزنید تا آب شود.

  • سوسیس های پخته شده را اضافه کنید و با نیمی از ادویه ها و سبزی های مخلوط مزه دار کنید.

  • بروکلی پخته شده، گل کلم و آبگوشت را داخل آن بریزید. باقیمانده ادویه جات ترشی جات و سبزی های مخلوط را اضافه کنید. با نمک و فلفل سیاه آسیاب شده به مزه مزه دار کنید. خوب ترکیب کنید. روی آن را بپوشانید و به مدت 5 تا 8 دقیقه بجوشانید و هر از گاهی هم بزنید.

  • در ظرف سرو بریزید و روی آن را با بیکن بریزید.

  • بلافاصله سرو کنید و لذت ببرید.

یادداشت

  • از دو برابر آب گوشت، خامه و آب برای یک سوپ کم حجم که 10 عدد بهتر است استفاده کنید.
  • سوسیس استفاده شده: Bockwurst، Schublig، مجارستانی
  • برای تسریع در تهیه دستور غذا، می توانید کلم بروکلی و گل کلم را از قبل خرد کنید یا از سبزیجات از قبل خرد شده منجمد استفاده کنید.
  • شما به راحتی می توانید سوسیس و بیکن را با یک گزینه گیاهی با یک نسخه گیاهی جایگزین کنید.

شیرین کننده های کم کربوهیدرات | نمودار تبدیل شیرین کننده کتو

تغذیه

خدمت: 267g | کالری: 427 | کربوهیدرات ها: 6g | پروتئین: 17g | چربی: 37g | چربی های اشباع شده: 16g | کلسترول: 106میلی گرم | سدیم: 720میلی گرم | پتاسیم: 513میلی گرم | فیبر: 1g | قند: 1g | ویتامین A: 725IU | ویتامین سی: 55.3میلی گرم | کلسیم: 130میلی گرم | اهن: 1.4میلی گرم

اطلاعات اضافی


کربوهیدرات خالص:
5
g

|

درصد کربوهیدرات:
4.8
%

|

درصد پروتئین:
16.2
%

|

درصد چربی:
79.1
%

|

اسمارت پوینت:
16

ارزش های

Array
(
    [serving_size] => 267
    [calories] => 427
    [carbohydrates] => 6
    [protein] => 17
    [fat] => 37
    [saturated_fat] => 16
    [cholesterol] => 106
    [sodium] => 720
    [potassium] => 513
    [fiber] => 1
    [sugar] => 1
    [vitamin_a] => 725
    [vitamin_c] => 55.3
    [calcium] => 130
    [iron] => 1.4
    [serving_unit] => g
)

نکاتی در مورد اطلاعات تغذیه ای

اطلاعات تغذیه ای دستور پخت به عنوان یک حسن نیت ارائه شده است و فقط تقریبی است. ما نمی توانیم صحت اطلاعات تغذیه ای ارائه شده برای هر دستور غذا در این سایت را تضمین کنیم. کربوهیدرات های اریتریتول در شمارش کربوهیدرات ها گنجانده نشده اند، زیرا نشان داده شده است که بر قند خون تأثیر نمی گذارد. کربوهیدرات خالص کل کربوهیدرات منهای فیبر است.

کپی رایت

© LowCarbYum.com – استفاده غیرمجاز از این مطالب بدون اجازه کتبی اکیداً ممنوع است مگر اینکه برای اهداف آفلاین شخصی باشد. ممکن است از عکس‌های تکی استفاده شود، مشروط بر اینکه اعتبار کامل به LowCarbYum.com به همراه پیوندی به محتوای اصلی داده شود.

پست در 23 ژانویه 2024 با تصاویر جدید و اطلاعات دستور پخت اضافی به روز شد. اولین بار در 7 اکتبر 2016 منتشر شد.





Source link