ترم بهار اکنون باز است: گواهینامه مربیگری سلامت سه گانه – کتو، گوشتخوار و پروتئین اصلاح شده سریع


وب‌سایت دارای مارک تجاری کلیدی برای مربیان خبره!

ما همیشه در حال گسترش برنامه هستیم و اکنون اخبار بسیار هیجان انگیزی داریم که به مربیان خود کمک می کند تا بلافاصله پس از فارغ التحصیلی موفق شوند!

ما یک وب سایت جدید با نام تجاری با دوره بسته بندی شده برای مشتریان شما ایجاد کردیم! بسته ها شامل؛ برنامه های غذایی کامل ساخته شده توسط ماریا، بهترین دستور العمل های کتو ساخته شده توسط ماریا، فیلم های آموزش حرفه ای آشپزی و فیلم های آموزشی، و خیلی بیشتر! نیازی به پرداخت هزینه برای وب سایت نیست، ما این کار را برای شما انجام دادیم!

اکنون می توانید لوگو یا نام خود را در صفحه مارک ما داشته باشید و از پرداخت، پردازش کارت اعتباری، امنیت و دوره ما برای ارائه محتوا و برنامه های غذایی به مشتریان خود استفاده کنید! سپس شما پشتیبانی را ارائه می دهید. این کسب و کار نهایی در یک جعبه است!

به محض فارغ التحصیلی از برنامه، می توانید شروع به پذیرش مشتریان کنید، حتی اگر هنوز وب سایت خود را ندارید! این کار را می توان از طریق شبکه های اجتماعی یا حساب های دیگر انجام داد.

از زمان راه اندازی این برنامه تقریباً دو سال پیش ما آن را داریم بیش از 25 ساعت ویدیو و محتوای جدید اضافه کرد از جمله محتوای جدید در Carnivore! هر مربی مادام العمر به تمام مواد موجود در برنامه دسترسی دارد. بنابراین هر ساله تعداد زیادی محتوای جدید دریافت خواهید کرد تا شما را در جریان آخرین علم و اطلاعات قرار دهد.

در اینجا شاهد دیگری از لیزا مربی خبره کتو ما است!

من سال‌ها مربی سلامتی مواد غذایی بوده‌ام و همچنین سبک‌های زندگی گوشتخواران و کتوژنیک را در آغوش می‌کشم. من در هر دوی این دوره های کتو اقتباس شده همراه با دوره مکمل های کتو اقتباس شده گواهینامه دریافت کردم. حجم مطالب باورنکردنی است و پشتیبانی در طول دوره فوق العاده است. حتی اگر قبلاً مربیگری می کنید و می خواهید دانش خود را گسترش دهید، کسب و کار خود را بهبود بخشید و با دو استاد فوق العاده آگاه و کتوژنیک شریک شوید، در این دوره ها شرکت کنید! – لیزا

ابزار برنامه ریز غذا!

یکی از چیزهایی که می تواند چالش برانگیز باشد، تهیه برنامه غذایی برای مشتریان است. همه مربیان با پشتیبانی فعال مربی (90 روز شامل شما می شود و در صورت تمایل می توانید پشتیبانی بیشتری اضافه کنید) می توانند از ابزار جدید برنامه ریز غذای شگفت انگیز ما برای تهیه برنامه های غذایی برای مشتریان خود استفاده کنند!

می‌توانید از برنامه غذایی، دستور العمل‌ها و فهرست‌های خواربار پی‌دی‌اف تهیه کنید تا به مشتریانی که برنامه‌های غذایی سفارشی می‌خواهند بدهید. در اینجا ویدیویی وجود دارد که این ابزار جدید شگفت انگیز را به شما نشان می دهد.

“من از برنامه گواهینامه مربی کتو ماریا بسیار سپاسگزارم! شما واقعاً می توانید بهترین ها را از بهترین های این صنعت بیاموزید. برنامه مربیگری کامل، بسیار خوب سازماندهی شده است، و با پشتیبانی هفتگی با کریگ و ماریا تحسین شده است. من برای کار با مشتریانم احساس اعتماد به نفس دارم و به خوبی آموزش دیده‌ام و در صورت داشتن سؤال، حمایت لازم را دریافت می‌کنم. می توانید بگویید که آنها برای این برنامه آموزشی تلاش زیادی می کنند و می خواهند شما موفق شوید. من به شدت توصیه می کنم!” – تریسی ام.

آموزش گوشتخواران گنجانده شده است!

ما همچنین یک گواهینامه کامل مربیگری گوشتخوار را نیز داریم! 38 بخش جدید در مورد رژیم غذایی گوشتخواران، پروتکل خودایمنی گوشتخواران (CAIP)، مواد ضد مغذی در گیاهان و موارد دیگر وجود دارد! همه چیزهایی که برای درک رژیم گوشتخواران و کمک به مشتریانی که می خواهند برای کاهش وزن یا بهبودی گوشتخوار انجام دهند، نیاز دارید.

