انتخاب بهترین پودر سبزی


توسط













11 آوریل 2024

پودر سبزهپودر سبزه

پودرهای سبزه به عنوان مکمل های غذایی متشکل از ترکیبی از میوه ها و سبزیجات پدید آمده اند و راهی مناسب برای افراد برای تکمیل میزان تغذیه روزانه خود ارائه می دهند.

حتی اگر مکمل‌های پودر سبزی رایج‌تر می‌شوند، علم کافی برای اعتماد کامل به تمام مزایایی که ادعا می‌کنند دارند وجود ندارد. من به دقت پودرهای سبزی را بررسی کردم و دیدگاه های مختلف را در نظر گرفتم تا اطلاعات دقیقی را که برای تصمیم گیری در مورد استفاده از آنها و اینکه کدام یک می تواند برای شما مناسب است، به شما بدهم.

راهنمای نحوه شروع کتو

لیست خرید کتو، دستور العمل ها و موارد دیگر! کتو را با این راهنمای 5 مرحله ای رایگان شروع کنید.

من آماده ام!

پودرهای سبز چیست؟

پودرهای سبزه ترکیبی از سبزی های برگدار، علف ها، میوه های غنی از آنتی اکسیدان، جلبک دریایی و عصاره های غذایی انتخابی را در خود جای داده اند که گهگاه با پروبیوتیک ها یا پری بیوتیک ها افزوده می شوند. این مکمل‌ها، که مردم معمولاً به صورت پودری مخلوط می‌نوشند، راهی عملی برای کمک به افزایش مقدار مواد مغذی دریافتی شما هستند، به‌ویژه برای کسانی که خوردن میوه‌ها و سبزیجات کافی برایشان سخت است.

بهترین زمان برای گرفتن: هر زمانی که برای شما راحت است!

بهترین چیز برای مخلوط کردن: اگر از پودر سبزیجات استفاده می کنید، به احتمال زیاد می خواهید شکاف های موجود در تغذیه خود را پر کنید. بنابراین، اجرای آن تا حد امکان آسان تر است. اگر این به معنای تبدیل شدن به اسموتی است، عالی است. اما ساده ترین راه فقط اضافه کردن به یک لیوان آب است.

ولی! همه پودرهای سبزی عالی نیستند. بچه ها زباله های زیادی آنجا هست. بنابراین، تصمیم گرفتم یک دسته از آنها را شخصا امتحان کنم، ببینم طعم آنها چگونه است، سپس آنها را کنار هم بچینم.

انتخاب های من برای بهترین پودرهای سبز:

1. Live It UpSuper Greens

آن را با سبزهای فوق العاده زنده کنیدآن را با سبزهای فوق العاده زنده کنید

طعم و مزه از همه آنها بهترین بود، و من دوست دارم که این پودر سبزی با ویتامین ها غنی نشده است تا برچسب تغذیه را افزایش دهد. تمام محتوای ویتامین Live It Up از مواد طبیعی موجود در ترکیب آنها می آید.

قیمت: اشتراک 59.99 دلار یا 39.99 دلار – 1.99 دلار برای 30 وعده (1.33 دلار با اشتراک)

ویژگی های قابل توجه: ساخته شده از 100% میوه ها و سبزیجات ارگانیک، بدون مواد مغذی/ویتامین مصنوعی افزوده شده، غنی شده با پروبیوتیک ها و آنزیم ها.

طرفداران: ارگانیک، بدون افزودنی شیرین کننده، بدون گلوتن.

معایب: پودر ممکن است کمی کثیف باشد، فقط در وب سایت آنها موجود است

مزایای اضافی: پشتیبانی از گوارش، تقویت سیستم ایمنی و افزایش انرژی با بهبودی سریعتر را ارائه می دهد.

10% صرفه جویی تا 1 ژوئیه 2024 با کد سالم 10

2. AG1

آن را با سبزهای فوق العاده زنده کنیدآن را با سبزهای فوق العاده زنده کنید

این تا حد زیادی محبوب‌ترین برندی است که امروز در حال بررسی آن هستیم… همه آنلاین در مورد آنها صحبت می‌کنند، بنابراین من قبلاً شک داشتم. به نظر می رسد، شک و تردید موجه بود. این کمترین گزینه مورد علاقه من به دلیل تمام دلایل نامطلوب ذکر شده است.

قیمت: 99 دلار – 3.30 دلار در هر وعده برای 30 وعده

ویژگی های قابل توجه: دارای گواهینامه NSF برای ورزش، بهره برداری از امکانات TGA

طرفداران: آزمایش جامع، انعطاف پذیری رژیم غذایی.

معایب: موارد منع احتمالی برخی داروها، لسیتین مشتق شده از سویا، حاوی استویا است، از پروتئین نخود استفاده می کند (بنابراین برای رژیم های سرخپوشان خوب نیست، ویتامین های موجود در این محصول ویتامین های غنی شده ای هستند که مانند سایر گزینه ها از گیاهان طبیعی نیستند، تنها 7 ماده از 48 ماده ارگانیک و گران هستند. ).

3. پودر اسموتی سوپرفود شما

آن را با سبزهای فوق العاده زنده کنیدآن را با سبزهای فوق العاده زنده کنید

من سادگی این محصول را دوست دارم، فکر می‌کنم برای هر کسی که حساسیت‌های زیادی دارد یا از مقدار زیاد مواد افزوده شده در گزینه‌های دیگر غرق شده است، و فقط چیزی ساده و مستقیم می‌خواهد، می‌تواند خوب باشد. این یک پودر سبزی است. همین و بس.

