اسکون های افرا کتو شیرین و رضایت بخش


همانطور که می دانید، من از طرفداران پر و پا قرص تهیه غذا هستم تا هفته هایم را راحت تر و راحت تر کنم. از آنجایی که من از صبحانه بسیار لذت می برم، همیشه به دنبال دستور العمل های جدیدی هستم که گرسنگی صبحگاهی را برطرف کند، بدون اینکه خیلی سنگین باشد. این اسکون های افرا کتو کاملاً مناسب است. من دوست دارم که آنها کمی شیرین هستند، و فقط یک تکه کوچک به اندازه کافی برای من پر می شود تا صبح شلوغم را پشت سر بگذارم.

و ساختن این اسکون ها ساده تر نیست! تنها با 10 دقیقه زمان آماده سازی، و در مجموع 20 دقیقه زمان پخت، این دستور به سرعت تبدیل به دستور العملی شد که من مرتب درست می کنم.

ساخت اسکون های افرا کتو آسان است

ابتدا فر را با دمای 325 درجه گرم کنید. یک ورقه پخت لبه دار را با کاغذ روغنی بپوشانید تا به راحتی تمیز شود.

خامه ترش، تخم مرغ، شربت بدون شکر و لانکانتو طلایی را در یک کاسه بزرگ مخلوط کنید. آرد، بکینگ پودر و نمک را با هم مخلوط کنید. مخلوط کنید تا خوب جا بیفتد. بگذارید خمیر به مدت 5 دقیقه بماند.

دست هایتان را کمی چرب کنید. می توانید از یک روغن با طعم خنثی مانند روغن کانولا استفاده کنید. با دستان خود خمیر را به شکل یک توپ بزرگ در آورید و آن را روی ورقه پخت آماده شده قرار دهید. آن را به یک دیسک گرد 6 اینچی صاف کنید.

مثل اینکه پیتزا را برش می دهید به 6 قسمت برش دهید. می توانید از چاقوی تیز یا حتی برش پیتزا استفاده کنید. بعد، اسکون ها را به طور مساوی در سراسر ورقه پخت جدا کنید.

به مدت 18 تا 20 دقیقه یا تا زمانی که لپه ها روی آن قهوه ای شوند بپزید. اسکون ها را روی توری خنک کننده قرار دهید و قبل از سرو کاملا خنک شوند. از اسکون های افرا کتو با یک فنجان قهوه، چای یا حتی یک شکلات داغ لذت ببرید!

دستور تهیه اسکون افرا کتو.



  • فر را با دمای 325 درجه گرم کنید و یک ورقه فر را با کاغذ روغنی بپوشانید.

  • در یک کاسه بزرگ، خامه ترش، تخم مرغ، شربت بدون شکر و لانکانتو طلایی را با هم مخلوط کنید. آرد بادام، آرد نارگیل، بکینگ پودر و نمک را با هم مخلوط کنید. بگذارید 5 دقیقه بماند.

  • با دست هایی که کمی چرب کرده اید، خمیر را به شکل یک توپ بزرگ در آورید و روی سینی پخت آماده شده قرار دهید. آن را به یک دیسک گرد 6 اینچی صاف کنید.

  • مثل برش پیتزا به 6 قسمت برش دهید، سپس اسکون ها را به طور مساوی در ورقه پخت جدا کنید.

  • به مدت 18 تا 20 دقیقه یا تا زمانی که روی آن ها قهوه ای شوند بپزید. اسکون ها را روی توری خنک کننده قرار دهید و قبل از سرو کاملا خنک شوند.

زمانی برای صبحانه ندارید، اما به دنبال چیزی کمی شیرین هستید؟ این قهوه کوکی بلغور جو دوسر کتو صبح شما را خوشایند می کند! برای حتی بیشتر کلوچه، میله، شیرینی و فنجان که برای صبحانه مناسب هستند، از همه دستور العمل های صبحانه من در اینجا دیدن کنید.دستور تهیه اسکون افرا کتو.

عکس آواتار
سوزان رایان

از اینکه بخشی از سفر من برای کاهش وزن 120 پوندی با سبک زندگی کتوژنیک بودید متشکرم!



دیدگاهتان را بنویسید