این خود گام برنامه گواهینامه مربیگری کتو همه چیزهایی را که برای تبدیل شدن به یک مربی کتو نیاز دارید به همراه 90 روز پشتیبانی و وبینارهای هفتگی دارد. اکثر مربیان حدود 3 ماه طول می کشد تا برنامه را کامل کنند. برنامه شامل:

  • بیش از 150 فیلم آموزشی شگفت انگیز
  • زیست شناسی، علم، آموزش کسب و کار، آموزش مربی سلامت و موارد دیگر
  • تجارت در یک جعبه برنامه های غذایی، فرم مصرف، لیست شربت خانه و موارد دیگر که می توانید علامت گذاری کنید و به مشتریان خود بدهید!
  • وب سایت جدید بانددار. با یک دوره بسته بندی شده با برنامه غذایی آماده باشید! شما حمایت خود را ارائه می کنید تا روزی که گواهینامه خود را دریافت می کنید، این یک راه حل کامل مربیگری باشد!
  • آموزش راه اندازی وب سایت خود
  • ایجاد تعامل و دنبال کننده قوی
  • چگونه یک مربی سلامت باشید و از مشتریان خود حمایت کنید
  • آموزش عکاسی و فیلم برای وبلاگ نویسی، عکس غذا و شبکه های اجتماعی
  • گسترش حضور خود در رسانه های اجتماعی
  • پیامدها برای مالیات، ملاحظات LLC و موارد دیگر
  • 90 روز پشتیبانی از جمله وبینارهای زنده هفتگی!
  • دسترسی مادام العمر به دوره و مواد
  • محتوای آموزشی Carnivore Coaching با نحوه انجام گوشتخوار و پروتکل خود ایمنی گوشتخوار (CAIP)
  • کنفرانس مجازی تطبیقی ​​کتو گنجانده شده است!
  • کلاس اصلاح شده کم مصرف پروتئین جدید شامل!
  • جدیدترین علوم PSMF، کتو و کلاس گوشتخواران گنجانده شده است!
  • هر سال محتوای جدیدی اضافه می شود که همه مربیان مادام العمر به آن دسترسی دارند!
  • دوره به صورت خود گام است و می تواند در بازه زمانی شما تکمیل شود
  • گروه فیس بوک خصوصی برای همه مربیان کتو گواهی!

گواهی مربی کتو گواهی شده

“برای گسترش دانش سلامت تغذیه و تبدیل من به مربی بهتری، به دنبال یک برنامه مربیگری سلامت بودم که پایه ای محکم در جنبه های علمی و پزشکی کاربردی رژیم های کتوژنیک و گوشتخوار و مکمل ها فراهم کند. با یکپارچگی، این دوره توسط Emmerich شامل بسیاری از مطالعات بررسی شده، مقالات پزشکی و ارائه برای تأیید اطلاعاتی بود که تدریس می شد. ماریا و کریگ روش تغذیه سالم را به من آموختند تا مشتریانم را به یک سبک زندگی جدید آموزش دهم. آنها نحوه غلبه بر موانع پیش بینی شده، حذف افسانه ها و اشتباهات را به اشتراک می گذارند که به مشتریان من کمک می کند تا موفق شوند. این برنامه چالش برانگیز با ویدیوهای گام به گام بسیار خوب انجام شد تا حجم زیادی از اطلاعات قابل مدیریت باشد. تماس‌های هفتگی مربیگری و دسترسی به پایگاه داده بزرگ پرسش‌ها و پاسخ‌ها به من کمک کرد تا به چیزهایی که مطمئن نبودم پاسخ بدهم. ماریا و کریگ اگر آنها را در صفحه پرسش و پاسخ مربیان پیدا نکردم به سرعت به سؤالات من پاسخ دادند.

برنامه‌های غذایی و هزاران دستور غذایی که به آنها دسترسی داشتم دیدگاه من را در مورد اینکه سالم غذا خوردن و همچنان گزینه‌های خوشمزه در هر دسته غذایی وجود دارد، تغییر داد. نمی دانستم که این برنامه مربیگری استثنایی سلامت من را نیز تغییر خواهد داد. من دیگر داروهای تیروئید مصرف نمی کنم و دیگر پیش دیابت نیستم. ماریا و کریگ با تمام تلاش و خلاقیتی که در برنامه و دستور العمل های خود به کار می برند، یک الهام واقعی هستند. از تدریس آنها، من از اینکه اکنون توانایی کمک به مشتریان خود را در سطح وسیع تری دارم، سپاسگزارم.

اگر به دنبال برنامه‌ای حرفه‌ای و مبتنی بر علم و کلیدی برای شروع یا ارتقای برنامه مربیگری و سلامتی خود هستید، ماریا & برنامه مربیگری کتو اقتباس شده کریگ امریش. کاری کمپ

این کامل ترین برنامه کوچینگ کتو است که وجود دارد. همچنین دارای گواهینامه NASM و AFAA است. پس از تکمیل، شما در سایت ما به عنوان مربی مجاز کتو و گوشتخوار لیست خواهید شد!