قیمت: 24.29 دلار – 0.80 دلار در هر وعده برای 30 وعده

ویژگی های قابل توجه: 100% ارگانیک است

طرفداران: لیست مواد اولیه، بدون مواد پرکننده، کربوهیدرات کمتر نسبت به سایر گزینه‌ها با فقط 3 گرم در هر وعده، بدون هیچ چیز شیرین شده و از هیچ نوع طعم دهنده یا تقویت‌کننده استفاده نمی‌کند.

معایب: وقتی صحبت از مزایای اضافی می شود، خیره کننده نیست

4. سلامت پر جنب و جوش سبز نشاط

سلامت پر جنب و جوش سبز ارتعاشسلامت پر جنب و جوش سبز ارتعاش

از بین همه انتخاب ها، این بدترین گزینه در بافت بود. اگر گزینه نرم تری می خواهید، این نیست.

قیمت: 32 دلار – 2.13 دلار برای خدمت برای 15 وعده

ویژگی های قابل توجه: 100% ارگانیک و حاوی موادی برای حمایت از کبد از جمله ریشه قاصدک، خار مریم و ریشه بیدمشک

طرفداران: غنی شده با 25 میلیارد پروبیوتیک CFU، پری بیوتیک ها و آنزیم های گوارشی که باعث تقویت سیستم ایمنی، التهاب، غده فوق کلیوی و گوارش می شود.

معایب: حاوی کلسیم (مشکل برای کسانی که مشکلات تیروئیدی دارند)، کربوهیدرات بیشتر در هر وعده 8 گرم، حاوی برنج است که می تواند برای برخی مشکل ساز باشد، بافت آن عالی نیست.

5. ترکیب سبز چمن شگفت انگیز

ترکیب سبز چمن شگفت انگیزترکیب سبز چمن شگفت انگیز

علف شگفت انگیز به طور کامل با میوه ها و سبزیجات ارگانیک، به ویژه عصاره گیلاس آسرولا، عصاره برگ چای سبز، تمشک، پکتین سیب و برگ نعناع ساخته نمی شود. آنها همچنین از یک افزودنی غذایی (سیلیکا) در فرمول خود برای اهداف ضد جوش استفاده می کنند … مطمئن نیستید که مورد نیاز است.

قیمت: هزینه: 26.14 دلار – 0.87 دلار در هر وعده برای 30 وعده

ویژگی های قابل توجه: بدون گلوتن، غیر GMO، بدون شکر اضافه شده.

طرفداران: ترکیب آنتی اکسیدانی

معایب: 5 گرم کربوهیدرات در هر وعده، مطمئن نیستم که چه تعداد CFU پروبیوتیک در محصول وجود دارد، زیرا جزئیات آن را بیان نمی کند، از سیلیس به عنوان یک عامل ضد جوش استفاده می کند.

6. Garden of Life Raw Organic Perfect Food سبز SuperFood

Garden of Life Raw Organic Food SuperFood سبزGarden of Life Raw Organic Food SuperFood سبز

اگر بتوانید این محصول را به دست آورید، خوش شانس هستید! پیدا کردنش سخته من از طرفداران بزرگ باغ زندگی نیستم – به نظر من بیشتر محصولات آنها قیمت بالایی دارند، بیش از حد به بازار عرضه می شوند و هرگز با پالت های مردم سازگار نیستند.

قیمت: 39.19 دلار – 1.31 دلار در هر وعده برای 30 وعده

ویژگی های قابل توجه: مواد ارگانیک دارای گواهی USDA، گزینه‌های طعم متنوع، آنزیم‌ها، پروبیوتیک‌ها، ترکیب جوانه‌زده (ممکن است هضم آسان‌تر از گزینه‌های دیگر باشد)

طرفداران: طعم آناناس، بدون شیرین کننده

معایب: از کنجد (یک آلرژن رایج) استفاده می کند، از برنج استفاده می کند (برای همه افراد عالی نیست، “بدون گلوتن” نمی گوید).

نکاتی برای انتخاب بهترین پودر سبزی برای شما

در پیمایش زمین های پیچیده پودرهای سبزی، از مصرف کنندگان خواسته می شود تا با در نظر گرفتن عواملی مانند ترکیب مواد مغذی، آزمایش شخص ثالث و محدودیت های بودجه، هوشیار باشند. در حالی که پودرهای سبز راه بالقوه ای برای تقویت مصرف مواد مغذی ارائه می دهند، اثربخشی آنها مستلزم بررسی های علمی بیشتر است. با استفاده از بینش های مبتنی بر شواهد، مصرف کنندگان می توانند سفری به سوی رفاه کل نگر داشته باشند و به تفاوت های ظریف ذاتی در انتخاب مکمل های غذایی توجه داشته باشند.

اگر از من بپرسید، در مورد مزایا در مقابل معایب، سلیقه و هر چیز دیگری، Live It Up برنده است. من این محصول را به یک دوست توصیه می کنم. 10% صرفه جویی تا 1 ژوئیه 2024 با کد HEALTHFUL10 در Live It Up Greens Powder.

توجه داشته باشید، همه این گزینه ها دارای علف های غلات هستند. بنابراین، اگر سلیاک دارید، از همه این موارد اجتناب می کنم و به سراغ پودر سبزی بدون علف غلات می روم (کد KETO هنگام تسویه حساب).



Source link