اکنون زمان بسیار خوبی برای راه اندازی کسب و کار خود، کمک به مربیگری دوستان خود، ارتباط با جوامع نیازمند برای کمک به آنها برای درک یک سبک زندگی سالم است. شما می توانید به تغییر زندگی مردم برای بهتر شدن کمک کنید. من و کریگ تقریباً 20 سال است که این کار را انجام می دهیم و این یکی از ارزشمندترین کارهایی است که تا به حال انجام داده ایم. توانایی تغییر زندگی مردم یک چیز قدرتمند است.

دارای گواهینامه NASM و AFAA!

این دوره توسط NASM و AFAA تایید شده است. این حداکثر میزان اعتبار برای هر یک است (به ترتیب 1.9 و 15.0). هر کسی که این دوره را می گذراند می تواند اعتبارات NASM و AFAA را دریافت کند!

گواهی مکمل های اختیاری:

هنگامی که برای گواهینامه مربی کتو و گوشتخوار ثبت نام کردید، می توانید برنامه مکمل اختیاری را اضافه کنید تا در مکمل ها نیز گواهینامه دریافت کنید. این تراکت تمام ابزارهای مورد نیاز برای توصیه مکمل به مشتریان را در اختیار شما قرار می دهد که می تواند به بهبود نتایج آنها و بهبود سریعتر آنها کمک کند.

آنچه مربیان ما در مورد برنامه می گویند:

و من معتقدم که شما بارها این نظرات را دریافت کرده اید. با این حال، من می خواهم بگویم که یادگیری سبک کتو و برنامه مربیگری کتو برای من بسیار مفید است – اطلاعاتی که در این برنامه و کتاب کتو بسته بندی کردید واقعاً باعث شد من چیزهای زیادی یاد بگیرم.. اطلاعات و چگونه به بسیاری از مسائل اکنون از زوایای دیگر فکر کنم … و وب سایت .. مانند یک چاه بزرگ است که من همیشه می توانم اطلاعات نامحدودی را در آنجا به دست بیاورم. از زحمات شما و ماریا و به اشتراک گذاشتن دانش مهم با ما بسیار سپاسگزارم.» – لومین

ثبت نام!

ما هر سال سه جلسه 90 روزه برگزار خواهیم کرد. به محض ثبت نام به دوره دسترسی پیدا می کنید. دوره بعدی ثبت نام در آوریل خواهد بود. ثبت نام فقط برای 2 هفته باز است! و فضا محدود است! اکنون جایگاه خود را بدست آورید و حرفه خود را با کمک به افراد سالم و کاهش وزن شروع کنید!

من 30 سال است که مشاور تغذیه هستم و ماریا را چند سال پیش پیدا کردم. من برنامه های صدور گواهینامه آنها و من را تکمیل کردم تجارت در حال رونق است. این یک تغییر بزرگ بازی بود و من می توانم به مشتریان کمک کنم تا به اهدافی برسند که بدون اطلاعات Emmerich دستیابی به آنها غیرممکن بود. بهترین برنامه همیشه! وقت را با چیز دیگری تلف نکنید. آن را دوست دارم» – دین

گزینه پرداخت:

ما همچنین یک گزینه طرح پرداخت نیز داریم. این سه پرداخت ماهانه است که پس از آن شما مادام العمر به دوره دسترسی خواهید داشت. برای دریافت این گزینه اینجا را کلیک کنید یا از دکمه پایین لینک بالا استفاده کنید.

تصمیم گرفتم در مورد کتو/گوشتخوار گواهی بگیرم و فقط می‌خواستم این گروه را از کار سختی که ماریا و کریگ امریش در برنامه خود انجام داده‌اند، آگاه کنم. چشمگیرترین بخش این است که آنها اطلاعات خود را به صورت رایگان با همه افراد در این گروه به اشتراک می گذارند. من اشتیاق آنها را احساس می کنم. من بسیار هیجان زده هستم که این قدم را برای سلامتی و آینده خود انجام دهم.

من حدود 6 ماه بعد از اینکه از گروه کتو دیگری که چرخه کربوهیدرات را انجام می دهند، آنها را دنبال کردم. برای من کار نمی کرد. نه تنها وزنم را کم کردم بلکه درد را از دست دادم و بالاخره می توانم ورزش کنم و مجبور نیستم یک هفته مرخصی بگیرم چون خیلی خسته هستم. من تقریباً 55 سال دارم و با یک فیوژن گردن c5-c6 هستم و تقریباً 2 ماه است که سردرد ندارم. من سالها هر روز سردرد داشتم. من امسال فقط 1 میگرن داشتم.

برای اطلاعاتی که هر دوی شما ارائه می کنید، همیشه سپاسگزارم.» – کیم

اکثر افرادی که با آنها مشورت می کنم، کتو را کاملاً اشتباه انجام می دهند. با مدرسه کتو شگفت انگیز من نتایج سریع بگیرید!

برای بررسی برنامه های مکمل من اینجا را کلیک کنید!





Source link